Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Heb toch liever verjaardagen van onszelf, ondanks de rotzooi enzo. Dan heb je al je eigen vrienden om je heen ;)

Wij moesten de tuin wel snel afmaken, voor de bruiloft. Hebben we gelukkig binnen een week kunnen doen. Nu alleen de schutting nog, wij zitten ook te denken aan een klimop.
    Debby, hoe hoog hebben jullie de klimop??

Ben nog aan het twijvelen wat ik doe met mijn navelpiercing, eruit? of zo lang mogelijk inhouden of toch zo'n lelijke zwangerschapspiercing.... hmmmmmmmmm :(

Satire
    Ja dat is dan lastig, miss is er inderdaad een andere oplossing..

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hi Brondy,

Wij hebben het 'gaas' en de schuttingen op 1.80m. Er zit nu een beetje klimop aan en het moet dus nog groeien. Maar ik wil ook niet overal klimop, maar bijv. ook een climatis en een klimroos etc...

Ik heb ook een navelpiercing en vraag me ook af wat te doen. Ik wil m eigenlijk niet kwijt. Wie had er ook alweer ervaring? ISA?
    Want als je m eruit haalt, kun je dat later weer piercen?
    Misschien als het zover is, even langs de tattooshop?

3. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Nou net nog een keer getest. De controlestreep en een hele lichte, nauwelijks zichtbare test streep. Dus nog geen verandering.

Morgen weer een nieuwe kans!

4. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    he brondy en debby,
    ik heb had hem er dus uitgehaald. Maar zelfs 1.5 jaar na dat ik bevallen ben gewoon een wenkbrauwpiercing gehaald (die staafjes zijn dunner) en even tanden op elkaar maar hij ging er gewoon nog door heen. Dag later een gewone piercing gekocht. Wederom hetzelfde, tandjes op elkaar en hoppa hij zat gewoon weer!

Marilouise, bedoel je met 'delen' brengen naar kinderopvang? Ik vind wegbrengen verschrikkelijk maar manlief doet dat voor mij dus eigenlijk altijd :D
    Isa gaat ook 3 dagen. Zij vind het ook leuk daar. Ze heeft eventjes gehad dat ze niet wilde maar was meer dat ze ineens de tv ontdekte en dat ook wel erg ontspannen vond. Wij planten haar 's ochtend met een boterhammetje voor de tv, dan kunnen wij op ons gemakkie aankleden en douchen. Pedagogisch niet ideaal maar ze vind het heerlijk en ik ook, dus 1+1=2 denk ik dan.. En mijn slaap is heilig, anders zouden we nog eerder op moeten staan... Ben wel benieuwd, dat is wel over als er ooit een 2e is!

claudia: test jij 's ochtends of 's avonds? ik heb het gister rond 6 uur gedaan (savonds), vanmiddag weer. Gister was die zo negatief als het maar kan. Afwachten dus maar.

Leuk die tuintjes! Iedereen wordt langzaam maar zeker zo lekker burgelijk! hihi.

ik ga ook nog ff verder werken! genoeg te doen hier!

5. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Isa: Ik deed s'ochtends maar heb nog eens de handleiding erbij gepakt en er staat dat je piek rond 12 uur in de middag op zijn hoogt zou moeten zijn. dus heb gister en vandaag in de middag getest. Oh ben benieuwd! Spanend miss heb je wel een positieve. Ik ga morgen weer proberen.
    Is jou controle streep ook donker en een hele vage teststreep of wat zie je bij die van jou?

6. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Hey dames,

heb eindelijk ff een minuutje voor mezelf. Hier nix geen symptomen. Ik zou bijna wensen dat ik me ziek, zwak en misselinke voelde!

Debby, denk dat ik zondag of maandag test. Ben bang dat zaterdag te vroeg is. Op mijn clearblue zwangerschapstest staat dat ik kan testen vanaf mijn NOD. Nog een paar daagjes dus. Wordt er wel gek van hoe vaak de onzekerheid toeslaat, vooral de gedachte dat ik misschien niet zwanger kan worden krijg ik de kriebels van... Maar ik ben best wel een controlfreak dus zal daar ook aan liggen.

7. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Claudia: ik heb niet meer zoveel ovulatietesten. Als ik na volgende maand nix meer heb ga ik denk ik die bij zwangerenkids.nl bestellen. Welk pakket heb jij genomen? Ben je tevreden over de ovu testen? Behalve dan dat ie altijd negatief is...

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Halloo allemaal,

hoe gaat het met jullie?
    Lekker dagje gehad? Ben gelukkig weer thuis. Zo ff eten maken want mijn maag knort een beetje.
    Nog nieuwtjes?

9. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist ovulatietest gedaan en de teststreep was ietsje lichter dan de controlestreep. Dat is mooi op tijd! Morgen weer testen, en als ie dan sterker is kunnen we flink klussen ;)

Hebben jullie nog advies? Kun je rond je ovulatie beter iedere dag klussen, of om de dag, of alleen op de dag waarop de test het sterkst is? We vroegen ons dat een beetje af, wat is wijsheid..

10. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Haai, Ik heb ze bij de babyboomshop gekocht!het starterspakket. 30 ovu testen en 6 zwangerschaps testen hahaha ja ik ben helemaal tevreden als de test positief is hahah. Maar daar kunnen die testen niks aan doen. Hopen dat hij morgen beter is

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    EN en en en ????? hihih

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Nou ik heb getest hoor. Kon het toch niet laten.
    Heb 3 verschillende gedaa en alleemaal POSITIEF.

Bevat het nog niet hoor, maar na 3 testen zal het wel zo zijn toch?

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa Linnie gefeliciteerd!! Wat goed! Proficiat!!!!
    Ben heel blj voor je!

Enne.. Foto's??

14. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Linnie: Super zeg! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hoe lang hebben jullie er nu over gedaan?

15. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    JAAAAA linnie!! wat goed gefeliciteerd! woehoei!!! Leuk hoor! en hoe is je mannetje eronder? Ben blij voor jullie!!

mijn ovutest was weer negatief. De controlestreep is licht roze en teststreep zie ik niets.

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Linnie!!!! Super! Hoe lang heeft het geduurd?

Ga je het gelijk van de daken schreeuwen, of wacht je tot je wat verder bent?

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Dank jullie wel. Geloof het nog niet helemaal hoor. Echt heeel raar, maar wel super.

Ben begin mei gestopt met de pil, dus ben binnen 2 maanden zwanger. Echt super snel, niet verwacht, ook door de verminmderde vruchtbaarheid van mijn vriend.

Mijn ouders en zijn ouders weten het al. En mijn moeder had al gezegd, als je niet zwanger bent weet ik het ook niet meer. Heb best wel aantal symptomen en die heeft zij ook allemaal gehad.

Mijn vriend vind het ook heeel leuk maar beseft het ook nog niet goed. Ik had eerst een test gedaan van kruidvat, toen van sensitest en daarna wilde hij nog een test doen van clear blue, dus snel nog ff naar de winkel gereden, en ook die was positief.

18. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Dan kunnen we elkaar een hand geven!! balen is dat.:x

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Linnie!!!!!!!!!!! Wat goed zeg! GEFELICITEERD!!!!!! Ben echt blij voor je! Ook al zo snel! Wat bijzonder zeg! En absurd! Binnen 1 maand forum draaien zitten we op 2 zwangere!!!
    Hopelijk straalt het ook op de anderen af! Van harte!!!! :D:D:D:D

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Isa, ja ik ga volgende week zaterdag naar Thailand! En begin nu toch wel heel erg veel zin te krijgen!!! :D Kan niet wachten op de massages en de etenskraampjes) Zit heel youtube af te struinen, kon er vannacht gewoon niet van slapen, zoveel zin....
    Wie vroeg het nou??? Maar ja ga ook naar Kho Samui. We doen een rondreis van 3 weken en verblijven er 6 op Kho Samui.
    We hebben met de verjaardag van mijn vriend 4 dagen extra luxe geboekt op Kho phi phi (YouTube - ‪Phi Phi Island Village Beach Resort and Spa‬‏) echt hemels!!! Misschien word onze kleine daar wel verwekt :p

Vandaag nog even naar de kruitvat gegaan om zwangerschapstesten bij de halen zodat ik er daar genoeg heb. Morgen/overmorgen moet ik ongesteld worden (hopelijk niet morgen want dan ga ik naar de sauna), voelde vanavond ook kramp in mijn buik, dus het zit er aan te komen. Dat zou dan mijn eerste eigen menstruatie zijn en heb ik een mooie (maar oooo zo lange cyclus gehad. Dan begint echt officieel cyclus 1). Ben benieuwd of ik net als Linnie mag juichen over een maand. Anders word het toch niet samen zwangerschapsgym :(

Wie is nu de volgende die mag gaan testen??
    En voor de dames die testen: Volhouden met jullie ovutesten hè?! er komt er maar 1 per maand. En de volgende dag er flink tegenaan gaan :)

Deel Deze Pagina