@ Jessie, dan loop je gelijk op met Steeph en mij hihi ben je ook zo benieuwd? Ik heb de hele tijd een harde onderbuik en ben 's avonds slecht in orde (niet echt misselijk heel erg, maar een brok in mn keel en gewoon hangerig, huilerig etc...) Heel raar! En heb wel enorme gevoelige borsten.... Duim voor je
Debby: ik heb tot nu toe nergens last an. Zal dus nog wel niet aak zijn deze ronde. Maar, we zullen zien. Volgende maand of de maand erna zitten we als ik beval dichter bij het nieuwe voorjaar! Heb ook nog geen last van ongeduld. Maar dat komt zeker omdat het nog wel ff duurt voor ik kan testen of ongesteld wordt.
@lwal: aaaah jammer. NOg maar even afwachten dan. Miss zet j menstruatie nog door. @mammadoe: hahaha, je hebt gewoon al een test gedaan. Ongeduldig? helemaal niet Heerlijk weekend, en heb echt zin om dit weekend helemaal niets te doen.
ik hoop dat mijn onttrekkingsbloeding gaat komen maar ben natuurlijk midden in de strip gestopt dus ja, vorige maand doorgeslikt en maand ervoor kwam er niets dus ben benieuwd voor mijn gemoedsrust beter als die wel komt. heb wel net een setje ovutesten en zwangerschapstesten besteld je kan ze beter hebben dan om verlegen zitten ! aangezien wij geen kruidvat hebben (die testen zijn fijn ) maar alleen een buurtsuper van kaliber roddel moet er niet aan denken dat mijn s moeder eerder zou weten dat ik zwanger ben dan ikzelf zeg maar !
ow ja rins was helemaal onder de indruk van de juf in haar mooie jurk maar verder was niets goed en heeft hij heel hard mee "gezongen"
Gisteren was ik met manlief gaan winkelen en ging vitamines halen bij de kruidvat, vroeg hij of ik niet van die ovulatietesten moest hebben En dat terwijl hij het nog veilig wilde doen, beetje vreemd.. Heb gister wel die pillen van de Etos gehaald (zwanger worden), kijken of dit ook helpt voor een fatsoenlijke cyclus.
ja daar ga ik als het niet normaal op gang komt na de operatie mee starten. dan gaan we er echt voor natuurlijk dus dan starten met vitamines en foliumzuur en doen we het denk ik nog 1 maand veilig
Ja Brondy mannen blijven ons zo verbazen!!! Ik weet wel toen de mijne over het krijgen van kinderen begon ik hem ook even heel raar aangekeken heb! haha. Steeph: Wij lopen gelijk! Dus moeten we allebei nog even wachten. Kijken of het me lukt. haha Hectische middag gehad op mijn werk,beetje mot onder de collega's. Voordeel is dan wel dat de dag zo om is! Mammadoe: klinkt leuk die fiets tocht door Bangkok en tja knuffelen in de nachttrein is idd niet bepaald romantisch en praktisch. Is er in ieder geval weer lekker gepost vanmiddag. Ik moet zeggen dat ik het ook erg gezellig vind hier!
inderdaad mannen blijven ons verbazen.. Vind het ook leuk en gezellig, zo kun je het er tenminste met 'soortgenoten' er over hebben en krijg je niet elke het gezeur aan de kop: ben je al zwanger....??? Nu lekker thuis, onze trouwfoto's aan het downloaden, is wel meer dan 4 GB. Heb al voor proefjes gehad en ze zijn echt super
Voor vriendlief is het ook weekend, heerlijk hoor dat we even lekker met z'n 2 zijn. Vanmiddag weer even op pad geweest en het ging weer beter dan gisteren. morgen naar een verjaardag en dan zondag even helemaal niks doen! En mannen blijven je inderdaad verbazen. Mijn vriend begon deze week al over wanneer hij papadag gaat opnemen. Ik heb vanaf het begin al aangeven, dat, als we kinderen krijgen ik wel wil blijven werken, wel part time, maar helemaal stoppen zou ik denk niet kunnen. Gelukkig wonen onze ouders dichtbij en ze willen ook allebei graag oppassen. O heerlijke, Thailand. Ik ben er 8 jaar terug geweest, heb toen een rondreis gemaakt, vond het echt geweldig. In 2007 ben ik met een vriendin naar China geweest en dat was ook super. Alleen de nachttrein is niet echt de ideale knuffel plek, in China slaap je met z'n 6 in een coupe en bedjes zijn vrij krap.
Leuk die fietsexcursie door Bangkok! Wij wilden dat toen ook gaan doen, maar kregen het daar niet meer geregeld. Dus slim dat je dat nu al regeld! Wij hebben vanmiddag heerlijk weer gehad in Scheveningen, heerlijk in het zonnetje gezeten! Ik weet niet of ik nu ongesteld ben of niet.. Heb dus bruine afscheiding en vandaag voor de zekerheid tampons gebruikt. Maar daar zat dan weinig in met misschien een drup 'bloed' Denken jullie dat dit telt als ongesteldheid?
@Brondy: leuk he je trouwfoto's weer terug kijken? Wij hebben ze nu op cd-rom staan. Fotografe is bezig met ons trouwalbum. Ik vind het inderdaad ook erg fijn om met "soortgenoten" erover te praten. We willen ook graag die vraag zolang mogelijk vermijden Want als je het dan niet bent is het dubbelop een teleurstelling als je elke keer Nee moet zeggen. @Femmy: Ik wil ook wel bijven werken. Mijn man gaat dan misschien ook wel een papadag opnemen, hebben we het nog niet concreet over gehad. Wachten eerst maar even af of het wel lukken wil. En als we zwanger zijn maken we pas plannen. Anders ga je al zoveel senario's verzinnen en daar wordt je echt gek van op een gegeven moment. Vandaag alweer 1 maand getrouwd! Heb van mijn lief een mooie bos bloemen gehad!
WEEKEND!!!! En ook nog eens 2 volle dagen. Dat is alweer lang geleden. @Lwal, lijkt mij dan dan het vannacht/morgenochten wel door zal zetten. Ik had de vorige menstruatie een beetje hetzelfde. Geniet van je weekendje Scheveningen Had net scherpe steken in mijn......... Wat mag dat dan wel niet betekenen? @Linnie, ja superongeduldig hihi, mijn vriend zei ook al: dat meen je niet!?
Het spijt me meiden...ik hou jullie niet meer bij. Het is te veel om bij te lezen, en daar heb ik de tijd niet voor. Ik haak zo nu en dan wel in...en soms heb ik van die dagen dat ik lekker mee kan kletsen. Hopelijk vinden jullie dat niet erg. Ik ga morgen een weekendje naar de camping dus dan ben ik er ook niet. Tot volgende week!
veel plezier Ankje! wordt het eigenlijk een beetje lekker weer? Gaan jullie gewoon met het gezin of zijn er nog meer mensen van de partij? volgens mij zijn alle vrouwen hier ongeduldig en zoeken ze 'soortgenoten', anders zit je niet op dit forum toch ? Spannend voor jullie trouwens! ik hoop zo dat het raak is voor jullie!!! Jessie: leuk, je trouwfoto's kijken. En was het voor jou tot nu de 'mooiste dag van je leven'. En geld dat ook voor de andere getrouwde dames? Mijn mooiste dag was denk ik dat ik ten huwelijk gevraagd werd. Ik voelde me goed en was zo blij, mijn meisjes droom kwam veel eerder uit dan ik had verwacht. Ik zat echt op een wolkje. De bevalling vond ik bijzonder maar niet mooi. Ging gewoon heel snel en met heel veel geweld haha. Voelde me nou niet echt vrouwelijk die dag Lwal: ik reken dat niet mee hoor als ongesteldheid. Heb je dat normaal nooit zo? Misschien ben je alsnog zwanger en is dit een innestelingsbloeding. Of ben ik nou te hoopvol? Brondy: als mijn man zou komen met zo'n vraag dan zou ik nog een rondje om hem heen lopen om te kijken of het echt wel mijn man is ! Marilouise: leuk dat ze die kindjes erbij getrokken heeft, ik weet of ik dat nou zou doen ! Allemaal weer beter? Femmy: ja papadag had ik ook graag willlen introduderen maar tot na de bevalling heb ik dat nooit als mogelijk ervaren. Ik kom zelf uit een gezin waar alles voor mijn vaderswerk moest wijken dus ik had niet bedacht dat mannen ook minder dan fulltime kunnen werken. Maar zoals ze wel eens zeggen, je valt voor een man die op je vader lijkt, dat is bij mij (hoe raar dat soms ook is) zeker het geval. Dus papadag, ammehoela! in dit huis fijn dat je beter hebt geslapen trouwens!! Dat je nu al verschil merkt vind mammadoe: zo'n nachttrein lijkt me nou juist wel wat (mocht je een coupe voor z'n tweetjes hebben) maarja, smaken verschillen he? Linnie: kun je het nog uithouden met niet testen?
hallo dames het is weekend, heerlijk zeg wel weer redelijk vol gepland, boodschappen vrienden komen morgen eten, heerlijk zo. hoop wel dat het droog blijft we gaan bbq en kleine man heeft vanavond weer wat stapjes los gezet (ging hij maar eens lopen ) hij doet alles op zijn gemak, het is dat die blond is anders hadden ze hem direct aan zijn papa gelinkt als "spanjaard" (man is donker met een makkelijke huid lijkt erg op een spanjaard zeg maar, altijd leuk op vakantie aangezien spaans niet zijn sterkste kant is schoonvader is al meigmaal in het turks aangesproken en het zijn echt hollanders achternaam kan niet nederlandser) altijd leuk. zoonlief is vooralsnog hartstikke blond. verder man nog steeds flinke last van zijn enkel het vreemde is dat het tegen de plek waar hij vroeger een 10 jaar geleden is geopereerd aanzit het is echt 3 keer zo dik. nog steeds geen bloeding hier hoop dat het komt komende dagen, jullie allemaal plannen voor het weekend>?
@ debby: volgens mij ben je hartstikke zwanger @ linnie: wat gaan jullie dan doen? (sorry duurt zolang voor dat ik dat bericht kan vinden!) Lekker 'niks' in een hotelkamer of wat was de bedoeling? leuk hoor, geniet er van! @ Steeph; goed man dat je nog niet getest hebt! en wat voor voorgevoel heb jij dan?
ik geloof niet dat mijn bevalling de mooiste dag van mijn leven tot nog toe was ? zal jullie in deze fase de details besparen maar toch voor de nieuwsgierigen: 3 dagen, keizersnee, algehele narcose, zoon die niet op gang kwam, couveuse, 5 dagen hoop genoeg duidelijkheid zo maar mijn mooiste moment was toen ik op dag 4 na de bevalling mijn zoon mee van de kinderafdeling naar de kraamafdeling mocht nemen ik zat in de rolstoel die geduwd werd door de zuster en ik reed zelf het bakje met mijn zoon mee naar boven man wat was ik trots, de hele dag liggen glunderen en alleen mijn man en ik hebben hem die dag vastgehouden enzo heerlijk
@marielouise, dat is wel een heel nare bevalling geweest dan! Niet zoals je het van te voren had voorgesteld. Wat dat aangaat weet je het nooit vantevoren. Hopelijk word je tweede bevalling een stuk leuker om in die zin op terug te kijken.