@poemi: ik heb 10 augustus de eerste echo. Duurt nog zooo lang, al is het nog maar 3 weken wachten. Maar nu duren die weken echt lang. Zou wel leuk zijn als ik er ineens achter zou komen dat ik al verder ben, ben ik meteen rustiger denk ik. Maar denk niet dat ik verder ben hoor. Denk dat het zo weinig was omdat het de eerste echte menstruatie was zonder pil.
oeh ik had even een paar berichtjes gemist, kippenhokgehalte is hoog vanavond! En ik doe lekker mee! femmy: wat vervelend van je vriendin zeg! Schrale troost is idd beter nu dan nog later.. Ik ga vrijdag ook met een vriendinnetje even haar liefdesverdriet verdrinken.. Heel sneu. Tara: echo spannend!! leuk hoor! Als ik mag bellen voor een echo afspraak praat ik er misschien wel 4 weken bij, dan mag je eerder komen haha! (heb op een geboortecentrum gewerkt dus weet de trucjes ) Zou graag een echo willen met 6 weken want dan weet je of het hartje klopt of niet, ik wil niet wachten tot 9 weken hoor.. maargoed, eerst maar eens een positieve test in handen krijgen:x.. Linnie: ik denk dat het ergste verdriet liefdesverdriet is. Heb ik helaas ook 1 keer mogen meemaken, was minstens een half jaar helemaal van de wereld. lwal: leuk dat je vent lekker mee doet om een kindje te maken, die van mij vraagt ook het moment daar is, krijg ik een sms dat zijn zaadjes staan de popelen . Poemi: duncan, leuke naam! loopt ie al? dat is de droom van elke pas-zwangere-vrouw volgens mij Ineens een maand cadeau haha! Tara: haha, eerst nog zien of je je nieuwsgierigheid kunt onderdrukken met de 20 weken echo! haha! Jij was zooooo ongeduldig met die testen! Het lijkt mij ook leuk om de bij de volgende bevalling een verrassing te hebben, maar zou denk ik te nieuwsgierig zijn.
@ Faylin: Spannend zeg!!! Wanneer ga je nu weer testen dan? Duimen dat het streepje er dan weer staat @ Poemie: Mijn vriend is wel militair. Hij heeft een functie waarbij hij gelukkig nog nooit op uitzending is geweest, die kans is ook niet zo groot. Maar hij wil op den duur ook wel iets anders, hij is een beetje klaar met het cultuurtje wat daar heerst. @ Linnie: Jaaa wie weet ben jij ook wel verder. Je oom zei toch ook dat die kans er wel was?
@ Faylin: welkom hier!!! Net getrouwd, leuk hoor. Dus morgen je NOD, raar dat je in het weekend een lichte streep zag en nu niet meer, maar wie weet. Hier regent het voor de verandering weer eens, ben het weer hier in nederland zo zat:x Morgen voor controle naar de kno arts, maar het voelt allemaal goed aan, ik merk eigenlijk helemaal niet dat ik bijna 3 wkn geleden geopereerd bent (positief gezien).
@lwal: tja je weet het niet he, maar ga dr niet vanuit hoor. Nou mijn oom heeft gezegd dat ik het wel met de vk moest overleggen over die menstruatie omdat het idd zo zou kunnen zijn dat ik al verder ben. Maar het was meer dat ik het moest overleggen en dan is het aan de vk of ze daar iets mee doen.
@Linnie Dat wachten houdt niet op hè? Eerst op je eisprong, dan totdat je kunt testen, dan de eerste echo, 20-weken echo enz. enz.... @Isa Één voordeel van dat je nog niet zwanger bent: nu kun je nog samen met je vriendin haar liefdesverdriet wegdrinken. En nee, mijn zoontje loopt helaas nog niet. We 'lopen' nu daarvoor weer bij de fysio met hem. Hij heeft zich een week of 3 geleden wel voor het eerst zelf tot staan op getrokken *trots* en inmiddels gaat dat ook wel steeds beter en hij zet misschien 3 stappen als je z'n handjes vast hebt. Zag vandaag bij de ikea ook zo'n klein mannetje rond rennen en ik vind dat toch zo super schattig, dus ik hoop dat die van ons dat ook binnenkort gaat doen. @Lwal Gelukkig kan je vriend in ieder geval voorlopig wel daar blijven. Kan hij op zijn eigen tempo zoeken naar iets wat hem meer ligt. Ik heb zelf ook 3,5 jaar in dienst gezeten, maar de burger bevalt me eigenlijk wel beter. @Femmy Het weer is momenteel wel heel erg hollands ja, ben het ook echt wel zat. Waar ben je aan geopereerd?
Jullie zijn inderdaad wel snel hier..haha. Ik probeer een film te volgen, maar ook dit forum (ben nogal verslaafd aan dit forum). @femmy, ik vind het ook erg raar dat ik eerst een lichte streep zag en nu niks meer. Maar nou moet ik zeggen dat het ook wel echt een hele lichte streep was. @lwal, ik ga morgen weer testen. Ik kan beter een dagje wachten, maar daar heb ik het geduld niet voor. Ik zal even wat pagina's terug lezen om wat meer over jullie te weten te komen. Het duurt wel altijd even voor ik er helemaal in zit hoor!
Wow jullie zij wel echt dnrl vanavond! Faylin: welkom bij ons groepje. Zoals je merkt, een drukte van jewelste. Isa: maar klopt het niet dat je vaak pas mrt 8 weken het hartje kan horen kloppen? Dat hoorde ik van een vriendin die net zwanger is. Ik krijg als ik zwanger ben, als het goed is, wel al een echo voor de 12de week. Dat zei de gynaecoloog tenminste. Voor ons alleen maar meer voorpret! Poemi: wow een hele maand 'gratis'. Zo wil ik het ook wel! Niet dat zwanger zijn me niet leuk lijkt, maar die eerste paar maanden gaan zo langzaam.
@faylin: ja verslavend he, dat zijn wij ook allemaal idd. En is idd moeilijk om terug te lezen en dingen te weten te komen, dus vraag gerust hoor. @poemi: hahah, ja precies. Toen ik stopte met de pil duurde die maand heel lang, en dan denk je, als ik zwanger ben is dat over. Nou mooi niet dus. Is alleen maar erger geworden. Dan krijg je ook ineens de onzekerheid if het er wel echt zit en of het wel goed gaat, waar ik voor die tijd echt niet aan dacht. En nu denk ik, als die eerste 12 weken er maar op zitten, dan is het goed. maar waarschijnlijk kan je dan idd niet wachten tot de 20 weken echo. Je moet voor dit hele proces wel een hoop geduld hebben hoor. Van stoppen met de pil tot bevallen, en aangezien de meeste vrouwen geen geduld hebben is dat best lastig Aaah maar komt vast goed met je zoontje toch? En hij begint nu langzaam te lopen
Ik heb zelf gelukkig nog nooit liefdesverdriet gehad. Ik ben vrij lang 'vrijgezel' geweest, had wel af en toe wat met een jongen, maar nooit lang. verder had ik het druk met mijn opleiding en werk. Nu zijn we ongeveer 3 jaar samen en ik weet het zeker dat mijn vriend de ware voor mij is en dat het ook het wachten waard was!! @ poemi: ik ben aan mijn neus geopereerd, tussenschot stond scheef en doordoor continue verkouden. Ik ga zo even aandacht aan vriendlief geven @ faylin: succes met testen morgen! hou ons op de hoogte
@Faylin Vergeleken met ons topic is het hier idd lekker druk. Hopelijk kunnen we het bijhouden. Ben benieuwd of je morgen een duidelijkere test hebt! @Femmy Dat is wel vervelend zeg! Gelukkig heeft de operatie dus wel goed geholpen. Als je er nu al bijna niets meer van merkt ben je aardig snel hersteld! @Steeph Die eerste 4 weken bij de eerste waren zeker wel een cadeautje dus ik baal er aan de ene kant wel van dat ik er nu wel heel erg mee bezig ben. Als ik dan al positief test zal ik echt nog maar zo'n 4 weken zwanger zijn en dan duurt het echt nog heeeeeeeeel erg lang voordat je het een beetje bekend kunt maken. En als ik dan weer zoveel bloedverlies krijg als de vorige keer moet ik me daar nog langer druk om maken . Nou meiden, ik vind het nu al wel erg gezellig hier, maar ik ga nu toch maar afsluiten. Ik moet nog douchen en morgen om 06.00 uur gaat de wekker weer en het zal wel weer een drukke dag worden dus het is echt wel tijd nu. Hopelijk heb ik overdag nog even tijd om bij te lezen en anders morgenavond pas, dus dan zal ik het wel weer druk hebben Slaap lekker allemaal straks!
Oh ja, lees net trouwens nog dat Eels zich ook komt melden hier als dat mag. Zat ook bij ons oude topic (Faylin, Eels en ik). Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie heb aangeraden. Doei!
Hoi allemaal net als Poemi en faylin kom ik als idd zoals poemi hierboven al zei af vh doodgebloeide andere topic... Als jullie het goedvinden klets ik hier ook graag mee Ik ben Eels, 29 getrouwd en mama van 1 ukje, die nu 1 jr. en 2 mnd oud is. Ben in de 1e ronde meteen zwanger geworden...dus nu zoals mijn banner aangeeft 6 wk en 2 dgn zwanger. 10 maart uitgeteld en volg week vrijdag mijn 1e echo (2d pretecho omdat ik geen geduld heb)! Groetjes Eels
@poemi: nou fijne avond nog. en tot morgen. @eels: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. We lopen gewoon bijna gelijk
@linnie27 thnx voor je welkom en leuk dat we bijna gelijk lopen!! Delen we nagenoeg op dezelfde momenten echo's e.d. Willen jullie weten wat het wordt? (heb nog niet teruggelezen typ op m'n mobiel nl.)
Voor sommige dingen moet je aardig ver terug lezen hoor Ja wel leuk dat we gelijk lopen. Al last van kwaaltjes? Ik heb 10 augustus mijn eerste echo. Zoo spannend, kan niet wachten. Ja we willen weten wat het wordt. Jullie?
En jessie is ook zwanger toch? maar die is er al een paar dagen niet geweest. Eels: Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik ga zo maar eens slapen, heb vierkante ogen van de laptop! Het is hier gezellig druk vanavond!