Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnieeeee gefeliciteerd meid!!! geniet er van!!

2. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Linnie gefeliciteerd!!!!!!!!!

3. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb een kleine dilemma. Het lijkt erop dat in mijn re neusgat toch een kleine ontsteking te ontwikkelen:x. het ziet rood en dit en is erg gevoelig. Ik wil morgen eigenlijk overleggen over evt hoe en wat, maar ik twijfel of ik nu mijn eigen huisarts moet bellen of de kno arts.
    Wat denken jullie?

4. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    LINIIE!!!!!!!! YESSSSSSSSSSSSSS!!! :D Wat goed! Gefeliciteerd meid! Gaafff!!!

Hoe voel je je??

5. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hehe! Ik heb eindelijk weer tijd om hier te komen kletsen! :D
    Moest voor vrijdag nog heel veel verslagen etc maken, nu is alles klaar. Voelde me elke keer te schuldig om te lezen en niet te reageren. Dus ben even helemaal niet geweest. SOrryy!

Heb ik behalve het goede nieuws van Linnie nog iets gemist??
    HOe is het met iedereeen??

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja Linnie, gefeliciteerd! Wat leuk zeg! En wat lekker snel! Inderdaad laten we hopen dat het aanstekelijk is ;)

Tot morgen

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Bekijk bijlage 165175

Hier al 1 foto.

Maarre allemaal bedankt, en hoop echt dat iedereen snel volgt hoor. Kunnen we miss alsnog samen op zwangerschapsgym mammadoe.

@tara: voel me op zich wel goed. Heb wel al anderhalve week lang last van licht in mijn hoofd en duizelig. Sinds zondag toch wel regelmatig misselijk, en overtijd. Eigenlijk allemaal kleine dingen nu wel op hun plek vallen.

Maar het is zoo onwerkelijk, eigenlijk geloof ik het ook niet. Maar als 3 verschillende testen positief zeggen mag je er vanuit gaan toch?

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
  9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
  10. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gaaf hoor! Het onwerkelijke heb ik ook nog hoor! Heb ook wel het idee dat dat nog even blijft..
    Kan niet wachten tot de eerste echo. Wanneer ga jij bellen?
    Mooie testen!
    HOe reageerde je vriend/man? :D

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tara: denk dat ik volgende week ga bellen. Maar ben nu best onzeker, dan denk ik, kloppen die testen wel, er staat toch echt een plusje en een streepje? Stom he. Ik kan nog 3 keer testen dus morgen ofzo miss nog maar een keer voor de zekerheid.

Mijn vriend vond het heel leuk. Maar hij wilde perse nog een derde test doen voor de zekerheid, dan wist hij zeker dat het waar was. haha.

Vind het allemaal wel spannend maar moet nog tot me doordringen.

12. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Wow Linnie Gefeliciteerd!!!! Wat goed zeg. Ja met al die symptonen kon het ook bijna niet anders!!!!
    Nou inderdaad hopen dat het aanstekelijk werkt!

Hier verder geen nieuws.
    Marilouise hoe ging het op je werk?

13. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnie, Dat is logisch meid! Ik denk dat bijna iedere a.s moeder dat wel heeft. En tuurlijk mag je van die testen uit gaan! Er is geen twijfel mogelijk dat je zwanger bent! :D
    Hihi, dus jij moest testen ? Ik kreeg nog net geen zucht te horen als ik ging testen, maar ik heb er ( schandalig , i know! ) dit keer 26 gedaan..... t'is toch verschrikkelijk. Haha. Maar iedere test geeft weer een kick en iets meer vertrouwen.

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    wow 26? dat is echt heeel veel, maar begrijp je nu wel hoor:)
    maar jij ziet ook duidelijk de streepjes?
    Haalde net de strip uit die clear blue digital. Daar stonden 2 duidelijke blauwe strepen op. Denk dat het dat ook betekend en dat dat digitale apparaat die 2 strepen leest en daardoor zegt zwanger of niet zwanger. En dat waren echt 2 heeele duidelijke strepen.
    Hoop dat ik kan slapen vannacht, hahah.
    Maar voel jij je nog goed?

15. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnie, ik weet het. Maar die voordeel-zwangerschapstest-pakketten zijn zooo verleidelijk. En dan kom je er al snel aan.
    Ja , dat zijn heeeele duidelijke strepen! En als je de komende dagen 1 test blijft doen, zie je hem duidelijker worden. Dat is nog het leukste!
    Ik voel me goed! Ben overdag heel moe, en krijg nu een beetje last van maagzuur. Maar hoe stom het ook klinkt, ik zit een beetje te wachten op misselijkheid. Dat had ik bij de eerste ook. En ookal weet je dat iedere zwangerschap anders is, ik word er toch een beetje zenuwappie van ;). Ach het komt wel goed gaan we maar vanuit! Mijn borsten doen nog steeds pijn en puilen nu uit bijna alle bh's. Mijn vriend is helemaal happy, haha!
    Jij had dus wel veel symptomen ?

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Volgens mij zijn mijn borsten nog niet gegroeid en doen nog niet extreem veel pijn. Verder had ik aantal kleine symptomen. Duizelig, licht gevoel in mijn hoofd, van de week dacht ik dat ik griep zou krijgen en was ook vanaf die dag misselijk, griep was het dus niet, geen eetlust maar wel honger gevoel, maar ook weer een vol gevoel. haha ja heel vaag. En overtijd natuurlijk. En 2 dagen voor mijn nod dacht ik dat mijn menstruatie ging doorzetten, verloor heel klein beetje, en toen stopte het ineens weer.
    Maar ja, iedereen zei al dat ik een test moest doen, maar ik ben best koppig en had echt zoiets van het kan nog niet, zo snel al.

Maar als je leest is niet iedereen heel misselijk toch. En als je 26 testen hebt gedaan moet het echt wel zo zijn hoor. hahah. Kan niet missen. Zijn wel ongeveer gelijk volgens mij, dus dat is wel leuk toch.

17. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Linnie gefeliciteerd!!!! Echt super, ben echt blij voor jullie. Kan me voorstellen dat het gek is en onwerkelijk. Maar na 3 positieve testen zit je echt wel goed!

Mammadoe: ik ga maandag testen. Ik heb zondag mjn NOD als het goed is. Ik had een twijfelachtige ovu test. Op maandag zit ik dan wel goed denk ik. Maar zoals ik al zei, geen symptomen dus zal nog wel nix wordn deze maand.

Tara: ja ik as dat de misselijkheid meestal met een week of 5 komt. Maar zal ook wel voor iedreen anders zijn. Nu wacht je erop, maar na twee dagen zul je er wel genoeg van hebben (de misselijkheid dan he).

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @steeph: oooh spannend, jij ook bijna testen. En dat je niets voelt hoeft niets te zeggen he.

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnie, idd ik las toen dat je iets verloor. MOet je nu eens zien! ;) Leuk! Ja we verschillen maar een weekje!
    Misselijkheid is er misschien nog niet, maar de obstipatie al wel :( vreselijk.. Heb zo'n zere bolle buik. En dan kun je gewoon niet naar de wc. Auwauwauw.

Steeph, heb je helemaal gelijk in hoor. Maar toch voor mijn gevoel, zal het me wat geruster maken.. Spannend dat jij ook bijna mag testen. En wat knap dat je tot 1 dag na je nod kan wachten! Haha. Ik dacht echt dat er niemand was die datkon, maar jij en Linnie gewijzen het maar weer. ;)

Ik moet straks werken. Van half 9 tot 18:00. Bahh.. MOrgen mijn laatste schooldag, heerlijk!!

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #1260 Brondy, 7 jul 2011
    Laatst bewerkt: 7 jul 2011
    Dat lijkt mij ook wel, 3 testen positief. Als het dan nog niet zo is zou wel raar zijn toch??
    Heb jij ook ovutesten gebruikt??

@ Steeph
    Ja dat je kunt wachten, netjes hoor.
    Weet niet of ik dat zou kunnen ;) neem tijdens de vakantie gewoon niks mee, dan moet ik wel hahah.

Gisteren hadden we het er weer even over, las t bericht van Linnie en dacht: ik wil ook heel graag. Maar we hebben besloten nog even te wachten, sowieso tot na mijn eerste echte ongesteldheid.

Zit alweer een uur op m'n werk, vanavond gezellig eten met een vriendin :)

Deel Deze Pagina