Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @lwal: nou ben benieuwd, laat je wel een foto zien? Of zal ook vast wel op hyves komen.
    Met mijn kwaaltjes gaat het wel goed. Had een paar dagen heele gevoleige tepels, is nu weer minder. Gister echt misselijk geweest, vandaag gaat het weer. Blijf alleen heel vaak heel licht in mijn hoofd voelen, is niet zo lekker. En mijn darmen zaten helemaal op slot, heb ik veel buikpijn van gehad dinsdag, en woensdag was het juist andersom, kon ik naar de wc blijven rennen. Nou dat was het zo'n beetje. Ooh ja, en ben de laatste dagen kapot, maar komt ook omdat ik niet zo goed slaap en wil gewoon ZON. haha

@isa: aah nog steeds negatief, jammer. Ik voelde me echt niet zwanger, achteraf wel wat kwaaltjes. Maar weet nog wel dat ik ongeveer een week voor mijn nod naar mijn vriend een bericht stuurde dat ik me zo raar voelde, wist niet wat het was maar voelde me gewoon anders en was heeel onrustig. Miss wist mijn onderbewuste het gewoon;) haha. En jij voelt je dus ook anders. Wie weet. Ik had trouwens ook die nacht een droom dat ik positief testte, best raar allemaal.

Maar je hebt dus lekker nachtje voor jezelf morgen, lekker hoor. En lekker dat je ff kan uitslapen, volgens mij verlang je daar echt af en toe naar met een kind. Daarom geniet ik er nu nog maar ff van:p

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Dames, goed nieuws: het mooie weer komt eraan :D, aldus Piet Paulusma! Morgen prima, zaterdag bagger en na het weekend komt het 'zomerse' weer er weer aan! JOEPIE! Wel balen dat zaterdag slecht is, dan komt ons nichtje en wilden we leuke dingen (buiten) doen... najah, dan maar wat anders...

Ik ben ook VET MOE! Ga nu lekker mn mandje in... nog ff tv aan en dan tukkie doen. Morgen lange dag: werken en de Nijmeegse 4daagse. Kan niet eerder weg op mn werk omdat ik alleen zit.. helaas..

Lwal, je keuken klinkt goed :) kan me helemaal inbeelden!

Slaap lekker meisjes... tot morgen!

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Oja, Isa, wat jammer zeg... maar wie weet! Het is nog vroeg... ;) ik duim voor je!!!

4. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Ik kom nog even langsvliegen. Druk gehad met bakken. Wel weer gezellig met mijn vriendinnetje bijgekletst. Hier geen bloed. Mijn vriendin zei al dat ze zelf ook vaker 2 maanden geen menstruatie had, in de eerste maanden na het stoppen met e pil. Helaas zijn dat sooet stomme dingen normaal.

Lwal: heerlijk, dat jullie een nieuwe keuken krijgen!

Isa: wat jammer dat je test negatief was. Zeker als je het niet verwacht. Wellicht was het nog wat vroeg.

Debby: hoop dat je geljk hebt, over het weer.

5. Tara86

Tara86 Actief lid

Jun 7, 2011
    372
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    goedmorgenn!!

Ik heb jullie gister verwaarloosd, en vandaag helaas ook weer! :(
    Werken en savonds ook nog eens druk.. Ben zo moe!
    Maargoed, nog 1 dagje en dan hebben we lekker weekend en komt de echo steeds een stukjes dichterbij! :D

Jessie: Hoe is het nu? Nog steeds donkerbruin? Zolang het niet rood word en je geen krampen hebt, is er waarsch niks aan de hand!

Isa: Balen dattie nog negatief is.. Maar het kan nog he!

Werkze allemaal en een fijne dag!
    Tot vanavond.

liefs

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Goedemorgen hier enorm uitgerust vannacht en vandaag fris en fruitig opgestaan. wordt een beetje somber van het weer maar goed, nog even en dan echt eindelijk mooi weer zou het ?

ik hoop het zo.

vandaag lekker een dagje samen met de kleine man zo even een paar boodschapjes halen en even naar de markt hier op het dorp (5 kramen)

rins is een stuntman aan het worden overal op klimmen en avanf springen houd af en toe mijn hart vast. zal blij zijn als ik volgende week ongesteld ben geworden dan kunnen we daarna echt aan de slag.

7. isa091208

isa091208 Actief lid

Jan 29, 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    goedemorge allemaal!

marilouise: lekker dat hij zo klimt, ik vind dat er altijd zo schattig uit zien! doet hij een beetje voorzichtig of banjert hij lekker door? wat een verschil he met een paar maanden terug?

tara: ja ik ga zondag weer testen, misschien heb ik nu wel een langere cyclus en dan zit ik veel te vroeg! werkse!

steeph: het is niet te hopen dat jij dat ook hebt. Wat heb je staan bakken? Leuk idee trouwens om vriendinnetjes uit te nodigen en te gaan bakken :D ga dat binnenkort maar eens doen!

debby: van mij mag het nu wel kutweer zijn tot woensdag, die dagen kan ik nu wel volhouden :D haha, dan begint het als mijn vakantie begint. Zul je net zien, wij 2 weken mooi weer op vakantie, hier ook, komen we terug is het weer klaar met het mooie weer :x (ik ben altijd erg winterdipgevoelig!)
    Zullen we met zijn allen duimen voor nog een paar hele mooie maanden, volgens mij hebben we dat allemaal nodig!
    jij loopt toch niet mee?

linnie: ja ach wie weet. Onrustig, dat is wel het goede woord! Maar goed, mijn hoop valt een beetje weg op de een of andere manier. (al eerder gezegd, dat is mijn strategie op tegenslagen, op het ergste voorbereiden haha!)
    licht in je hoofd als je op staat enzo? Ben je bekend met een lageren bloeddruk? Als je zwanger bent dan kan hij ineens nog verder zakken wat soms vervelend kan worden..

en ja uitslapen, oeh ik kijk zo uit naar morgen! vanavond trouwens ook!
    nu kindje aankleden!

8. marilouise

@isa allereerst wij willen ook goed weer hoor.

nee hij doet totaal niet voorzichtig, hij zit ook helemaal onder de blauwe plekken en iedere keer een bult op zijn hoofd, man man kleine stuntman is het.

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Marilouise Fijn dat je een beetje uitgerust bent. Vandaag kregen jullie de uitslag van het ziekenhuis toch? Van je mannetje z'n voet?

@Isa Voor jou blijft het dus nog even spannend... Vanavond dus een avondje voor jezelf, lekker hoor! En ook nog uitslapen, wat een luxe.

@Steeph Dat is wel balen, 2 maanden niet ongesteld worden. Hopelijk gaat het bij jou toch echt niet meer zo lang duren..

@Debby Veel plezier bij de 4-daagse vandaag.

Wat het goede weer na het weekend betreft: hoor net van m'n collega dat het toch wat langer duurt. Denk dat jij geluk hebt Isa, het wordt nu wel vanaf woensdag beter :)

Vandaag weer een dagje werken, voel me al wel iets beter dan gisteren dus dat moet wel lukken. M'n menstruatie is nu ook al echt een stuk minder dan gisteren. Eigenlijk vanaf gisterenmiddag al, wel vreemd maar vind het ook niet echt erg. Hopelijk is het weer snel over, kunnen we weer verder :)

10. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ isa: balen van je test! Maar misschien is het idd nog te vroeg.. Zal voor je duimen! Veel plezier vanavond! En ik hoop met je mee voor dat goede weer, ben ook echt een zomermens! Maar het komt eraan, dus we hebben weer iets om naar uit te kijken!

Steeph: Nou hoop voor je dat het niet zo lang gaat duren! Maar het kan echt ja.. Bij mijn vriendin duurde het 6 maanden :s Maar dat zal bij jou vast niet zo zijn!

Debby: veel plezier vandaag! Lijkt me echt gezellig..

Poemi: fijn dat je je weer iets beter voelt! En lekker dat je ongesteldheid weer over is!!

Heb nu nog geen foto's van mijn keuken, maar die laat ik nog wel zien...
    Zo weer gaan werken. We gaan volgende week op kamp met de kinderen, dus dat levert nu al een hoop stress op voor ze. Hoop dat het rustig blijft..

Fijne dag allemaal!

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Ik keek net op weeronline voor de komende 14 dagen en het ziet er inderdaad niet zo zomers uit :x maar niets is zo veranderlijk als het weer, dus hopelijk wordt het nog beter.

Ja het duurde belachelijk lang voordat ik mijn verlovingsring terug had. Was echt blij dat ik er 1 mocht lenen, vond het wel belangrijk voor de ringwisseling. Maar toen ik hem gister weer om deed zei manlief: het is nu net als toen ik je gevraagd had. Ik keek toen alleen maar naar de ring, hoe onwerkelijk en hoe glimmend :D En dat deed ik gister avond ook weer :)

@ steeph
    Hoop t ook voor je dat het geen 2 maanden duurt :$

@ isa
    Zal ook voor je duimen, miss was je inderdaad te vroeg.

@ lwal
    Klinkt goed de keuken, ben wel nieuwsgierig naar het eindresultaat.
    Wij hebben vorig jaar een nieuwbouw huis gekocht en toen mochten wij natuurlijk ook een keuken uitzoeken. Wij hebben ook een grijs verdikt keukenblad, dus snap wat je bedoelt ;)

@ marilouise
    Lekker he dat je een x weer goed geslapen hebt. Denk dat ik morgen maar eens ga uitslapen. Eindelijk geen sport in de ochtend.

@ poemi
    Fijn he, als de menstruatie niet al te lang duurt :)

12. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Zo ff snel, weinig tijd. We gaan zo op puppy-kraambezoek. Oom en tante van mijn man hebben een nieuwe puppy. Zo'n hond als Kuifje ook heeft. Ben benieuwd.

Nee twee maanden hoop ik ook niet. Nou ja, afwachtwn

Hebben cupcakes gebakken en versiert met fondant. Wilde eerst taart maken omdat ik nog veel mix in de kast had staan. Maar mijn vriendin had geen wegschaal dus konden nix afwegen... Was bij haar thuis, en ik had de hele zooi meegenomen. Volgende keer dus taart bij mij thuis.

Vanmiddag nog lekker naar Maastricht met een vriendin. Kijken of ik nog iets aan mijn Blond collectie kan toevoegen. Tot vanaaf

13. marilouise

ja we hebben de uitslag gekregen half nu krijgen straks de rest te horen wat te doen nu, maar op het eerste gezicht zien ze niets op de foto behalve extreem veel meer slijtage als normaal dit zou het kunnen verklaren waarom die zo last heeft maar dan zal die er mee om moeten gaan, dus afvallen en goed bewegen, ben benieuwd dokter zou even overleggen en dan terug bellen, op zich vond hij het ook wel verstandig om even te laten kijken in het amc waar die toen geopereerd is.

14. Jessie886

Jessie886 Actief lid

Jun 27, 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Goeie morgen dames,

Heb na gisteren dat kleine beetje geen last meer gehad van bruine afscheiding.
    Vanochtend vroeg weer erg misselijk, dus toen manlief naar z'n werk ging ben ik nog even terug onder de wol gegaan. Toen de boodschappen maar gedaan.

Hebben het gisteren de moeders (moeten) verteld. We gingen gisteren bij mijn schoonmoeder eten en die had mosselen klaar gemaakt. Dat durf ik nu niet te eten dus toen moesten we het wel vertellen. Daarna zijn we toch ook maar even naar mijn moeder gegaan om het te vertellen.
    Aan de ene kant wel blij maar had graag nog even gewacht en het anders gedaan...

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Isa, hahahaha NEE ik loop niet mee :p ben nu gewoon lekker aan het werk. Sinds kort woont mijn broertje in Nijmegen en die zij dat ik écht bij de 4daagse een keer moet zijn. Dus tjah... en ik had plannen met 2 vriendinnen voor vanavond, dus da's nu een mooie combi.

Onze aanhang gaat ook mee. Erg leuk, de mannen kennen elkaar nog niet. 1 vriendin uit Hengelo OV met een Engelse vriend, en een vriendin uit Utrecht die sinds kort een vent heeft! Wordt vast gezellig. Eerst ff samenkomen in Arnhem (vanuit daar gaan we met de trein, want het verkeer in Nijmegen is nu bagger). Heb er wel zin in :) nog een paar uurtjes...

Steeph: leuk Maastricht!!! Ik ga binnenkort ook. Altijd daar gestudeerd en na mn afstuderen in 2008 nooit meer geweest. Nu gaan we in onze vrije week een nachtje Valkeburg combi met M'tricht doen. Zin in! Heeeeeeerlijke stad vind ik het! :D

Jessie, wat spannend was dat of niet? Hoe reageerden ze?? Wel jammer dat je het nog niet wilde, maar misschien nu ook wel een opluchting?

Balen trouwens dat het mooie weer nog ff uitblijft... ik zeg: laat het na woensdag dan maar een lekker lange zomer rond de 25 graden worden!!! :D tot oktober ofo :p hahah

Ik ga weer ff verder... tot straks denk ik. En anders pas zondag....

Toedels!

ps: heb ik alverteld dat ik vandaag erg blij ben??? Mijn examen van vorige week voor vakvolwaardig Intercedent gehaad: een 7!!! *trots*

16. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Debby: proficiat! Goed grdaan zeg, dan mag je ook wel blij zijn!
    Maastricht is idd erg leuk. Wij wonen er 20 minuutjes vandaan dus kunnen er makkelijk ff heen om een middagje te shoppen. Doen we dus ook regelmatig. Valkenburg is ook erg leuk.

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Gefeliciteerd!

@Jessie Lastig dat je zo, onbewust, voor het blok bent gezet. Maar hoe reageerden ze?

@Steeph En, hoe was het bij de puppy? Die cupcakes klinken trouwens wel lekker hoor!

@Marilouise Dus jullie kunnen er nu nog niet zoveel mee? Hopelijk kunnen ze er nog wel wat aan doen, als je ermee moet leren leven is het wel balen.

Wij zijn vorig jaar in september een midweek naar valkenburg geweest, landal. Is zeker wel een leuk stadje, maar wel een rot eind om te lopen zeg, van dat park naar het dorp. Was best een aardige heuvel en met een kinderwagen is het best wel pittig. Maastricht vind ik ook echt leuk. We zijn er een keer een weekend geweest toen ik nog zwanger was en toen we in valkenburg zaten zijn we er ook nog een dagje heen geweest.

18. marilouise

maastricht is leuk, maar dat vindt ik ook van s'hertogenbosch en groningen is ook enorm leuk echt gezellig zeg maar.

hier in de buurt van den bosch dus we gaan nog wel eens even zaterdag morgen winkelen verder ook in de buurt van rotterdam en breda is ook leuk maar op baby gebied niet zo vindt ik.

wij gaan ook wel eens even een dagje naar antwerpen is een uurtje rijden vanaf hier ook erg leuk.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ Jessie
    Gelukkig dat je er nu geen last meer van hebt. En wat jammer dat je het nu al moest vertellen en het niet op de manier kon zoals jij wilde. Maar.... hoe reageerden ze??

@ Marilouise
    Hopelijk is het minder erg met de enkel van je man. Is hij zoveel te zwaar dan?

@ Debby, gezellig!!
    Ik zou in eerste instantie vanavond ook naar Nijmegen gaan, vriendin van mij woont daar. Maar ga morgen ook al naar Groningen dus dat werd dan wel te gek. En mijn mams is morgen jarig :)
    En natuurlijk gefeliciteerd dat je de toets gehaald hebt! Goed man!!

Het mooie weer mag inderdaad wel een keer komen zeg, het lijkt wel herfst :(

20. marilouise

@brondy mijn man is gewoon grof en een paar kilo te zwaar niets zorgwekkends maar ja dat is het eerste wat gezegd wordt ga die kilo's er maar af werken en dan verder kijken.

wij gaan volgende week bij droog weer naar rotterdam naar het zomercarnaval

Share This Page