Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    viev: Welkom hier! :D

Debby: Aah leuk is dat zeg! Zielig dat ze wat minder te pas is! :(

Femmy: Oeh lekker! Wij zelfgemaakte bami met sate, heeeeerlijk!

2. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @viev welkom, ik klets hier ook pas net mee :)

Wij hebben lekker bij schoonouders gegeten, erg makkelijk af en toe, haha! En dan morgen de overgebleven kippenbouten van gisteren met gebakken aardappeltjes met verse rozemarijn uit de tuin, jummie.

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @eels: ja makkelijk he ergens anders eten. Als ik ook geen zin heb om te koken bel ik ook vaak mijn moeder even om te vragen wat ze eten, mijn ouders wonen 2 straten verder dus is best makkelijk:)

We hebben vandaag nieuw matras gekocht voor ons bed en een nieuwe lattenbodem. Eigenlijk geen lattenbodem maar van die pads die allemaal onafhankelijk bewegen. Lag echt super. En 2 nieuwe kussens van mline. Ik wist niet wat ik voelde toen ik mijn hoofd erop legde. Echt zooo lekker. De kussens doe we nu hebben liggen gewoon niet lekker, en slaap niet lekker, matras is veeeel te oud en veeel te hard. Werd dus tijd voor een nieuwe.
    Kan niet wachten maar moeten er nog 6 weken op wachten:(. Maar daarna ga ik vast heerlijk slapen:)

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gisteren geen tijd gehad om hier langs te komen en er is weer heel wat gebeurd!

@Claudia Gefeliciteerd!!! Super dat je zo snel zwanger bent geworden!

@Debby Gisteren een kort nachtje gehad dus. Hopelijk heeft je nichtje je afgelopen nacht ook niet al te veel wakker gehouden. Wel sneu dat ze niet zo lekker is.

@Viev Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik zit hier zelf ook nog niet zo heel lang.

@Tara Balen dat je ziek bent, zeker in het weekend. Voel je je inmiddels al weer wat beter?

@Lwal Staat je keuken al helemaal?

@Femmy Jullie ook al een nieuwe keuken, klinkt ook wel gaat, met zo'n apothekerskast. Ik wil ook!!!

@Faylin Ik ben er de vorige keer erg vroeg mee begonnen, dag 8, omdat ik totaal geen idee had wat m'n cylcus zou gaan doen. Deze ronde gebruik ik ze niet, vond het teveel gedoe. Maar je kunt er denk ik beter wel iets te vroeg mee beginnen dan dat je je ei mist.

@Linnie Moet je nog behoorlijk lang wachten op die matrassen. Wij hebben ook kussens van mline en die liggen zeker wel lekker.

Zo, ik hoop dat ik zo iedereen een beetje gehad en, en mocht ik wat gemist hebben, sorry ;)

Wij hebben gisteren ook gegourmet, met m'n vader en zijn vrouw. Voor BBQ is het toch geen weer. Vandaag ook weer gourmetten, maar dan met m'n moeder en de rest van de fam. Gezellig weer met m'n broer en zus. Moeders wordt dan weer helemaal gek van ons :D Pfff Het lijkt echt wel herfst :(

Oh ja, ik had trouwens even een vraagje aan de meiden onder ons met een wat ouder kindje (weet zo even niet of dat er veel zijn) maar ze hebben ons gevraagd of ons zoontje bruidsjonker (heet dat zo??) wilt zijn op een bruiloft volgend jaar mei, dan is ie 2 jaar en 2 maanden oud. Is dat dan wel te doen? Als we al ja zeggen willen we sowieso wel aangeven dat we tegen die tijd even kijken hoe hij is en wat ie allemaal kan of het dan ook echt wel door gaat.

5. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen. Wat is het weer herfstweer. Gisteren is het hier begonnen met regenen en het is volgens mij nog niet droog geweest:x

Vanacht gedroomd dat ik 2 positieve testen had;)

Verder staat er voor ons weinig op het programma. We willen eigenlijk vandaag een slaapkamer opruimen, dat is nu de kattenkamer/rommelkamer (en de toekomstige babykamer)
    Mijn vriend is iemand die veel wil bewaren, maar we zijn erover uit dat het nu echt opgeruimd moet worden en dat er veel weg moet.
    Maar straks eerst even sporten.

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

@viev welkom,
    @poemi leuk bruidsjonker als ik naar ons zoontje kijk hij is nu 1,5 dan zou die dat echt wel kunnen met 2 jaar en 2 maanden
    vrienden van ons zijn ook getrouwd en die hadden 2 bruidkindjes van 1,5 ging perfect.

hier lekker uitgeslapen tot half 9 heerlijk zeg man had zoon mee naar beneden genomen niets gehoord was zo moe, en nu voel ik me super fit. man is nu wat klusjes aan het doen in huis altijd leuk,

gisteren eindelijk sinds lange tijd weer geknuffeld voel me de laatste dagen veel beter. morgen ga ik weer naar de osteopaat ben benieuwd en van de week weer lekker sporten, heerlijk eindelijk.

ik wordt alleen super chagrijnig van dit weer

7. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Poemi: Ik was al van plan om ook zo rond dag 8 te beginnen met ovulatie testen. Zal wel veel te vroeg zijn, maar beter te vroeg dan te laat. :)
    Wel leuk dat je zoontje bruidsjonker mag zijn. Wij hadden 4 weken geleden zelf twee bruidsmeisjes. Die waren wel wat ouder, maar het zag er zo schattig uit!

@Viev: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ben hier net als Poemi ook nogñiet zo lang.

8. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Goeie morgen,

Poemi: leuk dat je zoontje bruidsjonker mag zijn! Ik zou het gewoon doen als ik jou was.

Femmy: die dromen van jou voorspellen veel goeds!

Marylouise: wel lief van jou mannen dat je hebt mogen uitslapen.

Viev: welkom bij de club

9. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Hoi dames,

Super bedankt voor de leuke felicitaties!!!:D:D net samen nog een test gedaan van Clear blue en die geeft 2-3 weken aan en dan eigenlijk al 4 tot 5 weken. dus gaat snel zo!! Nog een paar weekjes en ik kan het tegen iedereen vertellen hahahah. We vertrekken dinsdag naar me moeder voor een paar dagen dus hoop echt dat ik mijn mond kan houden! Ik voel me eigenlijk wel oke! Soms een misselijk gevoel maar dat is na een half uurtje weg. ben nu allemaal aan het lezen hoe het nu verder moet! Me vriend zit nu al te denken wat hij thuis moet gaan verbouwen hahaha.
    Moet ik als ik thuis kom gelijk de dokter bellen of hoe zit dat?
    Het is zo spannend. en zo onwerkelijk. Maar ben zo blij.:D

10. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ claudia: geniet er lekker van.

ik weet niet of je eerst de huisarts of gelijk een verloskundige mag bellen.

ik wordt ook chagarijnig van dit weer, terwijl mijn ouders en mijn broer met zijn gezin in de heerlijke 25 graden zitten.

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Goedermogen,

Wat een rotweer idd. Noemen ze dit nou zomer?????:(
    Wil ook in de 25 graden zitten. Ben echt klaar met dit weer:x

@claudia: Je kan gewoon meteen de verloskundige bellen. Maar ben benieuwd of je je mond tegen je moeder kan houden. Zou het echt knap vinden. Nu kan ik slecht mijn mond houden hoor

@steeph: bij jou nog steeds niets? Pfff wat duurt dat lang he.

@brondy: jij zou gister toch nog gaan testen?

@poemi: wat leuk bruidsjonker. Is echt leuk. Je weet natuurlijk niet of hij dat dan ook leuk vindt. En een kind van 2 kan je niet makkelijk dwingen als hij er geen zin in heeft die dag. Als ik kijk naar mijn peuters op mijn werk. Maar denk dat je zelf dan heel goed weet hoe je kind in elkaar zit toch? Maar is toch schattig, je zoontje als bruidsjonker:)

12. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Linie: nee nog steeds nix...

13. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Deze dag heb ik wel aardig nuttig besteed. Het opruimen van de kamer is klaar, in totaal 3 zakken voor de vuilnis, denk 1 ritje naar de milieu straat en dan nog 2 kratten met boeken.;)
    het is geen rommelkamer meer, maar meer een 2e slaapkamer.

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hier gelukkig een prima nacht achter de rug. Ons nichtje heeft uitzonderlijk goed en lang geslapen (8.45:)) dus paps en mams waren jaloers toen we dr net terug brachten hahahaha :D
    Moet wel zeggen, dat ik er wel 'op' sliep. Ben een aantal keren wakker geworden, als ze alleen al kuchte. Het is toch een verantwoording en voor ons erg nieuw. Maar is allemaal goed gegaan. En vanmorgen was ze helemaal topfit en aan het b(r)abbelen!

Poemi: ik zou et gewoon doen. Als ik mn nichtje van 1,5 zie, die zou ik het ook wel zien doen over een paar maandjes... wat een eer! ;)

Ik baal van het weer vandaag! SAAAAIIIIIEEEE zondag zo. Ga zo maar ff boodschapje doen, eten halen voor vanavond. Zin in iets lekkers én gezonds (gisteren pannekoek met de kleine meid)

't is wel rustig hier trouwens...

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ claudia
    GEFELICITEERD!!! wat leuk!! Geniet er van, niet teveel zorgen maken ;)

Gisteren heb ik getest inderdaad, maar hij was negatief :(
    Aan de andere kant maar goed want ik heb gister echt een top avond gehad. Ben nu wel super brak, is tijden geleden dat dat gebeurt is.
    We hebben genoeg gedronken en waren pas tegen 5 uur thuis. Stond vanmorgen om 11 uur onder de douche. pffff

Volgende maand gaan wij echt aan de slag, dan mag manlief geen condooms meer gebruiken van mij ;) als het goed is heb ik rond 5 augustus mijn ei, maar geen idee of mijn cyclus gelijk regelmatig is.
    Zit nog te twijfelen over de ovutesten, wel of niet gebruiken :(
    Denk dat eerst maar even zonder proberen, is Linnie ook zo gelukt, toch ;)

Straks hebben wij een BBQ bij vrienden maar het weer is er eigenlijk niet voor :( Naja ben benieuwd wat ze daar voor bedacht hebben, gelukkig is het bij ons in de buurt.

Oja VIEV welkom..

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Sawatdikaaaaa Lady's!

Hier een berichtje van mij uit het warm Kho Samui.
    Ten eerste Claudia van harte!!! wat leuk zeg!
    Hier gaat alles redelijk goed. Ik ga alleen bijna over mijn huig van alle luchten hier!!! Gister ging ik hier helemaal van mijn stokje. In ene mjin bewustzijn kwijt! Was wel even pittig. Vanmorgen nog helemaal trillerig! Nu gaat het gelukkig beter. Hadden we net een lekkere voetmassage, verteld mijn vriend dat ik zwanger ben, schrikt ze helemaal, mag blijkbaar niet op die drukpunten drukken als je zwanger ben.... Zit ik niet aan alcohol, rood vlees en niet zoveel in de zon, krijg ik dit weer!!! haha
    De misselijkheid is nu wel flink begonnen.
    Maar hoe is het met jullie meiden? Wel leuk dat er alweer een zwangere bij is!! Van harte gefeliciteerd!! :D
    @Brondy, ik heb bij te tuinen een wit flesje met groene dop en die mag je gebruiken.

Nou ik ga weer lekker genieten!
    Liefs Mammadoe

17. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier een leuke dag op de bank doorgebracht heerlijk prison break kijken met mijn mannetje en nu ga ik in de auto en ga lekker spare ribs halen voor het eten hmmmm nu al zin in.

kleine man is vandaag best wel vervelend veel jengelen en zeuren en heel chagrijnig vast een dagje !

18. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hiii Mammadoe, wat een gezelligheid vanuit Thailand haha ;)

Getsie zeg, dat je van je graatje bent gegaan :( gelukkig voel je je nu beter! Geniet maar lekker van de vele massage's daar! Enne, dan maar ff van te voren vertellen he, dat je zwanger bent :p kan me trouwens niet voorstellen wat er slecht is aan masseren als je zwanger bent, maar goed :p Al veel mooie dingen daar gezien?

Brondy, sorry miss iets gemist, maar waarom getest? Je zit toch op dag 6 cyclus? Ik ga ook (nog) geen ovu testen gebruiken hoor! Waarom gebruiken jullie condooms eigenlijk?

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnie: Ooh heerlijk zo'n nieuw bed! Daar wil ik ooit ook nog eens voor sparen. Zo belangrijk!

Poemi: Ik voel me inmiddels stukken beter, dankjewel! :D
    En als je sowiezo wilt kijken hoe het rond die tijd gaat als bruidjonker, kun je dat toch gewoon zeggen? :) Zeg je onder voorbehoudt ja...

Claudia: Haha, leuk he! Ik zou gewoon de verloskundige bellen.. De dokter stuurt je toch door naar een vk.. Alleen de volgende keer als je naar de dokter moet, moet je wel doorgeven dat je zwanger bent..

Steeph: Pff, dat duurt lang meid. Zelfs je banner heeft het opgegeven. Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?

Femmy: Zo, dat doe je snel! :D Fijn gevoel als het gebeurt is he!

Debby: Aah wat goed van je nichtje! :D

Mammadoe: oh... van die voetdrukpunten wist ik ook niet! Weer wat wijzer! ;) Wat schrikken van je flauwvallen! Heb je Geen idee hoe het kwam?? En have fun op vakantie!! :D

Het weer: Ik vind het eigenlijk best wel gezellig! :) Voor 1 dagje dan he! Gister was het hier nog lekker.
    We hebben heerlijk de verwarming aan, i love it! :D

Met mij gaat het stukken beter! :)
    Overmorgen de echo al, en we gaan het deze week godzijdank vertellen, als de echo goed is natuurlijk!
    Ben er helemaal klaar mee om het geheim te houden en de hele dag me druk te maken over of mensen mn buik zien.
    En alleen de roetsel kleren aan kunnen. Blegh.:p
    Het shirtje staat leuk! Zal van de week een foto plaatsen.

Als er trouwens nog meer dames zijn die bij simplycolors een shirtje willen bestellen, meet dan een shirtje op via het maattabel!
    Want ze vallen heel groot uit! ( de shirtjes met korte mouw )

20. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Precies mijn vraag! :D

En waarom een: :(, als jullie er nog niet voor willen gaan?

Ik snap het even niet! ;)

Deel Deze Pagina