Misselijkheid kan helaas ook bij het ontpillen horen. Weet er alles van. Bij ons weet ongeveer iedereen dat ik zwnger wil worden. Ik vind dat niet erg enis ook mede door mijn ziekteverleden. Marylouise: dacht dat bij Isa de kleine is gaan lopen, maar het is jou mopje! Sorry!
geeft niet hoor ! we zijn apetrots en dat op de sterfdag van mijn vader, hij zei altijd de cirkel is rond en voor mijn gevoel is die dat nu ook weer! heb ook wel een traantje gelaten, heb gisteren een mooi gedicht gemaakt voor mijn lieve papa zal ik hem eens plaatsen zo uit mijn duim gehaald ik kan mijn hart heel erg luchtten bij het maken van een gedicht
@ mamaan en mamapatty Welkom.... @ Steeph Hopelijk dan toch een positieve test een dezer dagen Kan niet wachten tot het weekend is gelukkig gaan wij zaterdag naar een festival, dan ben ik ff met mijn gedachte ergens anders @ mammadoe Fijne vakantie alsvat!! Moet nog minimaal 4 weken wachten @ claudi6a Miss heeft je vriend inderdaad gelijk, er teveel mee bezig zijn is ook niet goed. Dat zegt mijn man ookal: ben je er niet teveel mee bezig strax lukt het niet in 1x en dan ben je teleurgesteld. Tja zit wat in natuurlijk @ marilouise Is goed, doe maar. Fijn dat je zo toch je hart kunt luchten. Manlief is nu bezig met de tv, terwijl ik heerlijk languit op de bank zit Zat net te eten en had er natuurlijk niet aan gedacht dat ik eigenlijk geen rood vlees mag maar goed weet niet of ik zwanger ben dus achja 1x kan vast geen kwaad.
@Claudia, Ja en ik was nog vergeten te zeggen MOE! Maar dat jij nog geen kwaaltjes hebt enzo zegt geen ene drol hoor! iK had geen kwaaltjes en echt totaal niet het gevoel dat ik zwanger was. Ik merkte echt niet!!! Dus alles kan! Ik heb nog gekeken naar mijn testen 7dpo en 9dpo en echt witter dan wit. Toen op NOD dus getest en in ene knaltest, terwijl ik het toen ook helemaal niet verwachtte, maar het gewoon wilde uitsluiten. Dus niet de hoop opgeven voordat je echt ongi bent! Ik zal niet meer meekrijgen als je zwanger bent, want dan zit ik al massageland Wie weet daar eens een internetcafé induiken
@Mammadoe: Ik kan altijd slapen dus dat is geen teken voor mij hihih. ja kan niet meer dan wachten nu. Neem voor de zekerheid me zwangerschapstesten mee op vakantie. Want wij gaan zaterdag weg en we blijven 2 weken. dus miss kom ik er daar wel achter. Ik les 1 aug pas weer alles bij maar dan ben jij nog niet terug. @ Brondy: Tja ik vrees dat ze ook gewoon gelijk hebben! Maar het moeilijker gedaan den gezegd! Mannen Moet nog 1,5 week wachten en ik hoop gewoon niet ongesteld te worden.
Welkom trouwens Mammapaty en mamaan! helemaal vergeten Hopen dat de cyclus snel weer op gang is en dat jullie snel zwanger zijn!
Dat zou dan nog eens een leuke vakantie worden!!! Ja ben erg benieuwd wat ik straks allemaal zal horen als ik 3 weken hier niet gelezen heb....
Ja dat zou zeker leuk zijn!! Maar niet te veel hopen. Alleen als het niet is is het echt balen om op vakantie ongesteld te zijn!!!:x met de pil was dat makkelijker hihi. Hopen dat ik die tampons niet nodig heb!
@ mamaan en mamapatty: Welkom. Leuk dat jullie meekletsen. @ debby: jammer dat je ongesteld bent geworden, op voor de volgende ronde! @ marilouise: hopelijk voel je snel weer beter De meiden die nog niet ongesteld zijn.... jullie houden het spannend. Hier verder een rustige avond, was vandaag lekker vrij. Morgen weer aan de arbeid. Het is alleen hier echt bagger weer!
Hallo dames, Ben net terug van werken en nog even het forum checken. Ik merk dat ik er even wat minder mee bezig ben nu ik aan het wachten ben op mijn eisprong.. En heb het ook wel wat drukker met mijn werk. En idd wat jullie al zeggen, teveel er mee bezig zijn is ook niet goed! @ Mamaan en mamapatty: welkom! Hoop dat jullie maar snel zwanger mogen worden! @ Mammadoe: oh dus je hebt echt al klachtjes Sorry nog een keer.. Maar wanneer vertrek je ook alweer? Hebben jullie eigenlijk een groepsreis? Of ga je backpacken? Wij hebben toen gepackpakt (schrijf je dat zo?) Was de eerste keer, maar een geweldig ervaring! Goed dat je zo gezond bezig bent!! Straks val je nog flink af! Ik ben ook weer eens bezig om gezond te doen, wil voor de bruiloft nog iets strakker worden.. Helaas houdt ik het nooit zo lang vol @ Claudia: Ik hoop ook voor je dat je de tampons niet nodig hebt! Blijft nog een beetje spannend allemaal dus.. @ Brondy: Tja, ik denk dat 1x rood vlees ook niet zoveel kwaad kan! Maar voor jou komen de spannende dagen er dus ook aan? Ben benieuwd! @ Steeph: Wanneer ga jij nou weer testen of wacht je gewoon af? kan zijn dat je het al hebt verteld maar ben het alweer kwijt.. Sorry!
Lwal: kan me voorstellen dat je het deze dagen wat van je af zet. Dan is het niet zo erg dat het druk is op je werk. Ik heb gisteren getest, die was negatief. Nu wacht ik het eens ff af. Als ik nieuwe en duidelijke symptomen krijg, en de menstruatie blijft uit, ga ik weer testen. Maar was vroeger niet ongebruikelijk dat ik wel es 6 weken moest wachten op een menstruatie. Hoop nu niet...
jullie hebben flink zitten beppen! gezellig dat mammapatty en mamaan meedoen! spannend nog steeph en debby! mammadoe: goeie reis en lekker genieten! wanneer ben je terug? lwal: herkenbaar, vanaf je eisprong is dat weer anders.. ik ben er ineens weer meer mee bezig! denk de hele dag 'zou het'? ik heb een mega drukken dag gehad op werk, isa was om kwart over 5 klaar wakker!! :x , net met mijn zus even wezen squashen, best oke. Al blijf ik ontevreden, dat duurt altijd een tijdje. Ik doe ook weer gezond, s' ochtend yoghurt en tussen de middag salade met crackers. Vanavond gewoon een zelf gemaakt groentesoepje. Meestal helpt gezond eten wel tegen dat vervelende gevoel van ik ben te dik en zie er niet uit.. maar helaas. Nog niet. Morgen weer een nieuwe dag! Mijn darmen doen trouwens ook een beetje raar de laatste tijd.. misschien toch ook doordat het spiraaltje eruit is?? En shit, wat kunnen vrouwen ingewikkeld doen. Heb een goeie vriendin die de laatste tijd serieus alleen maar kan zeiken (sorry dames) Nou werd ze maandag geopereerd en heb haar savonds gesmsd (bellen kon niet vanwege die voorstelling waar we heen waren), krijg ik ineens zo'n verwijtend sms dat ik het zeker vergeten was. sja, echt, hoe oud ben je nou? Ik heb een kind een baan een huishouden en volgens mij wel echt een leuke vriendin voor haar. Ga ff wieberen.. sorry zat me even goed dwars. Zo nog meer zeikwijfen in de buurt? haha! Slaap lekker dames!
@ steeph: dan is het dus wachten wachten en wachten voor jou! Spannend.. Hoop voor je dat het niet weer 6 weken gaat duren! @ isa: haha ja vrouwen kunnen zeker zeikwijven zijn!! Idd zo lekker moeilijk doen.. Ik kan me daar ook wel een s aan irriteren! Maatja daar zijn we dan ook vrouwen voor Jij bent ook goed gezond bezig dan! Ik denk dat het gevoe van 'ik zie er niet uit' vanzelf minder wordt als je zo door blijft gaan! Ik ga zo maar eens lekker slapen en tegen mijn mannetje aan kruipen, die heb ik de hele dag nog niet gezien!l
Halloooo, heb alles bijgelezen maar weet het allemaal niet zo heel goed meer, dus sorry als ik iemand vergeet. @steeph: spannend nog steeds niet ongi. Zou balen zijn als je weer cyclussen krijgt van 6 weken hoor. @isa: haha,ja sommige vrouwen hebben altijd wat te zeuren, doen niet anders. Maar dan gooien we het gewoon op onze hormonen toch? haha. @claudia: oooh zou echt irri zijn als je daar ongi wordt. Dan is de pil idd zoooo handig. Maar ga duimen voor je dat je ongi niet komt hoor. Ennn, ik voelde me ook echt niet zwanger hoor, heb het toen ik overtijd was nog zelfs ontkent. Achteraf had ik wel symptomen maar heb ik niet echt in veband gebracht omdat ik het ook echt niet verwachtte en echt al zat te kijken naar mijn volgende ei. En nu voel ik me nog steeds niet echt zwangerhaha. Met mij gaat het goed. Weinig last van dingetjes, maar die heb ik wel bijna 3 wkeen gehad achteraf hoor. Hoop dat het nu weg blijft. Net wel met les geven op de sportschool had ik wel beetje last. Heel snel moe, maar dat had ik paar weken geleden ook al. En spieren die heel snel loom worden en een hartslag die naar mijn idee snel omhoog gaat.
@ Linnie: ah balen dat je je lichamelijk niet echt zwanger voelt! Maar dat zal toch wel komen als je lichaam straks gaat veranderen! Hoe lang wil je nog les blijven geven?
@lwal: ach ja, ik voel me ook niet topfit hoor. Maar echt extreem is het niet, vorige week was ik echt heeel misselijk en ben echt blij dat dat nu weg is. Was niet echt fijn. Dus dat is wel een voordeel. Ik blijf wel snel een beetje licht in mijn hoofd. Maar ben verder ook niet iemand die heel snel erover gaat zeuren dus ga dan gewoon door. Maar sporten weet ik niet hoe lang ik het blijf doen. Totdat het niet meer gaat denk ik. Maar echt voor mezelf sporten wil ik wel blijven doen. Niet echt kracht ofzo hoor, maar wel fietsen of op de loopband zodat het allemaal miss beetje soepel blijft
Wat een ellende!!! Nu weer een bloedend spreeuwtje in mijn kantoor!!! Klote katten! Zo zielig, ik kan het gewoon niet aanzien! Overal veertjes en er zat ook bloed op het tapijt. Hij leeft nog wel, maar echt zo zielig, ik laat mijn vriend het maar oplossen want ik word er echt naar van om de hele tijd naar zo'n zielig vogeltje te kijken! Oke, dat moest ik eerst even kwijt, nu teruglezen....
@Lwal, ik had ook even een periode dat ik minder met het forum bezig was, want de tijd gaat dan zo langzaam en soms wil je het gewoon even uit je hoofd zetten. Ik ga van zaterdag tot 6 Augustus rondreizen, maar gewoon met een koffer en alles is van te voren al geboekt, alle transfers, hotels en zelfs al sommige excursies Ik wilde daar niet nadenken over hoe en wat en we hebben hotels en resorts waar we dan gaan slapen. En we gaan naar 5 verschillende plekken. @isa, vrouwen zijn echt vreselijk af en toe. Je hebt toch een sms gestuurd! Dus dan ben je het logischerwijs niet vergeten!!! Ik heb een vriendin en ik irriteer me ook aan haar. Sinds alles bij mij op rolletjes loopt vraagt ze nooit meer hoe het met me gaat. Ik vraag van alles over haar leven, maar er is geen interesse meer in het mijne. En dan wel in ene smsen, kom helpen ik ben in mijn nieuwe woonruimte aan het klussen....wat dacht je zelf @Linnie, voel je je nog niet echt zwanger? Dat komt wel hoor! Zodra je veel symptomen hebt of een klein buikje begint te vertonen....Ik zat al op youtube te kijken wanneer ik welk soort buikje zou hebben, maar man dat verschilt echt enorm van vrouw tot vrouw!!! Ben zo benieuwd of iedereen op de bruiloft van mijn zus in September het al aan me kan zien..... Nou het vogeltje is naar buiten gebracht, hij was al weer wat kwieker, maar wel dus een kleine rode vleesplek op zijn kop. Mijn vriend heeft hem eindje verderop vrij gelaten en hij sprong en liep en tjilpte als bedankje..... Leuk hoor katten :x
Jullie zijn nog lang wakker zeg! @ mammadoe Kan me voorstellen dat je alles geregeld wilt hebben van te voren, heb ik ook gedaan (nouja laten doen) voor onze huwelijksreis. Maar wanneer jij terug komt ga ik een weekje weg naar Italie Normaal boeken we dat nooit, gaan toch met de tent, maar nu hebben we dat toch wel ff gedaan. @ Linnie Denk dat mammadoe gelijk heeft, zo gauw je een buikje begint te krijgen dan zul je je snel echt zwanger voelen @ Lwal Ja best spannend, aan de ene kant hoop ik dat de test zondag positief is, aan de andere kant vind ik het ook niet erg als ik dan ongi wordt, dan weet ik tenminste dat alles goed doet van binnen En stiekem willen wij heel graag een mei kindje, maar je kunt dat toch niet plannen. Wat een treurig weer zeg buiten. Hopelijk blijft het zaterdag wel droog
Italië lijkt me zo leuk om eens naartoe te gaan!!! Wij gingen voor een April kindje. Nou ja, zit er niet ver vanaf met mijn 15 Maart