@tara: ik heb nog niet echt last van obstipatie, kon wel moeilijker naar de wc gister en eergister en had ook dat gevoel, maar nu gaat dat wel weer. Blehh werken, haha, ik hoef pas om half 2 te beginnen. Tot 6. Heerlijk een kort dagje. En lekker je laatste schooldag voor de zomer. Ff helemaal niets toch. @brondy: Ik heb geen ovutesten gebruikt. Heb het gegokt. Heb hetzelfde aangehouden als de vorige periode. Maar ik verloor net daarvoor een hele grote slijmprop, en dat kan je dus verliezen las ik voor je eisprong. Is vruchtbaar slijm. Ik dacht daarom dat ik rond die tijd mijn eisprong zou hebben. En toen hebben we ook geknuffeld en was dus raak. Je gaat dus nog wel ff wachten, mag jij volgende maand ook gaan beginnen. Wil je ovutesten gaan gebruiken? Wij dachten dat het ongeveer wel een half jaar zou duren en hadden ook niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Je leest zoveel dat het zo lang kan duren dat we daar ook vanuit waren gegaan. En ik was er niet heeel erg mee bezig deze maand. Heb net paar weekjes jonge konijntjes en die hebben mijn gedachten wel verzet.
Hey meiden, LINNIE!!!! Van harte gefeliciteerd! Dus toch leuk man! ook gefeliciteerd voor je mannetje Geniet ervan! Hier is het vandaag helemaal verrot! Werd vanmorgen voor mijn wekker (dat gebeurt NOOIT) helemaal misselijk wakker :S ben gisteren wel uit eten geweest dus denk dat het misschien daar door komt... maar verder heeft mijn vreind bijv. geen last. Voel me nu nog steeds beroerd, maar ik heb niet overgegeven ofzo. Verder heb ik deze week helemaal geen echte kalchten meer ofzo. Ik vind het nu ook wel heel spannend worden... misschien toch stiekem morgen een testje er tegenaan gooien? Van de andere kant wil ik, net als Linnie, gewoon even wachten. Maarja, Debby en Geduld is geen combi hahahaha Zijn er verder nog spannende dingen besproken/gebeurd? Dus Steeph en ik zijn de volgende om te testen? Liefs
@debby: dank je wel. Ja dus toch. En ik maar koppig blijven tegen iedereen, haha. Bleef maar volhouden dat al die symptomen toeval waren, geloofde gewoon echt niet dat positief zou zijn. Maar ook spannend voor jou zeg. miss idd morgen een testje doen als je je nig steeds niet lekker voelt. Spannnend, ik hoop echt dat jullie ook snel positief testen. Kunnen we met zijn alleen een nieuwe topic starten.
Ik was eigenlijk niet van plan om ovutesten te gaan gebruiken, lijkt mij zo'n gedoe en dan zit je ook alleen maar te wachten en wordt het miss een verplicht nummertje zeg maar, als de test positief is. Mijn man zegt vaak: je moet er niet zo mee bezig zijn, voor hetzelfde geldt duurt het heel lang. Hij is bang dat ik gelijk ontzettend teleurgesteld ben als het niet gelijk lukt. Tuurlijk zal ik dat zijn maar ik weet ook dat het lang kan duren. Bij een hele goede vriendin van mij heeft het 8 maand geduurt. Ja we wachten nog even, heb wel geduld denk ik, moet ook niet dwingen daar wordt het niet gezelliger van Miss was dat juist wel goed (gedachten bij de konijntjes), was je meer ontspannen.
Hey Linnie!! Gefeliciteerd meid!super!! Bij jou laatste foto, zijn dat de testen van matchcare?? Die heb ik namelijk ook maar die zijn tot nu toe nog negatief, ga denk ik ook maar 1 halen van de kv of clear blue
hallo dames , ben ik weer een heftige dag gehad gisteren en ja ze hebben een voorstel gedaan, de advocaat is nu de laatste stukken erbij aan het zoeken en dan begint het onderhandelen ben wel benieuwd, ze wilden dat ik vandaag al niet meer zou komen werken, dus weet het niet zo heel erg goed eigenlijk. verder is mijn onttrekkingsbloeding voorbij maar we wachten zoiezo op mijn eerste echte eigen menstruatie, is ook fijner met het oog op de operatie van maandag, geloof niet dat ik dan al snel weer tuseen de lakens wil duiken met manlief voor een potje knuffelen. wordt nog even ene spannende dag vandaag en misschien ben ik straks gewoon weer aan het werk wie weet,
@brondy: ja dat was voor mij ook de reden waarom ik geen ovutesten wilde gebruiken. En ik was ook heeel rustig afgelopen maand, had geen haast, was er niet heeeel erg mee bezig, tuurlijk ben je er wel mee bezig, maar verwachtte het ook echt niet, en daarom testte ik ook niet zo snel. En ik was ook wel bang voor een teleurstelling en had dan liever dat ik ongi zou worden dan negatief testen. Maar werd niet ongi, en dan moet je toch een keer. NU ben ik heel blij dat ik getest heb, begon toch echt wel zenuwachtig te worden hoor. En ja je weet niet hoe lang het duurt, het kan kort, lang. gewoon lekker proberen toch?
het is ook helemaal niet raar na langdurig de pil gebruikt te hebben dat het wat langer duurt, mijn vriendin is doktersassistente en die zei als je hem zo lang gebruikt hebt duurt het ongeveer een maand of 6 voor je lichaam helemaal weer top is, toevallig bij mij en bij mijn vriendin klote dit zij was precies maand 6 en ik maand 7 zwanger
@ Linnie Inderdaad we gaan het gewoon proberen en dan zien we vanzelf wel hoe snel het gaat. Dat kan ik mij voorstellen, liever ongi worden dan een neg test. Zou ik ook wel hebben denk ik, dan maar wachten @ Marilouise Wat vervelend dat ze nu al willen dat je niet meer komt werk :x Je deed je werk verder toch wel goed?? Oke 6 maand ongeveer zei je?? Nou dan mag ik nog wel ff, hah. Ben amper een maand geleden gestopt.
Ik ga vanavond even terug lezen want heb niet veel tijd! Maar me test streep is nog niet helemaal goed maar een stuk donkerder als gister! Hoop dat dat het begin is en dat ie snel heel donker is! Maar hij is nu nog neg dus.
ja aan de ene kant ben ik blij dat er duidelijkheid is maar aan de andere kant een heel raar gevoel toch wel een soort van verdrietig, zit nu met de telefoon naast me het onderhandelen is gestart, en ben benieuwd, vindt het heel erg raar allemaal ook dat het ineens zo snel moet enzo. net weer gebeld over het voorstel dat ik het wat anders wil en waar ik recht op heb, kreeg al de reactie van dan moeten we maar naar de rechter heb alleen gezegd daar ben ik niet huiverig voor als dat moet doen we dat. heb voor mezelf ook echt het gevoel als we naar de rechter moeten doen we dat maar dan gaat alles op tafel komen, manlief denkt dat ze straks alsnog akkoord gaan. hoop het eigenlijk wel ben het zat. heb op zich wel goed geslapen, maar ben met heel veel dingen bezig dit is altijd een beladen tijd voor mij maandag is de sterfdag van mijn vader en ik mis hem momenteel meer dan ooit, en ik voel me ook schuldig dat ik maandag niet naar hem toe kan door de operatie, ja het is alles bij elkaar en het gevolg is enorme hoofdpijn. sorry dat ik jullie even als klaagmuur gebruik!
Hai Ladies, Hier weinig nieuws behalve dat ik weer eens een blaasontsteking te pakken heb (gem. 3x p/j). Mag woensdag gaan testen, maar denk niet dat ik zwanger ben. Heb niet zoveel vertrouwen in mijn eigen lichaam, doordat ik altijd aan het kwakkelen ben met blaasontstekingen en infecties. Wordt je als vrouw nou niet echt zeker van... Ben benieuwd wie de volgende is die een posi test heeft!!!! Straks weer werken en vanavond bij schoonmoeders eten
Succes met de onderhandelingen! Schandalig dat ze je zo gebruiken!!! Heel veel sterkte. Kan me er een klein beetje iets bij voorstellen dat je op zo'n moment je vader mist.
Geeft niks, zo kun je wel even wat frustraties kwijt. Echt vervelend allemaal zeg. Hopelijk hoef je niet naar de rechter en gaan ze alsnog akkoord!! Kan me voorstellen dat je vooral op zo'n moment je vader mist, zij hebben vaak wel tips voor je en helpen je er ook doorheen. Hij snapt vast wel dat je maandag je operatie hebt laten staan en dat je een dagje later langskomt. Succes en stekte de komende dagen...
@ Marilouise, ik hoop dat dit gedoe snel voorbij is voor je en dat ze snel een akkoord geven. Pfff... wat een gezeur! Ik duim voor je dat je er goed uitkomt! Dit kun je er nu gewoon ff niet bijhebben toch? Succes!! Enne, gewoon lekker klagen bij ons daar zijn we allemaal voor toch!? Liefs
oja ISA nog bedankt voor de info wat betreft de navelpiercing. Denk dat ik hem gewoon zo lang mogelijk in hou en daarna hetzelfde gaan doen als wat jij deed. Maareuh waarom pas na 1,5 jaar?? Kan/mag t niet eerder of.....???
nou het is er definitief door , we zijn eruit gekomen ik ene beetje toegegeven en hun ook wat toegegeven en het is goed per vandaag ben ik al thuis! morgen gaat manlief mijn spullen wegbrengen en mijn kleding doe ik na de operatie zelf wegbrengen, ben er klaar mee. het is even heel hard zo maar het is goed zo !
Goed zo!!! Nu voorbereiden op je operatie! Ik snap wat je bedoeld dat je denkt dat je je vader te kort doet of iets omdat je er niet naar toe kan. Heb het zelf ook een keer gehad! Maar je moet je niet schuldig gaan voelen! Je bent in gedachte bij hem!
Wel fijn dat jullie tot een akkoord gekomen zijn, heb je ook geen twijvelingen meer wat dat betreft en kun jij je volledig storten op de operatie. Wel rot natuurlijk dat je nu geen werk meer hebt ook met een toekomstige zwangerschap in zicht. Maar zal vast wel goedkomen.