Brondy: Dat word nog spannend dus. Knap dat je kunt wachten! Marilouise: Sorry ik heb geen receptje. Ben niet zo'n keukenprinses . Jessie: Leuk! Weet je nog niet wanneer je eerste echo is? Besloten topic: Ik zit erbij! Leuk!
Dames, ik heb jullie advies nodig Op 21 juli is mijn vermoedelijk NOD. Ik ben op vakantie van 16 t/m 29 juli. Als ik een test meeneem en positief test, dan kunnen mijn vriend en ik het niet vieren of laten merken. Dit omdat we gaan kamperen met mijn zusjes en ik het nog lang niet wil vertellen. Als ik de test niet meeneem en de ongi blijft uit, dan word ik gek van het wachten en draai ik door op vakantie, haha! Wat denken jullie ervan? Wat een dilemma...
Satire: Hahah! Ik zou gewoon een test meenemen, je kan vast wel ergens even alleen zijn met je vriend toch? Of je neemt er 1 mee met de gedachte dat je hem niet gebruikt. Maar stel dat je ongesteldheid uitblijft, en je word gek.. kun je hem dan alsnog gebruiken!
Satire: das een goed idee van Tara. Denk dat ik gek zou worden als ik er geen kon doen. Als je hem meeneemt kun je hem nog altijd bewaren tot thuis.
Hoi Dames, Goed idee dat prive topic! I'm in @ tara: ik heb gesolliciteerd omdat ik wel zekerheid wil hebben als mijn contract niet wordt verlengd. Wat ik bedoelde is dat ik het niet leuk vindt om te solliciteren, omdat ik het juist zo naar mijn zin heb. Geen nieuws trouwens vandaag... het ligt nu op het bureau van de landelijke directrice! Hopelijk hoor ikmorgen meer. Maar eerst maar zorgen dat ik morgen mn examen haal. Meeting: strak plan! Moeten we wel allen zwanger zijn, vind ik en dan ook een keer met kleine beebjes super toch? STEEPH!!! Kind, wat laat je ons in spanning!!! Ik ga ff leren, tot strakjes Liefs
Debby: Oke! Ik ga voor je duimen dat je je huidige baan houdt! Steeph: Ik ben het met debby eeens, vind het onwijs spannend. Nog steeds geen ongestelheidsklachten? Satire, goeie keus!
Hihi iedereen leeft zo mee, echt lief! Heb wel sinds vanmiddag pijn in mijn onderbuik. Normaal zou ik voor een. Menstruatie rugpijn hebben, maar gezien mijn buikpijn denk ik dat ie er toch aankomt.
Satire: spannend hoor! Zou wel leuk zijn als je er op vakantie achter komt, je kunt inderdaad wel 5 minuutjes vinden om dat samen te doen, als het dan positief is dan heb je iets waar je nog niet over kunt praten maar het wel weten, extra spannend! leuk! Gaan we nu officieel over naar het besloten topic?
@Satire: Ik neem het ook mee op vakantie! Wij gaan zaterdag weg en kunnen volgende week vrijdag testen! Spannend
Goedemorgen allemaal, @brondy: jeetje spannend hoor. Hoop voor je dat het zo is. Heb ff hier berichtje geplaatst, miss toch wel leuker met die banners. @steeph: oooh wat duurt die cyclus lang bij jou. Maar miss ben je juist wel zwanger toch? Kan ook nog. Hier alles goed hoor, vandaag lekker niets doen. Morgen weer werken en helemaal geen zin. De weken duren zoo lang he, sinds je gestopt bent met de pil. En ik dacht toen, als ik zwanger ben heb ik daar iig geen last meer van, nou wel dus hoor, ook nu duurt het allemaal zo lang. .
ik kan ook niet helemaal wennen aan de andere, gisteren dik verloren helaas, ach we doen het voor de lol maar we kunnen allemaal niet tegen ons verlies man en ik het ergst en ja we zijn dan bloed fanatiek, vanmorgen alweer vroeg op kleine man sliep lekker uit tot 7 uur we zijn even naar het graf van mijn vader geweest en naar de kinderboerderij, was helemaal leuk maar hij is zo moe wil de laatste dagen niet slapen overdag niet en s ávonds ook moeilijk in slaap te krijgen net lag ik even op bed en allemaal gillen mama mama echt hartverscheurend. Nu dus weer dus man is nu boven met hem we weten wel dat hij zijn aller achterste kiesjes nu krijgt daar is hij geloof ik erg vroeg mee neefje van bijna 3 is nog niet compleet, verder we weten het niet nu maar even een paracetamolletje gegeven en man en zoon even een half uurtje kroelen tot hij rustig is en zetpilletje werkt en dan nieuwe ronde nieuwe kansen, Dames ik wil mooi weer !
ow ja morgen mogen de watten uit mijn neus en mag ik stoppen met spoelen met zout water bah wat is dat vies
@ brondy: het blijft spannend voor je!!! @ steeph: jouw cyclus duurt zeker lang. knap dat je nog wil wachten met testen. Ik moet ook nog steeds wennen aan het andere. Vind het wel leuk dat je hier je banner ziet
Het is inderdaad leuker met banner zo kunnen we elkaar weer in de gaten houden hihi Ben net nog ff naar het toilet geweest en nog steeds niets te zien, naja we wachten rustig af, mag van manlief niet eerder testen dan wanneer ik ver over ben. Tja wat is ver over als je net gestopt bent? Verjaardag was gezellig, weer lekker gegeten bij familie. Nichtje helemaal blij met cadeau'tjes en had een ketting om die ik haar ook ooit op haar verjaardag geven heb, lief he? Gaan nu film kijken die op rtl4 te zien is, lekker makkelijk @marilouise, fijn he dat je dat dat niet meer hoeft straks kun je weer fatsoenlijk ruiken. @linnie, je zit nu vast te wachten op een dikke buik. ik vind het allemaal maar te lang duren, wou dat het al zover was. Maar goed geduld is een schone zaak zeggen ze altijd. @femmy, hihi, moet je de komende dagen maar ff goed knuffelen, miss is het dan wel raak have fun....
@brondy: je zit gewoon al op dag 30. oooh spannend. Ik heb volgens mij toen getest op dag 30 of 31. Ga voor je duimen. Ik hou dit forum goed in de gaten, voor het geval je ineens besluit eerder te testen Ik wilde ook nog langer wachten maar ineens had ik het gevoel dat ik het moest doen.