haha, ja toch. en anders ben ik idd ook iemand die me verspreekt. Maarre, ze zeggen dat bij de tweede de buik toch ook sneller groeit
Ja dat klopt. Ik ben dus ook heel benieuwd hoe dat zal gaan. Bij de eerste had ik met 15 weken al echt een zwangerschapsbuikje.. Plus dat ik hele gevoelige darmen heb, en mijn buik dus meteen bolstaat als mn darmen iets geprikkeld zijn.
Ik kan denk ik niet wachten als ik zwanger ben om een buikje te hebben.haha. Ga nu ff film kijken, zal proberen mijn laptop aan de kant te leggen. haha. Dus dan weten je als ik niet meer reageer. Heb straks alleen weer veel werk dan om bij te lezen. Nou miss tot straks en anders morgen
@ Tara:die darmen heb ik ook last van, heel erg is dat he? Lijk soms echt net zwanger haha! Kreeg laatst zelfs al de vraag hoe lang ik nog moest???? :O Gelukkig is dat een jongen die niet helemaal 100 is, met een zeer laag IQ, hij schaaaaaamde zich niet eens!!!!! Wij willen niet weten wat het wordt, lekker spannend! Ons huis is sowieso landelijk/neutraal. Wonen hier nog niet zo lang en alles lekker nieuw Dat willen we dus ook doortrekken in de babykamer... en dan wil ik Nijntje als 'thema'. In die coole grijstinten! Als het een jongen wordt kan er blauw bij en bij een meisje roze Het is zelfs zo, dat ik van die deurstickers heb weet je wel? Woonkamer, slaapkamer etc... 1 kamer boven heeft nog geen sticker ik zeg steeds dat die met plakken kapot is gegaan en ik een nieuwe heb besteld whahahaha Ik ga ook ff chillen... moet de vaatwasser nog uitpakken. EN JA ik laat het weten!!!
Debby oh gaaf! Ik vind de landelijke stijl/riviera maison helemaal geweldig! Wij hebben ook op bijna alle deuren stickers heb er toevallig vanmiddag nog weer een bult binnen gekregen. Meubels wit met taupe blad en witte river house stickers. Mooi hoor met dat nijntje thema in het grijs! Leuk! En SUCCES! Spannend. Ik duim voor je.
Zo heb weer lekker zitten snotteren bij babyboom. Alleen maar moeilijke verhalen daar zeg! Mag van mij ook wel eens een echte normale zwangerschap tussen zitten, maar het is bijna alleen maar ellende. Debby, hahaha die sticker op de deur. Heeft niemand je door? Ik mag van mijn vriend geen namen ophangen/plakken. Die zegt: ik weet toch dat het de slaapkamer is, ben niet achterlijk hahaha. Ik hou ook wel van die landelijke stijl en heb ook allemaal beetje natuur tinten en grijs en wit enzo. Kinderkamer heb ik echt geen idee van....Zie ik tegen die tijd wel.... En ja ik lijk ook altijd een paar maandjes zwanger. Ik sta er ook bekend om dat ik altijd met mijn uitpuilende buik doe alsof ik zwanger ben en krijg dan vaak verbaasde reacties, dat het net echt lijkt. Maar wel zwaar irritant! Want ik ben het nog niet en idd, als je dan echt zwanger bent dan zie je het denk erg snel bij mij. Vind het wel erg leuk om dan een buikje te krijgen en grote borsten zal je me ook niet over horen klagen hihi. Hé Lin, zit jouw vriend soms ook mee te lezen hier? Dat ie zijn playstation er weer bij pakt? Mijn vriend speelt Call of duty heel vredig sfeertje zo met alle kogels en lijken of dat beeld en ik maar huilend babyverhalen kijken haha we lijken wel gek! Mijn vriend had vandaag es even mee zitten lezen en vond het niet zo leuk dat ik zijn gewicht verteld had hihi. Gelukkig is het hier anoniem
O ja, Debby hoe is het mogelijk dat je eerst de vaatwasser uitruimt en daarna pas gaat testen hahaha. Ik zou niet kunnen wachten hoor!
Hey meiden, Ik ben ook net gestopt met de pil (zie onderschrift ) en ik zag toevallig het berichtje van Mammadoe bij 'ons' clubje staan, maar jeetje zeg, wat gaan jullie hard! (qua berichten dan). Allemaal druk bezig met zwanger worden dus hihi. Wij willen nu voor een tweede gaan. Komende maand nog even veilig doen en dan gaan we voor het 'echt'.
Hoi Poemi! Gaan wij hard ja? Hihi, 't is hier ook zo gezellig Die deur heeft nog niemand door hahaha, maar gelukkig komen vrienden/familie ook niet regelmatig boven! Ik heb de vaatwasser idd uitgeruimd.. ik hoef nog niet te plassen haha! En dat ken ik niet echt op comando doen... Dus ff geduld...
Hoi! Leuk dat je ons gevonden hebt. Ja we zijn allemaal beetje verslaafd haha, aangezien we ons nog niet bezig kunnen houden met ovulatietesten, kinderkamers enz. en we ergens ons ei kwijt moeten En mag ik vragen wat jullie ertoe beweegt om eerst nog een maand veilg (met condoom ofzo?) te doen? Wil je eerst even kijken wat je cyclus doet? En was je bij de vorige snel zwanger of heeft dat even geduurd?
Mammadoe: Hahah eigenlijk heeft je vriend ook groot gelijk! T slaat ook nergens op. Maar het staat zo leuk, dan hoeft t ook nergens op te slaan toch? Darmen, daar hebben er dus meer last van! heeel vervelend. Poemie: Wat leuk! Wens jullie heel veel succes! Hopelijk is het snel raak voor jullie!
Veel water drinken debbie welke test heb je in huis dan? Toen ik mijn foliumzuur ging halen bij de drogist, zag ik 1 zwangerschapstest (de goedkoopste) voor 7,99. Ik vind het nogal wat. Als ik dan lees dat mensen 21 zwangerschapstesten doen....dat kost een vermogen! Maar las ook dat veel vrouwen er twee bij de kruitvat halen voor 5,-, kijk dan wordt het leuk
Mammadoe, ik had destijds een XLpakket van matcare via internet, was heel goedkoop. Die zijn alleen niet meer verkrijgbaar. en de 2 voor 5 zijn heel fijn en duidelijk! En heel veel water drinken kan er ook voor zorgen dat het te verdunt is, en je negatief test.
Nou.... ik heb dus net de test gedaan. Heb niet teveel gedronken... helaas... negatief! Hoe kan dat nou?? Nu hoop ik maar dat ik dan snel een keer ongi wordt, zodat ik kan gaan tellen. Getver, wat frustrerend.. Of zou het dan toch te vroeg zijn?? Kan jullie dus helaas niet heppie maken. Maar bedankt voor het mee zenuwen iig
Ohja, die testen, ik had Clear Blue gehaald... zonde van het geld dus zie ik! Kruidvat zei je? 2 voor 5??
He wat jammer. Waarschijnlijk is je cyclus nog niet op orde en duurt je periode gewoon langer dan met de pil, waardoor je dus als het ware niet over tijd bent. Nu gewoon maar de menstruatie afwachten....Kan snel zijn, maar kan ook nog lang duren als ik sommige meiden hun onderschrift zien.... Ik ga idd binnenkort even een voorraad kopen van die website, want iedere keer bij de drogist zo een dure halen heeft ook geen zin! Ow leuk! Heb nu al zin om mijn eerste test te gaan doen. Wel een raar idee dat je vroeger wel eens een test deed en superblij was als je niet zwanger was, en je nu teleurgesteld bent als je dat ziet.... Wie is de volgende voor wie we kunnen meezenuwen??? Ik ga denk ik maar even lekker slapen, want ben kapot na deze lange werkdag! Tot morgen!
Ja, Mammadoe, je hebt gelijk maar ik ga meteen in rampscenario's denken, dan denk ik dat er iets mis is... of dat ik niet zwanger kan worden (na 1,5 maand :S) stom he? Volgens mij werkt dat ook alleen maar averechts... Slaap lekker! Morgen ook weer lange dag?
Balen debby! Hoever in je cyclus zit je nu?? Ben je al op of over je nod heen? Ik heb de testen van zzwanger en kids net besteld. 3 cassetes normaal, en 3 uiterst gevoelige zwagnerschapstesten die je bijna een week voor die tijd al kan gebruiken. Spannend! Ik ga rond 23 juni mijn eerste test doen!