Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    tara: ik vind de eerste ook het leukst! wel een leuk idee zeg!
    ach ja zwangere vrouwen zijn rare wezens :D Ik heb eens scene staan schoppen in de albert heijn. Ze waren op, ik in traaaaaanen niet normaal :D. De chef kwam er zelfs aan te pas haha!
    Dat je buik al zo groot is! leuk maar nu nog even onhandig en misschien zelfs vervelend. Ik moest ook erg wennen met isa toen ik zwanger was, je kunt idd duidelijk zien dat je dikker bent maar nog niet dat je zwanger bent:x hel voor mij toen. Ach voor je het weet, is iedereen op de hoogte en kun je je ook leuk op je buikje gaan kleden!

lwal: en hoe was je kapsel? Heb je een sluier? los / opgestoken? Heerlijk dat prinsessengetut! Ooit mag ik ook hoop ik!

femmy: fijn dat je er ook geen last meer van hebt! Top! Goed dat het is afgesloten! Nou hopen dat je blijvend resultaat hebt!

Ow van die vitamines, alweer helemaal vergeten, ik heb die van de kruidvat gewoon. Maar die moet je na de maaltijd nemen, dat is bij mij niet handig, ik zie ze pas als ik het laadje open doe en dan heb ik naturlijk niet altijd net gegeten.

Brondy: hoe maak je dat dan? Heb je een recept?

marilouise: leuk dat je moeder 50 wordt, jonge oma! Net als die van mij! Als isa niet goed dronk dan zocht ik weer iets van een ander dopje of flesje dan ging zelfs water er met liters tegelijk in :D

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ben ook al een tijdje bezig met foliumzuur. Over die Etos zwanger worden pillen heb ik ook wel gemengde berichten gelezen.

@Tara Leuk zeg die teksten. Zelf vind ik de eerste eigenlijk ook het leukst! Shirtje wel op tijd bestellen dan, anders is ie dadelijk te laat binnen.

@Femmy Dat shirtje wat je schoonzus voor je neefje had is ook leuk. Wij willen denk ik ook zoiets doen. Kleine neerzetten en kijken hoelang het duurt voor ze het zien :) Fijn dat je helemaal klaar bent bij de KNO arts!

@Lwal Ben benieuwd voor wat voor kapsel je gekozen hebt. Lekker om er zo mee bezig te zijn toch?

@Isa Hopelijk is de misselijkheid een goed teken! Nog een klein weekje en dan weet je het zeker. Ga je ook al eerder testen?

Nu even snel de kleine naar bed brengen. Hij wordt vervelend ;)

3. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    poemi: ik weet nog niet echt wanneer ik ga testen. Ergens wil ik mijn ongesteldheid afwachten, vorige keer was het best een teleurstelling. Ik had een cyclus van 23 dagen en dat vind ik zo kort! Ik kan niet zo zeggen hoe het vroeger was omdat mijn menstruatie uitbleef vanwege ondergewicht.
    Ik heb hem nu dus op 25 dagen gezet geloof ik. Druk weekend voor de boeg (althans veel plannen) en ik wil niet in mijn eentje testen eigenlijk. Zou het leuk vinden om samen te doen.
    Heb de sensitesten in huis dus uitgaande van een cyclus van 23 dagen kan ik volgens mij vandaag al testen maar ik denk dat ik nog maar even wacht???

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Jeetje, meiden! Even een drukke dag op mn werk gehad en er zijn weer 10 (!!) pagina's bijgekletst :) gezellig!
    Heb alleen ff geen tijd om álles terug te lezen hoor...

Brondy, jammer zeg... maar ik zeg: sluit je lekker bij ons aan voor de volgende ronde! Ik baalde eerst ook enorm (mede door de ongesteldheidshormonen, die mijn emoties ENORM versteken; lekker janken en sip zijn dus) nu is ie weer voorbij! Ik had eerder ook minder kwaaltjes en pijnen dan nu, maar het is wel een dag korter!

Tara: shirtje 1 definitely! :D GAAF hoor!

Lwal, leuk dat tutten, wat voor soort kapsel wordt het? Enne, ik duim voor je dat het raak was :)

Isa, ook voor jou ben ik aan het duimen! Spannend allemaal...

Ikke heb een drukke dag achter de rug. Net ff snel gekookt en gegeten en nu ga ik ff de zooi opruimen en de was ff snel doen (bah) Ook ff een planning maken, want wil vrijdag naar de Nijmeegse 4daagse en mijn vriendinnen komen weer ergens anders vandaan haha! Ff kijken wat handig is. Zaterdag of zondag krijgen wij misschien ons lieve eigenwijze nichtje (1,5) voor een dag :D heb er nu al zin in! Hahaha, lekker papa en mama spelen voor de kleine meid. Ze is zo leuk! Voor degene die mijn hyves hebben, heb net mn foto aangepast met eentje van haar en mij samen... zal binnenkort nog ff foto's spotten bij mn schoonzus :p 't is zon lekker ding!

Nou, k ga ff aan de slag, kom straks wel weer ff spieken...

Toedels! xxx

5. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Hehe eindelijk bijgelezen, en de helft inmiddels alweer vergeten...
    moet maar voldaan eindelijk kunnen neerploffen in een stoel. Heb vanmiddag het hele huis schoongemaakt. En volgende week kan ik weer opnieuw beginnen. Das wel jammer. Vind eigenlijk dat huizen zeker een maand schoon moeten blijven!

Lwal: Oh wat leuk! Heb jij lang haar? Of heb je een kort kapsel? Hoe gaat het ongeveer worden?

Isa:Hopelijk duidt die misselijkheid op een piepkleine dreumes!

Femmy: Goed nieuws van de dokter zeg! Ik slik zelf ook Centrum Materna. Fijn dat het er maar 1 per dag is. Ik heb ze ook gewoon in de keuken in het zicht staan zodat ik ze niet vergeet. Als we bezoek krijgen ruim ik ze weer effetjes op. Ik loop wat achter dus nog een late reactie: wat erg voor je moeder dat ze er zo achter kwam van je broers relatie. Na zoveel jaar kan ik me voorstellen dat ze zelf ook om zijn (ex)vriendin is gaan geven.

Marylouise: Wat rot zeg, van je man. Altijd vervelend iets aan je been/voet. Je bent gelijk zo gehandicapt. En jou vent kleurt de marsepein? I'm impressed! Zou mijn man echt niet aan beginnen.

Brondy: Jammer van je menstruatie. Maar om eerlijk te zijn zou ik willen dat ik wel ongesteld werd. Dat wachten ben ik zat. Denk overigens dat ik komend weekend weer een test doe als ik nog steeds niet ongesteld ben. Ga wel eerst ff goedkope halen bij de kruidvat (2 voor 5) want de cb testen zijn erg duur.

Faylin: jammer dat je ongesteld bent geworden

6. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Debby: klinkt erg gezellig, de plannen voor de 4-daagse. En zeker als je nichtje een dagje bij jullie komt binnenkort.

Tara: ik weet dat het een beetje saai is, maar ik vind het eerste truitje ook het leukst... Ik zou willen dat ik zo'n lekker zwangerschapsbuikje had! Maar kan me idd voorstellen dat het voor jou nu ff lastig is, aangezien het nog zo vroeg is.

7. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Steeph: met mijn moeder is niks aan de hand hoor. Ik denk dat je mij met iemand anders verward;)

Overschotel was wel lekker, maar niet helemaal gelukt. de saus bleef een beetje dun

8. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    femmy: Ja sorry!! Moest femmy hebben. Gaat echt goed hier met mijn geheugen. Misschien dat het wat beter gaat als ik mijn 5 heerlijke daagjes vrij heb gehad...

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

@ steeph

de taart is klaar en man heeft voor mij even de marsepein gekneed heb hem zelf gekleurd, hij doet hem normaal ook kleuren, maar nu was hij de vaat aan het doen,

zo de kleine mna ligt lekker in bedje en nu papa en mama tijd, eerst lekker prison break kijken we zijn inmiddels bij seizoen 4 dus lekker achter elkaar kijken, en dan denk ik maar eens even gezellig maken samen.

veel te lang geleden.

we hadden vandaag een gesprek over als het raak is wanneer we het gaan vertellen en we hebben besloten dat we het dan verborgen willen houden tot zolang het gaat en we denken zelf richting de 20 weken, (niet voor jullie natuurlijk) de vorige keer is er zoveel mis gegaan dat we het eerst allemaal zelf maar eens op een rijtje moeten zetten enzo, bezorgdheid kan altijd nog .

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik weet niet wie het zei over mijn moeder een jonge oma. Ik heb ook mijn oma nog die past nog wel eens op rins ze wordt dit jaar 71 mijn opa is 74 is echt leuk hoor zoals ze met hun achterkleinkind bezig zijn, mijn man zijn oma is 83 en dement die vraagt iedere keer als we haar zien wanneer de baby komt, en tegen mijn schoonzus van wie die kindjes zijn daar is ze toch veel te jong voor (szus is 31 )
    dus dit is wel leuker ja !

11. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Steeph: Het ging over mijn moeder en de relatie van mijn broetje die over is.

@Tara: misschien heel saai: maar ik vind ook die eerste het leukst. Wel een orginele manier om het zo te vertellen!

@Lwal: ben benieuwd naar je kapsel. Ik had het opgestoken en een hele lange sluier aan de onderkant er in gezet.

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Isa Wel lastig dat je geen vergelijkingsmateriaal hebt qua cyclus lengte. En als je nog kunt wachten zou ik dat zeker doen hoor. Ik heb er zelf helaas het geduld niet voor maar steeds een negatieve test is ook niet echt leuk.

@Debby Jullie kunnen van het weekend dus even alvast lekker oefenen!

@Steeph Nog steeds niets bij jou dus, balen zeg. Ik heb al vaak zat gehoord dat die testen van de kruidvat ook heel gevoelig zijn dus kun je beter daar eerst mee testen. Mocht je dan twijfelen bij een licht streepje of gewoon extra zekerheid willen hebben kun je altijd nog een CB test doen.

@Marilouise Leuk dat je zelf nog zo'n jonge opa en oma hebt. Mijn oma is inmiddels al weer tegen de 90 dus die kan niet zo heel veel meer met haar achterkleinkinderen. Jullie willen wel heel lang wachten met vertellen, kun je je buikje dan ook wel zolang verborgen houden mocht het zover zijn?

Bak je trouwens vaak van die taarten? Ik heb geprobeerd er mijn nieuwe hobby van te maken maar het is niet gelukt ;). Dat kleuren vind ik toch zo'n rotklus! Ik wilde graag zelf de taart maken voor de 1e verjaardag van mijn zoontje maar bij de proeftaart had ik eigenlijk al zoiets: Eens maar nooit meer. Uiteindelijk ook nog wel de echte taart gemaakt voor zijn verjaardag, maar ben er echt wel een hele dag mee bezig geweest. Resultaat was wel leuk maar ik doe het toch echt niet meer voor m'n lol.

13. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik lig kotsmisselijk op de bank (hele dag al wel vlagen, net als ik denk dat ik er vanaf ben)...Zwembad was leuk...

Morgenvroeg even goed bij lezen en reageren op jullie allemaal heb er nu de puf niet voor sorry. Wat een bagger bijdrage voor vraag het spijt me ladies!!!

Voor straks slaap lekker, dikke kus! Eels

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn haren laten 'krullen' ze hebben er een mooie slag in gemaakt. En dan zit het voorste gedeelte naar achter, beetje lastig uit te leggen. Maar geen hele aparte dingen, is niks voor mij. Ik heb een heeeele lange sluier, dus die kan ik dan mooi vastzetten. Ik kan ook echt genieten van het tutten zo! Ben toch wel een meisje meisje..

@ Eels: Je hoeft geen sorry te zeggen, groot gelijk dat je lekker niks doet! Balen dat je zo misselijk bent.

@ Marilouise: ja leuk zo'n jonge opa en oma! Die van mij zijn al lang geleden overleden, dus ik ken dat niet zo.
    Waarom wil je tot 20 weken wachten? Of heb ik iets gemist?

@ Steeph: Ja ik vind ook dat een huis minimaal een maand schoon moet blijven! Als je alles hebt gehad kun je weer vooraan beginnen ;) En dat vind ik ook zo met wassen..

@ Debby; Leuk naar de vierdaagse! Lijkt me echt gezellig. En helemaal leuk om zo te oefenen met je nichtje :)

15. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Brondy; Ja voor Tara idd! :D

Marilouise: Leuk 50e verjaardag!! Mooi feestje van maken! :)

Lwal: Haha! Nou anders had ik er wel langer mee willen wachten.. Maar het is bijna niet meer te doen! Ik zal zo eens een foto plaatsen!:$
    En ben je tevreden over het proef kapsel?

Femmy: Super dat je niet meer hoeft terug te komen! Gelukkig maar! :)

Isa: Hahah, ja zwangere vrouwen zijn soms heeeeel vreemd! :p
    Vond je het toen moeilijk omdat je een eetstoornis hebt gehad? ( of heb ik de verkeerde voor me? Nee toch? )

Debby: Hahah wat een drukte! Volgens mij ben jij echt een enorme kletskous ofniet? :D Je typt dat stukje tekst, en ik hoor het je al zo in 1 adem zeggen! Haha.,

Steeph: Ben het eens met huizen die 1 maand schoon moeten blijven, hoe ondankbaar is schoonmaken.. Maar het is zo fijn om in een schoongemaakt huis te zitten..
    En ik wil ook absoluut niet klagen over mijn buik hoor, maar ik had er zo graag nog even mee gewacht.

Marilouise: 20 weken???:$ Denk je niet dat je dan al tonnetje rond bent? Zelfs met de eerste was ik al rond toen!
    Wat is er mis gegaan dan als ik vragen mag?

Eels: Don't worry! ;) Ik begrijp het helemaal.

16. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Steeph: geeft niks hoor dat je vergist

Ik ga morgen naar de kapper, ik heb kort haar en als het te lang word is er echt geen land mee te bezeilen (het is ook stijl) Ik heb het zo lang uitgesteld, vanwege de vakantie, maar nu ben ik het echt zat, maar als ik morgen ga, moet ik het weer redden tot de vakantie

17. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tadaaa..;)
    Om een beetje een idee te geven, ik heb cup D/F.. en mijn buik is er nu al ver voorbij..

Naar mijn werk heb ik natuurlijk niks straks aan, maar iets met roetsels.. Zelfs daar doorheen zie je mn buik.
    Vandaag zag ik een collega onafgebroken kijken:$ en een andere collega zei toen ik de dokter moest bellen: Jij bent hartstikke zwanger, het zou maar zo zijn joh! ;)
    Oooooh.. En dan voel je je zoooo ongemakkelijk.
    Daar sta je dan op je werk met je goede gedrag en je buik in te houden..( voor zover dat lukt ) Tralalaaa...

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Tara.. Das wel een hele buik voor 7 weken!!!

Misschien zijn het er wel 2 :)
    Maar wel fijn om te zien dat er zeker wat groeit in je buik toch? Groot gelijk dat je het eerder gaat vertellen.. Moet je nagaan hoe je buik eruit ziet met 12 weken!

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lwal: Nou inderdaad!
    Het enige waar ik van baal, is dat ik binnen nu en 2 weken waarschijnlijk mijn nieuwe contract nog niet heb getekent.. Maar als ze me eruit zouden willen hebben, dan doen ze dat ook wel wanneer ik hem al wel heb getekent denk ik dan maar......
    Ach het is voornamelijk een darmbuik wat ik heb, maar ik vind hem wel knetter hard groeien. En 2???? Hahah je laat mn vriend schrikken!

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nou Tara, jij zal het toch niet lang meer verborgen kunnen houden! Schijnt bij de 2e wel allemaal iets sneller te gaan dan bij de eerste. Buuf hier is van de 3e zwanger en die zag ik toen ook al met zo'n buik dat ik dacht dat ze al veel langer zwanger was.

Maar je hebt wel al een mooi babybuikje hoor! Wees er maar trots op en als je het straks verteld hebt kun je lekker met je buikje gaan showen en hoef je niet meer heel de dag je adem in te houden :p

Deel Deze Pagina