Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Even ene vraagje: Als de testlijn duidelijk zichtbaar is maar wel lichter als de controle streep! Is hij dat neg of wel in aantocht en miss morgen wel echt donker. Iemand ervaring met de testen hihih. Gister zag ik vaag de test streep nu wel duidelijk. Maar kan nergens wat vinden wat het betekend.....

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Claudia, ik heb geen idee... gebruik ze niet :)

Marilouise, fijn dat het nu geregeld wordt. Kan me voorstellen dat je ook ff geen zin hebt daarheen te gaan! Idd nu richten op andere dingen!

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

zo even lekker gewandeld met de hond!!!

hoofd leeg gemaakt, en gelijk even van het zonnetje genoten, heb heel asociaal een hamburgertje voor in de magnetron gehaald voor mezelf vindt ik af en toe wel lekker, en hij was lekker nu, nu lekker met een flinke fles water op de bank en ga terug naar de kust kijken heb hem nog niet gezien en manlief heeft hem op de pc gezet voor mij !!!

en dan kan ik mijn kleine kanjer weer halen en gaat mama hem helemaal knuffelen. :D

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedzo! Gewoon ff lekker momentje voor jezelf pakken :)

5. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ marilouise: Klinkt wel heftig met je werk, wel fijn dat er een akkoord is, maar het blijft natuurlijk een rare situatie. Het is goed om je nu te richten op je operatie.

@ claudia: ik heb ook ovulatietesten gebruikt. de eerste 3 waren negatief en toen kreeg ik in de test lijn een streep, maar de controle streep was donkerder en de 2 dagen daarna had ik een knappositieve test streep zie foto
    Bekijk bijlage 165297

Verder moet ik vanmiddag even terug naar het ziekenhuis. Ik heb denk een ontsteking bij mijn neustussenschot, ik heb de polikliniek gebeld en de arts wil het toch even zelf zien.

Verder voel ik nog niks, geen ongi kwaaltjes. wel zijn mijn darmen nog steeds van slag (obstipatie dan) ik heb ook gelezen dat het evt met een vroege zwangerschap kan.
    verder doet 1 borst af en toe zeer, maar verder geen veranderingen te zien.
    Volgens mijn eigen berekening moet ik zaterdag ongesteld worden, zo niet dan ga ik zondag testen.
    Het wordt nog even spannend

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ femmy
    Dit is wel een duidelijke ovulatietest.. Spannend...
    Hopelijk valt de ontsteking mee, zou anders wel balen zijn zeg.

@ marilouise
    Inderdaad even goed dat je wat tijd voor jezelf genomen hebt, zo kom je weer tot rust.

7. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    dames wat een kippenhok hier weer!

Marilouise, wat vervelend allemaal zeg. Tis me niet helemaal duidelijk wat er nou voorgevallen is en waarom je nou zo snel weg moest bij je werk, maar dat doet er denk ik ook nu niet zo veel meer toe. Hopelijk valt het allemaal mee en kun je gauw verder met vanalles. Goed dat je even lekker gaat bankhangen met een goeie film! Het is wel duidelijk dat je in gedachte nog veel bij je vader bent. En hij bij jou hoor! Dat is belangrijker dan de maandag er zijn, denk je niet? Zie je op tegen de operatie? Weet je, nu lijkt niks leuk te zijn maar ik hou me zelf altijd voor over een maand ziet je wereld er weer zo anders uit! Tijd moet alle wonden helen! Knuffel voor jou vanuit utrecht!

Brondy, ik heb anderhalf jaar gewacht met mijn piercing omdat ik gewoon weg het figuur er niet meer voor had (heb), maar ja, dat gaat vond ik ook niet mooi en toen zei man dat hij het altijd wel sexy vond, dus hup er weer ingedaan.

femmy: wat spannend zeg!!! hoop voor je dat je zondag een positieve test in handen hebt. Heb je koorts trouwens? Ben benieuwd wat de KNOarts zegt.

Claudia: volgens mijn beschrijving is de ovutest alleen positief als het streepje gelijk of donkerder is dan de controle streep. Vandaag had ik een hele vage streep, dat begint erop te lijken :D.

Linnie: hoe ist nu? ben zo blij voor je :D

Tara: wat voor opleiding deed je ook alweer?

8. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    denk trouwens dan dat ik een onregelmatige cyclus hebt, mijn banner geeft aan dat vandaag mijn vruchtbaarste dag is maar ovutest is niet positief.. mmm. Voor de zekerheid meneer maar met zaadvragende ogen aan kijken nadat we vanavond de tent gekocht hebben! :D Klinkt wel romamtisch zo haha not!

Maargoed, wat ik fijn vind aan de ovutesten is dat als het straks niet raak is, dan weet je wel dat het gewoon mislukt is en niet dat je de eisprong gemist hebt..

9. marilouise

he allereerst woon jij in utrecht,?

Nou mijn op mijn werk ging het al een tijd niet goed meer ik heb tijdens mijn zwangerschap maar meer nog erna enorme bekkeninstabiliteit gehad hiervoor heb ik bij een speciaal centrum gerevalideerd en een flinke depressie er overheen. Ik kon daardoor mijn werk niet hervatten aan et einde van mijn verlof ik kon helemaal niet meer lopen, uiteindelijk na heel lang wachten en alle onderzoeken in revalidatiecentrum beland en daar veel baat bij gehad en toen dus 9 maanden nadat ik weer had moeten beginnen ben ik weer van start gegaan heel langzaam maar nu zat ik inmiddels op 22 uur ging best goed alleen stofzuigen kan ik niet meer, Nou ja mijn baas heeft vanaf het begin meer tegen als mee gewerkt en ging me steeds onder druk zetten want ik had niets en bekkeninstabiliteit gaat altijd over na de bevalling en ja dat hoor je vaak maar bij mij was het verergerd en ging het helemaal mis.

nou nu de laatste maanden merkte ik al dat het helemaal niet goed ging op mijn werk en niet zozeer met mij maar mijn baas vond het onzin om rekening te houden met me en ging dit steeds minder doen waardoor het slechter ging met mij ik een terugval kreeg en zo verder, toen hebben we een gesprek gehad en aan de hand daarvan heeft hij schijnbaar gehoopt dat ik op zou stappen maar ik had zoiets van ik ga niet met lege handen weg dit stelde hij ook voor, maar ik heb me sterk gehouden en nu is dit het resultaat.

10. marilouise

ow ja de film stond aan maar ik ben in slaap gevallen moet trouwens morgen voor mijn 1e echte behandeling naar de osteopaat.

11. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ isa: romantische, misschien knuffelen in de nieuwe tent;).

Net terug van het ziekenhuis, het is een beginnende ontsteking, maar het valt nog mee, krijg nu wel een antibiotica zalf. de kno arts was verder al harstikke tevreden hoe het er allemaal uitzag en ik merk eigenlijk al resultaat, mijn neus is alweer een week open. Ik mag nu stoppen met de neusspray, dus ik hoop dat het zo blijft.

Verder had ik geen koorts, maar ik voelde me ook niet topfit. Ik zit zelf altijd vrij laag in mijn temp, rond de 36,2 tot 36.6 C. Maar de laatste week zit ik rond de 37 (ook met antibiotica)

12. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Marylouise: nou wat een heftig verhaal zeg. Lijkt me toch wel een rot jaar, met als lichtpunt jou mooie kindje. Knap dat je je er weer bovenop worstelt ondanks de tegenwerkingen van je baas. Kan me voorstellen dat je je alleen al rot voelt van het idee dat je niet meer gewenst bent op je werkt, ook al weet je dat het totaal onredelijk en onterecht is. Als je strax weer een nieuwe baan hebt ga je je daar weer helemaal op je plekje voelen en wordt je wel gewaardeerd!

Femmy: hmm jammer, die beginnende ontsteking. Maar gelukkig was je er op tijd bij! Wordt voor jou ook langzaamaan spannend!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Jullie zijn ook zo ruk metkletsen haha

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @femmy: oooh je mag bijna testen misschien. spannend.

@isa: is het niet zo dat je een dag of twee dagen voor je eisprong een positieve ovu test hebt? Miss heb je het wel gemist dan. Gewoon lekker knuffelen voor de zekerheid vanavond toch?

14. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Ja mijn banner geeft het ook niet goed aan! zegt dat ik gister de dag zou moeten hebben maar de teststreep is vandaag pas gaan kleuren nog niet zoals het zou moeten zijn! ach vanavond ga ik hem ook nog lief aan kijken. Wat je zegt! Ik denk niet dat ik me eisprong mis aangezien hij vandaag pas ging verkleuren! en ben al vanaf zondag bezig. Het kan er maar beter inzitten toch:D morgen nog eens testen en dan denk ik dat ik ermee stop want ik maak mezlef gek! ik heb er nog maar 4 en wil even geen nieuwe bestellen! Ik hoop gewoon dat het raak is in deze dagen. :p

15. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    En al getest??? spannend

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Linnie, ik zag trouwens net bij zwangerschappssymptomen op Internet dat die lichtroze/bruine afscheiding ook een teken kan zijn. Dus hoorde erbij ;)

Hier breken de zenuwen mij uit. Ik had al verteld van die misselijkheid vanmorgen... Nou, dat duurde tot ongeveer 12 uur. Broodje gegeten en daarna ging het eigenlijk wel. Vanavond boodschappen doen; had ik ENORME trek. Wat denk je net met eten? 4 happen en ik had geen zin meer.... in pasta! Is mn lievelings... ik zit te denken om zo stiekem al een testje te doen... hmmzz...

L4dy! Hoe is het met jou?????????

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: ja dat las ik ook, en toen ik ook niet ongesteld werd dacht ik toch maar een testje wagen.

@l4dy: ik had een test van sensitest, clearblue en kruidvat. Jij nog getest?

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ femmy
    gelukkig is hij beginnend en ben je er inderdaad optijd bij, nou is het als het goed is ook sneller over..

@ debby & l4dy
    En al getest??

Ondanks dat we nog even wachten heb ik toch maar wat testen besteld bij zwanger en kids, is daar best goedkoop. Naja, ik ga nu ff de opname van babyboom kijken.

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hiii!

Linnie: Oh gelukkig maar. Mijn darmen zwellen op! En neee, geen nieuw topic! :( Ik wacht op jullie in mijn topic! Maart 2011 mama's in het bevallingslijst-forum!!

Debby; Oowww wat spannend! :D Ajoh die 4 daagjes! Gooi er gewoon een testje tegenaan!

Marilouise: Wat een gedoe zeg! :( Succes en sterkte de komende dagen! Fijn dat je er met je werk uitgekomen bent! En succes morgen bij de osteopaat.

Claudia, druk aan de ovutesten? Spannend!

Jessie, he bah wat naar! Beterschap!

Isa: Spw3. En 4 erachteraan. ;)
    Enne, have fun vanavond! Haha

Femmy gelukkig was de arts tevreden!!!
    Ik snap trowuens niks van jou banner? Je bent op dag 26 vandaag, en je hebt nog 26 dagen te gaan staat eronder??

Debby: TESTEN, TESTEN, TESTEN!! :D Ik ben heel nieuwschieriggggggggg.

Hier alles goedd. Geen nieuws eigenlijk! ;)

20. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Tara86: Ja nog steeds bezig maar nog steeds neg! Ik heb er nog een paar en die maak ik op en dan stop ik ermee. We knuffelen om de dag dus we zien het wel!
    En hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina