Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen vroege vogels. Ik had het plan om een gat in de dag te slapen, maar ik ben veel te onrustig dus het lukt me niet. Mijn hoofd draait op volle toeren.

Leuk bedje gekocht zie ik! Je bent er lekker vroeg bij ;) Maar is natuurlijk ook een goede deal :)
    Wij hebben besloten dat mijn kantoor naar zolder gaat (die nu nog ligt bezaaid met verhuisdozen....) en dat daar de babykamer komt. Heb wel zin om die te gaan maken, maar voorlopig nog maar even niet. Stiekem hoop ik ook dat ik van mijn nicht babykleertjes mag overnemen (zij is voetbalvrouw en heeft allemaal babypakjes van Dior en weet ik het wat).
    @Linnie, leuk dat je zus zo reageerde! Is het je jongere zusje?
    Ik moet me echt inhouden om het niet aan familie te gaan vertellen! Gelukkig gaan we er drie weken tussenuit en word ik niet met ze geconfronteerd.
    Zondag zie ik wel broer, zus en aanhang. Hopelijk valt het niet op dat ik niet drink......

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: hahha, ik herken het, je bent echt heel onrustig he. Ik slaap ook de hele week al slecht, heel vroeg wakker.
    Ja is mijn jongere zusje. Ze is echt zoooo blij. Toen ik het vertelde kreeg ik binnen een paar seconde dr vriend aan de tel. En mijn zusje was maar aan het joelen op de achtergrond. Maar ik snapte niet waarom ze niet aan de telefoon bleef. dat vroeg ik de dag erna, bleek dat haar vriend meteen de telefoon uit haar handen had getrokken om met me te praten. hhaha, zo schattig.
    Scheelt voor jou idd wel dat je op vakantie gaat, dan kan je het ook bijna niemand vertellen. En daarna ben je toch al wat weekjes verder.
    Ik heb ook moeite met het niet vertellen hoor, al doe ik het wel maar niet tegen iedreen al. Maar je wilt het eigenlijk zooo graag vertellen he.
    Maar je bent dus bang dat je ouders niet heel blij zijn? Zijn ze echt zoo streng dan?

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie al spulletjes kunnen kopen en echte plannen kunnen maken!!! Was ik ook maar zover.. ;)

Ik ben ook wel benieuwd Mammadoe waarom je denkt dat je ouders zo zullen reageren?

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: aaah bij jou komt het ook hoor. Miss wel deze maand. Maar duurt nog zo lang voor je je eisprong hebt he? Elke dag voelt als een week zo ongeveer.
    Dat heb ik nu eigenlijk ook een beetje. Wou dat ik al mijn eerste afspraak had bij verloskundige, maar duurt nog zoo lang voor je gevoel. Met een maandje ofzo moet ik voor het eerst denk ik.
    Maar het komt allemaal goed. Gewoon helemaal voor gaan deze maand.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou heb net mijn jongere zusje aan de lijn gehad en via haar even zitten polsen en ze zei dat mijn ouders echt niet raar zouden reageren. Mijn ouders zijn van mening; geen seks voor het huwelijk. Ongehuwd zwanger worden en samenwonen ligt dus niet in hun straatje. Maar me zusje zei dat het voor mijn ouders niet in ene als verassing komt, aangezien we al samenwonen :) Dus komt vast allemaal wel goed. Ze zat ook flink te polsen: "ja, jullie gaan het in Thailand proberen hè?!" hihi, ik zat in mijn knuistje te grinniken :D Ook even gepolst of ze het erg zou vinden als ik het voor haar bruiloft zou vertellen, maar nee, zou ze alleen maar leuk vinden.
    Ze heeft nog geen idee dat ik nu zwanger ben, zo grappig!
    @linnie, ja kruipende dagen. De magie van zwanger worden en een kind krijgen is een traag trucje!

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: oooh vandaar. Maar miss als ze eenmaal horen dat ze opa en oma worden zijn ze alleen maar heel blij. En idd, jullie wonen ook al samen natuurlijk.
    Maar wat knap dat je je mond hebt kunnen houden vandaag tegen je zusje.
    Jaaaa gaat echt langzaam he. Eerst zit alleen maar te wachten op je ei, dan of je ongi gaat worden, en dan ben je zwanger, dan blijf je zo ongeduldig. Dan wil je dat je al verder bent. Heb jij al verloskundige gebeld? ik nog niet. ga ik volgende week ofzo maar een keer doen. Denk als ik die eerste echo heb gehad dat ik het dan pas echt geloof. Dan heb je het echt gezien. Kan niet wachten.
    Ga zo weer ff naar de prenatal :)

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Tsjah, het lijkt wel een soort toneelstukje, doen alsof je zwanger bent, maar het is helemaal niet zo! Vreemd hoor, maar begin me wel langzaam aan zwangerig te voelen :) Besef me wel al te goed dat het heel bijzonder is dat ik zo snel zwanger mocht worden en dat het net zo goed maanden had kunnen duren....Nooit verwacht!
    Ik ga maandag de vk bellen, zodat ik even wat info kan inwinnen voor op vakantie. En dan mag je geloof ik bij 10-12weken een eerste echo laten maken toch?
    Ben nu die film the womb aan het downloaden, kan ik eens lekker kijken wat me te wachten staat.

8. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hey dames...
    Allemaal een fijn weekend aan het beleven? (met name de pas-zwangeren onder ons;)) Ik zou echt meteen naar de Lief/Prenatal gaan om in te slaan haha! :D
    Heb nog geen nieuwe test gedaan... vind het erg spannend en ben bang dat het weer negatief is. Misschien morgenvroeg? En anders maandag...

Mammadoe, wat heb je het leuk aangepakt met je vriend! Had je dat al in huis of koop je zoiets bij je in de buurt? Ik wil eigenlijk een rompertje voor mn vriend kopen en voor onze ouders ook iets kleins als manier van vertellen (als het zover is).
    Ik woon in de buurt van Zutphen en daar hebben ze vast wel een leuke winkel waar je die dingen met teksten kunt kopen...

Hier een lekker rustig weekend. Zijn net samen naar Ikea en Intratuin geweest enzo, lekker rond snuffelen en ideeen opdoen voor de tuin (en babyspulletjes haha). We kwamen ook langs een grote baby zaak, maar daar maar niet naar binnen gegaan :p lijkt me zooooo leuk :D

Heb net brownies gebakken, jammie! Vanavond ff bij schoonzus & zwager op bezoek en mijn lieve neefje (4mnd) en nichtje (1,5)! Wel zin in, gewoon ff lekker kletsen en gezelligheid. En maar 1 wijntje ;) (ik rij gewoon lekker terug:p) anders valt het allemaal op haha! Denk trouwens niet dak zwanger ben... hoop gewoon op volgende mnd.

Zijn Steeph en ik dan de volgende voor de test of moet Femmy ook? Snap het bij jouniet helemaal, Femmy?

Ben reuze benieuwd naar de volgende! Ik ga even de was doen... tot later!

9. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Goeie middag dames,

Ik kan ook mijn weekend inluiden. Net klaar met werken dus weer drie daagjes vrij. Wij gaan strax een dorp verder naar het zomercarnaval. Hoop dat het droog blijft dus. Heb d'r wel zin in.

Ik ben steeds vaker een beetje misselijk, vooral na het eten eigenlijk. Maar dat kan ook goed van het ontpillen zijn. Hoop van niet maar dat zal het toch wel zijn. Wil mezelf ook geen valse hoop geven.

Mammadoe: ben echt es benieuwd dan, wat je ouders zeggen.

Debby: ik kan me voorstellen dat je geen nieuwe test durft te doen. Durf zelf ook nog niet echt. Ik zou afwachten of je maandag niet ongesteld wordt.

Femmy: en al een test gedaan?

10. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Steeph, ik heb precies hetzelfde: ik denk nu ook alleen maar dat alles van het ontpillen komt, of omdat de nieuwe ongesteldheid eraan komt...

Veel plezier bij Zomercaraval!

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Maar misschien is het niet van het ontpillen ;)
    Ik ben vandaag bij mijn oma langsgeweest, ze werd 91 en is echt een kasplantje, vreselijk. Toch ben ik met haar en mijn moeder op de foto gegaan. Stiekem vier generaties :)
    Daarna bij de supermarkt langsgeweest en allemaal veel te gezonde bende gekocht. Zit nu heel gezond aan meergranenrijst met vis, broccoli en noten. Drink ook erg veel water en snoep alleen ontbijtkoek en gedroogde vruchten....benieuwd hoelang ik deze ellende zal gaan volhouden hihi

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hier ook weekend, vandaag weer erg veel tranen gevloeid en heb het idee nu dat alles op zijn plekje gaat vallen, morgen gaan we naar blijdorp toe.

verder heb ik gisteren een behandeling van de osteopaat gehad en was echt bizar, was super fit en kreeg gisterenavond enorme pijn in mijn buik, echt vreselijk pijnlijk alsof ik zeer zwaar ongesteld werd.

mijn hoofdpijn was weg en vanmorgen werd ik fit wakker en op een klein dipje na vanmiddag gewoon fit geweest dat is echt lang geleden.

ik hoop ook dat het volgende maand ofzo raak is maar reeel gezien moeten we gewoon een maand wachten mijn vruchtbare periode is vrij kort na de operatie weet niet of dat zo fijn is .

ik ben trouwens mega zenuwachtig voor maandag .

ow ja onze zoon had vanmorgen het doosje met condooms gevonden overal condooms boven en in de gang beneden.

13. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hier nog geen bloed, vanmorgen wat bruine afscheiding, maar het zet niet door;)
    dus het blijft nog even spannend!

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: oooh die film heb ik ook. Heb ik al een tijdje geleden gezien. Is echt zooo mooi en bijzonder. Gaan hem morgen ofzo weer een keer kijken, kijkt er nu met heel andere ogen naar. Bij prenatal hebben ze de dvd liggen, alleen dan nederlands gesproken, konden we niet vinden om te downloaden.

@femmy: oooh spannend. Ben benieuwd of het doorzet. Ik had 2 dagen voor mijn nod ook bruin verlies, zelfs paar druppels rood. Maar dat zette niet door.

@debby en steeph: hoop voor jullie dat het geen ontpillen is;)

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Femmie....hopelijk heb je hetzelde als Linnie had. Weer een zwangere erbij, dan is het wel echt een gelukstopic :)
    @marilouise, fijn dat je het gevoel hebt dat alles op z'm plekje gaat vallen. En die vreselijke pijn in je buik. Ik had dat ook na mijn eisprong geloof ik. Het ging zo snel als het kwam maar was wel super heftig!
    @Linnie, ja ik zit hem nu te kijken, echt leuk! Heb echt zoveel zin om een dikke buik te hebben en ermee te pronken! Ik heb wel al een buikje maar dat is helaas vet.... :x Mijn zus (die dus niet zwanger kan worden) zag me vandaag en dat hard in mijn buik te knijpen....Misschien denkt ze wel dat ik zwanger ben alleen maar omdat ik zo een buikje heb.....

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ steeph en debby
    Ik heb precies hetzelfde gevoel. Vooral vandaag voel ik mij misselijk. Tijdens het eten was het weg en daarna kwam het weer terug. Morgen ga ik toch maar even een test doen denk ik..:)

Gisteren bij een bruiloft geweest, 2 hoog-zwangere dames en 1 pas-zwangere. Ik had helemaal zoiets van, dat wil ik ook....
    Later op de avond werd er nummer Dochters van Marco Borsato gedraaid, deze draaiden ze ook bij mijn bruiloft en toen moest ik met mijn paps dansen, werd toen heel emotioneel. En gister natuurlijk weer.

Ga zo lekker film kijken, fijne avond allemaal...

17. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Debby steeph en brondy, wat spannend!
    Jullie mogen bijna testen?
    Ik ga voor jullie duimen! :D

Linnie: Wat ben je stil in het andere topic? Gaaf dat je duidelijke testen hebt! :D

Femmy: NOg geen duidelijkheid dus? Wat balen!

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja Brondy, misschien hebben die doucheavontuurtjes van jou toch wel stiekem zijn effect gehad ;)

19. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Vanmorgen ben ik dus echt ongesteld geworden.
    Aan de ene kant toch een kleine teleurstelling, maar aan de andere kant weet ik dat het allemaal nog goed werkt, want dit is de eerste keer weer echt ongesteld ben geworden.
    Nu voel ik wel wat lichte krampen, maar niet zo heftig als voor dat ik met de pil begon.
    Omdat het vandaag mooi weer is gaan we lekker een stuk door duin fietsen.

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej Femmy,

Balen! Maar in ieder geval wel een regelmatige cyclus en dat is ook wat waard! Veel plezier met fietsen! Even de teleurstelling weg laten waaien in de duinen :)

Deel Deze Pagina