Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het blijft dus nog even spannend.... heb je al een test gedaan dan? Of ben je zo knap geweest om je in te houden?

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Nee geen test gedaan. Kan me goed inhouden :)Mijn vriend zegt ook al of ik niet beter al voor de zekerheid kan testen. Maar wacht rustig af. Denk dat ik gewoon ongi ga worden hoor. Maar voel me al paar dagen niet goed. Wel anders dan normaal. Maar kan ook miss door ontpillen of naderende ongi komen toch. Hou jullie op de hoogte hoor.

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    :( helaas :(
    Het was echt bizar net! Ik plaste, en binnen no time kwam het tweede streepje, ik was helemaal blij en kon niet wachten tot mijn vriend wakker werd om het hem te vertellen! Toen ging ik naar beneden en deed de deur open en er zwommen allemaal witte tijgers in ons zwembad.....? Ik schrok wakker en was zwaaaaaar teleurgesteld want die test doen leek zo echt en was dus niet waar :( ik dacht zelfs nog in mijn droom, o leuk ik ga het snel de meiden op het forum vertellen en ze ook vertellen dat deze test heel goed werkt....
    Ik snel de test voor het echie gedaan, en nee hoor geen tweede streepje zoals in mijn droom. Ik ben wel een beetje teleurgesteld maar wat ik al dacht het valt wel mee. Het is pas poging 0 en dan word op vakantie gaan wel een stuk relaxter denk ik :)
    @Linnie, klinkt allemaal heftig! Maar heb je dat altijd voordat je ongi werd of is dit nieuw?

Ik ga nog ff proberen te slapen.....over positive testen ;)

4. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,
    gisteren de hele dag op pad geweest. we gingen om 1030 de deur uit en om2345 waren we weer thuis. Ik was echt kapot, maar het was erg gezellig.
    Mijn zwager was jarig, dus we zijn met mijn schoonouders en met mijn zwager en zijn vriendin uit eten geweest. Het was erg lekker en gezellig. Ondanks dat ik aan de antibiotica zit toch 1 cocktail gedronken.
    's Avonds was echt moe, denk toch dat ik nog een beetje last van de narcose heb. soms kan ik ook weinig van mijn vriend hebben. Gisteren zijn we dus verkeerd gelopen, want meneer wist het adres wel, nauw is was daarna best chagarijnig
    Vandaag even een rust dagje.

@ Mammadoe: jammer voor die negatieve test. Ik heb ook een keer zo'n rare droom gehad. 10x testen elke positief, maar vriend geloofde het elke keer niet.

@ Linnie: jammer dat je ongesteldheid niet echt doorzet, zo blijf je toch onzeker.

@ marilouise: de onttrekkingsbloeding is er, op voor de eerste ronde!

@ Tara: dus je heb nu ook last van de zwangerschapkwaaltjes, maar die horen erbij

5. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mammadoe: wat jammer van je test? Wanneer is je nod? Misschien van de week nog een keer testen? En anders hopen dat je maar heel snel ongesteld mag worden!

@ Tara: dus de kwaaltjes zijn er nu!! Nou dan wordt je er lekker aan herinnerd dat je zwanger bent ;) Kan me voorstellen dat je nu weinig zin in seks hebt.. Je doel is immers al bereikt he hahah (grapje)

@ Linnie: ahh hoop voor je dat het gaat doorzetten, zo weet je ook niet waar je aan toe bent! Dat had ik dus van de week ook, maar na een paar dagen zeTtte het eindelijk door.. Hoop bij jou ook!

Wij zijn inmiddels weer terug van ons weekendje, heerlijk genoten! Vanmiddag familiedag van mijn vaders kant, is altijd erg gezellig!!

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: oooh jammer. En die dromen, ik heb ook van de week gedroomd over positieve test. Zegt dus blijkbaar niets:(.
    Op naar de volgende ronde toch? Zijn ook allemaal nog maar net bezig. Maar nu weer 4 weken wachten, haha, duurt dan zo lang he.

@femmy: lekker druk dagje gehad dus gister. Ja ongi ff afwachten. Vanochtend wel weer beetje verloren, maar alleen als ik naar de wc ga bij afvegen. Maar denk dat het wel rustig aan doorzet hoor. Hoop het, anders is het zo onzeker idd. Maar op zich als ik nu ongi wordt heb ik deze keer cyclus van 27 dagen. Vorige keer 29. Dus is dan wel goed, beter dan die hele lange cyclussen. Alleen stomme is wel dat we dan wel op het goede moment hebben geknuffeld, alleen blijkbaar niet zwanger, das dan weer jammer.;)

7. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @ Mammadoe: Jammer van je test!

Had een vraagje: zeg zeggen dat ik vandaag kan gaan testen met die ovulatietesten.... Nu heb ik een heel ligt streepje boven. wat houdt dat in??? Moet ik dit nu blijven doen totdat ik 2 streepjes zie. boven donker en beneden licht??? Of hoe...

8. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    @ claudia: ik heb geen idee:( Ik lees even mee want ik wil vanaf dinsdag ook gaan beginnen met de ovutesten.

@femmy: kan best nog even duren hoor voordat je je beter voelt. Hopelijk voel je je gauw beter. Wel nog steeds blij met het resultaat?

@mammadoe: wat jammer! Dromen zeggen soms zoveel al is het niet helemaal duidelijk. Bij jou dus wel, je wilt graag! Komt goed, gewoon weer nieuwe ronde in!
    Vroeger was ik trouwens de rommeltkont in huis, het kon er dan echt uit zien alsof de bom was ontploft. Maar mijn nesteldrang is nooit meer weggegaan!

@lwal: fijn dat het doorzet, kun je weer een nieuwe banner maken :) Dat vond ik wel een beetje troost! haha. Lekker weekend gehad?

@linnie: wat knap dat je nog steeds niet getest hebt! Je hebt ze toch wel in huis of niet?

@ tara: lekker toch onredelijk zijn! haha. Geef je man dat boek van 'help ik heb een vrouw zwanger gemaakt' en hij houdt het ook de komende 9 maanden in alle onredelijkheid met je uit!:D Succes met de kwaaltjes!

nou wij gaan lekker zwemmen met isa! ben benieuwd hoe het gaat!

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: volgens mij moet je tweede streeo even donker zij als de controle streep. Als hij lichter is heb je geen lh piek. Zo staat het tenminste bij de ovu testen van sesitest. Dus denk dat je nog ff door mag gaan.

@is: Jaa heb wel testen in huis. Volgens mij 2. Maar ga niet testen, verlies heeel licht. Dus denk dat mijn ongi gaat komen. Maar is wel heel raar. Gister heeel klein beetje, toen weer over. Vanochtend ook weer klein beetje,maar alleen bij afvegen zeg maar. Niet in mijn broek. en net ook weer niets na de wc. Dus wacht maar ff af.

10. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Linnie27: thanks. Op mijn strip staat dat je 2 positieve resulaten kan hebben. boven licht en onder donker of alle 2 donker. maar 1 lichte streep staat nergens. Ik ben benieuwd dan ga ik morgen gewoon weer testen. ben benieuwd of er wat veranderd. Want als je een positieve test hebt. hoe lang duurt het dan ongeveer totdat de eisprong komt?

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: uhmm ben niet heel erg thuis in de ovutesten, heb er wel nog een paar ligggen. Maar volgens mij heb je een eisprong in ongeveer 24 uur. Of tussen 12 en 48 uur. Zoiets. Weet wel dat je nog ff de tijd hebt als je positief test.

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Oke thanks. hahaha krijg het al gelijk benauwd als het gelijk zou moeten en hij is op zijn werk!! Ik ben benieuwd wanneer de streepjes gaan veranderen. kan niet wachten. hihih. Ik had in mijn hoofd dat ik gelijk wat zou zien omdat er uitgerekend was dat ik vandaag kon gaan testen.

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    dat valt dan tegen idd, als je had verwacht dat je meteen twee strepen zou zien. Maar je hebt nog paar dagen toch. Positief blijven. :)

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi

Zo jullie hebben ff 4 pagina's bijgekletst..
    Heb niet alles kunnen onthouden maar zag hier en daar dat er weer getest is, maar helaas??? Op naar de volgende ronde, met volle moet!! Zal vast snel posi worden.

Onze foto's hebben we alleen nog op de PC, deze moeten we zelf afdrukken en inplakken. Hebben we voor gekozen hoor, want wij houden niet van de digitale afdrukken ;)

Wij zijn vrijdag naar de bios geweest, transformers 3 in 3D was goeie film. Gisteren even deventer in geweest, was Deventer op Stelten dit weekend, erg leuk ook :)
    's Avonds housewarming en verjaardag, wilden niet al te laat naar huis, uiteindelijk toch pas om 2 uur thuis, pfffff. Vandaag ook geen rustige dag :( eerst uitvoering van mijn nichtje (ballet) daarna nog 1,5 uur rijden naar mijn man. Ach ja tis het allemaal wel waard. Volgend weekend lekker rustig tot nu toe.

Verder nog nieuwtjes??

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: Lekker druk weekend gehad dus, als het maar leuk was toch? Maar is idd een lekker idee dat je volgend weekend ff niets hebt.
    Hier geen nieuws, ook redelijk rustig weekend. Ben alleen niet te genieten het hele weekend al. Maar ja, hoort erbij he. hahaha.

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @claudi6a, ik heb ze afgelopen maand ook voor het eerst gebruikt. Was vrij eenvoudig. Als de teststreep lichter is dan de controlestreep zeg dit niets en is hij negatief. Is hij even donker of donkerder dan de controlestreep dan krijg je je ei. 24 tot 48 uur erna moet je het doen.
    Succes!

17. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Jeetje Dames wat kletsen we veel zeg! haha
    Gisteren een heerlijke avond met mijn mannetje gehad. Eerst naar de film en toen heerlijk uit eten geweest. Hebben er ruim 2 uur gezeten.
    Heb vandaag wat zere borsten:(. En het knuffelen vanmorgen was ook gevoelig. Dus wie weet...

Wat jammer van al die negatieve testen en die dromen erover..Altijd minder.
    Straks krijgen we visite en gaan we lekker BBQ-en! Altijd lekker.

18. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo dames,

hier alweer een druk dagje, Rins sliep uit maar ik zat enorm vroeg op, kwart over 6

morgen ga ik weer werken ondanks dat ik me nog niet fit voel hoofdpijn en enorm verkouden maar nog een weekje dan wordt ik geholpen!!!

Wij zijn net boten wezen kijken bij de rivier rins helemaal blij en even koffie gedronken bij s ouders lekker poffertjes gegeten bij het water althans rins en nu ligt hij op bed denk dat we zo aan de film gaan, wasmachine deed net raar had ik hem op het verkeerde progamma gezet dus nu weer opnieuwaan het draaien.

vervelend van alle negatieve testen maar ja we weten allemaal dat het wel even kan duren.

fijne zondag en ik kom straks even buurtten

femmy waar ben je aan geopereerd trouwens ?

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Oke thanks.
    Dan hoop ik dat ie snel komt hahah. kan nu helemaal niet meer wachten. we gaan nu weg naar vrienden. dus morgen kan ik weer bij lezen.
    Fijne dag allemaal.

20. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnie: Wat knap! Morgen mag je officieel testen!

Mammadoe: Ooh dat is balen meid! Maar welke testen heb jij? Van zwangerenkids en dan de midstream ofniet? Dipsticks?
    Het kan nog he! Er zijn meiden die later pas posi testen!

Lwal: Hahah je zou wel denken dat het zo werkt he! ;) Maar de zin is er gewoon niet;).
    Fijn dat jullie weekendje weg geslaagd is!!

claudia: Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat precies zit! Soryy!

Isa, die heeftie tijdens de eerste zwangerschap al gelezen! Hahah, maar hij is best lief voor me hoor.
    veel plezier met het zwemmen!

Brondy: Mijn vriend is heel jaloers denk ik! ;) Die vind transformers helemaal geweldig ( jeugdsentiment he! ) Maar i het wel een leuek film? Ik vind de trailer alleen maar vol zitten met die gevechten. Als de hele film alleen maar wordt gevochten, vind ik ook niks aan..

Jessie: Spannend! En veel plezier vanmiddag.

Marilouise: Hopelijk voel je je morgen een stuk beter. Waarom wil je weer aan het werk als je nog niet helemaal beter bent?

Jeej, vandaag 5 weekjes zwanger! :) Kan me niet snel genoeg gaan nu! Nog 23 dagen tot de echo..Spannend.

Vanmiddag waarsch naar vrienden, vriendin is vorige week bevallen en zit er even doorheen omdat de borstvoeding niet op gang wil komen en het pijn doet.. Straks even een flinke knuffel uitdelen dus.

Deel Deze Pagina