Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

Jun 7, 2011
    372
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Brondy: Nou dat kan ik me voorstellen! Aan beide zitten dus voor en nadelen.
    Fijn is dat he, dat je je niet meer druk hoeft te maken over financien.

Eels: Haha! Heb nooit over een tweeling nagedacht. Tuurlijk zou ik het wel leuk vinden, maar wel even wennen denk ik!:) En t lijkt me pittig!

Jij ook al bijna een echo! Spannend he! Ik moet nog 6 nachtjes slapen! ;)

Poemi: Zo vroeg al naar de creche ja? Wij gaan pas om 7:30 open..

Marilouise: Dat word spannend dus voor je vent... getsie.

Eels: En bedankt he, was net van mijn misselijkheid af, totdat ik: gevulde dadels, dadels met spek eromheen etc las... Hahah.

Isa: Slaap lekker.. En het klinkt idd als een zwangerschap!! Spannend hoor. Over 2 daagjes gewoon weer testen?!

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    het is inderdaad fijn dat wij ons nu niet meer druk hoeven te maken over de financien. Ik had al een vast contract, maar ben niet van plan om full-time te blijven werken. Dus dit is echt super fijn :)

@ eels en tara
    Jullie hebben gewoon al snel de eerste echo, beetje jaloers hier hoor :);)

@ isa
    Zal voor je duimen dat het raak was. Miss toch nog net te voreg voor de test?

@ steeph
    Even vergeten, ik heb een aantal testen besteld via 'zwanger en kids', is nog net wat goedkoper dan de kruidvat maar werkt t zelfde. Heb 5 gewone, 1 super gevoelige en 1 CB thuis. Beetje veel, maar zo heb ik er genoeg haha.

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik druk weer op een verkeerd knopje, heel m'n bericht weg :( Even in het kort dan hoor..

@Marilouise Het is wel een ziekenboeg bij jullie thuis. Hopelijk valt het mee voor je mannetje.

@Isa Ik duim voor je dat je vermoeden juist is!

@Tara Het is ook wel vroeg hoor, maar zo kan ik nog mooi op tijd op m'n werk komen. Andere crèches in de buurt gaan ook pas om 07.30 uur open. Meestal brengt manlief hem ook weg en dan gaat ie pas rond 8 uur/half 9 naar de crèche dus het komt niet zo vaak voor dat ie er al zo vroeg is.

@Brondy Dat zijn voorlopig wel even genoeg zwangerschapstesten :D Ach ja, ik heb er ook 5 in 1 week gebruikt terwijl ik niet eens zwanger was ;) dus je kunt er niet genoeg van hebben.

Nou, menstruatie is hier goed doorgezet. Ben er helemaal klaar mee voor vandaag maar ik moet het nog tot 16.45 uur volhouden :( Vanavond maar lekker rustig aan doen en beetje lezen of een filmpje kijken. Ik vind mezelf nu ook wel een beetje zielig dus ik sluit me bij jou aan Isa!

4. Jessie886

Jessie886 Actief lid

Jun 27, 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Isa: zou het dan toch??? Ik hoop het zo voor je! Wel minder dat je zo ziek bent....:(

@Tara: das al een flink buikje die je hebt. Dat ga je niet lang meer voor je houden. Ik heb altijd al een buikje dus bij zal het minder opvallen. Alleen mijn borsten groeien echt enorm...:(

@Marilouise: Voor je hapjes: Gehaktballetjes met nasi/bami kruiden,
    Rookvlees met ei, ham met asperges.
    Klinkt leuk zo'n supriseparty.

Hier eigenlijk weinig nieuws, nog steeds geen kwaaltjes!!!:D

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Hoi allemaal,

is weer aardig druk vandaag he.

@isa: nou spannend hoor. Hoop voor je dat die misselijkheid iets positiefs is.

Vandaag regelmatig heel misselijk geweest. Tepels kan ik bijna niet aanraken. darmen zitten niet meer op slot, nu juist weer het andere uiterste. haha. Gaat lekker hoor. En ik slaap zoo slecht, ben kapot nu, ga denk ik ff liggen. Verder gaat het goed:). Mij hoor je niet klagen hoor.

Verder nog geen nieuwtjes?

6. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Dames, wat gaat het weer SNEL! :) wel gezellig hoor, maar ga niet alles lezen :p

Tara, ik kan indd wel aardig kletsen, maar ik typ vooral vrij snel, waardoor er ook snel wat op papier komt hahaha! Zal het nu ff rustig aan doen (moet ook wel, want ben super druk op mn werk) Je hebt al een mooi buikje Tara! WAUW :) ben jaloers! Denk misschien ook wel 2! Is idd pittig! Mijn vriend is tweeling en als ik mijnschoonmoeder eens hoor over vroeger hahahaha! Maar wel geinig toch? Wij hebben ook een kans erop. Bij zijn fam. iedere generatie nog zo geweest!

Eels, sorry ik zie nu pas dat jij sinds gisteren ook 'nieuw' bent! WELKOM ook namens mij :) Je hebt al 1 kindje zag ik? Leuk! Jongen.meisje?

Isa, beterschap! Spannend, misschien wel zwanger! Dan is het ziek zijn minder erg he ;) slaap lekker...

Marilouise, ze hebben op internet ook wel leuke tips/websites voor hapjes!

Ik ga weer verder werken, daaaahaaaagggg :)

7. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Poemi: ja, tuurlijk heb je recht op een beetje medelijden. Wij arme vrouwen moeten dezelfde ellebde elke maand weer doorstaan. En zeker als je eigenlijk hoopt op iets anders.

Brondy: ja had ze ook zien staan op de website. Weet nog niet wat ik doe. Was afgelopen maand ook mt ovulatietests begonnen. Maar zoals het Nu gaat jaag ik er stapels testen doorheen met deze rare cyclus. Dus weet niet of ik er nog verder mee ga. Misschien dan toch maar gewoon op de gok of zo.

Isa: spannend zeg. Was Vandaag ook nog wel vroeg om te testen, dus wie weet over een paar dagen wel een positieve test.

8. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    nou daar ben ik weer hoor. Ben nog half slapend en nog steeds misselijk... misschien gewoon iets verkeerds gegeten? Idd over 2 dagen maar weer testen..

Tara: idd al een heel buikje. Alleen is de mijne minstens net zo groot altijd na het avond eten:$. Ik heb sinds de zwangerschap van isa ook echt zo'n darmbuik. Na de volgende bevalling ga ik zo'n bellybelt ofzo gebruiken, ken je dat?
    Lekker laten groeien dat buikje, enneh, elke week op de zelfde plek een foto maken he?! dan heb je aan het eind zo'n leuk resultaat. Mijn tante vertelde dat ze dat naakt deden (samen op de foto dus), dat het resultaat zo leuk intiem was en alleen voor hun tweetjes :D, heeft ook wel wat! Al al zou het resultaat bij ons een beetje typisch worden met mijn 1.62 en zijn 1.96 :D
    Spannend je echo!!

Brondy wat relaxed van het werk van je man! Als je je niet veel bij financiele stress kunt voorstellen lijkt het niet zo erg, maar als dat in de buurt komt en je krijgt zo'n bericht dan kan dat zo ontzettend lekker gevoel geven! Wees maar trots op hem! leuk hoor, feliciteer hem maar!

Poemi: ik ga zo gossip girl kijken, kom je naast me liggen? Tis zo lekker rustig hier in huis, poezen op bed, kopje thee erbij :D
    Beter dat het nu goed doorzet, ben je er ook weer sneller vanaf? Hoeveel dagen ben je altijd ongesteld? Ik, mazzelaar, altijd maar 3 of 4 dagen, vriendinnetjes van mij 7!

Jessie: oeps, dat is geloof precies wat jij NIET wilt toch, dat je borsten gaan groeien? Hormonen zijn lekker aan het gieren dus bij jou!

Lwal: wat gaaf zo lange sluiern, is dat niet zwaar aan je hoofd? Ga je maxima overtreffen met haar sleep? Zou wel gaaf zijn, ik wil je best een handje helpen met het tillen van je sluier :D, heb nog maar 2 (stomme) bruiloften meegemaakt, heb een trauma dat mijn oom en tantes niet gingen trouwen en dus dat ik geen bruidsmeisje heb mogen zijn. Jullie wel een bruidsmeisje geweest?

marilouise:
    gazpachio (koude tomatensoep) in shotglaasjes?
    de shotglaasjes kun je dan ook weer gebruiken voor een toetje ofzo, gesmolten kokosmelk (wordt caramel) en koekje erin ofzo.
    Komen er ook veel kinderen? (Of mensen net als ik) die vinden van minicroissants met miniknakworstjes erin lekker.
    Ik ben altijd helemaal fan van spooms /spoons. Champagne met een bolletje ijs erin (bijv mango of framboos). Ziet er ook altijd gezellig uit!

Hoe is het nu met jou Eels? Spannend bijna je echo! Is je man vorige keer braaf meegeweest naar de onderzoeken/echo's? Wat stom dat jullie creche 3 weken gesloten is! Bij ons alleen de feestdagen dat werkende mensen ook vrij hebben zeg maar..

wie zijn kdv was ook alweer zo achterlijk vroeg open? Die van ons om half 8 en echt geen minuut eerder, heel vervelend eigenlijk, ik kan haar nooit wegbrengen want ik begin om kwart voor 8 en het is 20 - 25 min rijden! met mijn vorige werk had ik er ook al problemen mee!

linnie:

9. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    jessie: noem jij groeiende tieten geen kwaaltje? hihi. nee die gaan zo ineens maar groeien, ik zit naar de mijne te kijken maar die doen niets hoor :D

linnie: fijn dat je darmen niet meer op slot zitten, erg vervelend altijd! lief dat je met me mee hoopt op iets positiefs!
    verder lekker daggie gehad? Jij was toch degene in de sportschool? Wat voor lessen doe je dan geven? en wat vind jij het leukst? wat is volgens jou het handigst om te gaan doen als wilt afvallen/strakker in je velletje wil komen te zitten?

Debby, tja gaat erg snel he! En dat ondanks dat er zelfs een paar op vakantie zijn. Nog precies 1 week en dan hou ik ook voor 2 weken mijn mond hier;) werkse nog ff!

Steeph; ja ik hoop idd dat ik me heb vergist in mijn cyclus, dat ik misschien iets een onregelmatige cyclus heb of gewoon over een paar dagen positief test.
    Hoe is het daar in Limburg?

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Isa Leuk, gossip girl! Ik ben normaal ook maar zo'n 4 à 5 dagen ongesteld, even afwachten wat het nu doet. Collega van me is toevallig ook vandaag goed ongesteld geworden, maar die heeft daarvoor altijd paar dag van dat bruinverlies, dus die is er zo 10 dagen zoet mee.

En mijn crèche is zo achterlijk vroeg open :D Kan ik mooi nog m'n trein halen die ik normaal ook altijd heb.

Veel plezier trouwens met gossip girl, 'k wou dat ik gezellig met je mee kon kijken.

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier het kdv ook pas om half 8 open en o wee als je er 1 voor half 8 bent dan is er gewoon nog niemand, nu werk ik dan niet meer maar eerst moest ik vroeg beginnen en mijn man om 8 uur op 30 km rijden over de a27 naar utrecht redde het nooit !

ik heb inderdaad leuke ideetjes al voor hapjes,

we wilden ook een taart maken, maar ja het is begin van de middag voor een borrel en een hapje dus denk dat we mini saucijsjes gaan maken zelf die kunnen daar ook even in de oven om op te warmen, zal wel een middagje rennen en vliegen worden. maar ook wel weer leuk.

hier een rare dag ben de hele dag al steeds duizelig en licht in mijn hoofd, dus even rustig aan doen heb mijn lenzen al uitgedaan en vervangen voor mijn bril maar maakt geen verschil.

nou zometeen brainstormen altijd leuk.

12. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Isa, wel vervelend dat je zo ziek naar huis bent gegaan. Maar hopelijk is het voor een goed doel en heb je snel een positieve test in handen! Wel spannend!

@Tara, ik zit inderdaad in het onderwijs. Dus heerlijk 6 weken vakantie. Maar dat heb ik ook echt nodig hoor! Na die 6 weken ben ik altijd weer helemaal fris om aan een nieuw schooljaar te beginnen.

@Streeph, het knuffelen in de volgende ronde wordt toch lastig, ondanks 6 weken vakantie. Wij gaan namelijk met z'n 6en in
    één camper door Canada touren. Dat gaat dus waarschijnlijk niks worden.

@Eels, wel spannend dat je al bijna je eerste echo hebt! Dan is het toch helemaal echt.

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @isa: ja ik ben degene die les geeft in de sportschool. Ik geef nu nog maar 1 urutje in de week bodyshape. Maar heb ook andere lessen gegeven, steps, zumba, xco. Wat ik heeel erg mis is xco. Daar kreeg ik wel echt een strakke buik van, sinds ik gestopt ben heb ik wel iets meer vetjes gekregen:(
    En zumba was ook helemaal leuk maar ik redde het niet meer met gewone werk en kost heeeel veel voorbereidingstijd.
    Maar als je strakker wil worden moet je veel cardio gaan doen. In de fitness of in groepslessen, daar val je van af. En dan spierverstevigende oefeningen om strakker te worden. De combi is heel goed, cardio met kracht. Want van krachtoefeningen val je ook af.

14. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Poemi: 10 dagen! Vreselijk! Moet zeggen dat ik voor ik mt de pil begon ook wel 7 dagen ongesteld was. Daarna 4/5 dagen. Vond ik ook lang zat.

Isa: in Limburg is nog niemand Ongesteld. Nou ja, in mijn huis...
    Heb wel de kruidvat testen gehaald voor komend weekend. Maar heb nog steeds niet het idee dat het een zwangerschap zou kunnen zijn, zelfs na een late eisprong.

Vanavond lekker met een filmpje en mijn mannetje op de bank. Mijn man is tegenwoordig helemaal in too fietsenrennen. Om gek van te worden. Kijkt ook die stomme programma's 's avonds. Zodoende is het al een tijdje geleden sinds we samen tv hebben gekeken.

15. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ben weer thuis, met een kort koppie;), als het goed is blijft het goed zitten tot na de vakantie!!!
    Gisteren en vandaag een ovulatietest gedaan, gisteren geen test streep te zien en vandaag zie je licht een test streep, dus mijn ei voor deze maand is coming:D
    Gisteren nog lekker geknuffeld met vriendlief en de komende dagen ook nog maar.

@ isa: raar hoor die klachten, ik duim voor je dat het raak is!

@ faylin: ga je ook naar Canada? Ik ook! Wij vertrekken over 2 wkn. Voor ons geen camper, wij gaan met de auto rondtrekken.

@ Eels: leuk hoor een echo, ik hoop ook snel te volgen.

Zou eigenlijk morgen vrij zijn, maar mijn werk belde. Er zijn zieken, dus morgen maar een dagje extra werken.
    deze zomer heb ik voor eerst 4 wkn vakantie, op de afdeling is max 3 wkn in de zomermaanden. Maar omdat wij vanwege de trouwerij van mijn zusje naar Canada gaan, hebben ze een uitzondering gemaakt.

16. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Femmy: Wij gaan volgende week donderdag naar Canada. We starten in Vancouver en gaan dan 3 weken rondrijden. Waar gaan jullie naar toe? Ik las iets over een trouwerij van je zusje. Gaat die daar trouwen? Leuk!

17. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Faylin: wij starten in Toronto en reizen door oost canada. Mijn zusje gaat trouwen met een candees en gaat ook daar wonen. Ze zijn officieel in nederland getrouwd, hebben toen ook een feest gegeven en nu nog een 'late' trouwfeest in canada. mijn ouders en mijn broer zijn als in Canada. Na het feest gaan we nog rondreizen, met z'n 2.

18. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    #1738 faylin, Jul 20, 2011
    Last edited: Jul 20, 2011
    @Femmy: Dat is wel bijzonder, dat ze daar gaat wonen. Maar het lijkt me wel moeilijk als je elkaar dan bijna niet meer ziet. Of erg weinig ziet.

19. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goeienavond dames,

Ben ook weer thuis van mn werk. Vriendlief had lekker gekookt! Toen ik mn schoenen uitdeed, zette hij net de pannen op tafel! Ideaal als hij een dag vrij is haha :D

Femmy, spannend je ei! Goed in de gaten houden he ;) Balen dat je moet werken of valt mee? Had je nog niets gepland?

Steeph,lekker zo'n avond; die hadden wij gisteren. Mijn vent houdt ook van de Tour.. af en toe... pfff.. Maar de laatste kilometers kijk ik altijd wel mee. ;) vind het alleen leuk als een NL'er wint haha! Net als met voetbal: alleen finales kijken of alleen NL Elftal !! :D en dan wel fanatiek!!!

Faylin, balen van die camper... haha, lijkt me indd niet een ideale situatie om dan te knuffelen! Maar wie weet een ander plekkie ergens? Crea bea zijn he! Alles om je eitje te bevuchten zou ik zo zeggen hihi ;)

Marilouise, duizelingen?? Hmm... waar zit jij in je cyclus? Linnie had dat toch ook zo (en dies nu zwanger:))

Isa, waar ga jij heen op vakantie? Miss heb je het al eens gezegd.. sorry dan :p Trouwens, weet je dat wij het steeds vaker over Isa hebben als we een meisje zouden krijgen? Compliment he? ;)

20. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    hahah, debby, dat is zeker een compliment! ben ook nog steeds blij met haar naam :D.
    Fijn zo'n vent die mee doet uitzich zelf. Mijn moeder heeft een tijdje opgepast en toen stond ook altijd het eten klaar, echt een cadeautje is dat voor mij. O is maandag al lekker vrij, dan kan hij de auto en zo gaan inpakken en dan ga ik isa halen en brengen, heb alvast aangekondigd dat ik dat leuk vind, als het eten op tafel staat. Ik heb zo'n man waarbij je HEEL DUIDELIJK moet communiceren, hints begrijpt hij niet:D.
    Owja, wij gaan 2 weken camperen in frankrijk, net alles nieuw gekocht, alleen nog een dakkoffer en we kunnen gaan! volgende week woensdag gaan we.

Femmy: grappig he dat zo'n ei ineens zo omarmd wordt als het komt, haha, terwijl je er al 100 hebt gehad die niet al die aandacht kregen als nu :D. tevreden met je kapster? waarom kunnen die nou nooit precies het zelfde knippen? Ik ben heel wisselend tevreden. Ooit 1 keer tevreden, daarna nooit meer dat kapsel gehad :(

faylin: wat gaaf zeg! veel plezier alvast!

steeph: wat irritant voor je! Nog een vakantie in het vooruitzicht of was jij al geweest?

linnie: bedankt voor advies: ik ga straks xco ff googlen!

poemi: ja gossip girl is leuk, ben nu bijna klaar, einde van seizoen 4, al vond ik seizoen 3 veel leuker. Grey's anatomie is toch wel ver uit favoriet. Die van jou/jullie?
    Laatst zei iemand iets over prison break, ook gaaf, maar dat duurt wel lang zeg! Meer een heeeeele lange film. (misschien ook wel iets te spannend voor mij ;) ) haha.

eetsmakelijk dames!

Share This Page