Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Jessie: Ik heb daar zelf weinig verstand van, maar ik hoop zo voor je dat het er maar gewoon bij hoort!

2. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jessie: ik heb er ook geen verstand van.. Maar als je het nie vertrouwt de dokter of verloskundige bellen! Misschien kunnen zij je gerust stellen? Ik ga voor je duimen dat het niks betekend!!!

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ jessie
    Sorry ik weet daar ook niets van, maar wat Lwal zegt is miss het beste.

@ faylin
    Ik vind het ook wel fijn, met de pil was ik echt max 5 dagen ongesteld. Nu is het wel heel kort, maar ach mag eigenlijk niet klagen he ;)
    Oja en 31 kids?? dat is veel zeg..

Bijna vrij :D

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik zou gewoon even voor de zekerheid de dokter bellen wij kunnen van alles zeggen maar je blijft ongerust,

hier weer ontwaakt ben niet fit te krijgen echt een rotdag, ik hoef er gelukkig niet meer uit, ik voel me alsof het 5 uur in de ochtend is zeg maar.

manlief haalt de kleine man op dus dat scheelt.

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Jessie Heb je de vk of ha al gebeld? Ik heb het zelf vrij veel gehad aan het begin van de zwangerschap, denk zeker wel de eerste 12 weken. Regelmatig de vk ervoor gebeld maar zo vroeg kunnen ze er eigenlijk nog niet zo veel mee. Pas toen ik dus dacht 7 weken zwanger te zijn mocht ik eindelijk een keer langs komen. Hopelijk hebben ze bij jullie een ander beleid en kunnen ze je snel gerust stellen!

@Brondy 2 dagen is zeker niet lang, wel verstandig om voor de zekerheid eens te testen van het weekend voordat je gezellig mee gaat drinken.

@Marilouise Balen dat je zo'n rotdag hebt gehad. Wel lekker dat je man voor de kleine zorgt!

Ik ben vanmiddag ook even lekker m'n bed ingedoken om een film te kijken, Beastly ofzo, soort moderne Belle en het Beest. Was niet heel veel aan maar ik was te lamlendig om een andere op te zoeken ;)

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @jessie: kan me goed voorstellen dat je er onzeker over bent. Maar volgens mij hoeft het niet ernstig te zijn. De eerste 3 maanden kan je bloedverlies krijgen. Ik heb het gelezen waarin het precies staat uitgelegd.
    En zolang het hierbij blijft en je geen echt bloed gaat verliezen hoef je je denk ik niet heel druk te maken. Heb je ook last van krampen of niet?
    En als het zo blijft kan je altijd de vk bellen.
    Maar ik zou ook helemaal in de stress schieten hoor. En je denkt dan meteen het ergste. Wil wel kijken voor je waar ik dat artikel heb gelezen, dan stuur ik je de link even door.

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Jessie, kan me je reactie goed voorstellen,maar ik zou ook niet meteen in de stress schieten (dat is nog slechter toch?) en volgens mij heeft Linnie gelijk.... En ik zou het advies van Lwal ook opvolgen, gewoon een belletje kan toch geen kwaad?

8. marilouise

zo de kleine man ligt lekker op bed hij was totall loss had niet geslapen op het kdv, dat hoeft toch niet als je 1,5 bent.

nu lekker op de bank neer ploffen en prison break kijken, verder lekker op tijd naar bed.
    en hopelijk morgen een heerlijke dag met mijn kleine boefje

en ik ga nog een verzoek doen mensen die de zon hebben gevonden willen jullie mij ook wat sturen ik verlang ernaar.

9. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Even snel effe langs.
    Net thuis van mijn werk, snel gegeten, maar ik ben kapot.
    vanmorgen nog lekker geknuffeld met vriendlief, toen in vanavond naar huis reed, voelde ik een steek rechts onder, bleef ook even doorzeuren, misschien al mijn ovulatie, maar dan is het wel wat vroeg.

@ Jessie, ik kan je reactie voorstellen, het komt vaker voor, maar misschien toch even de huisarts bellen.

10. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    Jessie: bloedverlies komt vaker voor wat niet ernstig hoef te zijn, zoals al vaker gezegd gewoon een belletje! Die stress is idd nog slechter dan een pakje sigaretten zeggen ze!
    Heb je ondertussen al gebeld?

marilouise: isa slaapt nog steeds lang en elke middag ongeveer! (2,5 jaar)

poemi: jij nog steeds niet lekker?

ik heb voor de verandering eens even niet zo veel te melden! tot morgen!

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo het is eens een keer rustig hier ;) althans tot nu toe.

Heb vandaag eindelijk mijn verlovingsring terug van de juwelier. Voor de bruiloft was er een steentje uit gevallen (april) en heb ik hem weggebracht. En nu kon ik hem pas ophalen :x
    Maar mocht van hun wel een ring uitzoeken die er op leek en die lenen tot de mijne terug was :)

Mijn menstruatie is nu echt helemaal over, vanmorgen nog heel iets bruin, maar dat kon ik af met een inlegkruisje :(

Naja, genoeg over mij..
    Jullie zijn nogal stil vanavond.. Iedereen is toe aan vakantie waarschijnlijk, althans aan mooi weer ;)

12. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer thuis van werken.. Idd erg rustig hier! Is een verschil vergeleken met de afgelopen dagen!

Jessie ik ben wel benieuwd of je de dokter nog hebt gebeld..

Brondy: wat stom dat je zo lang op je ring hebt moeten wachten! Maar dan ben je er nu zeker weer extra blij mee?

Vandaag is onze nieuwe keuken geleverd en die wordt zaterdag geplaatst.. Nu staat heel onze huiskamer vol dozen!!! Ben blij dat ik morgen niet in die zooi hoef te zitten haha..

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii, ja zeker rustig hier.

@brondy: Dat heeft dan best lang geduurd je ring, maar gelukkig is het weer terug. en lekker dat je menstruatie nu bijna over is. Op naar de volgende ronde.

@lwal: wat leuk een nieuwe keuken. Nu eerst dan in de rotzooi, maar als het eenmaal staat ben je helemaal blij:)

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Whhaaaa Isa! Je mag over 4 dgn al weer testen! Hoe voel jij je eigenlijk?

Hier ook weinig te melden. Avonje home alone... Vriend is werken. Nu ff lekker een filmpje aan het kijken. Had ff lekker gedoucht, haren wassen, beetje tutten, epileren, body lotion smeren etc... :) heerlijk af en toe!

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Lwal, leuk een nieuwe keuken, wat voor 1 krijg je? :)

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben zeker blij als de keuken straks staat. Erger me al 2 jaar aan onze keuken omdat ik hem zo lelijk vind..
    We krijgen een witte landelijke keuken, met zo'n verdikt keukenblad in grijze houtprint.. Weet niet of jullie dan snappen wat ik bedoel?

Debby: Lekker toch af en toe zo'n avondje voor jezelf? Ik kan daar echt van genieten!

Linnie: Hoe is het eigenlijk met jou en de kwaaltjes? Wanneer krijg jij je eerste echo?

Ik ben me toch een partij moe.. niet normaal!! Ga zo denk ik maar vast in bed liggen met de laptop

17. marilouise

dames het zit hem in het weer hoor dat we allemaal zo moe zijn!

Rins slaapt hier normaal ook iedere middag echt heel lang minimaal 3 uur , maar denk dat hij last heeft van een sprongetje hij is al een week aan het rotzooien met slapen. maar ach vroeg op bed in de avond.

nou weer 3 afleveringen gekeken en nu zo lekker bedje in.
    en hopelijk morgen een betere dag.

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Klinkt wel heel gaaf! Nog even in de zooi zitten, maar je krijgt er wel iets moois voor terug.

@Brondy Dat heeft lang geduurd dan. Gelukkig heb je hem weer terug. Wel grappig dat je een ring kon lenen van ze!

@Isa Ik had vandaag gewoon even een baaldag en ben daarom eens lekker m'n bed ingekropen. Het was toch m'n vrije dag. Gelukkig had ik al wel gesport ;) voel ik me weer niet zo heel slecht.

Hoe voel jij je trouwens? Nog steeds last van kwaaltjes?

Ik ga zo ook maar weer eens m'n bedje opzoeken, morgen gaat de wekker om 05.40 uur, gelukkig iets later dan woensdag...

En het wordt ook echt eens tijd dat de zomer weer terug komt, dit weer is echt niet leuk!!

19. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Poemi 5.40.. Dat klinkt voor mij als midden in de nacht! Lekker dat je vanmiddag terug naar bed kon!

Ik denk ook echt dat we allemaal zo moe zijn door dit weer! Ik heb helemaal zo'n herfstgevoel.. bah! Maar het schijnt begin augustus beter te worden he!

20. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    brondy: wat schandalig lang heb jij op je ring moeten wachten zeg! moesten dat steentje zelf nog uit de rots gaan halen ofzo??

debby: ja! ik heb vandaag getest, maar negatief. Ik voel me gek. Geen echte duidelijke kwaaltjes. Mijn vriend heeft al een paar gezegd, och, jij bent zoooo zwanger! haha. Eerst zien. Ik zou het wel raar vinden als he tniet zo is, voelde anders dan anders.. Maar of dat met zwangerschap te maken heeft?? mijn buik rommelt wel.

lekker zo'n verwen-jezelf-avond. Ik kan daar ook uren over doen. Als isa morgen weg is ga ik denk ik ff lekker squashen in mijn eentje, zonnebanken en een nieuw shirtje om in te sporten kopen.
    Daarna uitgebreid tutten en opmaken en klaarmaken voor een heeeeele lange avond girltalk!

marilouise: hopelijk is zijn sprongetje gauw over, bij isa waren die sprongetjes echt drama!

morgen lekker gymen en daarna isa naar mijn ouders brengen, die gaat daar lekker logeren, ik met vriendin uit eten en misschien nog ff stappen en dan UITSLAPENNNNN!!! yes! daarna lekker naar mijn ouders, paardrijden met isaatje.

lwal: nee ik snap niet wat je met die keuken bedoeld, plaatje?:D

weltrusten!!

Deel Deze Pagina