Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    IK heb toch maar een test gedaan, veel te vroeg natuurlijk en hartstikke negatief. Nu probeer ik af te wachten tot mijn menstruatie.
    Echt balen doe ik niet hoor aangezien ik volgens mijn banner toch veel te vroeg ben ;)

2. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Brondy en Femmy: jammer zeg! Misschien was het voor Brondy idd nog te vroeg. Hoop voor je, Femmy, dat je de volgende maand wel een positieve test hebt. Maar bljft stiekem een teleurstelling.

Zomercarnaval was leuk. Ik durfde alleen geen alcohol meer te drnken, want ja je weet maar nooir. Dus was ik de enige nuchtere van ons groepje... Ook niet altijd leuk. Is trouwens tijden geledn sinds ik echt tot 11.00 heb geslapen, heerlijk!

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    eindelijk heb ik uitgeslapen, heerlijk. Was ik aan toe.

@femmy: aaah jammer, maar idd, nu weet je wel dat het werkt allemaal. Op naar de volgende ronde.

@brondy: haha, je kon het nog niet laten. Ach, zegt niets dat het nu negatief is he, kijk naar mammadoe.

@tara: ja ben beetje stil. ga zo wel ff wat schrijven, beetje druk gehad. En allemaal nog zo wennen. En de onzekerheid slaat toe:(

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

zo dierentuin was echt leuk, hij was weer helemaal verliefd op de pinguins was leuk, en ook degiraffe waren super er kwam er 1 op 20 cm afstand nou schateren was super zeg , manlief heeft helaas weer enorme last van zijn enkel weer terug bij af is 1 week goed gegaan maar loopt nu echt met krukken normaal lopen gaat bijna niet meer heb gezegd zullen we de hap bellen nee hij belt morgen de eigen huisarts voor een dinsdag dan is hij ook vrij !
    nou ja oke ooke goed, kleine man ligt lekker op bedje was totall loss, met zijn nieuwe olifanten knuffel.

zometeen eten bij mijn moeder morgen sterfdag van mijn papa maar ja morgen om 6.55 uur melden voor de operatie ben benieuwd en enrom nerveus!

5. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Mariylouise: nou je hebt in elk geval een beetje afleiding gehad. Kan me zo voorstellen dat je inmiddels een beetje nerveus wordt, maar tegelijk ook een beetje tegen de morgen aanhikt, met je vaders sterfdag in zicht. Hoop dat je vriend er snel achter komt wat er mis is met zijn enkel. Alvast heel veel sterkte morgen en veel succes met je operatie.

6. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ brondy: jammer van de negatieve test, maar misschien te vroeg.

We hebben lekker een stuk gefiets, even op strand gezeten, was weer heerlijk.
    Toch behoorlijke krampen (herkende het gelijk weer), ik had al Advil speciaal voor menstruatie pijn in huis gehaald en die werkt gelukkig goed, de krampen zijn zo goed als weg.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Steeph
    Als enige nuchter zijn is idd niet altijd leuk, maar ja zo kon je er al wel aan wennen ;)

@ Linnie
    Ik kon het inderdaad niet laten, maar nu wacht ik rustig af. Alles zal wel van het ontpillen komen.

@ marilouise
    Lekker even een dagje uit geweest.. Goed voor de ontspanning!
    Heel veel succes en sterkte alvast voor morgen.

@ Femmy
    Tja niks aan te doen, miss idd te vroeg, maar we wachten nu gewoon tot de menstruatie komt ;)

Wij hebben vandaag ook een relaxt dagje gehad. Even lekker niks. Manlief heeft Formule 1 gekeken terwijl ik alle kaarten van de bruiloft in een album geplakt heb. (en dit alles heerlijk buiten)
    En zojuist hebben wij nog even heerlijk geBBQ't

Strax nog even heerlijk bankhangen en morgen weer aan het werk :(

8. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook een lekkere relaxdag gehad. Vriend zat de tour de france te kijken en ik heb nog een keer op de route voor de de reis naar canada gestort en her en der een kleine wijziging gemaakt.
    Morgen weer aan de arbeid.

9. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    dames wat moest ik weer veel bij lezen zeg!!

@mammadoe: lekker aant genieten lees ik. Wel spannend hoe je ouders zullen reageren, dat kun je nooit helemaal voorspellen. Genoeg mensen die iig een leuke reactie hebben gegeven/gaan geven!
    @Linnie: leuk van je zusje, is toch iets speciaals om te vertellen. Is weer eens wat anders dan 'ik heb nieuwe slippers gekocht' :D.
    @jammer femmy, was t fietsen wel leuk? (ik ben niet zo goed op reageren van minder leuk nieuws.. sorry)
    @Marilouise: leuk dat het leuk was! Succes met t pootje van je man en jij uiteraard met je operatie morgen!!
    @Steeph: spannend hoor! Nuchter partyen, dat doe ik liever alleen thuis op de bank. Op een feestje vind ik dat moeilijk hoor. Nou ik het er over heb krijg ik ineens zin in een wijntje en een sigaret.
    @Brondy: zou het dan toch? Haha, dan doe ik het volgende maand ook alleen nog maar onder de douche:)

Ik ben de laatste dagen ook wat gefrustreerd. Ik heb sinds vorige zwangerschap ook echt een buikje (ondanks dat alle kilo's en nog iets meer eraf is). Dan wordt ik onrustig, dus ben wezen mountainbiken en paardrijden. Nu wil ik nog gaan hardlopen maar eigenlijk ook weer niet. Heb vroeger een fikse eetstoornis gehad en ik ben op het moment gewoon heel geirriteerd met mezelf :x. Wil ook gewoon zo graag zwanger zijn, dan mag je tenminste een buikie hebben.
    Ik heb met manlief afgesproken dat zodra wij 3 kindjes hebben ik een buikwandcorrectie ga doen en dan pas ga trouwen..;)

Maar goed, vandaag geen ovutest gedaan omdat ze op waren, morgen even nieuwe kopen, hopen heb ik mijn 'positieve' test dan niet gemist, gister was hij namelijk al bijna net zo donker als de controle streep..

Verder deed de tent het goed :p
    Lekker groot, duurt wel even voor hij staat maar oefening baart kunst denk ik, ben blij dat we hem even uitgeprobeerd hebben!
    Vakantiezin wordt nu steeds groter.
    We moeten nu alleen nog stoelen en gaspitje ofzo. Maar die stoelen zijn zo duur! zo maar ff marktplaats kijken!

had trouwens na het paardrijden een teek! iew!

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

nou dames ik ga zo maar eens douchen en dan rustig proberen een boekje te lezen, vindt het helemaal niets meer nu!

ben bloednerveus voor morgen heb net de kleine man op bed gelegd en begon weer spontaan te huilen, hij snapte er natuurlijk niets van maar ik kreeg wel een dikke kroel, morgen als hij wakker wordt ben ik al weg, moet even na half 7 al naar het ziekenhuis, hopelijk snel weer thuis.

dames hoop dat ik me snel weer goed genoeg voel om hier weer een klets praatje te maken.

tot snel

11. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Isa: denk dat vrijwel alle voorheen zwangeren een buikje overhouden. Dat het vaak niet meer zo strak in het vel komt te zitten als voorheen. Kan me voorstellen dat het moeilijk is voor je, na zo'n eetstoornis. Is toch iets wat je niet snel helemaal achter laat.

Ik wil trouwens ook zo graag kampern, maar mijn man vindt dat niet leuk. Die gaat voor een hotel. Echt jammer. Ben dus echt wel jaloers! Ging vroeger altjd met mijn ouders kamperen, zo gezellig! Maar ik mag niet klagen, over een dikke twee aabden gaan we naar Italie.

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Marilouise, ontzettend veel sterkte en succes, hopelijk gaat alles goed! En alvast veel beterschap!
    @Linnie, Wat bedoel je met die onzekerheden, waarover?
    @Brondy, ja ook net zo lekker vroeg als ik. Voordeel is dat je dan minder teleurgesteld ben als een negatieve op je NOD wat niet is kan nog komen :p
    @Femmy, leuk man Canada! Wanner gaan jullie weg? Zal hier nog rustig gaan worden komende weken!
    @Isa, ik kan me bij je aansluiten. Gisteren gingen wij een foto maken van de buik 4 weken. Ik walgde van mezelf. Vroeger was ik altijd een plank, maar afgelopen jaar echt veel aangekomen en heb zo een lelijke pens! Ik kotste van mezelf! Hopelijk snel een grote baby in mijn buik dat de boel tenminste weer strak staat in plaats van opgebouwd uit lagen ;):x:$

Vandaag echt een geweldige dag gehad. We gingen filmpje maken voor op de bruiloftsfeest van me zus. We hadden ons verkleed als tokkies enzo en hun als karikaturen zeg maar neergezet. Iedereen keek ons na enzo. Echt lachen! Haar as man werkt in de beveiliging en we hadden een enorme Zilveren V (dat hebben die beveiligingsmannetjes toch altijd) op zijn pak gedaan en foute birkenstocks met witte sokken eronder. En dan ging hij op een rotonde staan en het verkeer regelen. Mensen dacht dat het nog echts was ook en wilden links op de rotonde rijden. Allemaal achterlijke dingen gedaan, dat word echt heel leuk.
    Daarna even bij mijn ouders langsgeweest tussen hun en onze vakantie door. En lekker blijven eten. Ging mijn zusje in ene hard over mijn buik wrijven en zei ze, daar komt een baby in daar komt een baby in. Haha, ze moest eens weten!
    Toen kwam mijn moeder in ene met een fles drank aan, dus ik schrok, want wat moet je zeggen...maar was gelukkig cadeautje uit Frankrijk om mee te nemen. Af en toe kom je volgens mij wel in situaties dat je denkt, hoe kan ik me hier nou weer uitlullen zonder dat ze alles doorhebben!:(
    Morgen en overmorgen nog werken en dan heb ik vakantie!!!!

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hiiii,

Mijn zusje kwam vandaag langs, en heb baby uggs gehad. hahah, ze zijn zoooo leuk. Heeft ze in turkije gekocht, zijn niet echt, maar niet van echt te onderscheiden.:) En een lief badjasje.

@mammadoe: Nou meer onzeker of alles wel goed zal gaan. Of het kindje goed is en alles. Heb mijn oom vandaag gebeld die gyneacoloog is en heeft me een hoop uitgelegd en verteld. Was wel leuk.
    En lekker dat je bijna vakantie hebt. Wil ook wel weer:)

@steeph: neee, wil niet straks een buikje overhouden na mijn zwangerschap. Ga gewoon snel weer sporten:p

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Scheelt weer, ik heb al een buikje voor mijn zwangerschap haha.
    Baby uggsssssssssssssssss! Wat leuk!!!! Wil ik ook!!
    wel handig zo een oom zeg! En kon hij je een beetje gerust stellen?

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: hahah, ja en je buikje er nu nog snel aftrainen heeft ook geen zin meer. Ja leuk he babyuggs, ben er helemaal verliefd op:)
    Maar ja hij heeft me wel gerust gesteld. Heb net mijn aanmeldformulier naar de verloskundige gestuurd. Mijn oom zei omdat ik bij mijn laatste menstruatie heel weinig bloed verlies had en al bijna helemaal geen rood, dat ik hun wel deze week moest bellen en dit wel melden voor alle zekerheid. Voor als ik miss wel eerder zwanger zou zijn geweest. Zelf denk ik van niet hoor, maar hij zegt neem maar het zekere voor het onzekere want als het wel zo is moeten ze dat snel weten ivm met nekplooimeting zei die. Dus heb ik gedaan, maar ga ervan uit dat ik toen gewoon mijn menstruatie had en dat het kwam omdat ik net was gestopt met de pil.
    Hoe gaat ie met jou? Voel je je nog goed?

16. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Heb vanmorgen gelijk mijn test gedaan, maar hij was negatief. Jammer, maar ben minder teleurgesteld als ik dacht. Ik had ook echt wel verwacht dat ik niet zwanger zou zijn. Ben wel es benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden. Alles is nog stil.

Debby: en jij al ongi geworden?

17. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Zo dames wat is er veel bijgeklets dit weekend.
    Had een druk weekendje. Zaterdag kwam mijn broertje weer in Nederland. Die opgehaald, even langs moeders geweest. Broertje bleef bij ons slapen die nacht, lekker gebbqt. Gisteren zat ik even achter de pc kwam ie me vertellen dat hij en z'n vriendin uit elkaar zijn en dat de reden is dat hij weer naar nederland is gekomen....:):x.
    s'Middags in Antwerpen naar de film geweest. Toen broertje naar mijn vader gebracht(daar verblijft voorlopig). Eenmaal thuis lekker pannekoeken gebakken. Toen uitgeteld op de bank!

@Mammadoe: Leuk die babyuggs!!!! Lijkt me zo leuk om te gaan shoppen als ik eenmaal zwanger ben.

@marilouise: weet dat je al in het ziekenhuis ben maar toch heel veel succes en beterschap!

Nog een paar dagen tot ik kan testen. Voel nog niks wat op een ongesteldheid duidt, dus wie weet!!!

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ linnie
    Gaaf hoor mini ugs ;)
    Kan me wel voorstellen dat je ongerust bent, zoals je zag op babyboom kan het met 10 weken nog mis gaan :( maar we hopen van niet natuurlijk.

@ steeph
    Jammer zeg... Ik zit nu ook te wachten op mijn mentruatie, ben benieuwd wanneer die komt ;)

@ jessie
    Waar woonde hij dan??
    Balen zeg dat de relatie over is.. of heeft hij er een punt achter gezet?

Zo ben weer aan het werk, heb helemaal geen puf, tis veel te mooi weer :(

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @steeph, balen zeg! Maar wie weet had je een veel latere eisprong dan je dacht... Afwachten maar wat er nu met je lichaam gaat gebeuren. Dat je niet zo erg teleurgesteld ben had ik ook de eerste 2 negatieve testen. Zo in het begint valt het allemaal nog reuze mee.
    @Jessie, Linnie heeft miniuggs ik niet hoor :) ik heb olifantenuggs haha.
    Waren je broertje en zijn vriendin al lang samen???
    Ook als je voelt dat je ongesteld zal worden zegt helemaal niets! Ik voelde dat ik ongesteld zou worden bleek achteraf dus gewoon zwangerschapskrampjes te zijn....
    @Brondy, ik heb ook totaal geen puf! Ben nu met heel andere dingen in mijn kop bezig. Ik word helemaal gek! Mijn vriend heeft het ook. We kunnen aan niets anders meer denken. Ik heb continu het gevoel of ik 6 ben en vandaag mijn verjaardag is, maar het nog te vroeg is en ik nog in bed lig te wachten. Heb nu al slaaptekort, continu word ik opgewonden wakker. Hopelijk gaat deze 'nieuwigheid' er snel vanaf!
    Fijne dag allemaal!

20. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Mijn broertje woonde in Tsjechië. Zij vriendin komt daar vandaan. Ze hebben in maart een dochtertje gekregen. Hiervoor woonde ze in Engeland. Mijn broertje heeft nooit de Tsjechische taal geleerd en er zijn nog wat andere punten en daar is het nu op mis gelopen. Al met al een moeilijk verhaal omdat er wel een kleine bij betrokken is. Ze waren zo'n 6 jaar samen.

Sorry mammadoe ik had verkeerd gelezen ik dacht dat jij die uggs had... Nou hoop inderdaad dat ik niet ongesteld ga worden!!!!

Deel Deze Pagina