Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik sluit me ook aan voor een positieve test alleen mijn vruchtbare dagen zijn nu ! en ik kan nog niet aan sex denken zeker niet na die enorme bloedneus van vanmiddag en man met zijn enkel wordt geen succes , mag 1 maand later ook !

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Sorry, ben er weer even niet geweest. Heb er zo m'n redenen voor.... Ik baal nog steeds van mn ongesteldheid en daarnaast heb ik er enorme last van. Heel erg moe, vreselijkehoofdpijn en duizelingen en ik zit onder de pukkels. Kan de hele dag wel janken (en dan ook nog dit sombere weer op mn vrije dag!!Grr..) Najah, ik heb dus ff lekker koopjes gedaan vandaag om ons huis een beetje op te fleuren :)

Jessie, van harte meid! Echt fijn voor je en indd ook alweer zo snel! Idd een vruchtbaar topic dit :D hoop dat wij allemaal (als niet zwangeren) snel aansluiten.

Ik moet zeggen dat ik (ik weet het = belachelijk!!!) er ineens helemaal geen vertrouwen meer in heb. Wij gaan nu e derde maand in en ik ben gewoon bang dat er misschien iets mis is? Maarja, er zijn er zoveel die niet direct zwanger worden, maar goed.

Verder heb ik niet zo heel veel bijgelezen... najah, we gelezen maar niet allemaal onthouden ;)

Ik ga zometeen een sollicitatie de deur uit doen. He-le-maal niet leuk! Ik weet nog steeds niet of mijn contract eind deze maand verlengd wordt en tjah..dat ken ik helemaal niet! Heb nooit bang hoeven zijn bij vorige werkgevers, maar nu werk ik voor een commercieel bedrijf en het gaat niet zo best. Dus ik neem even het zekere voor het onzekere en doe er voor de zekerheid een brief uit. Niet leuk!!! Heb zo'n leuke baan! Moet zelfs a.s. vrijdag een landelijk examen doen... dus daar ga ik nu ff voor leren en die brief even mailen....

kom straks wel weer ff bijkletsen

xxx

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: aaah, het komt vast wel goed. En kan me voorstellen hoor dat je onzeker wordt, terwijl je ook wel weet dat je eigenlijk pas 3 maanden bezig bent. Als ik hoor om me heen hoe lang het duurt dan is dat gemiddeld toch wel een half jaar. Dus positief blijven.
    En spannend van je baan, hoop dat je er mag blijven.

4. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Bedankt iedereen voor de felicitaties. Dringt eigenlijk nog steeds niet helemaal door hoor!!!
    Mijn moeder vertelde ooit wel eens dat zij ook snel zwanger was alleen heeft zij wel voor beide zwangerschappen ook 2 miskramen gehad, dus daarom ben ik ook wat onzeker denk ik. Duurt nog zolang voordat die 3 maanden voorbij zijn:(
    Zou echt wel leuk zijn als we allemaal zwanger worden deze maand of de volgende maanden!

@satire: heb er misschien over heen gelezen maar waar kom je vandaan?
    @marilouise: wat een vervelend verhaal zeg met die hond en dat die vrouw dan ook gewoon niks doet als jij een bloedneus krijgt en die andere vrouw van d'r fiets valt. Je zou sommige mensen toch:x

Wij hebben (weer) bij schoonmoeders (moeten) gegeten. Wel lekker gezond aan de broccoli!

5. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo!!!

Jessie: Gefeliciteerd! Heb echt met open mond naar je banner gekeken, ik wist helemaal niet dat je zo vroeg al posi kon testen. Haha! Maar geweldig toch!

Steeph: Spannend, bijna testen!

Anderen: Zet m op! :D Ik duim voor jullie!

Sorry dat ik hier weinig heb gereageerd. Ik lees nog wel mee af en toe, maar ben zo vreselijk moe. En heb dat andere topic, die kletsen zoveel dat als ik daar klaar ben, ik te lui ben om dit weer door te spitten en te reageren. Maar ik mis jullie wel. Vind het hier wel erg gezellig!! :)

Vandaag ben ik jarig! We komen net terug van n restaurant. Vriend had me meegenomen en dochtertje mag logeren bij opa en oma. Vind ze helemaal geweldig!
    Heb vanalles gehad ( tapas ) , had perongeluk ook varkenshaas besteld!:$ Maar hij was goed doorbakken dus ik mocht het gewoon hebben, fieww..

HOe is het hier verder met iedereen?

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @jessie: ja onwerkelijk he? Heb ik ook nog hoor. je hebt eigenlijk alleen maar die positieve test. Geloof het pas echt als ik de eerste echo heb gehad denk ik. maar die 3 maanden duren idd heeel lang. Ben het ook echt aan het aftellen.
    Maar probeer lekker te genieten:)

7. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    Ja denk ook pas dat ik het echt besef als ik de echo zie. Mijn man ook dan pas denk ik. Hij is er echt veel te nuchter voor.

@Tara: ja wist ook niet dat ie zo vroeg al posi kon zijn. Ik moest gisteren ongi worden dus ik dacht vandaag van zal eens testen en hij is gewoon knal posi! Hij gaf 2-3 weken aan op de test van clearblue.

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tara: gefeliciteerd!

Hier verder alles goed hoor:)

9. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    wie van jullie heeft er al een zwangerschapsdagboek gekocht? En waar heb je deze dan gekocht en hoe heet het?

10. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie: Ik kom uit Zuid-Limburg :D

11. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Claudia: 2 dagen geleden had ik een negatieve test dus denk dat ik nog wel ff wacht. Denk op zijn vroegst komende maandag weer. Zo snel achter elkaar heeft toch weinig zin denk ik. Heb denk ik het geduld omdat ik niet denk dat ik zwanger ben, zeker na die negatieve test.

Debby: ik kan me voorstellen dat je onzeker bent. Ik vraag me ook vaak genoeg af of alles wel zal lukken en zo. Vreselijk die onzekerheid!

12. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

21 mei 2010
    508
    0
    0
    Ben zo super blij voor je mijn lieve dinneke... En ik help je wel door de 3 maanden stress en dan gaan we daarna wel een keer lekker shoppen Dikke knuf van ons....

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jessie: gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg.. Ben blij voor je.
    Maar als je gisteren ongesteld had moeten worden ben je nu toch al 4 weken? Je telt toch vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid en die 2 weken krijg je dan eigenlijk 'cadeau'. Dat is wat ik ervan weet ;)
    Kan me wel voorstellen dat je nog een beetje onzeker bent tot je een echo hebt gehad!

@ Tara: Gefelciteerd met je verjaardag! Lekker tapas eten :D Dus als je bij dat andere topic weg bent kun je hier mooi weer meekletsen ;)

@ Debby: Balen dat je zoveel last hebt van je ongesteldheid! En ik snap wel dat je er even wat minder bent geweest, ik was er na mijn ongestelheid ook wat minder mee bezig.. Begint nu de eisprong nadert pas weer terug te komen.
    En ook balen van je werk! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Ik ben ook voor om allemaal heel snel zwanger te raken!!! Haha.. we houden de goede moed erin! Al heb ik er ook wel vrede mee als ik deze maand nog niet zwanger ben, gezien de bruiloft enzo. Onze planning was ook om pas in september met de pil te stoppen. Maar toen konden we niet meer wachten..

Wij hebben net ook (verplicht) bij mijn schoonouders gegeten en ik was blij toen ik weer kon gaan. Vermoeiend zeg..

Nu de laatste babyboom kijken, zal wel janken worden met die zielige kindjes :(

14. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Tara: gefeliciteerd!

Debby: ja idd rot met je baan. Vooral als je het zo naar je zin hebt. Maar wie kweet kun je gewoon blijven.

Satire: zuid limburg? Me too!

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @jessie: ik heb het 9 maanden dagboek gekocht. Is echt een heel leuk boek. Kan het kopen bij prenatal en boekenwinkels. Ik vind het een superboek. Kan je alles in vast leggen en staan veel tips in. Elke week staat er hoe groot de baby is en alles. Echt een aanrader

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Jessie en Linnie: ik kan me voorstellen dat jullie het pas realiseren als je de echo ziet! Zou ik denk ik ook hebben. Spannend hoor! Hebben jullie m al gepland?

@ Steeph, ik hoop idd dat ik gewoon kan blijven... ga er morgen maar eens even naar vragen, wil nu gewoon duidelijkheid! Die overtijd van jou is ook spannend hoor :) ben benieuwd!

@ Lwal, ja precies... is gewoon niet zo leuk en met die jankerigheid van de ongesteldheid, bah! tijdens de pil had ik dat dus helemaal nooit... :(

Babyboom was echt sneu. Zo indrukwekkend. Mijn vriend is nu werken maar hij moet ook maar even kijken! Haha, hij zit trouwens vorige week gewoom 'stiekem' babyboom te kijken hahahaha! Hij is heel nuchter. Wil er niet TE veel mee bezig zijn etc... Ga ik vorige week de herhaling kijken, vertelt ie me ineens wat er allemaal gaat gebeuren :S:S:S:S hahahhaha! Ikke: "Schatje... heb jij het soms gezien???" Hij: "Euhja.. ach, ik zapte er toevallig voorbij" JAJA.... zal wel :p

17. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Ohja:

Tara, gefeliciteeeeerdddd :D

18. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    @linnie: dat er vocht uit je tepels komt is niet zo raar hoor. Je lichaam is vollop bezig met je kleintje! Ik had dat ook erg vroeg in de zwangerschap, met 16 weken denk ik. Nu heb ik het nog steeds! Ik heb 3 maanden borstvoeding gegeven maar als ik zou willen zou ik nu nog met gemak wat mililiters af kunnen knijpen.. Mijn huisarts zij dat het ook normaal was. Gewoon melden aan je verloskundige, maar die gaat/kan daar verder ook niet zo veel mee.

@debby: spannend van je baan! Succes met die test!

@ jessie: volgens mij kun je niet zo kort zwanger zijn, net als lwal zegt, vanaf de positieve test (nod) ben je op zijn minst 4 weken zwanger volgens mij!

@ tara: gefeliciteerd

morgen ga ik lekker zwemmen met mijn kleine meisje, heb er zin in. Mijn beste vriendin gaat mee. Was haar idee! leuk he?! Soms moeilijk hoor voor leeftijdsgenootjes om oprecht geintresseerd te zijn in mijn dochter, daarom ben ik zo blij:D

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jessie: Wauw geweldig! Maar bij de clear blue moet je 2 weken bij op tellen als wat hij toont. Dus dan ben je al veel verder??!

Linnie: Dankjewel! Fijn dat alles goed gaat. AL last van misselijkheid etc?

Steeph: Ook nog geen enkele tekenen van ongesteldheid of iets dergelijks? Spannend .. Ik hoop dat het raak is! En dankjewel!

Lwal: Hahah! Ik ga heeeel hard mijn best doen!
    Nog 6 dagen tot je eisprong, dan ff flink van bil! :p
    En erg he, babyboom! :(
    Heb echt een paar keer tranen weg moeten slikken.. Vreselijk!!

20. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Debby: Dankjewel! :D Hahah wat lief van je vriend. Stiekem toch naar babyboom gekeken. Geweldig! Jij bent toch ongesteld geworden?

Isa: Wat leuk, veel plezier morgen!

Deel Deze Pagina