@Lwal Nog een beetje kunnen slapen?? @Femmy Dan moeten we maar flink posten kun je je hier ook vermaken, hihi. In ieder geval beterschap en hopelijk is het snel genezen. Ik zit weer op mijn werk, vanavond afscheids etentje van Collega, gaat voor 2 jaar naar Noorwegen. Dus als ik thuis kom zal ik wel weer flink moeten bijlezen. Oja iemand vroeg wanneer vakantie.. Wij gaan sowieso van midden september tot begin oktober. En hopelijk kan ik het ook nog voor elkaar krijgen dat we begin augustus nog een weekje gaan (naar Italie ofzo) Bij mijn werk doen ze niet zo moeilijk maar bij die van mijn man, tja....
Over vakanties: wij gaan in augustus voor 3,5 week naar Canada. Mijn zus is met een Canadees getrouwd. Ze zijn afgelopen maand in Nederland officieel getrouwd, maar ze geven ook een feest in Canada. We hebben eerst het feest en dan gaan we rondtrekken door Oost Canada. Ik las een paar pagina's terug over mannen met een playstation. Die van mij heeft er ook een. Gelukkig speelt hij er niet vaak op, maar als hij erop speelt, zit hij er helemaal in. Wij hebben gelukkig niet veel last van het slechte weer gehad, het heeft wel hard geregend en een paar harde onweersklappen.
Canada..? dat is wel gaaf zeg! En lekker lang, 3,5 week. Mijn man heeft een x-box en zit er gelukkig ook niet vaak achter. Maar als hij er achter zit gaat hij er helemaal in op. Hij heeft zelfs een stuur en pedalen gekocht voor zijn race-spellen. Hij zei toen: dan kan ik ook thuis oefenen als ik niet naar de baan kan.
hee hoi allemaal! denk dat ik mij ook bij dit topic kan aansluiten. ik neem vandaag mijn laatste pil in ondanks dat ik nog een paar twijfels heb, maar ik weet zeker dat ik die over 5 jaar nog heb. groetjes, claudia
Missck: welkm bij dit gezellige groepje! Spannend zeg, vandaag laatste pil. Wij gaan 18 september 11 daagjes naar Italie. We vliegen erheen en hebben daar een auto gehuurd. Kunnen we gaan en staan waar we willen. Ik heb er nu al zo'n zin in. Ben namelijk helemaal gek van Italie. Femmy: hmm ja fijn dat het achter de rug is, maar wel een paar rotnachten. Nog maar eentje te gaan, en dan ben je verlost. Mag je daarna wel gewoon weer alles doen?
heey, Ik heb inmiddels ook alles weer bijgelezen, jeej wat gaat dat snel zeg! Hier bij ons ging het weer gisteravond ook flink te keer, veel flitsen en het waaide erg hard (bomen omgewaaid).Wel ff lekker dat het nu wat koeler is en het in huis weer af kan koelen. @Lwal: wat erg voor je, sterkte meis! hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht. @Femmy: narcose is idd vervelend, lijkt me geen prettige ingreep en hopelijk kom je er snel weer bovenop.
@ steeph: Ik mag de komende 2 dagen bijna niks doen (ivm druk in de neus en kans op nabloeding) vooral niet bukken en tillen. verder mag ik week niet autorijden en fietsen en 2 wkn niet sporten, daarna mag ik gelukkig alles weer doen. Ik vind het wel lastig om niks te doen. Net ging ik automatisch de kattenbak verschonen en later dacht ik, o dat ik niet zo handig. Gelukkig verder geen pijn of misselijk, maar met die stomme tampons in mijn neus ga ik ook niet naar buiten, het ziet er niet uit :x.
@Femmy Dat is vervelend zeg Kan me voorstellen dat het lastig is om niks te doen, dat is ook zo saai. Zou ook niet snel naar buiten gaan met tampons in m'n neus. Maar dat je ook niet mag autorijden en fietsen, dat lijkt me helemaal vervelend, kun je bijna nergens heen. Wel beter dat je geen pijn hebt enzo.
Goeie morgen iedereen! Jeetje wat is er veel bijgekletst!!! Hier nog wel wat onweer en regen gehad, vooral toen we al op bed lagen maar niet echt noodweer! @Claudi6a: Ja als het goed is heb ik gisteren mijn eisprong gehad en aangezien we eergisteren effe lekker geknuffeld hebben is er een goeie kans! @Missck: Welkom op dit gezellige kletsforum! Hoop voor je dat het snel raak is! @Lwal: Jeetje wat een rot nieuws allemaal voor jou. Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht en veel sterkte in ieder geval.
Femmy: nee ik zou zo ook nit naar buiten gaan denk ik... Morgen zijn de tampons in elk geval weg. Das in elk geval iets. Verder hebben ik geen spannende zwangerschapsverhalen meer momenteel. Wordt afwachten of ik over een kleine 2 weken ongesteld wordt! Strax ff met een vriendin naar de Douglas, heb nog een kadokaart voor mijn verjaardag gekregen. Altijd leuk om een lekker luchtje uit te zoeken. Natuurlijk kunnen we ff verder neuzen in de stad. Fijne bijkomstigheid.
hallo dames mag ik me nog bij jullie aansluiten, ik ben sinds deze week gestopt met de pil planning lag een maandje later maar door weer een antibiotica kuur is het wat eerder geworden, helaas kunnen we nog niet hard aan het klussen voor een kindje doordat ik eerst geopereerd wordt maar daarna gaan we aan de slag. ik zal me even voorstellen ik ben 25 jaar woon in omgeving gorinchem ben bijna 2 jaar getrouwd en heb een zoontje van 1,5 heb de vorige keer geen probleemloze zwangerschap en bevalling gehad dus het is heel spannend allemaal groetjes marilouise
Marilouise Welkom op dit forum. Gezellig dat je met ons mee doet. Wat voor operatie moet je ondergaan als ik vragen mag? Na een moeilijke zwangerschap en bevalling lijkt het mij zeker spannend en hoop voor je dat het deze keer makkelijker is voor je.
@Marilouise Welkom op het forum en alvast heel veel succes met de operatie. Kan me ook voorstellen dat het de 2e x extra spannend is als de 1e x niet probleemloos was. :x heb de hele ochtend al last van krampen in m'n onderbuik echt vervelend.
mijn kaakholtes zijn dichtgegroied en zitten vol met ontstekingen en ontstekingsvocht, hierdoor heb ik continue hoofdpijn oorpijn en keelpijn zit nu weer aan de antibiotica heb de 3e dubbele oorontsteking van dit jaar en de 6e keelontsteking plus de 2 e bijholteontsteking dus was weer feest hier, kreeg nu andere antibiotica mee en deze was niet goed in combinatie met de pil dus mijn man zei zullen we nu dan maar gelijk stoppen? graag kon ik alleen maar zeggen we hadden altijd gezegd we achten een jaartje of 4 maar nadat ik wist dat ik bijna volledig zou herstellen kon het mij niet snel genoeg gaan en gelukkig had mijn man dat ook ! hebben jullie nog vakantie plannen ? wij hebben hem er al op zitten
@Brondy: minder die krampen in je buik. Wordt je weer zo lekker onzeker van. Hoop voor je dat het niks betekend! Net nog weer even wat aan mijn studie gedaan, nu effe een boterhammetje eten en dan werken. Vanavond ons toch echt maar weer eens naar de sportschool begeven....
Wow dat is niet niks zeg!! Beterschap en sterkte. Wij gaan in september op vakantie. Vind je t niet jammer dat jullie vakantie er nu al op zit?? Hopelijk trekt t snel weg. Normaal sport ik op woensdag en zaterdag. Maar afgelopen zaterdag al niet gegaan, toen zaten we bij de TT Assen. En vanavond wordt ook al niet wat