Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Volgens mij ben ik hooguit 2 weken zwanger maar hij geeft de dag van mijn 1ste ongesteldheid aan. vaag hoe dat werkt. nu dus nog 2 maanden en dan mag ik het tegen iedereen zeggen hahaha

2. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Caudia: gefeliciteerd!!!!!
    De 2e ronde dus raak!
    Geniet ervan.

@ Lwal: het aan de slag gaan komt wel goed;), net alweer lekker geknuffeld:)

3. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    iedereen: ik hoop dat jullie allemaal snel volgen!!!! sorry dat ik nu zo vol van mezelf ben

4. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    De keuken wordt modern, maar tijdloos. de ruimte waar het komt is niet heel groot. waarschijnlijk wordt de keuken wit met een mat glans een een zwart stenen blad. verder alles erop eraan, inclusief apothekerskast (dat wilde ik graag)

5. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @femmy79: wij zien het als de 1ste ronde omdat we ervoor juist niet geknuffeld hebben op me vruchtbaarste dagen, omdat we nog een maandje wilden wachten totdat we het echt gingen proberen.. dit is de 1ste keer dat we er voor gaan. en gelijk dus raak. ach wat maak het ook uit

6. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ claudia: groot gelijk!! Je mag nu ook vol van jezelf zijn!!

@ femmy: oh dat klinkt mooi!

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik zie weer een zwangere gefeliciteerd, dames we zijn straks allemaal inj recordtijd zwanger!

8. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Claudia: Gefeliciteerd!!! Zo erg leuk!
    Ik krijg zelf ook gelijk de zenuwen van zo'n goed bericht. Maar ik moet nog even geduld hebben. Eerst maar weer m'n eisprong vinden.

Wanneer beginnen/begonnen jullie zo met ovulatietesten?

@Tara: voel je je alweer wat beterder? Met dit weer is het inderdaad niet zo heel erg om onder de wol te kruipen. Je gaat je vanzelf ziek voelen met al die regen. Tijd voor een lekker zonnetje!

9. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Claudia: proficiat!!! Wat leuk zeg! Ben echt blij voor je. En natuurlijk ben je dan lekkeer met jezelf bezig. Ik hoop snel te volgen.

Femmy: succes met je nieuwe keuken.

Tara: beterschap! Weekend is idd geen goede timing om ziek te worden.

Lwal: je hebt het goed aanstaan, met 3 etentjes in een week.

Wij gaan zo gourmetten met vrienden, dus hier wordt het ook wel gezellig.

10. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Femmy: Suc6! zal leuk zijn als het raak zou zijn. gewoon elke dag doen! 1 dag ochtend andere dag avond! zo hebben wij het gedaan en nu is het raak!

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: superrr, gefeliciteerd. Maar als het goed is ben je nu 4 weken ongeveer zwanger. Ze rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar top hoor:)
    En begrijp je hoor met die angsten, haha, daar denk je daarvoor helemaal niet aan, en dan ben je zwanger en word je ineens heel erg onzeker.
    Ga dr maar lekker van genieten. Heb je wel al kwaaltjes?

@lwal: Staat de keuken al?

@steeph: oooh lekker gourmetten, heb ik ook trek in. Ga maar gewoon babi ketjap eten, vind ik ook wel heel lekker.

12. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Femmy: gaaf hoor!!

Claudia: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS! :D:D Gefeliciteerd!!!Wat fijn voor jullie!

Lwal: Yess.. Nog 3 nachtjes slapen, ben net een klein kind!:D
    Veel plezier vandaag!

Faylin, Thanks! VOel me niet echt beter.. Maar ik ga zo lekker met de beentjes omhoog.

Steeph: Oeh gourmetten is altijd leuk! Veel plezier en eetsmakelijk!

13. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hier net zelf gemaakte nasi met sate gegeten. Ik moet bekennen dat we allebei een luie dag hebben.
    vanavond lekker op tijd naar bed:)

14. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hallo meiden,

Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Ik ben eind mei met de pil gestopt om voor een eerste kindje te gaan.

Ik heb 31 mei mijn onttrekkingsbloeding gekregen en ben 24 juni voor het eerst ongesteld geworden zonder de pil. Dat was een cyclus van 24 dagen.Als ik daar nu weer vanuit ga, ben ik 6 dagen overtijd, maar heb vanochtend negatief getest.
    Ik vind het wel spannend allemaal hoor!
    Denk dat we nu nog maar een weekje wachten en als ik komend weekend nog niet ongesteld ben, dat ik dan nog maar een keertje ga testen.

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @viev: welkom hier. Ooh spannend overtijd. Jammer dat het negatief was.
    je had wel een korte cyclus die eerste keer.

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    CLAUDIA!!! GEFELICITEERD!!! WAT GOED & SNEL!!!
    Ook voor je vent natuurlijk van harte :) en nu lekker genieten..!

Ik weet niet wie het ook alweer vroeg? Maar ik heb mijn SEU examen (Stichting Examen Uitzendbranche) gehaald. Ben nu medior Intercedent bij een uitzendbureau.

Nijmeegse 4daagse was TOP! 4 uur thuis, en vanmorgen 9 uur weer op :O !!!!

Hier wel een leuk dagje gehad. Ons nichtje (vd zus van mn vriend) is hier vandaag & vannacht. Helaas is ze niet zo lekker in orde... :( beetje hangerig vanmiddag en voelde warm aan. Maar wel zooo lief! Nu ligt ze lekker lief te slapen boven. Hopelijk niet teveel draken vannacht haha...

Overigens wel leuk oefenen zo als papa en mama ;)

Zijn er nog meer goede berichten die ik over het hoofd heb gezien??

Viev; Welkom! Spannend voor je! Hopelijk snel posi test of ongesteld dan maar, zodat je weet hoe en wat of niet? Had je voor de pil onregelmatig?

Heb niet alles teruggelezen, sorry! Zit nu net ff lekker op de bank en ga zo filmpje kijken met vriendlief :D

Fijne avond allemaal!

17. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Linnie, inderdaad wel een korte cyclus ja. Maar was toen wel blij dat ik uberhaupt zelf ongesteld werd zeg maar ;)
    Zie net dat jij zwanger bent, gefeliciteerd!! Is het bij jou de eerste ronde gelukt?

Debby1, zo maar een kort nachtje gehad dan! En nu lekker oppassen. Veel plezier!
    Ik weet eigenlijk niet meer of ik voor de pil een regelmatige cyclus had.. erg he. Slik nu al zo'n 12 jaar de pil. Hoop dat ik snel duidelijk heb, of ongi of zwanger :D

18. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Viev: welkom hier

19. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat gaaf, en ook in de 1e ronde! Geniet van de roes & een streep is een streep!!!

Van harte gefeliciteerd.

Leuk nieuws in de reclame vd film ;)

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @viev: ja zo dacht ik ook hoor toen ik weer voor het eerst ongi werd, was blij dat het allemaal vanzelf en op tijd op gang kwam. Jammer dat je nu erop moet wachten.
    Ja ik ben al zwanger. Was begin mei met de pil gestopt en begin juni mijn eerste echt menstruatie gehad, daarna werd ik zwanger.
    Maar blijf lekker hier praten, is echt een heel gezellig topic:)

Deel Deze Pagina