Mammadoe!!!!! Wauw! Super gefeliciteerd! Je hoopte er indd zo enorm op ben heeeeel blij voor je! Had jij niet van de week ook eerst een negatieve test? Hoe voel je je nu en wat denk je? Is het zeker ook erg onwennig en onvoorstelbaar? Ik zou nu meteen naar de Prénatal of de Lief rennen hahaha! Geniet ervan, meid! Dames, indd wat zijn jullie lekker vruchtbaar hahahaha Hoop dat dat ook voor ons geldt! Lwal, lastige situatie met je moeder hoop dat ze gelijk heeft en jullie met z'n 3tjes trouwen zou vet zijn toch? Ik hoop indd dat ik te vroeg was... hoop het zo!!!! Maar begin nu wel negatieve gevoelens te krijgen en denk dat we door moeten naar de volgende ronde...
Nou Mammadoe je bent me voor!!! Wilde net gaan reageren dat ik woensdag officieel mag testen maar dat ik begin deze week al een test had gedaan. Hartstikke negatief natuurlijk...:x Nu zit ook nog aan de antibiotica sinds gisteren voor een blaasontsteking.. Maar van harte gefeliciteerd meid!!!!! Begin nu inderdaad wel een beetje jaloers te worden, maar ben voor iedereen natuurlijk ook harstikke blij en hoop dat alles goed blijft gaan. Belde gisteren mijn moeder op om te vertellen over de blaasontsteking (heb er gem. 3 per jaar). En toen zei ze dat ik dan maar uit moest kijken met oog op de pil... En dat als ik maar een beetje van haar genen heb ik als we het dan gaan proberen ik binnen no-time zwanger ben... Dus wie weet.... Straks weer werken en dan weer heerlijk weekend. Vriendin komt vanavond langs. Nog even de foto's van de bruiloft en vakantie bekijken!!!
oh mammadoe!!! wat goed gefeliciteerd!!! ben benieuwd hoe je vriendlief gaat reageren! en hoop natuurlijk dat hij de test goed doorstaat! leuk! jessie: wie weet hoop het voor je!! debby: nog niet te vroeg treuren hoor, je weet het nog niet... claudia: blij met je ei? heftig van jou broer trouwens!! Ik heb ooit stage gelopen op een zo'n afdeling. Zwaar hoor. Linnie zo he, wat kan het leven hard zijn he?! Je hebt broers/zussen toch? Klikt het tussen jullie? Zo heeft ieder huisje zijn kruisje(s). Hopelijk heeft je moeder gelijk tjee dames, ik voel ook een wel een beetje achtergesteld nu de helft zwanger is! Ach vanavond ons tentje opzetten en kreeg een smsje dat hij zin had.. Wel cool, onze eerste echte gezamelijke grote uitgave waar we zo hard voor gespaard hebben! Mijn ovutest, negatief. Hoe kan het ook anders. Mijn banner maar even aanpassen want die zegt vandaag de eisprong..
Zeg zwangere dames, hebben jullie nog tips voor ons @ lwal Miss heeft je moeder wel gelijk, voor de tijd maar even testen dan he
dames wat k*****tdag zeg, loop al vanaf vanmorgen te janken kan niets doen zonder in tranen uit te barsten, baal van mezelf vanacht al gedroomd dat mijn papa nog leeft en dat hij trots was op me, dat ik het zo goed doe, maar ook dat hij zich gaat ontfermen over ons dochtertje (ik heb een zoontje zo wist ik in mijn eerste zwangerschap wel dat ik zwanger was en een zoontje kreeg maar snap er nu niets van ben niet zwanger ) verder heb ik een nummer wat ik niet kan luisteren momenteel zonder tranen dit doet me zo aan mijn vader denken snap er niets van, fast car - tracy chapman zo bizar mooi, maar ja ik laat de tranen maar gaan en weet het ook niet
Oh dan kunnen we elkaar een hand geven! Als ik het begin al hoor jank ik al! Lievellingsnummer van mijn broer. Ach gewoon janken! het moet er blijbaar gewoon uit!! Wie weet ben je straks wel zwanger van een meisje
Ja heel blij! Ja het is ook erg pittig! Je zit gewoon niet op 1 lengte kwa denkwijze. Het is gewoon zwaar ja. De hoop dat hij ooit echt beter zou worden hebben we al wel opgegeven.
@mammadoe: jeeeeeeeeeeeeeeeh gefeliciteerd. Zijn er gewoon al 3 van ons groepje.. Gezeligggg. Ooh hoop echt zo dat jullie er ook snel achteraan komen. @lwal: miss heeft je moeder wel gelijk. Ik heb ook rare dingen, de oma van mijn vriend vroeg begin de week aan zijn moeder wie er zwanger is, want e is iemand zwanger had ze gezegd, was toen alleen nog heelmaal niet bekend, ook ik wiest het toen nog niet. En vandaag belde mijn oma mijn moeder en ze vroeg of ik zwanger was, want dat had ze dacht ze ergens gehoord, maar ook dat kan niet want er is verder nog niemand doe het weet behalve mijn ouders en zusje. Duss echt heeel raar. Alsof ze het ruiken allemaal. Hoop ook dat de eisprongen snel gaan komen voor degene doe aan het testen zijn.
Mammadoe: Gefeliciteerd! Echt super, ben heel blij voor jullie! Wt een superdag voor jullie, voorl als je vriend strax die test ook nog haalt. Debby: jammer zeg,. Maar Mammadoe had eerst ook en negatieve test dus ie weet. Denk dat k maandag ga testen. Liever iets langer wachten dan een negatieve test. Maar heb nog steeds het gevoel dat ik nit zwanger ben. Lwal: nou dat is niet nix zeg. Lijkt me heel moeilijk voor je. Jij zorgt in prncipe coor je moeder ipv andersom. Maar laten we idd gopen da ze gelijk had wat betreft de zwangerschap! Marylouise: wat erg voor je, dat je je zo vreselijk voelt. Er is in de afgelopen dagen ook veel gebeurd. Hoop dat je snel goed nieuws krijgt (positeve test bjvoorbeeld) zodat je je weer beter voelt.
@ Steeph: Inderdaad ik hoop het... maar ik voel me ineens ook weer helemaal niet zwanger... ach, we wachten af! En indd die nega testen zijn écht niet leuk! @ Marilouise, dikke knuffel voor jou!!! Het komt allemaal wel goed joh! En wat Steeph al zegt, je hebt indd veel meegemaakt deze week. Gewoon alles even rustig laten bezinken en lekker proberen te genieten van de goede, leuke en mooie dingen! Nogmaals: dikke knuffel!! @ Linnie: Ik hoop ook dat wij er snel achteraan komen!!!
Hoop ook voor alle dames dat jullie er snel achteraan komen. Als het aan mijn man ligt wachten we nog ff, maar op de een of andere manier voel ik mij zwanger, helaas kan dat ook het ontpillen zijn natuurlijk We knuffelen in bed veilig, maar onder de douche niet. En tijdens mijn vruchtbaarste dag (althans volgens de banner) hebben wij geknuffeld onder de douche Ach ja, ik wacht rustig af, hoewel het wel moeilijk is. @ marilouise Miss is het wel goed om het huilen te laten gaan, dat helpt soms. @ debby Anders over 3 dagen nog een test doen..??
Bedankt voor al jullie felicitaties! En voor diegene die wat jaloezie voelen, ik begrijp het volledig want gister was ik ook nog jaloers op Linnie en Tara en nu ben ik in een klap zwanger Kan dus snel gaan. En als je dus nog geen sympomen hebt zegt geen ene drol, want heb ik ook niet. Alhoewel ik nu al de hele tijd in bed lig en super moe ben!
Ja het is ook vaak heftig zo met mijn moeder.. Maar we zijn er inmiddels aan gewend om voor haar te zorgen! En wat ze zeggen.. That what doesn't kill you can only make you stronger.. Dat klopt wel! Marilouise: ik heb ook wel eens van die dagen, en idd lekker een potje janken en erover praten helpt altijd! Ik hoop voor je dat die droom iets te betekenen heeft! Ja Mammadoe, dat moet wel heel onwerkelijk voor je zijn! Ineens zwanger.. Kun je dus toch naar de zwangerschapsgym met Linnie haha! Weet je vriend het inmiddels al? En hoe reageerde hij? Kan even niet op iedereen reageren want ik ben nog op mijn werk en zit dus stiekem op mijn telefoon het forum te checken!
mammadoe: Gefeliciteerd!!! Weer een zwangere erbij!!! Het is al een vruchtbare maand. Hier nog niet ongi, ook nog geen klachtjes, dus blijft spannend. Straks weer lekker even paardrijden, ben er wel aan toe na 1,5 week niks doen!
Net nog even op mijn gemakje terug gelezen.. Maar Claudia dat is ook heftig zeg!! Zo lastig wanneer je iemand niet kunt begrijpen.. En idd zoiets vreet energie!! Nu maar lekker richten op een eigen gezinnetje en heeel gelukkig worden Wie is er nu de volgende die kan testen? Ben heel benieuwd of we deze lijn met zwangerschappen voort gaan zetten!
Nou ik heb het hem vanmiddag verteld. Had een t-shirt gekocht met de tekst: ik word pappa. Hij maakt het open en zei vol ongeloof: neeeee! Hahaha ik jaaaaa hij neeee. Daarna moest hij weer weg om de volgende toets te doen. En kwam de schat terug met een mooie grote bos bloemen Net lekker uit eten geweest om het te vieren. Gelijk al discussies over vlokkentesten nekplooimetingen en thuis of ziekenhuis bevallingen haha. Eerst maar eens die eerst weken doorkomen. De klachten zijn vreemd genoeg ook in 1 klap begonnen. Zware opvliegers dat het zweet op mijn voorhoofd staat, beetje misselijk al en wat steken in mijn zij/buik. @Femmy, vandaag is jouw NOD als ik je banner goed lees, hoe zit dat nou dan precies? Had je wel al een test gedaan?
Wat een leuke reactie van hem Mammadoe!! Hij zal idd wel even vol ongeloof hebben gezeten. Enne.. Hoe zijn de testen gegaan die hij moest doen? En weet je al hoe/wanneer je het aan iedereen gaat vertellen? Wat grappig dat je nu ineens klachtjes hebt! Het is hier rustig vanavond.. Zit eindelijk een aovndje met de laptop op schoot, maar weinig te reageren