Ik vind dit ook wat leuker hoor. Kun je mooi van elkaar bijhouden hoever je in je cyclus/zwangerschap bent. Brondy: Maar wanneer wil JIJ testen dan? Mijn vent had pech gehad als ik eerder wou testen. Wat spannend! Ik ben heel benieuwd.
eindelijk de kleine boef op bed , man was een drama vandaag, meneer wil opeens niet meer slapen in de middag en is extreem vroeg wakker leuke combi vanaf een uur of 14 met een schreeuwend kind tot bedtijd, niet dus, uiteindelijk vandaag nog even op bed gelegd later in de middag en hefet hij zowaar nog wat geslapen, en nu pas na 8 uur op bed gelegd, ging goed was erg moe. moet zeggen dat de kleine man mijn karakter heeft (had die maar iets meer van papa gehad ) ik ben zelf wel rustiger geworden nu ik zoveel van mezelf herken ben redelijk aanwezig altijd en ook redelijk opvliegend is geen ideale combi maar kwam er laatst achter dat de kleine man hetzelfde doet/ is maar even heel goed opletten ik riep laatst oh k***t toen er iets viel, vervolgens liet hij wat vallen en zei die heel mooi ohh tut. wel erg grappig,
Marilouise: Het is net mijn verhaal!! Hier precies hetzelfde, alleen dan een dochter met een behoorlijk temperament. Helaas ook van mij, had gehoopt dat ze wat meer van dr vader zou hebben maar helaas. Ze is op dit moment echt gigantisch aan het uittesten en dan ook echt alles! Om gek van de worden. Ze zit wel 10 keer per dag op gang. En met mijn hormonen is het een gezellig combi... Not! Ik voel met je mee dus! En idd, vorige week zat mijn dochtertje op de commode en ze deed haar schoenen aan. Kreeg ze de ene niet, zei ze eerst: Povedie ( potverdrie ), dus mijn vriend en ik lachen! En ineens zegt ze: Kut........ Oooh we hebben elkaar met open mond aan zitten kijken. Zei ze dat nou echt?????? Daarna hard om gelachen, maar ik moet nu echt wat doen aan mijn taalgebruik. 'kut' vliegt me er nog net iets te vaak uit. Sorry voor mijn verhaal hoor! Fijn dat ik herkenning uit jou verhaal haal, we zijn dus niet de enige met een opstandige peuter-puber! Hoelang is jullie zoontje al zo? Hier sinds 1 week behoorlijk pittig.
Hihi wat grappig om te lezen dat jullie kindjes scheldwoorden overnemen. Dat wordt idd dus goed opletten! Peuterpuber.. Haha dat zal nog wat worden als jullie 2e er is!! Ik blijf ook maar weer mooi bij dit topic, veel overzichtelijker! Vrijdag waren we met vrienden uit eten en zij weten dat wij bezig zijn voor een kindje. Toen vertelden ze dat zij over 2 weken ook gaan stoppen met de pil. Super leuk want zij is tevens een nichtje van mijn vriend, dus we zien ze heel vaak! We hebben het er al zo vaak over gehad dat het super zou zijn om samen zwanger te zijn. Nu maar hopen dat het uitkomt..
sinds de laatste 1,5 week is meneer echt heel erg opstandig daarvoor merkten we al wel dat hij meer karaktertrekjes van mama had dan van papa, daarentegen kan hij ook heel goed zelf en alleen spelen dat hij heeft hij weer meer van papa, en is het een enorm buitenkind dat is van ons beiden zelfs in de regen wil hij buiten spelen, ook dat leidt vaak tot veel frustraties. net zitten we aan tafel en ik zit over het weer tegen mijn man van nee he gaat het zo weer regenen, en ja hoor het begint flink te plenzen kijkt die op van zijn boterhammetje en zegt heel hard oohhh neee! we lagen helemaal dubbel. nu gaan we de regen in even wegbrengen naar het kdv, blijft raar als je zelf thuis zit maar ja kost genoeg en 2 maanden opzegtermijn dus ja, toch nog maar even gebruik van maken, manlief hoeft alleen vanmorgen te werken en gaat dan mee naar het ziekenhuis mag natuurlijk nog steeds niet autorijden en dan eindelijk verlost van de watten bah vannacht veel last van gehad, tot later! ow merk trouwens dat mijn vruchtbare dagen over zijn mijn humeur is weer veel fijner, klopt ook met de test, mijn vruchtbare dagen liggen trouwens 5 dagen later dan in een "normale"cyclus hier kwamen we bij ons zoontje ook al achter en nu met de ovulatie testen gedaan aan de hand van mijn humeur en die was weer positief op dezelfde latere dagen echt vreemd heb wel een cyclus van 28 dagen. wel handig om te weten,
@ marilouise Vervelend dat de kleine vent driftig is, maarja je weet nu van wie hij het heeft @ linnie en tara Ga het echt proberen vol te houden tot woensdag, er is nu nog steeds niet te zien. Wel heb ik elke x het gevoel alsof ik ongi moet worden Zit weer op m'n werk, wou dat ik vakantie had, lekker naar de zon
@ brondy spannend zeg , hier even lekker gepoetst, huisje weer aan kant gelijk de kattenbak even gedaan, houd dat altijd heel erg bij heb een hekel aan een kattenbak lucht dus we doen iedere dag scheppen (hebben ook van die speciale korrels hoor ) de ene kat gaat volgens mij dementeren weet niet zo goed wat we ermee aan moeten, zit hele dagen te miauwen. wordt er echt gek van tegen de muren tegen de deuren echt niet normaal. nou zo maar even de hond uitlaten en dan naar het ziekenhuis, man is nu even wat spullen ophalen bij mijn opa en oma en dan vanavond een taart bakken voor ze ze zijn van de week 51 jaar getrouwd en vorig jaar heb ik zo'n workshop marsepeinen taarten maken gedaan erg leuk, maar ja als ik er teveel mee bezig ben staat de hele vrieskist hier vol ook niet de bedoeling. dus mag weer crea bea zijn.
Hoi allemaal, Vind dit ook veel leuker dus sluit me lekker weer aan hier @ Femmy: nog geknuffeld gisteren? En heeft ie raak geschoten? Hihi @ Steeph: heb je al nieuws? Misschien nog een testje er tegenaan gooien? @ Lwal: je hebt vandaag de goede dag om te knuffelen zie ik!! Spannend hoor hopelijk is dit voor jou DE ronde @ Marilouise, leuk dat crea bea! Ik hou ervan wil ook nog eens gaan verdiepen in die taarten! Heb je er al veel gemaakt? Schijnt helemaal niet zo moeilijk te zijn toch"? @ Brondy, wat spannend zeg, je kan toch nu al wel testen? Ik zit weer lekker op mn plekkie op mn werk (zo blij dat mn contract verlengd is). Ga nu ff broodje halen bij de HEMA en dan ben ik vanmiddag de deur uit dus duurt weer ff voor ik er ben.... WIL IEMAND TROUWENS EVEN LEKKER WEER BESTELLEN VOOR ONS ALLEN???????
goedemiddag! Zo ik heb er ook weer een enerverend dagje opzitten. Ik werk er nu bijna een half jaar en merk dat ik het nu wat beter aankan omdat ik gewoon zoveel beter ben ingewerkt. Ik had in de maand juni 1 dag per week vrijgenomen om een beetje bij te kunnen komen, dan ging isa gewoon naar het kdv. Heerlijk heeft me echt goed gedaan, nu kom ik al 2 weken zonder hoofdpijn naar huis en ik trek het prima. Tuurlijk, thuis op de bank zitten heb ik echt geen problemen mee voor 1 dag per week maar werken geeft toch ook wel voldoening. Blij. Vanaf welke dag kregen jullie kwaaltjes? ik zit nu een week na mijn eisprong en voel nog helemaal niets Ik hoop zo dat ik zwanger ben!! Ik ga zaterdag testen denk ik... Femmy: heb je je vent even alle hoeken van de kamer laten zien? Sinds wij weer vollop bezig zijn wordt het ook wel weer leuker en zie ik seks weer als normaal ipv dat hoort er ook nog bij haha. Marilouise en tara: ja zet je maar schrap haha! Isa kan en kon er ook wat van!! Fuck zeg isa ook wel eens.. oeps Op een gegeven moment krijgt je gang er idd ineens een functie bij. Isa heeft daar ook al heel wat tijd doorgebracht hoor! Met anderhalf dacht ik, die zit al in de peuterpubertijd, maar nu een jaar later denk ik, dat duurt lang zeg! haha! Debby: weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had, maar gefeliciteerd met je baan hoor! Was je broodje lekker? Broodje worst of een andere? Brondy: altijd leuk als je ziet dat je cadeautjes gewaardeerd worden, ik zou me ook gevleid voelen hoor! leuk leuk! hoe oud is je nichtje? Lwal: zou idd leuk zijn als jullie tegelijkertijd zwanger zouden zijn! Het is vooral ook zo leuk omdat je elkaar zo goed snapt als de baby er eenmaal is. In het begin zagen wij vooral ook onze vrienden weinig omdat je gewoon bek af bent 's avonds, wij hebben 1 stel vrienden met kids, die zagen we vaker omdat die overdag kwamen of omdat die gezellig kwamen en eten en om 9 uur half tien weer lekker naar huis gingen, en dan heb je elkaar toch nog even gezien! steeph: hoe ist nu met je? ik vind het hier ook overzichtelijker, leuker met de banners en ik kan veel sneller vinden waar ik gebleven was! Misschien heel stom maar waar staat ons topic in het forum nou? Zwanger worden clubs?
@debby de taarten maken is helemaal niet zo moeilijk hoor en hoe vaker je het doet hoe makkelijker het wordt , heb voor rins zijn verjaardag een woezel en pip taart gemaakt helemaal naar eigen ontwerp, was zo leuk, nu nog maar even wat ideetjes op doen denk dat ik er voor opa en oma maar een zomer taartje van maak lekker fleurig enzo misschien dat de zon dan vanzelf komt. de watten zijn eruit deed even pijn, en had niet verwacht maar moet over 6 weken weer terug en dan kijken of het beter gaat met mijn keel anders weer onder het mes voor keelamandelen dat hoop ik echt niet en we gaan ook gewoon aan de slag voor een brusje voor de kleine man. heb nu wel flinke last van mijn hoofd het voelt even heel vreemd dit zou een dagje duren zei de arts dus ben benieuwd. rins wandelt nu de hele dag buiten ook en ook op zijn schoentjes eindelijk !! zo leuk
Hey meiden, Tijdje geleden heb ik hier al eens mee proberen te kletsen maar jullie gingen me toen iets te snel , maar inmiddels breng ik hier ook al aardig wat tijd door en ik vroeg me af of ik me hier nu toch wel weer mag aanmelden. Ik ben hier eigenlijk weer terecht gekomen omdat ik Isa ook op een ander topic tegen kwam en de naam kwam me wel bekend voor en toen kwam ik hier dus uit. Was dus wel net toen jullie naar een besloten topic gingen maar ik zie dat jullie nu toch ook wel weer hier terug zijn. Oh ja, zal gelijk nog wat over mezelf vertellen. Ik ben 25 jaar, getrouwd sinds september 2009 en we hebben al een zoontje van maart 2010. Ik werk 24 uur op de administratie, verdeeld over 3 dagen. Leuk om te zien dat hier inmiddels al wat meiden zwanger zijn, en dan ook nog eens in de eerste ronde! Vruchtbaar topic dus . Groetjes, Poemi
@poemie: tuurlijk mag je weer komen praten. Gaat idd soms heel snel, maar dan moet je gewoon inhaken hoor, hoef je echt niet alles terug te lezen, volgens mij doen meer dat niet. Maarre, je bent 3 dagen overtijd!!! Heb je al getest?
Nou spannend hoor Brondy! Ben erg benieuwd of je ongesteld gaat worden. En Steeph bij jou ook nog geen nieuws? Ik heb als het goed is vandaag mijn vruchtbaarste dag.. Dus mag vanavond nog aan de slag Ik gebruik geen ovutesten dus het is een beetje gokken. @ Isa: Ja kan me voorstellen dat het lastig is wanneer anderen nog niet met kinderen bezig zijn! Daarom ben ik idd ook erg blij met die vriendin van mij. Wat voor werk deed jij nou ook alweer? Fijn dat je het nu zo naar je zin hebt op je werk! @ Poemie: welkom terug dan!! @ Marilouise: Lijkt mij ook erg leuk om zo taarten te kunnen maken! Ik heb nu lekker 3 dagen vrij, dus volop tijd om nog wat dingen te regelen voor de bruiloft. Pff.. van mij mag het nu wel zover zijn!
Poemi, welkom terug! 3 dagen overtijd zie ik ook??? Al een testje er tegenaan gegooid? Spannend! Marilouise, hopelijk voel je je snel weer beter en hoeven die keelamandelen niet. Lijkt me ook niet echt prettig op deze leeftijd.. @ Isa, dank je wel! Nee, geen wordt een broodje rosbief (nu het nog kan whaha) die worsten van de Hema zijn erg verleidelijk, maar nee... TE slecht gewoon normaal neem ik wel eigen brood mee maar was niet ontdooid vanmorgen.. oh...nu ik het typ: hahaha, even brood uithalen Heb net lekker ff geskate, t was hier even droog... Nu ff douchen en dan lekker met een bakkie thee op de bank, heb ik echt ff zin in tot strakjes maar weer! je kunt trouwens wel merken dat er een aantal op vakantie zijn zeh...
Heb eindelijk een gaatje gevonden om even terug te lezen en zelf wat te schrijven! Nog een half dagje werken en dan heb ik 5 hele dagen vrij, hoera! Heb al allemaal leuke dingen gepland met vriendinnen. Mijn man is toch werken. Poemi: welkom bij de club. Wanneer ben jij gestopt met de pil? Was je de vorig keer snel zwanger? Hier trouwens nog steeds geen menstruatie. Ga voorlopig niet testen. Volgende week misschien als er dan nog steeds nix te menstrueren is. Geen buikpijn meer gehad ook, al blijft mijn onderbuik soms opgezet. Isa, Tara en Marylouise: ondanks alle trammelant, is zo'n peuterpuber toch ook heel leuk. Als ons toekomstige kindje een beetje te veel om mij lijkt zullen wij ook heel wat te verduren krijgen ben ik bang! Brondy: pff jij hebt ook wel geduld zeg. Ben echt benieuwd of je zwanger bent. Dat je geen symptomen hebt wil ook nix zeggen. Marylouise: ben es benieuwd of je je morgen beter voelt. Klinkt wel onheilspellend als de arts zegt dat het over 6 weken beter mot gaan want anders moet je weer onder het mes. Maar komt vast helemaal in orde.
Lwal: ja jullie mogen idd aan de slag. Succes met je verleidingspogingen! Debby: rosbief is echt wel lekker dan broodje worst. Dat met die thee is een goed idee. Ga ik ook doen denk ik. Ik heb nog een nieuw boek dat ik gewoon niet kan laten liggen. Denk dat ik die erbij pak, nadat ik de pastamachine heb schoongemaakt. Echt een shitkarweitje!
Dank jullie wel! Leuk dat ik weer terug mag komen, ik zal nu wat beter m'n best doen om mee te gaan met jullie tempo! @Debby Sportief bezig geweest zeg. Dat het bij jouw droog is geweest, heb het idee dat het hier al heel de dag aan het regenen is @Lwal Lees dat je gaat trouwen, spannend! Wanneer is de grote dag? (Waarschijnlijk wel ergens terug te vinden, maar 1600 berichten is wel heeeel erg veel om terug te lezen ) Enne... veel plezier vanavond 't zou wel leuk zijn om met z'n drietjes te trouwen! Ik was zelf 14 weken zwanger toen we trouwden en ik was erg blij dat ik wel zo'n jurk had dat m'n buikje geen problemen opleverde. @Steeph Jij houdt het wel heel erg lang vol zonder te testen zeg! Dit is ook mijn eerste ronde sinds ik gestopt ben met de pil. Van m'n zoontje was ik de tweede ronde (eigenlijk ongepland beetje) al zwanger. Toen geen last gehad van ontpillen maar ik begin nu toch wel aan m'n lijf te twijfelen. Succes trouwens met het schoonmaken van je pastamachine! Ik heb er inmiddels al 4 testen opzitten en allemaal negatief. Vorige week zondag de eerste van sensitest, toen maandag 2V5, woensdag weer sensitest, vrijdag weer 2V5 en vandaag CB digitaal. Oh, dat zijn er zelfs al 5 .
@ Poemi: welkom, leuk dat je weer wilt mee schrijven. @ Steeph: dus nog steeds niet ongesteld!!! Ik had denk al lang al getest @ Brony: enn, houd je het spannend @ Isa: gisteren veel hoeken van het huis gezien hoor, gisteren zelfs 2x seks gehad en ik denk dat er vanavond weer van komt! Gisteren ook een minder leuk bericht gehad. Een goede vriendin van (en mijn sportmaatje) belde gisteren met het nieuws dat zij en haar vriend uit elkaar waren, ze hadden bijna 7 jaar een relatie. Hij durfde geen beslissing nemen of hij nog wel door wilden, qua toekomst (huis kopen, gezin stichten enz) dan komt het toch best hard aan. gisterenavond nog met mijn vriend over gepraat en wij weten van elkaar dat we er 100 % voor gaan en dat er geen twijfels over de toekomst zijn. Mijn vriend zei zelfs, en dat vond ik zo lief: 'ik heb niet voor niks het koopcontract getekend voor een groot huis.'
Poemi: nou hij is schoon. Ik heb al twee keer getest hoor. Toen ik 1 dag overtijd was en afgelopen vrijdag. Beide negatief. Maar ik heb een rare cyclus. Had dat ook voordat ik aan de pil begon. Vind het wel vervelend want kan dus nog nirt aan een nieuwe ronde beginnen, en weet neigenlijk vrij zeker dat ik niet zwnger ben. Wel trouwens snel, bij jouw eerste. Hopen dat het dit keer ook lukt! Femmy: jullie zijn goed bezig! Wat erg van jullie vrienden. Omdat je mekaar goed kent kan ik me vootstellen dat het voor jou ook moeilijk is. En na 7 jaar, das niet nix. Vraag me af waarom die jongen het dan zo lang heeft laten duren, als hij toch twijfelde over de toekomst. Je hebt niet voor niets iets opgebouwd lijkt me.