Ijs: Ooooooooh ik heb net een heerlijke mc flurry m&m's gehad! Vriend bood het aan: tuuuurlijk schat!
tara: goed zo! wat voor kleur shirtje en wat voor kleur letters heb je gedaan? ik heb ook mooie theezakjes maar doordat ik meer vel heb valt er ook meer te push uppen in een bh dat lengte verschil is soms super irritant, ziet er niet uit haha! als we op een roltrap staan is dat dan ook ons momentje, ik een tree hoger, dan altijd even kusje geven, omdat ik er zelf normaal niet bij kan tweeling: in de baby leeftijd lijkt me dat wel zwaar hoor, maar daarna hoor je toch vaak dat ze elkaar altijd goed kunnen vermaken! Uiteindelijk zou ik dat wel leuk vinden hoor, zeker een 1 eiige! tara: zit jou dochtertje dan ook op de creche waar jij werkt of mag dat niet/wil je dat niet?
faylin: wat fijn dat jou lijf klopt met dat temperaturen! Heb je inmiddels 1 met 2 cijfers achter de komma kunnen vinden? ps. volgens mij heb ik nog helemaal niet veel gereageerd op jou! sorry, tis hier ook zo druk, niet express dus!
Mmm.... ik zie allemaal lekkere ijsjes voorbij komen! @Tara We willen natuurlijk dan wel het uiteindelijke resultaat zien! Wat betreft het vroeg wegbrengen. Het scheelt bij ons altijd wel dat als ik hem vroeg weg breng mijn man hem dus ook eerder op kan halen. Als ik hem weg moet brengen moet mijn man van 06.00 tot 14.00 uur werken en hij gaat dan al om 05.00 de deur uit. Meestal is ons zoontje dan ook al wel wakker (normaal niet hoor, alleen als m'n man vroeg moet werken ). Komt een enkele keer voor dat ik hem wakker moet maken maar niet vaak gelukkig. Vind ik ook wel sneu anders. @Isa Jullie schelen wel aardig wat ja. Maandag zagen we een stel lopen waar het andersom was. Vrouw van 1.80 met man van 1.60 ofzo, dat vind ik altijd wel een beetje vreemd om te zien. @Tara Jij bent trouwens ook behoorlijk lang! Bij ons is het wel redelijk 'traditioneel': ik ben 1.76 en manlief 1.85.
@ isa: ik rijd op een manege, heb geen eigen paard. Ik werkte op de intensive care als ic verpleegkundige. dus zag veel narigheid. zit nu even op een ok - complex, bereid de patienten voor en vangt ze op na de operatie. het voordeel is wat meer regelmaat. vorig jaar kreeg ik lichamelijke klachten, ik draaide erg veel nachtdiensten, ongeveer 12 nachten per maand, dit vanwege personeelstekort en zieken. ik kreeg opeens eczeem en doorbraakbloedingen ondanks het slikken van de pil. Na wat onderzoeken bleek mijn hormoonhuishouding behoorlijk van slag te zijn. De huisarts wilde dat de nachtdiensten voorlopig geschrapt werden, vandaar dat ik nu op het ok complex zit. Ik vind dit werk ook erg leuk, af en toe krijgen we ook ic patienten en dan mis ik het werk toch wel een beetje. Mijn hormoonhuishouding is weer helemaal op orde en geen last meer van eczeem enz. Het heeft ongeveer een half jaar geduurd. Maar ik wil mijn lijf gewoon nog rust geven, want de waarschuwing van mijn lichaam is duidelijke over gekomen. Ik zit een beetje in een onderhandeling om terug te gaan naar de ic, maar ik wil eigenlijk geen of maar een paar nachten per maand en dat blijft gewoon lastig op zo'n afdeling.
@Poemi: Ik houd m'n temperatuur elke dag bij. De thermometer ligt naast m'n bed en voordat ik uit bed stap meet ik dan m'n temperatuur. Ik teken dat dan zelf in een grafiekje. Zo zie je duidelijk wat er met je temp gebeurt. Ik moest wel lachen toen ik las hoe je man de boodschap bracht bij de apotheek..haha. Dat zie ik mijn man nog niet doen. Ik heb trouwens gewoon een thermometer met maar 1 cijfer achter de komma. @Isa: Wat heerlijk dat jullie naar Italië op vakantie gaan. Dat is ook mijn favourite land ooit! Wij zijn daar de afgelopen 3 jaar heen geweest en maken nu een uitstapje naar Canada. Maar volgend jaar willen we daar zeker weer heen. Waar ga je precies heen?
jeetje jullie hebben wel weer veel gekletst zeg, dus reageer beetje algemeen als jullie t niet erg vinden. Sport: ik sport normaal 2x in de week, woensdags 1 uur en zaterdags meestal 1 uur en soms 2 uur. Maar nu is er een zomerstop, vanaf 7 september begint het weer. Dus nu tussendoor even hardlopen samen met manlief. Series: ik ben ook fan van Grey's Anatomy en Private Practise. Samen kijken we graag Fringe, Criminal Minds en Bones. Lengte: wij hebben het mooi denk ik, ik ben 1.68 en hij 1.77 Oja en wat betreft je man op de bank krijgen... De mijne zit elke doordeweekse-avond gezellig naast mij althans nu het vakantie is Dat temperaturen lijkt mij echt lastig, zou het echt gaan vergeten. Wij gokken het er wel op, hahah Italie is ook ons favo vakantieland, wij gaan er dit jaar ook nog een weekje heen voordat we op huwelijksreis gaan. Heerlijk goed ijs eten en lekkere pasta en pizza's, jammie
faylin: ow en dan verwissel ik de verhalen ook nog haha! Maar goed, jij ook, want steeph gaat naar italie en ik ga naar frankrijk Wij gaan naar een meertje links van Chambery. Dus als je wakker wordt, bikini aan lekker een duik nemen om wakker te worden Ben zo benieuwd, heb er erg veel zin in! Femmy: wat een gave baan zeg. Ik kan me voorstellen dat je het mist, maar als je een hart hebt voor de zorg dan ben in een ziekenhuis snel op je plek toch? Ik heb zelf 3 keer geprobeerd om HBO V te doen, helaas was ik in die tijd erg ziek en flink in de ontkenning. Nu is het echt niet leuk meer om weer het 1e jaar te moeten doen. Als ik weer ga studeren wordt het in ieder geval in de zorg en HBO. Dus misschien ooit alsnog verpleegkundige of verloskunde. Daglicht doet idd erg veel met je. Ik heb een jaar in een club gewerkt vaak van 21.00 tot 08.00 (veel alchohol , weinig normaal eten, geen daglicht) dat heeft ook het laatste zetje gegeven dat ik in een flinke depressie raakte. Ik ben vandaag besloten dat ik ook meer vitamine D ga slikken. las een wetenschppelijk artikel dat dat zoveel goeds doet! Kindjes en jullie zelf ook niet meer insmeren met factor 50! Dat is juist slecht. Dat laat helemaal geen zonlicht door, dus krijg je ook geen vit D. Je kunt beter 5 x factor 20 smeren. De huidkanker waar iedereen zo bang voor is, komt niet door de zon! Melanomen zitten eigenlijk altijd op plekken waar de zon niet komt. Huidkanker veroorzaakt door zon is makkelijk weg te snijden en eigenlijk nooit dodelijk. (al dus mijn baas ). Ik smeer eigenlijk nooit trouwens, ik bouw langzaam op met zonlicht omdat ik allergisch ben voor zonnebrandcreme!
ja!!! jullie hebben me op ideeen gebracht, private practice! Heb wat afleveringen gezien, ga maar vragen of hij dat voor me wil downloaden vanaf het begin!
Hoi Dames, Flink gekletst zie ik wel! Hier een berichtje uit het zonnige spanje! Hoop dat alles goed gaat daar. ik zou morgen ongetseld moeten worden! Ik heb al wel tekenen van ongetsteld heid voor mijn gevoel dus vrees het ergste..... We zullen het zien en anders weeropnieuw beginnen het is niet anders. Tot snel.. heb niet alles bij kunnen lezen jammer genoeg.
@ Isa ben je voor elk merk zonnebrand allergisch?? Mijn man is voor bepaalde merken allergisch, maar met Garnier gaat het super goed tja dan maar een duurder merk, beter dat dan verbranden. Ik gebruik in het begin factor 30 en als die fles leeg is stap ik over op 20 en soms de olie
@ claudia: geniet lekker van je vakantie! @ isa: ik heb het ook naar mijn zin hoor. maar soms mis ik de hectiek van de ic. al kan het op een ok complex ook spoken hoor. laatst nog een reanimatie gehad, dan krijg je toch weer een adrenaline stoot.
@Isa, ojee, inderdaad de vakanties door elkaar gehaald . Ik ben hier ook niet zo goed in..haha. Dat van dat insmeren of juist niet insmeren, dat roep ik ook altijd. Maar iedereen verklaart mij altijd voor gek en zegt dat de zon gevaarlijk is enzo. Maar mij doet het altijd veel goed. Ik heb vaak veel last van eczeem en door de zon verdwijnt het altijd even.
@ isa: lastig om allergisch te zijn voor zonnebrand. ik smeer we altijd in, meestal factor 20. in april zijn we naar egypte geweest en toen had ik wel factor 50 meegenomen en ondanks de hoge factor toch bruin geworden.
Ik typ weer ns op m'n mobiel dus even n b'tje compact Hier nog zo'n sportfanaat ahum...Wil wel na deze zwangerschap m'n buik weer strak hebben, ben nooit dikkig geweest maar na dit roerige jaar is mijn buik flubberig (al heb ik volgens anderen niks te klagen maar heb wel striae). Heb ook ge-bodypumped & gespinned. Groepsporten zijn al helemáál niks voor mij.. Pendelen is met n kettinkje en een ovaal 'hangertje' eraan een vraag stellen waar 2 antwoorden mogelijk zijn (pendelaars schijnen kaarten te hebben waar ze de pendel boven houden en waar de pendel naar toe 'zwaait' is het antwoord, ik geloof er niet echt in maar omdat we het geslacht niet laten vertellen door de gynaecoloog vond ik het wel grappig. Mijn man is gemiddeld 1.83 en ik ben klein, 1.62 oid! Mijn (.)(.) zijn ook klein dus dat is in verhouding Maar ze groeien nu wel, bij de 1e niet zo, geen nieuwe bh hoeven kopen.. Maar wel bv gegeven en dat ging prima met mijn mini-borsten haha. En als het lukt is het super intiem en bijzonder om te kunnen doen. Heb het idee dat deze zwangerschap in alles heftiger wordt/is! Nu ook weer weeïge buikpijn en pijnlijke borsten. Vanmiddag weer ff misselijk na eten van een saladelunch (voor de liefhebbers; met kip, perzik kaas komkommer en pijnboompitjes, errug lekker)! Ga nog even n flesje maken die de uk op de automatische piloot leeg gaat drinken; hij eet nl ineens geen warme hap meer s'avonds...ook niet zelf doen (al vindt ie dat wel erg interessant) maar eten niet dus.. Kdv hier idd 3 weken dicht erg balen want mijn man kon deze weken geen vakantie nemen...dus eind aug begin sept nog even weg & dus 5 wk geen crèche voor de kleine deze zomer...Maar deze 3 wk spannen de kroon want bijna alle plassers zijn wel een tijd weg sommigen zelfs helemaal parallel en dus komt het op mij neer (& ik heb n eigen bedrijf waar ik m'n klanten ook tevreden moet houden). Balen dus...
Jeeezus dames wat een kippenhok hier!! Ik doe ook maar ff een algemene reactie, goed idee Brondy! Ik was begin dit jaar ook fanatiek aan het sporten geslagen. 1x per week groepsles, 1x zwemmen en 2x hardlopen. Inmiddels heb ik al 3 weken niks meer gedaan en ga ik volgende week mijn abbonement maar opzeggen Ik ben niet zo'n doorzetter. Ben altijd erg dun geweest dus sporten was niet nodig, maar sinds ik met roken ben gestopt (2 jaar geleden) ben ik toch wel flink aangekomen Jaaa Greys Anatomy is leuk! Ik kijk het al vanaf het begin. Wij doen dat altijd met de vriendinnen een Greys meeting en dan gaan we met z'n allen kijken haha. Private practice is ook leuk! Dat verhaal van de zonnebrand klinkt eigenlijk best logisch Isa. Ik smeerde me vroeger nooit in, nu wel.. Krijg rimpels tussen mijn borsten en ik denk dat het wel iets met de zon te maken heeft. Temperaturen doe ik ook niet aan.. Maar knap dat jullie het zo bijhouden! Iemand vroeg naar mijn sluier.. Nee ik ga Maxima niet overtreffen. Maar hij is wel net zo lang als mijn sleep, vind het zelf heel mooi. Heb vandaag mijn jurk weer gepast en meegenomen. Hij hangt nu te wachten bij mijn broer thuis Net ook proefdiner gehad voor de bruiloft.. Lekker!! Oh ik zit echt bommetje vol. Sorry als ik misschien teveel over mijn bruiloft praat, maar mijn hoofd zit er nogal vol mee!!
Over de theezakjes en slappe borsten.. Zitten jullie daar niet mee? Mijn borsten zijn toch zijn toch wel 'belangrijk' voor mij en vraag me af hoe ze eruit gaan zien na evt. borstvoeding. Klinkt misschien stom.. Zeg altijd voor de grap tegen mijn vriend.. Ik geef wel borstvoeding, als jij daarna de borstlift betaald
zo iedereen is weg! alles besproken en de afspraken gemaakt, Nu dan de grote vraag ? WIE HEEFT MIJN GROENE CONTAINER GEJAT? sinds vandaag spoorloos na het legen en er staat er geen 1 meer in de straat, dus zeg het maar. ik kan niet zwanger zijn we hebben niet geklust deze maand door de operatie, het zou mij ei kunnen zijn heb van de week al verteld dat mijn eisprong ene dag of 5 later is dan normaal gemiddeld hoe je het wil noemen, mijn menstruatie moet volgende week vrijdag weer komen ben benieuwd.
Lwal ik heb kleine borsten maar het zijn geen vormeloze borsten of theezakjes geworden na bv. Heb ik eerlijk gezegd best veel over opgezocht bij de 1e zwangerschap en het schijnt een ontzettend onzin ding te zijn waar vrouwen elkaar bang mee maken...Maar goed; bij de eerste geen cupmaat gegroeid en nu wel al erg gespannen borsten dus misschien als alles extreem wordt opgerekt dat t wel effect heeft...We zullen zien, je blijft nou eenmaal niet eeuwig jong en knap de opvolgers zuigen je leeg haha
@Lwal: Logisch hoor dat je helemaal vol zit van de bruiloft. Had ik toen ook en zeker als het dichtbij gaat komen. Ik had ook een lange sluier, gaat op een gegeven moment wel wat zwaar aanvoelen.. @Tara en Isa: Is idd voor mij iets minder dat mijn borsten nu weer zo groeien. Manlief vind het niet zo erg. De eerste dagen voelde ik het ook aan mijn littekens, nu minder maar ze zijn wel gevoelig en staan strak. Vanavond MvM langs geweest. 4 flessen in huis, mag maandag beginnnen met opvangen. Mocht kiezen tussen een armband en ketting. Heb voor de ketting gekozen. Vanavond ook wat last van mijn onderrug en een rommelende buik. Maakt wel wat onzeker, hoop gewoon zo dat het goed blijft gaan.. Ik heb de waargebeurde film op rtl4 zitten kijken was erg ontroerend.