@ Faylin: ze woonde al 5 jaar in Amerika, voor haar studie. Maar het blijft een afstand! gelukkig hebben we skype en internet en we proberen 1x per jaar die kant op te gaan @ Ik heb het genoegen met 'heel snel' groeiend haar. ik ben er zelf niet zo blij mee, want het groeit snel uit model. het valt zelfs de kapper op dat mijn haar zo hard groeit! eigenlijk ben ik bijna altijd wel tevreden, maar iedereen knipt anders. @ Debby: vind het niet zo erg om morgen te werken. In mijn omgeving zijn veel mensen op vakantie, dus een dagje extra werken is niet erg. Ik zal mijn ei goed in de gaten houden, want we willen het ei graag benutten
Isa: absoluut, Grey's Anatomy is ook mijn favoriet. Ben al sinds het begin verknocht.nal moet ik zeggen dat ik de laatste seizoensfinale een beetje teleurstellend vond. Mijn man is ook zo van ht duidelijk communiceren. Geen omslachtige hints en zo, anders komt er nooit iets van terrecht. Maar eerlijk gezegd ben ik ook wel zo direct. Al is het soms fijn als iemand je subtiele hints snapt. Debby: goed uitgangspunt, ook met voetbal. Dat wordt hier ook druk gekeken. Ik vind het dus ook niet erg om op zondagmiddag te werken. Heerlijk dat er voor je gekookt is. Is zeer te waarderen.
@Marilouise Hoever ben je met je cyclus? Is het mogelijk dat het vroege kwaaltjes zijn? Is het handig om eens een NOD lijstje te maken? Kun je in één keer zien wie hoe ver is en wie zwanger is en wanneer uitgerekend? @Faylin Hoe zit het inmiddels met jouw temperatuur? Is die al wel gezakt nu je ongesteld bent geworden? @Linnie Wat gaaf dat je ook nog les geeft in de sportschool. Is bodyshape op de lange termijn ook nog een beetje te combineren met je zwangerschap? Geen idee wat het is eigenlijk. Enige lessen waar ik ooit aan mee heb gedaan zijn spinning, bodystep en bodypump maar daar ben ik ook al weer een tijdje mee gestopt. @Steeph Heeft dat met de tour de france te maken dat ie nu ineens in too het wielrennen is? Mijn man zette hem daar ook pas op, ik had echt zoiets: wat doe je nou? Gaan we toch echt niet kijken! @Femmy Zal wel raar zijn als je zusje in Canada gaat wonen. Heb je een goede band met haar? En je zult het de komende dagen wel druk hebben met knuffelen. Als ik zo eens reken zou je je NOD hebben als je in Canada zit toch? Neem je testjes mee? @Debby Lief van je vriend! Hij mag wel vaker vrij zijn zeker Manlief hier kookt ook eigenlijk altijd. Hij werkt onregelmatig dus dat komt voor mij wel goed uit! @Isa Hihi ook al zo'n man die geen hints snapt! En grey's anatomy is zeker favoriet hier, zelfs een beetje bij manlief. Die volgde het soms zelfs op z'n werk Wij zijn nu bezig met de serie Camelot. Is alleen nog niet in nl uitgezonden. En voor Camelot hebben we gekeken naar Game of Thrones, ook super gaaf. Daar heb ik ook de boeken van en van het eerste deel is nu dus ook een serie. Seizoen 2, dus boek 2, is ook al zeker maar ik hoop dat ze de hele serie verfilmen.
Jaaaa hier ook greys anatomy. Private practice vind ik ook heeel leuk. @poemi: Ik weet niet hoe dat sporten op de lange termijn gaat, scheelt wel al dat het nog maar 1 uur per week is. Gaf 2 jaar geleden nog 8 uur per week en werkte daarnaast ook gewoon. Maar het is een les die ik denk ik best wel ff vol kan houden, als ik niet wil hoef ik veel niet mee te doen, alleen maar voordoen en verder verbaal zeggen wat ik wil. En geef ze al zo'n 5 jaar les dus ze weten ook precies wat ik bedoel. Alleen op een gegeven moment gaat het denk ik niet meer hoor. Is ook niet erg motiverend voor hun als ik met niets meer mee doe. Maar kijk wel hoe lang het gaat. heb mijn baas wel verteld dat ik zwanger ben, zodat ze weet dat als ik afbel ze ook weet dat ik me dan echt niet goed voel. Maar een nod lijstje is wel handig miss. Kan je wat sneller zien wanneer iedereen aan de beurt is. @debby: oooh lekker dat je eten klaar stond. gebeurd bij mij niet zo vaak. Eigenlijk nooit. Zelden dat hij kookt. Maarrrr, hij doet verder wel echt alles in huis, als ik niet wil hoef ik echt niets te doen. haha. Dus ja, koken is dan wel het minste wat ik kan doen toch?
@Poemi, mijn temperatuur is inderdaad gezakt. Het is echt een uitvinding dat temperaturen. Nou moet ik wel zeggen dat ik deze maand een perfect temperatuurkaartje had. M'n temperatuur was steeds gelijk, zakte net voor m'n eisprong en steeg daarna meteen. Zo kan ik mijn lijf toch goed in de gaten houden. Ga jij deze maand ook je temperatuur bijhouden?
@ Faylin, wat fijn dat je het zo met temp. in de gaten houdt, dat is niets voor mij dat zou ik echt vergeten enzo. Want dat moet je toch iedere dag dan bijhouden? Of alleen rond je ei? @ Linnie, ja da's wel fijn en makkelijk. Wij eten bijna nooit samen omdat vriend in de horeca werkt en ik niet (meer). Dus naast makkelijk en fijn, ook gezellig! Hoe reageerde je baas op het bericht? Is dat je reguliere baas of de sportschool? @ Isa, de mijne ook onregelmatig, maar da's juist de consequentie dat k meestal alleen voor mijzelf kook. Dus was wel fijn ja! Wat fijn dat je auto wordt ingepakt. Ben je niet bang dat je iets vergeet dan? Frankrijk = leuk waar gaan jullie heen? En kamperen =super hahaha, wil ik volgend jaar ook weer eens doen. Tentje kopen en gaan met die banaan! Doordat ik eerder in de horeca werkte kon ik die series allemaal niet kijken/bijhouden. Wel een tijd Sex&City gevolgd toen ik op kamers zat in Maastricht. En Prison Break laatst ook gekeken vanaf seizoen 1: echt gaaf! Komt daar eigenlijk nog weer een vervolg op? Ik ga ff filmpje kijken... What women want wel eens voorstukje gezien, maar nog nooit de film. Wordt lachen denk ik... Doei doei!
Faylin: hmm das voor mij natuurlijk ook een idee met mijn rare cyclus. Linne: ik moet helaas bekennen dat ik al een paar jaar niet meer sport. Deed aan handbal. Maar werdt onmogelijk door mijn werk. Heb een paar maandjes fitness gedaan maar dat vond ik dodelijk saai. Misschien binnekort nog eens iets bedenken wat ik wel wil doen. Mijn valkuil is wel dat ik vaak te lui ben om mijn biezen te pakken en ook echt iets te DOEN.
@Faylin Dus bij jou werk het wel goed. Hoe houd jij het bij dan? Ik ben benieuwd, ben vandaag begonnen. Ik had gisteren manlief erop uit gestuurd om een thermometer met 2 cijfers achter de komma voor me te zoeken. Is ie naar de apotheek gegaan om het te vragen, hebben ze die thermometers dus niet. Maar ze was wel nieuwsgierig waarvoor hij die wilde hebben omdat voor koorts één cijfer achter de komma natuurlijk wel prima is. Zegt hij dus: Mijn vrouw wil zwanger worden en het had iets te maken met haar eisprong. Hoe hij dat ook brengt dan Kreeg ie ook gelijk een heel verhaal over hoe dat dan allemaal werkt enzo, alsof hem dat boeit Vondt ie niet echt leuk dus hahaha. Gisterenavond uiteindelijk nog eentje besteld bij sensitest, kon me nog net inhouden om niet weer gelijk een heel pakket ovu-testen enzo te bestellen Vandaag dus wel gemeten met een gewone thermometer en als ik die andere binnen heb ga ik daar gelijk op over. @Linnie Voor je baas wel handig om te weten ja, kan ze daar ook rekening meehouden. Maar je hebt wel gelijk wat betreft het niet meer mee kunnen doen met de groep, dat werkt ook echt demotiverend. Wel leuk dat je ze al zolang les geeft, dan ken je iedereen ook een beetje.
@debby: jaaa prison break, heb ik altijd gevolgd. Alleen de laatste paar afleveringen heb ik nooit gezien. En moet zeggen dat ik het op een gegeven moment te langdradig vond. de eerste seizoenen waren het beste vond ik. Maarre ik heb het allebei mijn bazen verteld. Ze vonden het allebei heeeel leuk, ze reageerden echt super. Was wel een opluchting ergens. Vind het wel prettig dat ze het weten, dan hebben ze miss toch meer begrip als je je ineens echt niet goed voelt. What women want is een leuke film, ga het ook zo weer kijken. @steeph: haha ik ken je probleem wel hoor. Ik heb weinig discipline. Wil eigenlijk nu ook sporten nu ik zwanger ben, maar ben nog niet zelf gegaan. Wil sporten om een beetje conditie te houden, niet om strak te blijven hoor. Denk gewoon dat het ten goede kan komen van je zwangerschap als je in beweging blijft. We gaan het zien.
@poemi: ja wel leuk hoor als je al zo lang dezelfde groep les geeft. Ken ze idd ook allemaal bij naam. Wil ze het het liefste ook vertellen dat ik zwanger ben, haha, maar wacht nog maar even. Denk dat ik het wel met 10 weken ga vertellen, heb ik ook mijn echo gehad. En dan is het wat makkelijker om rustiger aan te doen af en toe want dan snappen ze waarom. Als ik nu weken rustiger aan ga doen zullen ze ook gaan denken waarom.
Hier ook een Grey's anatomy fan. Was ook fan van ER. Omdat ik zelf in het ziekenhuis werk, vind ik de series denk leuk. Maar ze zijn vaak onrealistisch. Er gebeuren dingen die in het echt niet kunnen, zoals mensen die gereanimeerd worden, gelijk weer bij zijn. Dus als ik een serie zit te kijken, roep ik regelmatig 'dat kan niet!' Ik sport 2x per week, vaak aerobic. 1x per week ga ik paardrijden. en we proberen regelmatig een stukje te fietsen.
@Steeph Jij hebt dus ook problemen om met je luie kont van de bank te komen @Debby Veel plezier met de film! Wij gaan zo weer een aflevering van Camelot kijken, als manlief nog eens beneden komt tenminste Nog even snel opzetje maken voor lijstje.
@Femmy Dat heb ik dus ook af en toe met die ziekenhuis series. Heb er dan niet echt heel erg veel verstand van, enige wat ik ooit op medisch gebied heb geleerd is zhkh in dienst, maar sommige dingen zijn echt heel erg ongeloofwaardig.
Isa: oh ja vakantie! Wij gaan 18 september 11 dagen naar Italie. Mijn favourite land ooit! Nog even geduld voor ons dus. Denk dat ik dat NOD nog even oversla tot hier meer duidelijkheid is.
wij hebben net nog een ijsje bij de italiaan gehaald. moet nog even kijken of ik vriendlief nog op de bank krijg.
Gelukkig benik niet de enige die 'sportproblemen' heeft. Femmy: ja ik ken het. Ik moet me er ook vaak genoeg aan herinneren dat het maar tv is. Italiaans ijs is ook dik in orde
Hii! Even nog over de shirtjes, jullie hebben mij overgehaald om voor de eerste tekst te gaan! Gisteravond besteld, dus ben benieuwd wanneer het shirtje binnen komt! Jessie: Jij had een borstverkleining gehad ofniet? Dan zal je er wel niet zo blij mee zijn. Mijn borsten zijn ook wat gegroeit, maar vooral veel steviger geworden. fijnn... na de eerste is er niet heel veel stevigheid meer te vinden. Debby: Oe spannend! Ik denk zelf geen tweeling hoor.. Ben gewoon gevoelig met mijn darmen! En jou vriend tweeling.. Dadelijk zijn jullie aan de beurt! Isa: Hahah nou naakt zie ik niet echt zitten! Zou niet weten wat ik met die foto's zou moeten. Idd wel leuk om het iedere week op dezelfde plek te maken. Thanks voor de tip! Wat ben jij klein en wat is je man langg! Haha, dat lijkt me zo leuk! Mijn vriend en ik zijn allebei 1.83.. Vind dat maar saai! Creche: Wij hebben 1 vreselijke moeder die IEDERE DAG om 10 voor half 8 aan de deuren staat te trekken en op de ramen staat te kloppen. Grrrr. Er is al 5 keer wat van gezegt en we doen nu niet meer eerder open... maar toch probeert ze het iedere keer weer. Dát is zoooooooo irritant. Opzicht niks mis met die vroege openingstijden, maar ik vind het wel sneu voor de kindjes zo vroeg je bedje uit.. Wij hebben kinderen die worden om half 8 gebracht, en om 1 minuut voor 18:00 op gehaald. Terwijl moeder niet werkt en gewoon thuis zit. Faylin: dat hoor ik wel vaker ja! Zijn de kinderen er dan ook echt aan toe? Steeph: Goed dat je moed blijft houden! En veel plezier vanavond. Femmy: ooh heerlijk, 4 weken weg! Ik ben jaloers! Sport: Ik vind op een crosstrainer echt geweldig. MAar ik heb hele slechte knieen, dus veel meer kan ik ook niet. Laatst begonnen met hardlopen, en dat ging met de juiste schoenen verbazingwekkend goed. Maar toen werd ik zwanger en kreeg ik er krampjes door in mijn buik. Dan durf ik gelijk niet meer. Ik pak het wel weer op na de bevalling... Beval in maart, dus nog weer even 'strak' worden voor de vakantie volgend jaar!
de sportproblemen ook hier hoor. ik ben over het algemeen erg van alles of niets, met sporten dus ook . Al heb ik afgelopen jaar met mijn zus braaf elke week gesquashd. femmy: doe je paardrijden op een manege? Ik heb eigen paard, althans die heeft mijn moeder overgenomen maar zo nu en dan gaan ik daar nog wel even heen om te rijden, heerlijke ontstpanning! vroeger veel wedstrijden gereden nu geen tijd meer voor! wat doe je voor werk ook al weer in het ziekenhuis? linnie: leuk dat je basen zo goed gereageerd hebben! Hartstikke goed. steeph: oowja, dat duurt nog even maar dan heb je ook wat! cool! poemi: geniet er van!