Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tara: spannend hoor de echo. Mijn vriendin was hier gister die heeft de 18e dr eerste echo. Ook zooo leuk.
    Maar morgen mag ik idd officieel testen. Maar wacht sowieso tot en met dinsdag af. Verlies nu weer helemaal niets meer tijdens plassen. Zooo gek. Snap er niets van. Dit is echth irri, je denk dat je ongi gaat worden en dan stopt het gewoon weer. Miss komt het nog. Maar begin nu wel langzaamaam de zenuwen te krijgen hoor. En heb zoiets van, als het ongi is, laat het dan ook gewoon meteen komen en niet dit gekwakkel. NU weet ik niets.

2. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ marilouise: mijn neustussenschot is recht gezet en de slijmvliezen in mijn neus zijn wat kleiner gemaakt.

@ isa: Ik merk wel dat er al resultaat is. Ik kan alweer beter horen.
    maar de vermoeiheid hoort ook denk bij de narcose. Ik wil eigenlijk alles doen, maar dat lukt nog niet.
    Maar het echte resultaat weet ik pas na ongeveer 6 wkn, want dan is het allemaal genezen. Dus nog even afwachten.

@ Linnie: knap dat je nog niet getest heb!!!

3. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Mammadoe: jammer zeg... Maar ja we gaan er gewoon voor komende maand. Dan zul je een dezer dagen wel lekker ongesteld worden.

Claudia: jammer van je ovu test. Maar als je vandaag xou moeten beginnen met testen, moet je meest vruchtbare dag nog komen. Blijft dus spannend.

Femmy: fijn dat het al iets beter gaat. Hoop dat de vermoeidheid ook snel minder wordt.

Linnie: ben echt benieuwd of je menstruatie doorzet, of niet...

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Femmy : aha dan begrijp ik het ! hier heeft zoonlief zich afgelopen sinterklaasavond achterover laten vallen ik lag op bed hij zat en was boos en liet zich vallen vol op mijn neus vreselijke pijn, later bij de kno na de scan bleek hij inderdaad gebroken geweest te zijn, heb er verder geen last van de afgelopen dagen wel maar voel momenteel ieder botje in mijn gezicht zal blij izjn als het 11 juli is .

tara: ik heb een hoop problemen op het werk en zit al een week thuis mijn kuur is nu afgelopen even kijken hoe het morgen gaat anders dinsdag maar weer naar de huisarts voor een 2e kuur maar besef ook dat veel van de holtes afkomt.

als ik zou denken aan hoe mijn baas me behandeld wil ik liever helemaal niet meer werken, maar goed we zijn sterk en ik moet gewoon denken ik ben toch gek (weinig voor nodig hoor ) komt helemaal goed. dinsdag naar een nieuwe bedrijfsarts ben benieuwd maar hoef deze week maar paar keertjes te werken te vaak nog maar goed.

wij gaan straks maar lekker eventjes een kroketje bakken voor op brood.

morgen ga ik voor het eerst naar een osteopaat wil gewoon helemaal beter worden dus kom maar op ! weet totaal niet wat ik kan verwachten dus ben benieuwd en morgen breng ik verslag uit

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @femmy: haha ja he, maar morgen is mijn nod. Vorige keer een dag later, dus vandaar dat ik echt wacht tot en met dinsdag. Kan altijd nog wel komen straks of morgen.
    raarre is alleen dat het vanaf gisteravond al zo is, toen stopte het, vanochtend met afvegen 2x oranje/rood, dat heb ik helemaal niet meer gehad. En net dan weer heeeel klein beetje bruin, eigenlijk niet noemenswaardig. Maar het gaat zo raar. Maar ja, dit kan natuurlijk een voorbode zijn van je menstruatie. Wacht geduldig af, hahha.

6. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hi dames!

Heb ff vluchtig doorgelezen, tis weer veel info! Maarre.. verder is mijn vent een held in de huishouding hoor :D aangezien hij meestal s middags begint, doet hij regelmatig van alles in huis. Alleen wij vrouwen zijn net iets preciezer ;) hij is meer van: als t voor t oog maar schoon is :) wij doen alles ook om en om en weet je, hij is een koning in strijken -> dat doe ik dus nooit!!

Tara, gefeli met je 5 wkn! Gaat wel snel zo ineens :) En je vent moet het maar accepteren; het is niet niks 9 mnd met een kindje in je en je hormonen op hol! toch?

Linnie, gek van die bruinige afscheiding. Maar dat had ik de eerste maand ook en toen werd ik dus bijna een week te laat ongi. Fijn he? Die hormoonhuishouding. Maar misschien is het ook wel iets anders? Ik zou sowieso ff testen :) een kennis van mij kwam er ineens na 10 wkn achter dat ze zwanger was, ze werd al die tijd gewoon ongi...

Mammadoe, wat jammer van je test! Maar nu vol goede moed naar de volgende ronde he!!

Vanmorgen een vriendin op de koffie... zij weet dat wij bezig zijn, heel leuk gekletst. Over namen enzo... en hoe het nou eigenlijk werkt (nu ben ik de expert haha)

Ik heb net t hele huis schoongemaakt van 1-18.00 pfff... sprankelend gewoon nu! Hahaha :) 3 verdiepingen... en de badkamer én toilet... goed bezig, al zeg ik het zelf. Nu net ff een pizaatje gehad en zo lekker helemaal niks op de bank en dvdtje of tv aan.

7. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    hahaha, mijn is helemaal niet huishoudelijk aangelegd! Ik mocht afgelopen week niks doen, dus er is ook niks gebeurd. wel een aantal keer gezegd dat de wasmand erg vol raakte, maar wie stond vanmorgen de wasmachine te vullen?!
    Mijn vriend ziet het gewoon niet.
    Gelukkig hebben we een schoonmaakster die om de 2 wkn langs komt.

@ marilouise: vervelend een gebroken neus, maar wel een leuk verhaal om te vertellen hoe het gebeurd is:D
    Ik heb een keer een vinger gebroken omdat ik onder water met mijn hand tegen iemand aan botste;)

@ linnie: het blijft toch spannend, mijn nod staat voor vrijdag/zaterdag, als het de cyclus is geworden voor dat ik met de pil begon, ik had toen een cyclus van ongeveer 26 dgn.
    Dus ben benieuwd!

8. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    goedenavond dames!

bezige bijtjes allemaal vandaag als ik het zo lees!

iedereen weer werken morgen?

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: ja heerlijk die hormoonhuishouding. Vorige maand heb ik dit niet zo gehad. En heb ook echt twee vegen bloed verloren vanochtend, en daarna niet meer, heel klein beetje bruin nog maar. Maar kan idd allemaal aan de hormonen liggen en daarom maak ik me nog niet zo druk. Morgen of dinsdag zou de dag zijn, dus dat wacht ik af. En ben stiekem ook wel beetje bang om te testen hoor. Als ik eraan denk krijg ik al helemaal de zenuwen in mijn buik:)

@femmy: ja blijft spannend he. Voor jou dus ook aankomende week. Grappig dat we allemaal redelijk dicht bij elkaar liggen he. Je hebt bijna altijd wel iemand die bijna kan testen. Zo leuk

10. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Isa: yep, morgen van 8.30 tot 14.30 werken. Valt dus best mee. Jij?

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    ISa: Nope ik ben lekker vrij! Altijd op maandag. Is me boodschappen en schoonmaakdag. Het is heerlijk 3 dagen weekend.
    Ik ga weer weg. fijne avond dames.

12. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    owja: barry atsma was ook met zijn dochter?? aan het zwemmen. Best een lekker ding:D Precies zoals in de film :p
    Ga ik even lekker dromen vanacht haha!

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    hahaha, ja barry atsma is best leuk. ga jij daar maar lekker van dromen vannacht:).

Ik moet morgen ook weer werken. Van half 8 tot 6. Lekkere lange dag:(

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo ben onderweg naar huis. Manlief rijdt terug :)

Was idd een druk maar erg gezellig weekend. Heel raar maar tijdens de balletuitvoering van mijn favo nichtje werd ik gewoon emotioneel.

Transformers 3 is wel een goeie film, er wordt idd in gevochten maar vooral de 2de helft. Vind t niet erg als t niet bloederig is ;) zit zelf op een vechtsport. Deel 3 is zeker beter dan deel 2.

Ik moet morgen ook gewoon weer werken. Van 8 tot 17 uur. Dus net wat korter dan linnie (lange werkdag heb jij zeg).

Wou dat mijn man iets meer in het huishouden deed, gelukkig doet hij t wel als ik er naar vraag maar komt er een zucht vooraf. En wij werken allebei fulltime. Dus soms blijft de schone was te lang aan de lijn hangen. Doe trouwens alleen handdoeken, beddengoed en sokken in de drogen

15. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    vandaag mijn laatste dag 'ziek' thuis. Morgen mag ik weer gaan werken, ik ben ook blij dat ik weer mag, want zo alleen thuis zijn is ook niet altijd even gezellig.
    Vandaag gewoon de dingen gedaan die ik altijd doe, de wasmand is eindelijk leeg!!
    Nog 4 wkn werken en dan lekker vakantie, de voorbereiding schieten al lekker op. We hebben, op 1 na alle hotel geboekt, nu een beetje kijken wat de bezienswaardigheden zijn op de route.

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Femmy
    Wat een lekker vooruitzicht!! Wij moeten nog 2,5 maand wachten:(

Alleen thuis zitten is inderdaad niet leuk, maar nu heb je wel de wasmand leeg ;)
    Wij gaan vanavond het huis maar eens van kant maken. Aangezien wij in het weekend vaak druk zijn met andere dingen.

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben weer een hoop bijgekletst zie ik wel! Ik had gisteren familiedag dus had geen tijd om bij te lezen.

Ben nu weer voor het eerst aan het werk sinds mijn operatie, had er nog een paar daagjes aan vast geplakt. Maar wat valt het dan toch weer vies tegen na 3 weken vrij.. Ben al heel de ochtend bezig om alles bij te lezen en heb het idee dat ik nog niks weet! Maarja voor ik weet zit ik weer in de sleur ;)

Bij ons doet mijn vent ook best veel in het huishouden. Eerst moest ik het altijd vragen ofh ij iets wilde doen, maar nu pakt hij geregeld uit zichzelf de stofzuiger! Hij poetst wel op een heel andere manier dan mij, dus moet soms echt tot 10 tellen om hem niet continu te verbeteren!
    De was is wel mijn MIJN ding en dat durf ik hem niet te laten doen!

Ik ben nog steeds ongesteld, het is wel erggg weinig en weinig buikpijn enzo.. heerlijk! Ik had veel eerder met de pil moeten stoppen ;)

18. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    ja lekker he femmy! wij gaan over 4 weken. Heerlijk. Gaan deze week lekker met geld smijten en een mega dure tent kopen en alle troep die je bij kamperen ook nog nodig hebt :D Heb er zin in. Isa vond de showrooms met al die tenten fantastisch ahah, tent in tent uit!

Ja lwal, die sleur is snel weer aanwezig! Vind je over het algemeen wel dat je een leuke baan hebt?

Brondy: ik probeer ook zondag avond alles gedaan te hebben voor de komende week. Gister dus ook even de wasmand leeggemaakt. Geeft toch altijd een rustig gevoel!

ow reageer later op de rest. Moet even doen alsof ik hard aan het werk ben :D.

19. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Lwal: kan me voorstellen dat het tegenvalt. Als je zo weinig bloed verliest, zou het dan geen innestelingsbloeding zijn?

Femmy: ja ergens wel weer fijn om aan het werk te gaan. Even weer een normaal ritme. Het rotte aan die wasmand is daT ie voor je het weet weer vol is...

Brondy: yep, wij moeten ook nog 2,5 maand wachten. Wel leuk dat iedereen zijn vakantie erop heeft zitten en wij nog mogen gaan!

Ik doe over het algemeen het hele huishouden, maar ik werk maar parttime (en dat zonder het excuus van kinderen). Als ik tussendoor vraag of ie wil helpen is dat nooit een probleem. Als we samen vrij hebben helpt hij me meestal.

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Steeph
    Daar heb je wel weer gelijk in :cool:

@ Isa
    Dat is zo, maar soms ik heb ik er zoooo geen zin in :(

@ lwal
    Nou, hopelijk heb ik ook zo'n menstruatie periode ;)

Zo mijn werkdag zit er eindelijk op, nu lekker naar huis. Hopelijk geen file. Iemand nog eten suggesties??

Deel Deze Pagina