Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Knap van je dat je bent gaan sporten met die hitte!!

Uhm jammer genoeg geen nieuwtjes. wou dat ik me eisprong al had hahaha

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    jammer nou geen nieuwtjes:(

Ja knap he, maar ik moest wel, moest les geven dus ja. En achteraf ook best lekker hoor.

ja wachten duurt lang he. Een maand heeft nog nooit zo lang geduurd als nu. haha. JIj moet nog 8 dagen wachten tot je ei toch? Zelfs dat duurt nog zo lang, en daarna moet je nog wachten op je nod. We hebben wel een hoop geduld nodig hoor. Alleen hebben vrouwen dat zo slecht:)

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dames al die kwaaltjes! Ben benieuwd..

Heb alles een beetje half bij gelezen.. Net even bij een vriendin langs geweest, is vandaag een jaar geleden dat haar vader is overleden. Dus was niet zo'n vrolijk bezoekje!

Net ook nog eens te horen gekregen dat een ex vriend van mij vanmorgen zelfmoord heeft gepleegd.. Dus ben flink geschrokken!
    Heb dus niet zo'n topdag vandaag..

Sorry even een ego berichtje.. Maar moest het even kwijt!

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: wat erg dat je exvriend zelfmoord heeft gepleegd. kan me voorstelllen dat je flink geschrokken bent. NIet te bevatten dat iemand zelfmoord kan plegen he.
    En idd ook geen leuk bezoekje aan je vriendin.
    Geeft niet hoor, een ego berichtje. Mag toch. Als je iets kwijt wilt moet je dat ook zeker doen

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Debby: Met mijn sv gaat het wel goed. Hij was maandag naar het AMC geweest, maar daar wisten ze hem te vertellen dat het geen aneurysma was. Wat het wel is weten ze niet en gaan het nog beter bekijken. Morgen wordt hij gebeld.
    Dus het blijft spannend allemaal.

@ Lwal: Jeetje!!! Wat een KUT-dag voor je zeg!
    Gecondorleerd met je vader en je ex-vriend.
    Dikke knuffel voor jou.

@ Weer: Hier (Almere) is het net ook los gebroken. Het flitst aan alle kanten. Hij is ook ergens ingeslagen. Jonna wakker geschrokken.
    Helemaal overstuur. Echt zo zielig.
    Gelukkig toen het onweer wat minder werd sliep zo ook zo weer.

6. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Inderdaad een dikke knuffel voor Lwal vandaag! Wat een rotnieuws en indd zulke bezoekjes zijn minder leuk. Helaas hoort dat er ook bij...

@ Claudi6a, Ik ben gestopt met de pil en daarna (op de dag dat ik ongesteld moest worden als ik ook de pil zou slikken dus de 'stopweek' zeg maar) ongi geworden. Is dat de ontrekkingsbloeding? Daarna ben ik na 32 dagen ofzo ongi geworden. Dus niet 28 dgn. Heb mn banner wel gewoon op 28 ingesteld nu. Gewoon even afwachten. Vroeger was ik ontzettend onregelmatig, voor de pil...

@ Ankje, indd spannende dag morgen. Succes voor jou en je fam.!

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anke: Nee het was niet de sterfdag van mijn vader, maar van de vader van een vriendin!
    Het blijft dus spannend rondom je schoonvader!

Hier is het net flink tekeergegaan, en wij waren op dat moment bij die vriendin. Bedacht me ineens dat de ramen thuis nog open stonden. Zijn we door die storm naar huis gereden (doodeng) De buuf kwam al naar buiten gerend om ons te waarschuwen dat de ramen open stonden! De badkamer was kletsnet, slaapkamer viel gelukkig mee.. Achja, kon er ook nog wel bij vandaag ;)

Wel zielig dat je dochtertje zo overstuur was Anke!

Wel grappig, onze hond staat continu buiten in de regen (normaal moet hij daar niks van hebben) volgens mij is hij gewoon aan het afkoelen

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hoi hoi

Het was wel even bijlezen hoor, jeetje wat gaat dat snel.

Hier regent het nu erg hard en hebben lichtelijk wateroverlast in de tuin :( daar gaat mijn tuinset. Hopelijk gaat het hier niet hagelen.

@Anke
    Bedankt :) was ook erg blij met de jurk.
    Zijn al getrouwd, namelijk 16 juni, hihi. Het ging inderdaad erg snel voorbij, maar alles ging super :)

Nu gaan we voor onze eerste, althans de eerste maand doen we het veilig en daarna beginnen we met het echte werk ;)

9. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Jep zoals ik het begrijp is dat de ontrekkingsbloeding. maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor! nou dan is dat nog steeds super netjes 32 dagen beter als 8 maanden wat ik ook een paar x heb gehoord. het is fijn om te weten dat je lichaam het gewoon weer op pakt. zal het wel eens nazoeken want anders zit ik er naast dat kan ook.

10. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Het kan niet snel genoeg gaan! ja ik hoop dat het uit blijft hahaha spannend. hahaha ja mannen zitter er ook heel anders is! ALs het deze maand niet is dan de volgende!!! en dan denk ik nnnnnneeeeeeeeeeeeee:x hahaha maar zeg het niet. want dan wordt het er niet romantischer op.

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Even voor je opgezocht:)

De onttrekkingsbloeding is een nagebootste menstruatie. Deze bloeding vindt plaats in de stopweek. Bij de anticonceptiepil slikt men deze drie weken achter elkaar, vervolgens stopt men één week. In deze week, enkele dagen na het stoppen van de pil, begint de onttrekkingsbloeding

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Sodeju! Wat een kippenhok! Heb er erg lang over gedaan om het bij te lezen en het meeste alweer vergeten.
    Heb een veel te lange werkdag gehad, zit er helemaal doorheen :( Elke spier in mijn lijf doet zeer! Gelukkig voor morgen een annuleren en verdien ik toch 50% terwijl ik lekker uitslaap :D
    Hier viel het weer ontzettend mee, van mij mocht het wel even tekeer gaan, maar helaas.
    Je ex zelfmoord gepleegd? Dat moet echt vreemd voor je zijn!
    Veel gesproken over bruiloften.....ik wil ook! Wie weet word ik ook wel op een verlaten strand in Thailand gevraagd ;) Maar ja, de volgende stap is dan om het geld te sparen en ook ik vind het nogal wat om dit te doen voor slechts 1 dag.....;)
    O trouwens, heb op het moment meer last van nachtmerries.... Is dat ook een zwangerschapsdingetje? :D

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Jeetje als ik het zo hoor hebben jullie aardig wat noodweer gehad. Moet zeggen dat waar ik woon we er altijd best goed vanaf komen. Vaak heeft het oosten en het zuiden heel veel last volgens mij. Het onweert hier nu heel lichtjes. Maar echt noodweer hebben we niet gehad. Als ik foto's zie van hoe het is geweest in nederland, lijkt wel nacht af en toe.

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja klopt Linnie, wat dat aangaat zitten wij goed, totdat de dijken breken :p

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    haha, ja dan hebben we idd een probleem.
    Maar valt hier echt mee he. Eigenlik jammer, vond het allemaal wel spannend klinken. En toen het zo ging waaien hier dacht ik echt dar er noodweer zou komen. Maar stelde niets voor.

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mammadoe; ja dat voelt heel raar, krijg het ook niet echt uit mijn hoofd!
    En ik hoop voor je dat je ook gevraagd wordt op een verlaten strand!!

Dan hebben jullie wel geluk gehad met het weer ja! Hier ging het echt tekeer! Helaas is het nog bloedheet op de slaapkamer.. Bah!
    Ga nu proberen te slapen, trusten!

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik had precies hetzelfde. O ja, 2 dagen terug ofzo, gingen we de restjes bbq-en, maar dat waren er zoveel dat ik mijn schoonmoeder en zwager ook had uitgenodigd.
    Op een gegeven moment zocht mijn zwager naar een woord, iets als bodo, bobo ofzo. Zegt mijn vriend in ene: O ja!!! Die kinderwagen hoe heet het? Bugaboo??? Ik kijk hem aan van.....Wat doe jij nou!!! Volgens mij hadden ze het allemaal niet zo door hihi. Een normale vent kent natuurlijk dat merk niet hihi :D Hoezo verraden :D

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: hoop dat je een beetje kan slapen na het nieuws vandaag. sterkte en een dikke knuffel.

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: whahahhah, mannen kunnen zooo schattig zijn.

20. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden, de operatie aan mijn neus is goeg gegaan. Heb eigenlijk geen pijn, heb alleen last van de tampons die in mijn neus zitten en de boel dicht houden, maar gelukkig gaan die er morgenochtend vroeg uit.

Wel een rare ervaring hoor narcose krijgen, het was voor mij de eerste keer! Ik weet nog dat ik de operatiekamer opgereden ben, ligt te praten met de KNO arts, ik hoor de anesthesist zeggen dat hij het narcose middel gaat inspuiten en voor mij lijkt het 1 seconde later dat ze zeggen dat ik al op de uitslaapkamer ben en dat het al klaar is. Ech heel raar.

Morgen moet dan even terug naar de poli om de tampons eruit te halen en dan hoop weer een beetje lucht te hebben. Vanacht wel vreselijk geslapen, omdat ik nu alleen maar door mijn mond kan ademhalen werd ik elke keer wakker van een droge keel.

Vandaag en morgen mag ik niks doen, dus dan wordt het een beetje computeren, tv kijken en slapen. Ik mag niet tillen, opruimen of wat dan ook. Dus hopelijk kan ik me de komende 2 dagen vermaken:(

Deel Deze Pagina