Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik probeer het te onthouden!
    Ik ga zo ook maar slapen. Tenminste, proberen te slapen. En dan morgenochtend snel weer een test.

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @faylin: slaap lekker en zal voor je duimen dat de test morgen posi is:)

3. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Dank je Linnie!

4. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Goede Avond dames,

Heb een rot avond gehad. Had vorige week verteld van mijn broetje dat hij en z'n vriendin uit elkaar zijn.Hij had het nog niet tegen mijn moeder verteld en die las het vandaag op Facebook. Dus huilend aan de telefoon, wij er naartoe , ik pissig op mijn broertje. Alles en iedereen weer verdrietig incl mijn opa.
    Toen stond ik wel op het punt om mijn moeder te vertellen dat ik zwanger ben...
    Volgens mijn man ziet ze het al aan me:(

Faylin, Poemi en Eels: welkom op dit gezellige forum!

Gaat wel snel vandaag, dus probeer een beetje bij te lezen.
    Dat wachten duurt inderdaad lang. Zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn zodat ik het eindelijk echt van de daken kan schreeuwen! We kunnen in de familie wel weer even wat leuk nieuws gebruiken..

Ga zo proberen te slapen, laatste nachten onrustig, steeds warm en pijn als ik me probeer om te draaien..We zullen zien!

5. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    Hier verder geen kwaaltjes:D Alleen wat zere borsten en erg moe, maar daar doe ik het wel voor hoor!

6. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    shit, shit, shit.... ongesteld geworden vanmorgen...
    Dat is toch wel een teleurstelling. Helaas..op naar de 2e ronde.

Wat ik wel raar vind is mijn temperatuur. Die houd ik bij en die is nog steeds hoog. Hoort die niet te zakken als je ongesteld bent?

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen allemaal was gisterenavond een kippenhok zag ik, ik was niet in staat te reageren barstte van de pijn in mijn hoofd en lekker vroeg naar bed gegaan, nu opgestaan en geen hoofdpijn heerlijk!

we gaan er niet vanuit hoor dat ik weer opnieuw onder het mes moet, wel moet ik voorlopig nog door met spoelen met zoutoplossing bah wat is dat vies.

zometeen kindje van mijn vriendin halen ze is hogzwanger en heeft een gebroken voet dus hij gaat even mee naar de eendjes en even spelen en dan tegen bedtijd breng ik hem weer terug dus wordt een drukke morgen,

en dan hopelijk mijn nieuwe mixer binnen zodat ik vanmiddag aan het bakken kan, verder nog even door met mijn zoektocht naar leuke jongenskleding voor de kleine man hij groeit hard momenteel.

morgen gaan we de surpriseparty voor mijn moeder regelen ook leuk.

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Jessie Dank je voor je welkom. Heb even een stukje terug zitten lezen maar dat is ook wel echt een rot situatie van je broertje, zeker als er een kleine bij betrokken is. Wel naar voor je moeder om er via facebook achter te moeten komen, had ie beter even persoonlijk kunnen vertellen. Het zou leuk zijn als jij kunt vertellen dat je zwanger bent, even de boel opvolijken. Hoe lang wil je daar nog mee wachten?

@Faylin Toevallig zeg, ik denk dat ik ook ongesteld moet worden! Wel balen voor je zeg, zeker na dat lichte streepje op je test. Hoe het zit met je temperatuur weet ik niet helemaal. Wil er nu voor het eerst mee beginnen dus heb er geen ervaring mee.

@Marilouise Het was idd erg druk gisteren. Jij bent zo te lezen ook geopereerd. Vervelend dat het nog niet helemaal goed is. Lastig voor je vriendin, hoogzwanger met al een kleine in huis en een gebroken voet! Ziet het er naar uit dat het wel weer goed is rond de bevalling?

Zoals ik net dus al zei, ik denk dat ik ook ongesteld moet worden. Vanmorgen wat roze bij het afvegen dus voor de zekerheid maar tampon in gedaan en dan straks maar eens kijken. Dan zou m'n eerste cyclus 37 dagen zijn geweest.... Morgen wil ik beginnen met temperaturen, kijken of ik daar wijs uit kan worden.

9. marilouise

@poemi

als het goed is zou ze precies uit het gips mogen als ze gaan inleiden dit was al geen probleemloze zwangerschap, maar goed is afwachten,
    vervelend he met ongesteld worden kan dan beter maar ineens doorzetten vindt ik altijd.

vandaag gelukkig echt al een stuk minder klachten,

merk trouwens nu ik thuis ben dat ik veel huiselijker aan het worden ben iedere avond eten vers en wel op tafel maar ook veel poetsen wordt moe van mezelf, af en toe

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @marilouise Ik heb even terug moeten lezen (zullen wel nog wel vaker moeten doen ;)) maar jij bent nogal op een rot manier je baan kwijt geraakt. Is alles nu al netjes afgehandeld of loopt het nog steeds?

Net trouwens m'n banner aangepast, maar wordt daar ook niet echt vrolijk van. Nog 23 dagen tot eisprong :$

11. marilouise

@poemi,
    dit is nog maar de helft van het verhaal, in principe ben ik nu nog in dienst tot 1 augustus, ben er wel uit dat ik voorlopig weer wil gaan leren, dus binnenkort starten, ook wel weer spannend wil toch wat meer vrijheid hebben en eventueel voor mezelf beginnen. (pedicure)

wil iemand mijn opstandige dreumes even lenen?

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @faylin: balen zeg, vooral omdat je eerst een heeel licht streepje had. Heeft je menstruatie ook al echt doorgezet?

@poemi: 37 dagen, jeetje, hopen dat het volgende keer sneller is. En nog 23 dagen wachten is echt heeel lang. Dan heb ik mijn echo, en dat duurt lang, hahha. Maar je weet nooit wanneer het precies is he, misschien duurt je cyclus nu wel korter.

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Faylin: Balen!!! Helemaal nadat je toch een streepje hebt gezien.. Ik heb geen idee hoe het zit met temperaturen!

@ Poemie: Hoop dat je ongesteldheid door zet dan. Ik heb toen ook eerst wat dagen lichbruine afscheiding gehad voordat ik echt ongesteld werd. Maar ik weet dat hier ook iemand toch zwanger bleek te zijn na bruine afscheiding.
    Maar je hebt je banner al verandert? Want volgens mij begint je nieuwe cyclus pas als je echt ongesteld bent!

14. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    steeph: nee in week 6 kan dat al. Er wordt liever pas in week 8 gezegd omdat zwangere vroouwen zo ongeduldig zijn en dus te vroeg komen. Waar ik werkte mocht je vanaf 9 weken komen, dan kun je met meer zekerheid zeggen dat het goed zit. Anders moet je bij sommige vrouwen in het 1e trimester 4 echo's maken ipv 1 :D.
    Als het goed is krijgt dus iedereen een echo voor 12 weken.

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Wel vervelend allemaal zeg. Maar wel een goed moment om iets anders te gaan doen. Zou leuk zijn al je voor jezelf zou kunnen beginnen. Heb je tenminste ook geen last van vervelende bazen.

Succes met je dreumes trouwens!

@Linnie Ik voel wel met je mee hoor met dat wachten nu. 3 weken is echt heeeeeeeeeel lang. Jij je echo dan en ik hopelijk m'n ei, allebei leuk dus :) En ik hoop ook wel dat m'n cyclus de volgende keer wel korter is, anders ga ik misschien toch eens Etos Zwanger Worden proberen.

@Lwal Ja, ik kon niet wachten met aanpassen. Maar ik denk wel dat het vandaag al doorzet, zo voelt het in ieder geval. Straks eens even checken. Dat bruinverlies had ik ook altijd een paar dagen voor menstruatie voor mijn eerste zwangerschap, ook tijdens pilgebruik, maar na de zwangerschap zet het altijd gelijk door, dus ik hoop dat dat niet gewijzigd is inmiddels.

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Jeetje dames wat een geklets!
    Gisteren naar het laatste deel van Harry Potter geweest, blijf het leuk vinden :)
    Zag dat er 3 nieuwe dames bij zijn gekomen? welkom!
    Het was erg veel om terug te lezen, dus zal waarschijnlijk niet op iedereen reageren :(

@ femmy
    Vervelend voor die vriendin van jou. Heb hiervoor een relatie van 3,5 jaar gehad, opzich niet zo lang maar vond het toen echt k*t dat het uitging. Heb tussendoor een andere korte relatie gehad, maar dat was puur om de vorige te vergeten, best wel slecht. Wij zijn nu bijna 5 jaar bij elkaar :D
    Oja en mooi toch dat je eigenlijk niets van de oparatie merkt.

@ linnie
    Je hebt iig wat kwaaltjes, gelukkig nog niet zo erg, maar nu weet je iig dat er wat zit ;)

Iemand vroeg ook nog hoe oud mijn nichtje is, zij is al 11 maar echt een meisje meisje :D zij was ook mijn bruidsmeisje.

@ marilouise
    hihi, doe maar ;)
    Vervelend dat je nog moet spoelen, bleegh, maar hopelijk hoef je over 6 weken niet weer onder het mes.

En zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik vandaag ongesteld geworden. Gister stond ik in de winkel en voelde het al aankomen, de pijn :x nu is het er helaas toch echt. Dus op naar de volgende ronde.

17. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    @poemi: ja had mijn broertje idd beter op kunnen lossen. Ik wil er nog mee wachten totdat we de 1e echo hebben gehad. Ik wil haar het boekje "mam, je wordt oma" geven en daar dan voorin een kopie van de echo in doen.

@Brondy, Faylin en Poemi: Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden. Duurt het wachten weer zo lang.

Ik heb nergens geen last van, geen misselijkheid. Is op zich wel lekker maar als je kwaaltjes hebt voel je je volgens mij wel wat meer zwanger. Mijn moeder had ook nergens last van dus ik hoop dat ik haar genen heb!
    Straks weer werken. Morgenavond komt er een vrouw van Moeders voor Moeders langs. Iemand daar al ervaring mee?

18. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    goedemorgen, tis lekker rustig hier :D

Hoi faylin en eels! Faylin, wat balen dat je ongesteld ben geworden! Wou dat ik de tijd sneller kon laten gaan voor je en voor de rest natuurlijk!

Poemi: heeft je zoontje een vertraagde ontwikkeling of waarom bij een fysio? Zo laat is dat toch niet?

Marilouise: geniet maar lekker van de eendjes voeren!

Jessie: kan me voorstellen dat je moeder dat niet zo relaxed vind om dat via facebook te horen. Hoe is het nu? Wilde je het al gaan vertellen of om de nare situatie een leuke draai te geven?

Linnie: ben hoeveel weken ben je bij de echo? (heb je banner nu niet bij de hand :D)

lekker doorkletsen dames!

19. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Etten-Leur
    Ja gisteravond wilde ik het vertellen om de het allemaal wat op te vrolijken. Maar ja dat heeft ook geen zin en het is veel leuker straks als er geen nare dingen om heen hangen!

20. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    ja dat is precies wat ik ook zou denken op dat moment. Voor jullie en voor je moeder is het denk ik inderdaad leuker omdaar echt een speciaal momentje voor te kiezen. Achteraf wordt je anders altijd aan die 'voorval' herinnert, terwijl dit het anders over 5 jaar echt niet meer weet?..
    En hoe vervelend de situatie van je broer ook is, jij hebt nu een leuke en zo speciale, en dat mag ook even goed gevierd worden toch?

Deel Deze Pagina