Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

ja ben voor besloten hoop natuurlijk wel snel mee te kunnen kletsen met de "zwangeren" maar gisteren even over gehad met manlief en we gaan niet voor een april baby, is veel te vroeg nog geen mooi weer( dat is een grapje van ons wij zijn allemaal in de winter jarig dus we hadden al gezegd nu een keer een zomerverjaardag in de familie erbij hoor )

vanmorgen kleine man heerlijk uitgeslapen en net weggebracht naar het kdv. verveel me kapot maar goed moet ook gebeuren, nog maar 1,5 maand zeg maar en vanaf komende week zal ik ook weer een stuk meer kunnen doen, want nu bestaat mijn dag uit film kijken tv kijken hond wandelen en dat nog 3 keer .

wat eten jullie vanavond

wij broccoli en ik heb er zoveel zin in !!!!:D

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy, hahah, je hebt gewoon al nagevraagd. Wat handig. Ik ben wel voor een besloten topic hoor. Vind dit clubje ook veeeel te leuk om te gaan verlaten voor een andere topic speciaal voor zwangeren.

Als ik naar buiten kijk word ik echt spuugchagerijnig. Wat een ...weer. Hoop echt zoooo dat we nog mooi weer krijgen. We wilden eerst miss in september nog weekje ofzo naar ibiza. Maar dat gaan we nu maar niet doen, kunnen het geld hard genoeg gebruiken.

@marilouise: haha, wij wilden ook een mei/juni baby. Niet gelukt. Hadden verwacht dat het wat langer zou duren. Maar lijkt me wel lekker hoor mei/juni, lekker verjaardag vieren in de tuin met mooi weer, de rotzooi niet binnen:)

3. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Voor ons maakt het eigenlijk niet uit wanneer de baby komt. Alleen de december maand lijkt me niet zo leuk vooral tussen kerst en oud en nieuw.
    Ik ben zelf in de winter jarig, maar zomers kan het je het inderdaad lekker buiten vieren. Mijn 2 neefjes zijn allebei in de zomer jarig en die hebben het tot nu toe altijd op strand kunnen vieren.

Voor mij staat denk een maaltijdsalade op het programma. Omdat je nooit weet hoe de dienst loopt en hoe laat je gaat eten, neem ik met een late dienst altijd een salade mee.

Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op mijn ouders, die zijn nu in Canada (wij volgen over 3 wkn) maar daar is het zonnig en 30 tot 40 C :$

4. marilouise

wij hebben van beide kanten bijna alle verjaardagen in de winter en dan moet je voorstellen zoals met de verjaardag van onze kleine man

zijn rins, mijn man en mijn schoonvader binnen 1 week.

verder hebben we van september tot en met november zo'n 8 verjaardagen en dan wat in de 1e maanden van het jaar

alleen schoonmoeder, moeder en mijn broertje zijn hartje zomer jarig en allemaal op dezelfde dag, dus de maand augustus slaan we maar over denk ik !!!

nee hoor zonder gekheid alles heeft zijn voordeel maar ook zijn nadeel, een 2e baby is gewoon van harte welkom,

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Heb woensdag 10 augustus mijn eerste echo. En dan vrijdag 12 augustus de intake. Zooo spannendd. Maar duurt nog zo lang.

6. marilouise

ik was de vorige keer op 31 januari uitgerekend maar meneer had er met de kerst al genoeg van, had weinig gescheeld of ze hadden hem toen al moeten halen, uiteindelijk nog tot 1e week januari kunnen rekken, dus ja je kan er toch niets van zeggen

7. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Morgen dames!

Ik ben ook wel een voor een besloten topic! Vind het hier veel te gezellig om weg te gaan. En dat idee van elkaar ontmoeten met een dikke buik of na de bevalling lijkt mij ook super.

Ik ging gisterenavond zitten rekenen en toen ik kwam ik op 15 maart uit. Afgelopen jaar is mijn nichtje op die dag geboren dus zou het niet zo leuk vinden om op die datum te bevallen. Dan liever 2 dagen later, dat is de dag de we in ondertrouw zijn gegaan.

Wij eten shoarma vanavond, wel met verse groenten.

8. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jessie: kijkkk, ;) Dat staat al wat beter.

Isa: Ik denk dat ik me ook ga aanmelden. Maar als ik zag dat je gisteren zo lang moest wachten, dan doe ik het wel via internet!
    Is het verplichte wippie nog gelukt? Haha;)

Brondy: Dankjewel!
    Oeh lekker he, op zn tijd naar de mac. Ik vind ze trouwens wel duur geworden.

Debby: Ik snap het wel! Nu ben je ongesteld, dus dan mag je een zeurwijf zijn ;). Heb je iig een smoes.
    Ik duim voor je dat je over een maand bitchie bent door de zwangerschap.
    En waarom heb je gesolliciteerd als je die andere baan niet eens wilt? Hihi!

Lwal: Whaha, mannen zijn ook overal hetzelfde he!
    Ik heb minder zin in sex nu ik zwanger bent, dus het blijft bij max 1 keer per weer, en dan heeftie nog geluk. Je moest m eens horen :D alsof ik hem zn vrijheid ontnomen heb. ( meent hij niet hoor, maar hij kan wel heeeeel zielig doen. ) Het irritante is wel dat ik hem nog niet aan kan raken, of ik word in mn rug geprikt door meneer.;)

Mammadoe: Hihi, ik zie je al zo zitten op het terras. Wanneer ga jij het iedereen vertellen? Vind je het snel gaan? Zie dat je alweer bijna 5 weken zwanger bent!

Linnie: Oh, jij had die spuitborsten of niet? Haha!! Daar heb ik nog noooit last van gehad!
    En jij ervaarde dus ook wel dat je er moeilijk tussenkomt in het andere topic? Zelfs ik al topicstarter heb dat hoor. Er zijn er 3 die mij gefeliciteerd hebben ( iig tot gisteravond toen ik keek ) van de 48 zwangeren die er typen. Laatst was ik ziek, niemand die reageert, beetje venijnig daarna gepost: Bedankt voor de belangstelling, met mij gaat het weel goed. Ook daar niks op terug gehad. Het begint me allemaal een beetje te irriteren. Hier is iedereen oprecht geinteresseerd in elkaar en voelt net alsof we elkaar al lang kennen!

Steeph: Je hcg verdubbelt zich in 24 tot 48 uur, dus weet niet wanneer je voor het laatst getest hebt? Maar je kan het zo langzamerhand wel weer een keer proberen? Welke tests gebruik jij?

Mammadoe: Hoezo een mk? Heb je bloedverlies gehad?
    En als je dat zou hebben gehad, is je test waarschijnlijk minder positief dan eerder.

Meeting: Leuk!! Ik ben voor. Maar het liefst een beetje centraal in NL omdat ik helemaal vanuit het oosten moet komen..

Brondy: Waarom doen jullie het een maandje veilig? Je kan nu dus wel zwanger zijn? Omdat je over 2 dagen kan testen... Hihi sorry, ik begrijp het even niet!

Femmy: Dankjewel! Het weer is idd heeeel triest. Bah.
    En werkze nog even!
    ooh heerlijk, canada! Lijkt mij zo'n geweldig land om op vakantie te zijn..

Marilouise: Haha! Nou dan hoop ik voor jullie dat dat te plannen is! ;)

Linnie: Ik vind maart eigenlijk ook wel mooi! Dan is het misschien nog wat frisser, maar het kan ook heeeerlijk weer zijn. Zo lekker in de lente. I love it! :D Mijn dochtertje komt uit oktober, dat is echt minder! dan zit je midden in de hersft en kom je nauwlijks aan wandelen etc toe, vies weer!
    HOe ver ben je met de eerste echo? Spannenddddd :D

9. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat eten wij vandaag? Euh, sperziebonen met aardappelpuree ennnnnn..... vlees weet ik nog niet!

Ik ga nou snel de douche schoonmaken, douchen en Tara ophalen. Mis haar echt als ze uit logeren is geweest..

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #1550 Brondy, 14 jul 2011
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
    Hey dames,

Goed doen we :)
    Zal er zo een aanmaken, welke naam geven we de topic?

@ linnie, spannend, kan me voorstellen dat je het te lang vindt duren.

@ marilouise
    Ik ben ook in de winter jarig, mijn man in september, dus moeten even proberen goed te mikken ;)

@ femmy,
    wow zo wamr ja? lekker zeg, ben ook wel jaloers :cool:

@ tara
    hmmm dat is minder leuk.
    Ja Mac is zo nu en dan wel lekker en inderdaad ze zijn best duur tegenwoordig :(
    Tja toen ik aan de pil was gebruikten we natuurlijk nooit wat en zo nu en dan onder de douche bijv. gebruiken we ook niets :$. Maar mr wil persee wachten tot onze vakantie. Op dit moment ben ik nog niet ongi, al voelt het elke x wel zo en heb ik last van alle menstruatie symptomen. Dus even afwachten

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0

Dan ben ik jarig!! Dat is een goeie dag hahaha

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Ik ben ook voor een besloten topic En af spreken als we zwanger zijn of bevallen zijn lijkt mij ook erg grappig!
    Fijne dag dames moet weer aan het werk

13. marilouise

even ik wil van het weekend gevulde paprika maken iemand nog een receptje over

morgen uitgenodigd bij schoonouders om te eten (ben benieuwd we komen er regelmatig maar zo uitgenodigd worden gebeurd niet vaak )

14. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Nou heb net de VK gebeld. Mogen 12 augustus op eerste gesprek komen!! Spannend:)
    Op hun website stond ook een gadget om te kijken wanneer je uitgerekend bent en dat is 20 maart.

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hey ladies,

Ik heb een club aangemaakt hoor!!
    Ga jullie nu allemaal uitnodigen, mocht ik iemand vergeten zijn let me know!!

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: toppe:)

@jessie: ooh leuk. Ik heb 12 augustus ook intake. En 10 augustus eerste echo. Hebben we beetje gelijk de afspraak.

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen uitnodiging gehad.. ;) Weet niet of je al zover was hoor, maar ik wil graag mee doen!

18. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Jep ben aangemeld!! Leuk hoor. Wel fijn dat niet iedereen het leest. Nu moet ik echt weer aan het werk! Nog 1,5 dag werken en dan weekend!

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Ik heb het gevoel of ik ongesteld moet worden! Alles zit te strak en me buik kan ik niet inhouden ! vaag dit heb ik nog nooit gehad

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Nu nog niet??

Deel Deze Pagina