Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ claudi6a
    Dat had ik ook, last van onderrug (hmm miss word ik ziek) en opgezette buik (nog steeds), maar dacht: zit vast tussen de oren :$

Ik wil mij daar ook wel bij aansluiten, maar ben bang dat dat niet gaat lukken :(:(

2. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Ja dat denk ik ook!! Nu ik erover lees voel ik het ook ineens allemaal!! dus dacht wordt gek:$ hahaha. Dus weet niet of het nu echt is of dat me lichaam me voor de gek houdt.
    Ach wie weet je ziet jessie nu:D Ik hoop ook snel aan te sluiten!
    Dat wachten duurt zo verschrikkelijk lang! Zal blij zijn als het vakantie is, dan kan ik me gedachte verzetten!

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: ik zou niet weten of ik mijn innesteling gevoeld heb. Heb niet echt wat gemerkt. Heb wel precies een week na mijn ei, ik denk dat ik mijn ei toen had, 2 uur heeele erge steken in mijn rechterkant gehad. Ademen deed zelfs pijn. Maar of dat het is geweest weet ik niet.
    Moest van mijn oom ook zeggen tegen de vk dat ik de laatste keer bijna niet ongi ben geweest. Hij zei dat ik dat echt moest melden, hij is gyneacoloog. Zou dan kunnen dat ik al verder ben, maar dat denk ik echt niet hoor. Heb toen volgens mij rond die tijd wel heele erge last van mijn rug gehad. En heb 2/3 weken later heeele pijnlijke tepels gehad. En halve week na mijn ei begon de duizeligheid. Dus tja, heb geen idee.
    Zal voor je duimen dat die rugpijn daardoor komt.

4. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Ja laten we het hopen;) Ben erg benieuwd!
    Dat is wel handig zo'n oom!! Ja ik had vrijdag een duidelijke test! heel de week gesekst. En sinds zaterdag is het aan het rommelen in mijn buik! Moet geen strakke broeken aan doen want dat red ik niet! erg raar. Nu is me buik sinds gister over en nu heb ik het in mijn rug. Heb geen last van mijn borsten. Zaterdag heel licht maar niet echt pijnlijk. Terwijl ik dat de vorige keer wel erg had! Het is wat zeg!!;)

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

net een klote berichtje gehad, vriendin van mij is 34 weken zwanger en hefet een bepaalde spierziekte waardoor ze heel instabiel is dit is gekomen tijdens haar vorige zwangerschap, ze hefet ook hele tijd in een rolstoel gezeten en alles, nu is ze vanmorgen gevallen over een speelgoedje van de kleine en heeft ze haar voet gebroken morgen in het gips, bah zeg baal voor haar .

ow ja ik ging net even met de hond wandelen komt er zo "rot" reu aan en die wil iedere keer onze hond bespringen echt ten kosten van alles, is al 2 keer in de kinderwagen gesprongen enzo. nu was ik alleen met de hond en zag ze aankomen hield die van ons al kort, ze is niet loops niets en zij houdt die hond lekker lang en ja hoor gelijk weer proberen maar vervolgens ging die van ons die echt niets van hem wil weten begint te grommen en tanden te laten zien en die andere hond begint weer op haar te springen maar gaat heel hard roindjes om ons heen lopen gevolg ik enorm duizelig, bloed gutste uit mijn neus mijn hond half gewurgd en een zere poot lag op zijn rug en een gevallen mevrouw die langs kwam fietsen en wat zegt deze dame, jeetje zeg ik kan hier niets aan doen hoor.

ze hielp die mevrouw niet eens opstaan heb ik gedaan met mijn duizelige hoofd al bloedend, heb alleen gezegd dat dit echt de laatste keer is en ik er anders werk van ga maken hetzij met dierenbescherming en of wijkagent continue gedonder met die hond zeg,

nu hopen dat het snel ophoudt met bloeden,

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Je weet het toch nooit. Ik heb nog steeds geen hele zere borsten, beginnen de laatste dagen pas iets meer pijn te doen. Maar niet extreem, kan er allen nog mee doen. Is echt bij iedereen anders. Nog ff geduld, en dan weet je het:)

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    Wat een dag voor jou zeg, balen voor jou vriendin en voor jou dat je een bloedneus hebt. Hopelijk gaat het met jullie beide gauw weer goed.

@ claudi6a
    Ik heb ook geen last van mijn borsten, hoewel m'n tepels wel wat gevoelig waren dan anders. En inderdaad ook dat ik geen te strakke broek aan moet doen.

@ linnie
    ja geduld is een schone zaak, miss moeten wij maar een voorbeeld nemen aan jou ;)

8. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Ik voel me nu best goed. Ben alleen wel erg onzeker nog. Omdat het nog zo pril is. Test gaf tussen de 2-3 weken aan. Eerst maar zien dat we de 12 weken halen. Wil het wel van de daken schreeuwen maar moet toch nog even wachten. Alleen 2 vriendinnen weten het.
    Mijn man was in eerste instantie heel nuchter zo van gefeliciteerd meid. Hij is ook een heel nuchter persoon. Zegt ook van laten we eerst die eerste 3 maanden maar afwachten dan zien we wel weer.

Het zou leuk zijn als de rest zich ook aan kan sluiten!!!! Het zegt allemaal niks als je geen klachten hebt. Ik had ook nergens last van. Alleen de laatste dagen last van pijnlijke borsten en gevoelige tepels!:(

9. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Jessie: gefeliciteerd!!! Ben echt blij voor je! Te gek dat het meteen is gelukt. En die 3 maanden die kom je wel door hoor!

Marylouise: wat een rot hond met een nog rotter baasje. Oom zielig voor die vrouw op die fiets. Jouw neus alweer beter?

Claudia: ik heb altijd pijn in mijn onderrug als ik ongesteld word.

Hier nog alles hetzelfde. Geen menstruatie in zicht, wel weer misselijk vanmorgen. Voor de rest geen symptomen.

10. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Jessie: Gefeliciteerd!!! De eerste ronde gelijk raak.
    Dit is een vruchtbaar topic!!!

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Wanner wil je gaan testen??? Wel spannend:D

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Brondy: JA echt vaag is dat! heb dit nog nooit gehad. Miss komt het ook dat ik er teveel mee bezig ben en dat me lichaam denkt! Ik hou je lekker voor de gek... uhhhmmm.
    @ Marilouise: Wat erg zeg! Jij maakt het ook allemaal mee zeg. Hopen dat het bloeden gestopt is!

13. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    steeph: spannend, wanneer ga je weer testen??

marilouise: dat is toch ronduit asociaal zeg! jij bent weer aan de beurt zeg deze week! Hopelijk stopt het bloeden gauw anders zou ik even de huisartsenpost bellen hoor!

linnie: dat zou leuk zijn als je al verder bent:D! heb je al een echo afspraak?

ga ff eten! wat eten jullie vanavond?

Wij kip piri piri (overschaal van AH) met notenrijst en sperzieboontje en appelmoes (ooit geintroduceerd voor isaatje dan eet ze haar groente veel beter, eigenlijk heel lekker erbij!

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @isa: nee heb nog geen afspraak. Denk dat ik ze morgen spreek. Had een aanmeldformulier gemaild en dan bellen ze je binnen 5 dagen terug. Ze hebben meteen gister gebeld maar die heb ik gemist, en vandaag denk ik weer, allebei rond dezelfde tijd en dat is ook hun spreekuur, daarin kan je ze bellen voor afspraken e.d. Morgen ga ik zelf wel even bellen denk ik.
    Maar weet niet of ik al verder ben hoor, denk het niet. Maar mijn oom had gezegd dat ik ze wel moet melden dat ik bijna niet ongi ben geweest en dan is het aan hun of ze vinden of ik eerder echo zou moeten.
    Miss beetje onsmakelijk verhaal hoor, maar ik heb al jaaaaren dat als ik in mijn borsten knijp dat er vocht uit mijn tepels komt, lijkt echt op melk, hihi. Heb daar wel de dokter voor gebeld en die zei dat het kan voorkomen door je hormonen. Had er verder ook geen last van. Had het alleen in de stopweek van de pil en daarna was het weer weg. Sinds ik bengestopt met de pil is het niet meer weggegaan. Ook na mijn ongi bleef het, best raar. En het wordt nu steeds erger, spuit zelfs:). Zal ik dat ook moeten melden aan de vk?

Maarre, ik heb net kip zoetzuresaus gegeten. Was wel lekker. Maar ben heel snel de smaak zat en dan hoef ik niet meer terwijl ik dan wel honger heb nog. Maar had er zooo veel trek in al een paar dagen:)

15. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ marilouise: wat vervelend nieuws. Balen dat je bent gaan bloeden hopelijk houd het snel op en goed luisteren naar je lichaam!

@ steeph: voor jouw blijft het spannend! Knap hoor dat je nog niet wil testen.

Hier staat een jachtschotel in de oven. Nog een half uur wachten dan komt vriendlief thuis.
    verder is mijn menstruatie alweer voorbij, het was nog geen 4 dagen:$, dus we kunnen weer lekker gaan knuffelen.

16. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag

Ik ben ook (nog) niet zwanger :D, het bewijs heb ik afgelopen dagen wel gezien :(.
    Maar op voor de volgende ronde

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Ja dat zal ik wel melden! Kan geen kwaad toch. En miss weten hun er wel wat meer van.

18. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik doe mee!!! :D

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Ze zeggen dat je rond je eisprong meer zin hebt in seks!! Dat heb ik helemaal niet gehad... apart. Heb verder ook geen ovulatietesten meer gedaan want ze waren op en wou er geen meer bij bestellen. Hadden jullie wel allemaal meer zin?

20. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat Jessie!! Heeeel mooi!

Dit is echt een vruchtbaar topic ;) Zullen we voor een record gaan? Dan beloof ik op 30 juli ook positief te testen :D

Wishful thinking...

Deel Deze Pagina