Dames, even snel een reactie van mij! Lola: gefeliciteerd!! Wat goed zeg.. Dat is dan nr 2 in de eerste ronde zwanger! Tara; gefeliciteerd met je mannetje!! Femmy: dat is idd vervelend van je vriend, dat wordt nog wat als jullie kinderen hebben! Voor alle zieken/geblesseerden onder ons, beterschap! Ook voor de arme kindjes die niet fit zijn! Spannend zeg dat er een hoop gaan testen binnenkort! Ik ga de gok morgenvroeg wagen. Heb testen van de kruidvat en zwanger en kids, maar ga die van de kruidvat denk ik gebruiken! Ik laat het nog ff snel weten voordat we naar scheveningen gaan, vind het wel spannend! Ben vanmorgen mijn bruidsjurk weer gaan passen, ben weer helemaal verliefd!! Ik ben alweer de helft vergeten van wat julllie hebben gezegd, dus sorry als ik niet overal op reageer
femmy: ik wordt geopereerd aan mijn kaakholtes deze zijn helemaal dicht / vergroeid en zitten vol ontstekingsvocht en ontstekingen . mijn baas doet nu al moeilijk wil dat ik de operatie uitstel tot het najaar, maar heb nu weer een week thuis gezeten met antibiotica ben er klaar mee !
de kleine heeft een normale koorts geen reden voor ! dokter heeft alles gecontroleerd, gillen en krijsen maar niets gelukkig maar. hij heeft daarna nog lekker op de bank gelegen washandje op zijn hoofd, was erg grappig. nu ligt hij lekker op bed koorts was gezakt naar verhoging. wij gaan enorm vroeg naar bed we zijn totall loss eerst pijn in de oren en keel beiden slecht slapen en nu man met zijn enkel gaat nu wat beter maar man we zijn kapot dus denk 8 uur naar bed hoor ! welterusten alvast voor straks
Wow Lola, wat gaaf gefeliciteerd! Dat geeft mij hoop En Lwal, morgen testen? Spannend!!! Hoeveelste CD zit je dan op?? Ik weet niet zo goed wanneer ik moet testen :S Ik heb vorige week vrijdag als het goed is mijn ei gehad. Mijn vriend en ik hadden bedacht om het zondagochtend te doen ipv zaterdag, aangezien we die avond een feestje hebben, en ik dan vast overloop van enthousiasme als het raak is en ik mijn mond dan niet kan houden hihi. (supergevoelige testen trouwens)
@Lola: Van harte Proficiat!!!!! Dat geeft hoop voor de rest van de dames!!!! @Marilouise: Wat vervelend dat ze op je werk zo moeilijk doen. Gaat ten slotte wel over je gezondheid. Dat gaat wel voor werk hoor! Verder hier alles rustig, kan niet wachten om te gaan testen. Denk dat ik toch nog even wacht totdat het "mag". Ben zo benieuwd naar de resultaten van iedereen... Wordt een spannend weekendje voor sommige van ons. Ik duim voor jullie!
@lola83: gefeliciteerd. Wat een goed nieuws. Is idd nog iemand van deze topic meteen zwanger geraakt. Word nu wel lichtelijk nerveus nu je zegt dat je ook deze sympyomen had. Had jij ook nog geen gevoelige borsten gehad? En niet heel misselijk? Moest net steples geven en was de hele dag al licht in mijnhoofd. Dat was tijdens steppen ook zo en ik kon niet meer. En werd ook misselijk. Nu nog een beetje. Maar miss is dat wel de inspanning. Geen idee. Geloof ooj op de een of andere manier niet dat het al raak is. Spannend
[FONT="]Hallo!![/FONT] [FONT="]Ben vannochtend/middag met een vriendin naar de markt geweest. Het was reuze gezellig.[/FONT] [FONT="]Ik moest nog even wachten op haar en jonna zag een ijskraam met zon netijsje buiten de kraam. Jonna ..ijs, ijs, ijs .een echte ijs-monster![/FONT] [FONT="]Ik denk dat ik voor haar verjaardag ook een ijstaart ga bestellen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Verder weer rustig. Jonna is niet meer zo ziek. Eigenlijk weer een beetje de oude. Zetpil doet soms wonderen![/FONT] [FONT="]@ Lola: [/FONT][FONT="]Gefeliciteerd!!![/FONT]
@ Marilouise, ik zou indd lekker rustig aan doen! Laat je niet gek maken he Beterschap voor je zoontje, hopelijk is ie snel weer de oude! Hoe heet je zoontje eigenlijk (inspiratie!!!!) @ Mammadoe, dat zou mooi nieuws zijn, met z'n 3en gezellig! SPANNEND voor jou! Nog 2 nachtjes slapen.... ben benieuwd! @ Steeph: balen van die verstandskies. Ik weet (helaas) wat het is. 1x met 2 minuten eruit en met 3 min. stond ik weer buiten, maar dat werd in de loop van de week een ontsteking (daar kon geen pijnstiller tegenop!) daarna doorgespoeld en was ik er met 2 dgn vanaf. Uiteindelijk bijna 2 weken geduurd. De 2e keer moesten ze ook wrikken en toen is het niet onstoken gelukkig. Maar toen had ik wel een heeeeeeeeeele dikke en blauwe wang haha! Maar goed, beter dat dan een ontsteking. Beterschap voor hem! @ Lola: van harte meid! ga er lekker van genieten!!! De eerste voor je? Je geeft ons indd hoop @ Lwal, SUPERRRR Spannend! Hopelijk ben jij de volgende Laat indd morgen ochtend maar even weten. Ik duim voor je @ Jessie, wanneer 'mag' jij testen dan??
ps: Mammadoe, wij zijn in Friesland geweest bij de Leliehof. Was heel erg klein, viel een beetje tegen, maar we hebben wel genoten en lekker relaxed. (Ach, goedkoop via vakantieveilingen) Meestal ga ik altijd ergens anders heen. Hier in de omgeving: Sanadome, Thermen Bussloo, in limburg: Thermae 2000 etc... Bussloo is super! Volgende x wil ik naar de Veluwsche Bron of Ryokan Bronsbergen. Jij?
nu wordt het spannend, veel die al snel gaan testen! Leuk! Lola gefeliciteerd! Hoe lang wil je het geheim houden? Ik heb wel alles bij gelezen ook vandaag overdag, maar ben me toch lekker chagerijnig! haha, ik ben ook niets meer gewend. 1 ding weet ik zeker, na dat ik een 2e kindje heb gekregen gaat die spiraal er toch maar weer in haha! Beterschap voor iedereen in de ziekenboeg zit of daar naar toe gaat! (ik geloof dat ik dan nu op 10 mensen gelijk heb gereageerd!) Ik ga gauw verder opruimen, we krijgen morgen kijkers voor ons huis! Hopelijk gewoon een bod volgende week, het liefst van 4 ton ofzo haha. Of gewoon de loterij winnen. weltruste allemaal!
Ik had wat last van buikkrampen na mijn eisprong tot aan de test ( en nu nog steeds een beetje). Tepels wel gevoelig, maar verder geen veranderingen ofzo aan de borsten. Ik was vooral erg moe en soms wat dizzy, licht in mijn hoofd. Dinsdag heb ik heel veel geslapen ( toen was het zo warm 35 graden) dus ik dacht dat het aan het weer lag. Vandaag kwam ik thuis uit mijn werk om half 6 en ik heb tot 7 uur geslapen. Ben gewoon op de bank in slaap gevallen. Misselijk ben ik niet. Ik hoop ook dat dat mij bespaard blijft, haha! Ik heb ook last van een opgezette buik, dus erg last van de darmen. Ik moet vaan plassen, maar dat is pas de laatste twee dagen erger geworden. En.. klinkt heel gek, maar ik had een vreemd voorgevoel wat ik niet kon uitleggen. En.. mijn moeder wist het al voordat ik het wist! zij wist niet dat we gestopt waren met de pil en voor een kindje wilden gaan. Heel bijzonder dus Ik hoop het voor je! @all: heel erg bedankt voor de felicitaties! Ik had het van te voren niet durven hopen dat het zo snel zou gaan. Ik vind het dan ook heel bijzonder dat het meteen raak is. Ik besef ook heel goed dat het voor andere meiden minder snel gaat... ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders. Ik hoop dat ik zo iemand ook heel blij kan maken...
@isa: ik heb het mijn ouders verteld en mijn man heeft het zijn ouders verteld. Verder weet mijn beste vriend het omdat ik daar alles mee bespreek. Verdere broers en zussen en familie vertellen we het na onze vakantie. We komen 10 augustus terug, dus dan ben ik ook bijna 12 weken zwanger. Het is ook wel leuk om dit met z'n tweeën nog te verwerken... Mijn man was nooit zo van de baby's en kinderen, maar vandaag begon hij te vertellen over de verhalen van collega's met kinderen en hij had stiekem ( zonder dat ik het wist) een paar afleveringen van babyboom gekeken! De schat! @ Debby: dit is ons eerste kindje! Dus heel spannend allemaal! @alle zieken: Beterschap!
Zo! Ouderavond getolkt en nu moe op de bank geploft. Nou het topic is onderhand wat beter voor me bij te houden! Isa haha, 10 man tegelijk met je bericht! hahaha, hilarisch! Wat een ziekenboeg hè? Denk je met andere jonge meiden in kontact te komen.... @Lola, Nou als je vent stiekem babyboom gaat kijken dan zit hij echt op de roze wolk Mijn vriend zegt altijd dat ik de ellende over mijzelf afroep door dat soort programma's te kijken. Lekker laten kletsen! Ik herken trouwens het buikkramp hebben vanaf de eisprong en ik ben ook erg moe, maar dat kan ook met het vele werken te maken hebben..... Wel heel goed dat je moeder voor moeders gaat doen. Ik wil dat ook gaan doen, mocht ik zwanger raken. @Debby, Friesland? Ja dat is net buiten mijn route Thermea 2000 ben ik 2x geweest echt supergaaf daar! Ik ga ook vaak naar de thermen Nijmegen. Met mijn zusje afgesproken dat we de volgende keer naar de Veluwse bron gaan. Ben erg benieuwd! Ik mag over een weekje weer. Bussloo hoorde ik dat het fantastisch is! @Linnie...........................ik heb zo een voorgevoel bij jou.....heb je geen lichtgevoelige test in huis voor morgenochtend......
Brondy: Dankjewel! Sollicitatie van vanmiddag leek hem helemaal niks. Niveau minder dan wat hij nu doet en qua salaris gaattie er ook niet op vooruit. Dus dat word hem niet! marilouise: Oei dat is spannend! Linnie: Dankje! En dat is helemaal niet stom! Ik vind het juist heel knap ! Debby: Hij zit in de metaal, moeilijk verhaal. Ik weet het zelf niet eens precies! Mammadoe: Nee 16 juli houden wij samen een feestje! ik ben over 2 weekjes jarig. Femmy: Hihi, wel zielig eigenlijk! Kan me er niks bij voorstellen, maar het lijkt me wel heel lastig.. Steeph: Aaah wat zielig! Beterschap voor je zoontje! Lola: Gefelcitieerd!!!! Lwal: Spannend!!!! Ik hou het topic morgen in de gaten! En niet meteen bij de pakken neer gaan zitten als je niet meteen iets ziet he, bij mij werd de eerste posi test, pas posi na 10 minuten! Succes!!!!!
Hmm ging net naar de wc en had een beetje bruine afscheiding.. Dusss ik ben bang dat de test morgen niet meer nodig is! Heb nu ook weer van die ongesteldheidsbuikpijn! Nouja, dan zou ik wel mooi een cyclus van 30 dagen hebben! Jullie zullen het morgen horen @ Lola: goh wat speciaal dat jemoeder het al wist! Typisch dat je dat zo vaak hoort! En goed dat je moeders voor moeders gaat doen! @ Tara: Oh leuk dat je dan dubbel feest kan vieren. Jammer dat de sollicitatie van je mannetje het niet was, maarja hij had nog meer keuze toch? @ Linnie en Mammadoe: wanneer gingen jullie nou testen? Sorry dat hebben jullie vast al 100x verteld, maar ben het alweer kwijt! Hoop zo dat jullie positief testen met al die klachtjes @ Isa: oh spanned kijkers voor je huis! zou mooi zijn als je het verkoopt! @ Anke: Blijft toch spannend rondom je sv he.. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen!
@lola: Okeee, ik ben sinds zondag dat ik wakker werd regelmatig heel licht in mijn hoofd en af en toe duizelingen. Vandaag ben ik echt de hele dag bijna licht in mijn hoofd en af en toe misselijk geweest. Mijn tepels zijn nu niet zo gevoelig meer, maar vorige week wel, als ik er langs wreef per ongeluk voelde dat heel irritant. Maar ik weet gewoon niet, miss een aankomend griepje, of miss heb ik nu pas last van ontpillen. Ik wacht gewoon (geduldig) af of ik ongi ga worden maandag of dinsdag. Zou er echt raar van staan te kijken als het wel zo is hoor. Maar echt super voor je hoor. en heeel spannend. Lijkt me zo raar als je ineens een positieve test in je handen hebt. @mammdoe: haha, voorgevoel? Die heb ik juist niet. Maar heb geen gevoelige test in huis. Heb wel 2 testen van sensitest in huis, weet eigenlijk niet of ze gevoelig zijn. Verder heb ik me er nog helemaal niet in verdiept. haha. Maar wacht gewoon af of ik ongi word. Miss is die duizeligheid en alles morgen wel over hoor. Was het gewoon beetje verkouden ofzo. Wel spannende tijd voor ons zo he. @lwal: ik ga voor je duimen morgenochtend. Hoop het zooooo voor je
@ Linnie: die testen van de kruidvat blijken ook heel goed te zijn en schijn je ook al eerder mee te kunnen testen!!
@lwal: haha, okee, eigenlijk durf ik niet zo goed. Daarom verwacht ik mijn menstruatie, en wacht ik daarop. Maar heb ook echt niet het gevoel dat ik zwanger ben. Dus wacht maar ff af. Haha, volgens mij hadden de meeste van jullie al lang getest he?