Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ja dan gaat een jaar lang duren!! maar ik hoop dat we niet zo lang hoeven te wachten!!

Hebben jullie allemaal babyboom gekeken? Ik heb het opgenomen en ga het zo ff kijken

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja heb babyboom gekeken. Pak de doos tissues maar weer.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

ben net even naar de diploma_uitreiking van mijn broertje geweest viel vies tegen enorme hoofdpijn nu dus ben bang dat ik morgen nog een dagje thuis zit nog steeds niet veel gegeten behalve wat vleoibaar soep en water bah ,

dus morgen kan ik weer even verder kletsen man kan trouwens al 2 dagen niet lopen van pijn in zijn achilles pees iemand ervaring mee ?

de akties kan je idd aanmelden met ik doe mee!

welterusten

ow ja ik heb een enorm eenkennige kleine man momenteel hele dagen huilen en gillen om niets wel lekker veel kroelen morgen gaat hij wel gewoon naar het kdv toe hoor lekker spelen met de kleintje en kan ik ook lekker uitzieken (vindt het helemaal niet fijn hoor maar soms moet het )

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Hallo!![/FONT]
    [FONT=&quot]Wat een weertje gisteren avond zeg! Jonna is even wakker geweest maar toen het onweer minder werd sliep ze al weer snel.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Vandaag weer gewerkt. Helaas toen ik bij mijn sm kwam (daar was Jonna), hoorde ik dat Jonna koorts had. Ze was ook erg hangerig en heeft erg veel geslapen![/FONT]
    [FONT=&quot]Vanavond ook een paar keer gillend wakker geworden en ze heeft nu 38,1[/FONT]
    [FONT=&quot]Arme schat. [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Tis nu de eerste keer dat Jonna ziek is.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Morgen zou ik met mijn moeder naar Hilversum gaan om te winkelen voor schoenen voor mij…maar dat gaat dus niet door.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Mijn sv is gebeld door het AMC en hij heeft voor 99,9% zekerheid geen Aneurysma. Maar wat het wel is kunnen ze niet goed zien. De foto is slecht (typisch Flevo). Volgende week wordt hij gebeld dat hij langs moet komen om een nieuwe scan te maken.[/FONT]
    [FONT=&quot]Blijft dus wel spannend, al is het super goed nieuws dat hij geen anaurysma heeft.[/FONT]

[FONT=&quot]@ Brondy: [/FONT][FONT=&quot]Leuk zeg! Jong getrouwd stel! Hahahaha….zegt iemand die net 3 jaar getrouwd is hihihi.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Mammadoe: [/FONT][FONT=&quot]Brrr….nachtmerries…. niet leuk.[/FONT]
    [FONT=&quot]Whahahaha…..die vent van jou…..geweldig! Idd, mannen die dat weten….die zijn er erg mee bezig. lol[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Femmy: [/FONT][FONT=&quot]Super dat je niet zoveel pijn hebt! Sterkte![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ MissCK: [/FONT][FONT=&quot]Welkom![/FONT]

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, je bedoeld: Krap khun, sawatdi mai :D

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja klopt. En van alle reacties trekken ze er 1

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo! Ik kreeg in ene een tolkaanvraag voor dezelfde avond, dus met spoed die kant op gegaan. Wel moeilijk gesprek met iemand die kanker heeft.....Hadden ze onderwijl babyboom opstaan. En zwangere dochter kwam ook nog even op bezoek :( Ik jaloers natuurlijk, dat kind amper 18 jaar ofzo.
    Maar ik wilde het lekker gaan kijken bij thuiskomst :( Dus dat lekker gedaan, met daarna nog even bevallingsverhalen.
    In mijn onderbuik begint het wat te rommelen, hopelijk is het raak :) Ik heb nog steeds geen datum geprikt wanneer ik nou zal testen.

@Femmy, veel succes morgen met die watten eruit, is best wel pittig :S
    @Marilouise, nee geen ervaring met die achillespezen.
    @Isa, ja mijn eerste ongesteldheid was ook weer superheftig! Denk dat de natuur ons op ons kop geeft dat we het zolang onderdrukt hebben ;)
    @Tara, nu al moe? Irritant! Maar ergens ook weer super! Zou willen dat ik moe was ;) (alhoewel ik uitgeput ben, maar dan gewoon van teveel werken).

Ik ga dus ook lekker mijn nest in.

Groetjes!

8. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren ook babyboom gekeken, ik was zo blij voor die blonde meid die eindelijk zwanger was!

Wat me wel opvalt, ze besteden alleen aandacht aan de stellen die niet of moeilijk zwanger kunnen worden. We zien nooit iets van de stellen die wel 'gewoon' zwanger worden, zonder een medisch traject. Vind ik persoonlijk wel een beetje jammer. Zoals mijn vriend zei: je raakt er bijna ontmoedigd van zo.

9. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    @lwal: nee klopt wel, sinds 4 jaar. Ik ben de afgelopen 4 jaar niet of nauwelijks ongesteld geweest. Met het mirenaspiraaltje helemaal niet meer, heerlijk!
    @mammadoe: haha, ja dat bedoelde ik, fijn dat je er toch uit haalde wat ik bedoelde!
    @marilouise: geen ervaring mee, maar doet het ook pijn in rust? of alleen met bewegen? Ik weet dat ik voor mijn werk wel eens adviezen heb moeten geven dat problemen met achillespees eigenlijk alleen over gaan door juist veel te bewegen (is dat even een k*t antwoord!). Kijk het eventjes aan, hopelijk gaat het gauw over!
    @satire: dat viel mij ook al op, al ga ik toch even de herhaling kijken zo :D.
    @ ankje: wat vervelend voor Jonna, lekker daggie kroelen en hopelijk voelt ze zich gauw weer beter!
    Ik neem aan dat dat goed nieuws is dat het geen aneurysma is. Maar wat dan wel? Spannend hoor!
    @tara: je hebt als zwangere 2 uur slaap meer per dag nodig! dus, lekker vroeg je nest in! :p
    @linnie: spannend, ik wacht met je mee hoor!

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo ben even de hele avond niet thuis geweest en we zijn al een aantal pagina's verder, dat was wel even bijlezen zeg...

@marilouise
    Dat zijn mannen, die gaan pas naar de dokter als het echt niet over gaat ;) doet de mijne ook.
    @femmy
    Tampons al uit de neus?? Hoe gaat ie nu??
    @Ankje
    Ik wilde heel graag jong trouwen ;) en wil graag voor mijn 30e 2 kids, maarja of dat lukt is afwachten
    @Jessie
    Zal proberen te relaxen, maar heb nog steeds kramp :x
    @Isa
    Daar ben ik het helemaal mee eens, het liefst doe ik de jurk nog vaker aan, heb overwogen hem mee te nemen op huwelijksreis voor nog wat extra foto's maar hij is zo groot dat wordt echt lastig :(

Beetje domme vraag misschien maar op welke zender en welke tijd komt babyboom op tv?? Ik heb het nog nooit gezien :)

Vanmiddag moet ik vaccinaties halen voor onze vakantie, het leek mij handiger om dit voor de zwangerschap te doen. Alleen geen idee of dat ook verstandig is :(
    Naja hopelijk voel ik mij morgen niet slecht..

12. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Zo, de tampons zijn uit mijn neus, wat een opluchting zeg!!!
    vanacht weinig geslapen, was vaak wakker door een droge mond.
    Ik was vanmorgen best wel nerveus, want je hoort toch verhalen dat het verwijderen van de tampons best pijnlijk zijn.
    Maar dit viel ook 100% mee, je voelt wel iets, maar pijnlijk, nee.
    mijn neus gaat weer zijn normale vorm aannemen (ik raak gelukkig mijn negerneus kwijt)
    het is gewoon heerlijk om weer door je neus te ademen en alles weer te ruiken.
    Ik wil vandaag toch even het huis uit, gewoon even naar buiten.

Mijn vriend is ook zo'n held op sokken, hij heeft het niet zo op ziekenhuizen. Toen hij me dinsdag kwam ophalen liep hij al met klamme handjes en viel bijna flauw.
    Vandaag ging hij ook weer dapper mee, maar ik zei wel dat hij wel in de wachtkamer kon blijven.

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @femmy: wat lekker zeg, je merkt dus echt verschil? Miss moet ik ook ooit eens dan maar de stap wagen. haha. Maar ben zo'n schijntbak. En ben zo gewend aan het niet door mijn neus kunnen ademen dat ik denk, nee hoef niet naar de dokter.;)

@brondy: babyboom is op woensdagavond om half 9 op volgens mij ned1. Komen nog 2 afleveringen. IS wel allemaal heel zielig hoor. Ik ben elke keer als ik het zie bang dat het bij mij ook niet gaat lukken, daar hebben ze bijna allemaal problemen. Zou mij ook zomaar kunnen gebeuren, je weet het niet. Moet positief blijven. Maar mijn vriend is minder vruchtbaar vanwege een operatie en vochtbal op zijn zaadleiders. Hoeft geen probleem te zijn, maar als ik er dan over nadenk en zeker als ik babyboom kijke dan wordt ik toch wel beetje bang dat het straks ook niet lukt.

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Aha, op woensdag, dan kijken wij meestal Criminal Minds, vandaar dat ik dit miste (begint zelfde tijd). Maar als er vaak niet leuke dingen gebeuren moet ik er miss maar niet aan beginnen, straks wordt ik nog onzeker ook :(

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ik heb trouwens ook heeele rara dromen gehad vannacht. Bleef maar gaan over zwanger worden en alles. Hele rare plaatsen en verhalen ook. Maar uiteindelijk ging ik testen en was het positief.
    Maar nu voel ik me echt zooo raar. Hebben jullie dat ook wel is, dat je iets droomt en dat het blijft spoken in je hoofd.

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Maar er worden ook mensen zwanger en die bevallen, dus dat is dan weer positief. Maar bij de meeste is er iets. De een heeft de baby met 22 weken verloren, een ander heeft een peuter die niet ouder dan 3 wordt. Weer andere zijn al 5 jaar bezig. Dat soort verhalen, maar dus ook positieve hoor. :) Doos met tissues heb je trouwens wel nodig:)

17. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb gisteren babyboom wel gekeken, vind het wel mooi om te zien, maar soms ook best heftig. het lijkt allemaal zo gewoon. Je wilt samen kinderen en dan kom je erachter dat het toch niet zomaar van zelf gaat.

Mijn vriend heeft in zijn tiener jaren een gedraaide teelbal gehad, hij is toen geopereerd, maar als het goed is heeft dat geen invloed op zijn vruchtbaarheid.

Hebben jullie het wel eens over gehad hoe ver je gaat om kinderen te krijgen? Ik vind het soms best moeilijk hoor. als je ziet wat er allemaal gebeurt als je het IVF of ICSI traject ingaat.
    Hopelijk gebeurt het gewoon spontaan.

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @femmy: ja dat is het, je denkt we gaan beginnen aan kinderen en dan verwacht je niet dat je dat traject in gaat. En dan besef je dat die mensen dat ook niet hadden verwacht en het dus ook bij jou kan gebeuren. En zeker als zoals bij mij mijn vriend al minder vruchtbaar is. Zaadjes zijn wel goed als het goed is, komt alleen wat minder door door een vernauwing.

Maar heb nog niet nagedacht over hoever ik zou gaan. Moet er eigenlijk niet aan denken om die behandelingen te ondergaan. Maar denk ook wel dat als het zover is, dat je het wel doet. Omdat dat miss nog de enige kans is. Maar laten we hopen dat we allemaal op de normale manier zwanger worden

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hebben wij eigenlijk nog helemaal niet bij stilgestaan, miss komt dat doordat we nog niet echt bezig zijn maar het nu nog even veilig doen tot na mijn eerst volgende menstruatie. Maar denk wel dat ik ver zou gaan.

Als ik er aan denk zal ik Babyboom wel een x gaan kijken, of gewoon opnemen en kijken wanneer manlief niet thuis is ;)

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Mammadoe: Idd heftig zeg om bij zo'n iemand een tolk te zijn.

@ Satire: Jij bent vroeg wakker zeg!

@ Isa: Idd goed nieuws dat het geen anaurysma is, maar er zit wel iets...alleen weten ze nog niet wat. Blijft dus wel een beetje eng.

@ Marilouise: Ah, bah. Wat vervelend opstaan met zoveel pijn.
    Sterkte!

@ Brondy: Leuk dat je zo jong wilde trouwen! En dan 2 kids voor je 30e. Dat wil ik ook graag. Ik ben nu 27,5 en ga dus nu voor de 2e. Hihihi.
    Het zal jou ook vast en zeker lukken!

@ Femmy: Wat lekker dat de tampons er nu uit zijn nu!
    Mannen en zkh...hier heb ik er ook één die het niks vind.

@ hier: Jonna is alweer wat beter. De zetpil heeft goed geholpen.
    Moest er vannacht er wel 2x uit.

Deel Deze Pagina