Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    dankje :) was ook wel erg blij met de jurk en wil hem het liefst nog een x aan, maar hangt nu bij de stomerij.

Gelukkig wel :)
    Hij komt ook vaak met zwarte handen thuis en stinkende kleren van de olie/brandstof, ach ja dat hoort erbij. De race-weekenden zijn daarentegen ook wel weer heel gezellig. Ga alleen mee als er geen regen voorspeld is ;)

2. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Brondy: Ik ben inderdaad ook gewoon aan het einde van de strip gestopt en toen van de pil nog ongesteld geweest. Toen nog geen 28 dagen later had ik een bloeding. 1 dag gewoon en de rest van de dagen heel weinig.

Voor de rest foto's van onze bruiloft staan op mijn profiel!
    Nu op mijn werk, erg rustig hier.

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oh dan hoef ik mij voorlopig nog geen zorgen te maken, dan moet ik rustig de 2 weken afwachten ;)

4. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Ja moet ook rustig afwachten! het komt vanzelf!! Spannend! Straks ben je echt super nlij dat je ongesteld bent hahaha.;)
    Hoe relaxer je erin hoe beter! Makkelijker gezegd dan gedaan. Moet ik toegeven;)

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst vandaag:).

En zie dat we weer een nieuwe hebben, gezellig.

Welkom marilouise. Leuk dat je ook mee komt praten Zoals je ziet kletsen wel heeel wat af, haha.

Verder alles goed met jullie allemaal?

@lwal: heb je nog een beetje kunnen slapen?

@femmy: zie dat je er ook weer bent, is alles goed gegaan?

6. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Linnie: het is allemaal goed gegaan, heb alleen nog 2 tampons in mijn neus (die gaan er gelukkig morgen uit) en daar heb ik nog het meest last van.
    En ik mag ook niks doen en ik verveel me enorm nu:)

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Haha ja, nu wil ik nog graag ongesteld worden, maar daarna liever niet meer ;)

Vanavond lekker uit eten, welliswaar met collega's maar toch.

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @femmy: oke dus je hebt ook niet echt veel pijn. Wel lekker dat het achter de rug is he?

9. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    @ femmy, moet je die tampons vanacht ook nog laten zitten?

@ jessie: ik zie dat je opleiding tot doktersassistente doet! Waar doe je die? Ik ben nu bijna een jaar doktersassistente:D

@brondy: zo'n jurk zou je eigenlijk 1 x per jaar minstens aan moeten :D

@ tara: wat leuk, al die geplande echo's! Spannend hoor!
    @ linnie: ja met mij alles goed. Ben alleen sinds 4 jaar nu echt meeeeeeeeega ongesteld, met alles erop en er aan. (zwangerschap en daarna 2 en half jaar spiraal) Das lang geleden! Aangezien ik dat niet verwacht had, had ik ook niet zo veel in mijn tas zitten. Dus de hele tijd hopen dat ik niet zou doorlekken, het was op het nippertje! Man wat kan dat zeer doen! Mega pijn in mijn rug en buik! Ik mag van me zelf mezelf even lekker zielig vinden, dat is dan wel weer leuk! haha!

Maargoed, even mijn banner maar weer aanpassen en met frisse moed de 2e ronde in!

10. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    weet een van jullie trouwens hoe je met die winsacties mee kan doen? gewoon een reactie geven en zeggen ik doe mee?

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @isa: jeetje heb je wel een korte cyclus gehad. heb je wel weer snekker kans om zwanger te worden:)
    Maar niet zo lekker dat het zo heftig is. De mijne 3 weken geleden was helemaal niet zo heftig. Mijn menstruatie met pil deed veeel meer pijn en en ik verloor toen ook meer. Maar goed, volgende week even afwachten, miss was dat maar eenmalig en ben ik volgende week miss ook wel heftig ongesteld.

Geen idee hoe ja aan de acties mee kan doen

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Wat een geklets allemaal hahah pagina 100 hebben we gehaald!!
    Ik ben net terug van lopen met me vriendin die gelijk gestopt is met de pil!!! Maar je maakt elkaar wel lekker gek zeg maar! hahah.
    Ik mag maandag gaan testen met de ovulatietesten. ben benieuwd.

13. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Isa: Ik doe de opleiding via het LOI, kan ik het op mijn eigen tempo doen. Al moet ik soms echt naar boven getrapt worden door mijn man:D
    Is het leuk werk? Vind het vooral handig voor als er straks een kleine is. Is volgens mij wel een baan die je makkelijk in deeltijd of part-time kan doen.
    En wat bedoel je precies met die winactie?

@Brondy: ja gewoon rustig af blijven wachten, Stressen lijkt me ook niet echt goed. Volgens mij werkt ontspannen zijn veel beter. ALs je het echt krampachtig gaat proberen of er op hopen is de teleurstelling veel groter.

Kan iemand mij wel even vertellen waarom het handig is om foliumzuur te gaan slikken?

14. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

@Jesse886 foliumzuur verkleint de kans op een aantal ernstige aandoeningen bij de baby. Zoals een baby met een ‘open ruggetje’ of een ‘open schedel’. Deze aangeboren aandoeningen noem je ook wel neurale-buisdefecten

15. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Jessie: ja foliumzuur is erg belangrijk. Verkleint de kans op een kindje met een open ruggetje met maarliefst 70%. Zou dus zo snel mogelijk extra foliumzuur beginnen te nemen.

16. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Femmy: Hoe is het gegaan meid?? En hoe voel je je nu?

Testen: Iemand nog testen gedaan?

SOrry meiden ik hou het echt niet meer bij! :( Ben kapot!
    Had vanmiddag pauze en ik kon bijna niet meer in de benen komen. Zo moe als ik dan ben. Het lijkt wel erger als bij mijn vorige zwangerschap.

Echo heb ik nu op 26 juli! Nog 3,5 week! :D

HOE IS HET VERDER MET IEDEREEN??
    MOrgen ben ik vrij, dus kan ik wat vaker reageren en is het ook wat beter bij te houden! ;)

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tara: oooh leuk, nog 3,5 week wachten en dan je eerste echo. spannend hoor.
    Je hebt dus al lekker kwaaltjes? tja we moeten er wat voor over hebben he:)

Hier alles goed. Geen testen gedaan. Wacht af of ik volgende week ongi ga worden. spannend. Kan eigenlijk niet wachten tot volgende week. De tijd gaat zoo langzaam, haha.

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Tara daar ben je weer ;) Dacht al dat je ons stiekem aan het verlaten was haha.

Ik ga vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben.. spannend! Net even geknuffeld, en dacht.. als ik nu ongesteld wordt dan komt het misschien wel eerder eruit door het knuffelen. Sorry, klinkt misschien smerig haha!
    Maar nog steeds niets te zien..
    @ Linnie.. ja de tijd gaat echt langzaam als je moet wachten he! Voor mijn gevoel ben ik al super lang bezig met het 'zwanger worden' terwijl ik pas een maandje bezig ben.

Ik heb mijn rust weer een beetje terug gevonden.. Vanmiddag even afleiding gezocht in shoppen, dat helpt altijd! Hopen dat ik vanavond lekker kan slapen..

19. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Isa, je typte dat je sinds 4 jaar heel erg ongesteld bent. maar je bedoelde denk ik 4 dagen of niet? Offf ik lees er gewoon ontzettend naast!

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Oooh lwal nog 2 dagen wachten voor je gaat testen. Ben benieuwd.

Maar idd door dat wachten lijkt het alsof je al veeal langer bezig bent. Maar wordt een lang jaar als elke maand zo lang lijkt te duren, hahha.

Deel Deze Pagina