Hallo allemaal, @ Ankje, af en toe gaat het idd erg snel geen probleem toch als je het niet bijhoudt? Heb ik soms ook hoor! En je bent vast ook druk met je kindje! Fijn weekend! Hoop voor je op mooi weer. @ Claudi6a: ik hoop indd ook stiekem heel erg dat het raak is! Alhoewel dat ook weer erg snel zou zijn, maarja: is wel de trend (tot nu toe) van ons topic hihi @ Steeph, heb je een voorkeur voor een voorjaarsbaby? Lijkt mij ook wel wat; ben zelf van januari, vond dat als klein meisje niet altijd leuk (zwemmen, bowlen, niet echt activiteiten buiten) @ Brondy, hahaha! Die vent van jou heeft er zin in! Mijn kerel weet volgens mij niet eens wat ovu testen zijn Staat die Etos pillen erom bekend dan dat die helpen bij een goede cyclus? Stel dat mijn cyclus toch een rommeltje blijkt, wie weet doe ik dat dan ook. Slik nu alleen foliumzuur... Zijn de foto's mooi geworden? Krijg je ook een album met digi foto's of echte fotos? @ Jessie: ben je ook en ongeduldid typje? ik ben ook benieuwd hoor, nog 10 dgn, maar ik denk dat ik over een week al doe ofzo! Alleen als het dan niet zo is.... GEFELICITEERD met je 1-maand jubileum lief die bloemen!!!! @ Mammadoe: die steken.... hmmm.... wanneer ga je weer testen? Morgen of niet?? SPANNEND!! Geniet van je vrije weekend! @ Isa: I hope so... denk je het echt????? Ben nu weer zo soort van misselijk (die brok in mn strotje) maar kan ook zijn dat ik net een bak chips op heb? Wat zijn jouw ervaringen? @ Marilouise, kan me voorstellen dat dat niet je mooiste dag was dan! Maar die dag dat je je ventje dan in je armen hebt... pff... volgens mij 'vergeet' je dan meteen je pijnen en sores of niet? Mijn vent is vanmorgen zo lief geweest om de was vanmorgen over te pakken in de droger... maar heeft het niet uitgezocht! Hahahahaha... heb nu babyovenwanten, babypannenlappen en baby zooltjes voor mn schoenen hihi! Wel lief dat het geprobeerd heeft haha! Ik ga nu ff lekker bankhangen. Morgen ben ook ik de hele dag weg... Dus kalm an op het forum he Liefs
Fijn hè?! Als mannen zich met de was gaan bemoeien? Alhoewel de mijne het onderhand wel kan, alleen de was opvouwen is een probleem Enne, ja ik denk dat het door de zak chips komt haha. Volgens mij zijn we met z'n allen al aardig goed om semi-zwangerschaps-klachten te bedenken. Ik ga overigens zondag weer testen. Ik wil het onderhand wel zeker weten. Vanavond ook, lekker tartaartje, moet ik hem helemaal gaar bakken! Morgen een verjaardag, kan ik weer niet drinken En hij heeft altijd lekkere drankjes....
Marylouise: nou dat was me wel even eenk heftige bevalling! Kan me zo voorstellden dat je een beetje huiverig bent voor een tweede bevalling. Al moet ik zeggen dat de kans groot is dat deze gewoon prima gaat verlopen. Isa: kan ook nog niet testen, denk dat ik dat volgende week zaterdag ga doen. Zou dan de maandag erna ongesteld moeten worden. Weet alleen niet of het te vroeg zal zijn. Het is een clearblue test, waarop staat dat ik kan testen vanaf mijn Nod. Maar heb eigenlijk niet het gevoel dat ik zwanger. Heb eigenlijk 'nergens last van'. Om het zo maar te zeggen. Dus denk dat we gewoon vol enthousiasme moeten uitkijken naar de volgende ronde. Zou ook wel heel snel zijn. Debby: voorjaar is wel lekker. Maar eigenlijk zou ik het liefst gewoon NU zwanger zijn haha. Ben zelf wel van juni dus kunnen meestal wel buiten zitten. Alleen dit jaar was het niet zo'n mooi weer. En ik vind het altijd fijn dat het niet dicht bij de kado-maand december is. Alles mooi verdeelt zeg maar. Mammadoe: ja ergens is ht alcohol-vrije leven ook wel jammer niet?! Kan makkelijk zonder, maar een wijntje is ook wel lekker. Zondag, das nog maar 2 nachjes slapen... Wij hebben dit weekend geen plannen. Ik moet morgen weer beginnen met werken. Vandaag was er geen gezinnetje waar ik kon beginnen. Maar mijn man was ook zo leuk om zijn ouders spontaan te eten te vragen morgen. Leuk, maar ik heb er eigenlijk niet echt zin in...
@ Mammadoe: Ja daar heb je gelijk in alleen normaal kan die van mij het ook wel eigenlijk. Ik doe het over het algemeen maar hij is van het strijken kan ie beter dan ik! En ach, hij heeft ook het meeste strijkgoed maar die droger, da's gewoon gemakzucht gelukkig geen dure jurkjes van mij ofzo!
Fijn zulke spontane acties Maar dat je niets voelt wilt niets zeggen hoor! Je hebt net je eisprong gehad en sommige vrouwen voelen zich gewoon nog kiplekker als ze zwanger blijken te zijn...dus niet de hoop opgeven hoor! Kijk vet interessant filmpje van een live eisprong: YouTube - ‪Fotografían ovulación humana‬‏
Had daar toevallig vandaag nog een discussie over met mijn schoonmoeder, zij pleurt altijd alles zo in de droger en ik alleen maar lakens en handdoeken, sokken, onderbroeken verder hang ik alles altijd op. Vind zij dus onzin van mij, maar toen zij onze was deed, omdat onze wasmachine kapot was een paar jaar terug, kreeg ik alles als buiktruitje terug
Debby: mijn moeder doet ook veel in de droger. Maar kleren krimpen meestal wel iets, en vaak verdraaien ze op den duur. Heb je een scheve broek of beddelakens. Werkkleing doe ik vaak wel in de droger, met sokken, ondergoed, handoeken en hoeslakens. De rest braaf op het rekje. Over het algemeen doe ik het meeste huishoudelijke werk zelf. Ik werk maar voor 75% en heb meer tijd. En ik goef het maar te vragen en mijn man helpt me. Mammadoe: ik geef de hoop voor deze maand niet helemal op. Maar hou er wel sterk rekening mee dat we nog evn moeten wachten. Maar wie weer...
Haalloooo allemaal, Ben ik weer. Net terug van dansen. Hoef nu pas in september weer, lekker de zomer de vrijdagavond vrij. Heb niet echt mijn dag vandaag. Ben eigenlijk echt heel chaggie en geirriteerd. Vannacht ook al, haha, mijn vriend kon niet echt meer slapen omdat ik alleen maar aan het zuchten was en zo. Weet alleen nog dat ik helemaal niet veel kon hebben, voelde me bijna soort van agressief. hahah. Ik ga dit weekend lekker niets doen. Zondag alleen ff verjaardag. en lekker uitslapen. Spannend mammadoe, zondag (weer) testen.
he mamadoe, grappig filmpje! Ik heb telkens de getekende versie in mijn hoofd. Ik heb dat zo moeten stampen voor mijn opleiding! haha! steeph: wat heb jij een brave man! Die van mij doet niets uit zit zelf! Ik moet alles vragen en dan krijg van die taferelen die linnie vanacht had. Hele tijd zuchten! In principe hebben we vorige week de taakverdeling opnieuw gedaan: ik: wassen/vouwen, boodschappen doen en verzinnen wat we eten, afwassen, koffie zetten, stofzuigen, dweilen, bedden op maken , opruimen, tuin vegen en ik vergeet vast nog wel wat. hij: vuilnis 1 x per week buiten zetten en hij vertikt het om de dan nog volle prullenbuk even gauw te legen! helpen met afruimen na het avond eten en hij brengt en haal isa vaak van het kdv (3 dagen per week) en brengt haar naar bed als hij thuis is. En nog klagen he.haha. Mannen, ach hij heeft andere kwaliteiten . ik doe trouwens de mooie gekleurde dingen niet in de droger. Broeken, overhemden, mooie shirtjes/truien en bh's niet. de rest wel. linnie, lekker dat je even je vrijdag avond vrij hebt! Mijn man tennist ook op vrijdag in principe maar dat is eigenlijk ook altijd de avond dat we afsrpreken met vrienden dus gaat ie niet zo vaak. debby: als je je echt 'anders' voelt... ? marilouise: valt naar zeg! gelukkig is elke bevalling anders en gaat de 2e meestal veel makkelijker! Bij ging het juist veel te snel, gigantisch weeentorm, kon niet praten en alleen maar overgeven. Ik heb manlief dan ook serieus en dwingend verzocht mij knot out te slaan Mijn bevalling begon met gebroken vliezen en vanaf dat moment was ze er in 4 uur! Ben nu al bang dat de 2e in de auto geboren wordt, of erger, dat meneer te laat komt ofzo en ik in het in mijn eentje moet doen!
Goeie morgen iedereen!! @debbie: Ja ben idd ook zo ongeduldig, zet er ook niet al mijn hoop op. Anders is de teleurstelling zo groot als het niet raak is. Mijn man doet altijd wassen en de was in de droger en hij doet het vouw werk en ik doe het strijkwerk. Verder doe ik altijd de boodschappen en ik kook(kan lekkerder koken) @Marilouise Mijn vriendin had ook zo'n nare bevalling. Al een tijd bezig, lukte niet, toen spoedkeizersnee. Hadden ze haar maar 1 ruggeprik gegeven en toen hun dochter eruit was begon ze alles te voelen wat die artsen aan het doen waren. Zeer pijnlijk! Ze is nu ook weer zwanger en heb geadviseerd dat ze nu gelijk voor een keizersnee moet gaan. Dan zit er geen haast bij en hoeven ze niet met spoed een ruggeprik te geven, maar kan alles goed voorbereid worden. Ze was anders echt doodbang geweest en dan had ze 9 maanden in de stress gezeten over de bevalling. Vananond naar de film en dan lekker uiteten. Mag ik jullie vragen waarom jullie nu al stoppen met drinken? KLinkt misschien dom en raar maar ik drink nog wel een wijntje totdat ik zeker weet dat ik zwanger ben. Ga nu nog niet mijn leven compleet omgooien als ik niks zeker weet.
Goeie morgen! Nou ala de kans bestaat dat ik zwanger ben drink ik niet omdat het zo slecht is voor je kindje. Zelfs een wijntje kan al kwaad. Als ik volgende week negatief testvzal ik voor de eisprong heus wel eens een glaasje drinkn.
Ik ben ongesteld!!! Ben er eigenlijk best blij mee!! Was al bang dat het zo een beetje half zou blijven.. Maar op naar mijn volgende ei!! Fijne dag allemaal..
Goedemorgen, @lwal: is dus toch doorgezet. Lekker hoor. Als de test dan negatief is wil je ook zsm ongi worden. Je zit anders maar zo te wachten. @jessie: ik gooi ook niet mijn hele leven om hoor, maar nou drink ik ook eigenlijk nooit, dus dat scheelt. . Blijf ook gewoon nog heeerlijk mijn biefstukje eten zolang als het kan, moet ik van genieten hoor. Word nu alweer helemaal geirriteerd door mijn vriend. :x
mijn onttrekkingsbloeding is ook op gang gekomen! ben er gewoon blij mee, ik drink ook lekker mijn glaasje wijn hoor voorlopig nog wel, heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook een paar keertjes een half glaasje wij gedronken met mate en sporadisch kon geen kwaad vind mijn gynecoloog
Hiii allemaal, Nou ben al sinds een paar dagen heeeel prikkelbaar. Kan niet veel hebben, vandaag alleen maar huilen. En die duizeligheid en licht in mijn hoofd. En ging net naar de wc, kwam er beetje bruin mee tijdens plassen, dusss miss zet mijn ongi door. Dat zou een hoop verklaren. Is wel ietsjes te vroeg, maar beter te vroeg dan zo lang wachten toch. Alleen ff afwachten of het doorzet. Voel net als de vorige keer niet heel veel. @marilousie: lekker dat je ontrekkingsbloeding op gang is. En idd, gewoon nog lekker blijven genieten nu toch.
Zo'n stille avond als deze heb ik nog niet meegemaakt hier... Laten we hopen dat het komt doordat iedereen aan heg knuffelen is. Vandaag ben ik gelukkig weer begonnen met werken. Tot en met zaterdag ben ik weer onder de pannen. Lekker rustig ook, uurtje of 6 per dag. Moet lukken.
Hej meiden! Zit in de auto terug naar huis na de verjaardag van mijn zwager. Ik was van plan niet te drinken (ondanks dat hij altijd van die heerlijke desperado's heeft) mijn schoonmoeder vroeg wat ik wilde drinken, dus ik zei ice tea en toen zat ze de hele tijd o o o met een verbaasd hoofd haha. Ben benieuwd wat er nu in haar koppie rond gaat. Haha verder allemaal mensen die in ene tegen ons begonnen over eerst netjes trouwen en daarna kinderen..... Zucht, maakt me weer onzeker :s Later begon mijn keel op te zetten en voel me nu niet zo lekker morgen lekker even niets doen! @Lwal: zie je wel! Ik zei toch dat het door zou zetten! Fijn voor je, weet je ten minste waar je aan toe bent @Linnie, beetje sacho??? Dus je arme vriend moet het ontgelden? Heb ik ook altijd voor mijn ongi. Hopelijk wil hij bij jou ook doorzetten dat je weet waar je aan toe bent. @Isa, ziet er naar uit dat jij erg veel doet tov je vriend. Aangezien ik en mijn vriend ongeveer even veel werken heb ik hem direct duidelijk genaakt dat alles 50/50 moet. Verder hebben we geen afspraken en doen we gewoon wat als we het rommelig of vies vinden worden. Soms zijn we een beetje gemakzuchtig, maar nu ik nog als een rommelkont kant leven doe ik het graag! Nou morgenochtend de test van de waarheid...... Ik ben super benieuwd!!!
haaaaaaaaaiii Was ik weerrr. Mammadoe: Morgen een test? WAAH! Spannend. Ik ga het in de gaten houden! LWal: Was vrijdagochtend nog aan het spieken, maar hij was dus toch nega en je bent nu ongi? NOuja, op naar de volgende ronde je weet iig waar je aan toe bent! Vind je vriend vast erg vervelend een maand met nóg meer sex. ( hier gebeurt er op het moment niet meer zoveel.... geen zin zeg maar......... ) Linnie: Ik ben benieuwd of het doorzet!! Hier vandaag weer druk geweest! Maar wel gezellig druk! Vind het heel onwerkelijk, zag vandaag zoveel zwangere buikjes voorbij komen. En elke keer dacht ik: Verrek, dit heb ik straks ook gewoon!! Moest mezelf wel een paar keer knijpen zeg maar! Geslaagd voor een leuke bikini voor Frankrijk straks. Kwaaltjes beginnen nu te komen. Ben echt niet te genieten. Enorme moodswings. En ik wéét gewoon dat ik dan onredelijk ben.. En heb aders op mn boobs en ze doen pijnn !!! Nu is het wachten op de misselijkheid! Ik hoop snel een positieve test hier te zien dames!!!
@mammadoe: spannend morgen Nou mijn ongi is niet doorgezet. Was een paar keer donkerbruin tijdens plassen en nu niets meer. Ben ook helemaal niet lekker geweest vandaag en heel dizzy. En super chaggie idd. Mijn vriend heeft het heel gezellig met mij . Word vandaag echt om alles boos. Ach we wachten nog even af.