Hier alles nog high and dry. Wel pijnlijke boobies. Maar wordt ook alweer minder. We wachten af. Tijdens het wachten kijk ik strax naar de nieuwe serie Off the mapp. Volgens mij wel leuk, heb pas 1 aflevering gezien. Hmm jullie ukkies zijn wel inventief met verstopplekjes zoeken. Weten ook precies wat er verstopt moet worden .
Dag 1 zit er weer op, nog 3 te gaan en dan vakantie, ik ben nu echt aan het aftellen!!!! Mijn beste vriendin is ook na 3 maanden gaan samenwonen en gaat volgend jaar trouwen (zijn dan 1,5 jaar bij elkaar). Het gaat heel snel, maar ze zijn gelukkig met elkaar. Ik zelf ben na een jaar gaan samenwonen, na 3 mnd samenwonen heb ik mijn huis verkocht, gelukkig was ik die snel kwijt. @ steeph: ik heb de eerste 2 afleveringen van off map gezien, wel een aardige serie, maar niet zo goed als grey. @ marilouise: super dat je je al wat beter voelt! ik vond het weer heerlijk om 'gewoon'lucht te krijgen. @ isa: balen dat de test negatief was @ claudia: hoe reageerde je moeder? Hier staat het eten nog te pruttelen. Vriend komt later thuis en ik was ook wat later thuis, moest nog boodschappen doen, wilde eigenlijk om 1800 nog een sportles gaan volgen, maar dat redde ik niet qua tijd.
Hi meiden, Ben ik weer! Sorry voor het weinige reageren, maar ivm vakantieperiode en collega's op vakantie, is het erg druk op mn werk! @ Isa, jammer zeg!!! Maar ik zie dat je wel 1 dag overtijd bent? Ik voelde me vorige maand ook zo. Daarna was ik erg gefrustreerd. Maar jij had toen een opbouwend berichtje voor me, dus ik steun je @ Claudia, spannend je moeder vertellen! Ben erg benieudw haha! En een foto, best leuk idee @ Steeph, wat heb ik met je te doen zeg... arme jij! Wanneer heb je de laatste test gedaan? @ Faylin, wat gek de ene dag wel de andere niet. Hopelijk snel duidelijkheid/van de ongi af! Zeker als je op vak. gaat ja! @ Linnie, wat een gezelligheid met zo'n kleintje he! Enne, hier zitten de ramen/deuren ook vol handjes hahaha indd gewoon aan wennen @ Lwal, was indd heerlijk dat slapen en ik wou dr helemaal niet terugbrengen hahaha! @ Tara, echooooo! Spannend! Ben erg benieuwd! Hierin mijn omgeving zijn weer 2 meiden (kennissen zeg maar) zwanger geworden (vriendinnen van mn schoonzus, dus ik ken ze wel goed) ben ENORM jaloers! Ik wil ook!!! Vandaag maar eens goed aan de slag vanavond. Heb net ff rondje geskate, nu ff lekker douchen en dan een avondje CSI/Bones. Morgen is mn paps jarig en zijn we 's avonds uit eten dus morgen ben ik niet van de partij denk ik Wie is nu trouwens de eerste voor een volgende test?! Isa en Steeph, gaan jullie nog testen opnieuw?
Hello, hello Ben ik ook weer even @faylin idd te hopen da je in het vliegtuig er vanaf bent...ik had 7 dgn ellende, maar mag uiteraard niet klagen want dat was maar een keer na de nuvaring... Verder niks nieuws hier. Same old story, vooral moe, daarnaast gelukkig bijna geen misselijkheid, gespannen en groeiende borsten zijn al 'normaal' aan het worden. Kan haast niet wachten tot de echo eind deze week, daarna denk ik ook dat we het iets meer wereldkundig gaan maken (als alles er goed uitziet uiteraard...) aan ooms/tantes die we vaak zien. Het is moeilijk als je niet voluit kan praten erover, ben wel een prater wat gevoel betreft nl, en zou mijn moeheid ook beter verklaren voor sommigen Ik kom niet graag lamlendig over, haha. Ook eindelijk weer een lekker ritme met de kleine, qua eten hebben we nu echt de standaard maaltijden ingevoerd zodat de uk precies mee eet (of soms speelt met eten) met ons: soep, hoofdgerecht, toetje. Zo krijgt uk toch genoeg binnen want de laatste weken was het niet veel. Dan badje en nog een klein flesje en hup hup naar bed Zo hebben die papa en mama ook nog een avondje, iedereen z'n rustmomentje. Verstopplekjes heeft ie nog niet echt, gooien is de nieuwe hobby!! Eten, speelgoed, maakt niet uit, en dan er als een dolle achteraan, en trap klimmen is ook geweldig. @Claudia ben benieuwd hoe je moeder reageerde!!! Wat zal ze het leuk vinden, geniet ervan dit is zo'n once in a lifetime moment! Weet niet of ik op iedereen gereageerd heb (het gaat af en toe zo snel hier haha) Zo niet sorry, komt later vast wel goed Nu nog even lekker ontspannen voor de tv, manlief wilde ook meekijken naar een kookprogramma wat ik volg, hihi! We zijn echte bourgondiërs al zie je het aan ons (of moet ik tegenwoordig zeggen zíjn) postuur niet af.
Hii dames! Ik kom even snel snel snel! Morgen om 10:50 de echo! vind het nu toch wel onwijs spannend worden hoor. Duimen jullie voor me mee? Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het ging! Isa: Balen meid, maar wie weet! Het kan nog he! Debby: Spannend dat jullie het gaan vertellen! Succes morgen dan maar! Ben benieuwd naar de reactie!!
Oooooh Tara wat spannend!!! Ik duim ervoor dat je een prachtige echo krijgt met een mooi hartje! Wij mogen eind deze week ook, maar dat is privé bij een vrouwtje, dus op eigen initiatief (omdat i de 12 weken zo lang vond duren zeg maar). Voor straks slaap lekker en droom maar fijn van die mini in je buik
bedankt voor de bemoedigende woorden dames. Vandaag nog een testje gedaan maar negatief. Ik las vandaag dat 's ochtends je hcg hoger is. Klopt dat? lijkt mij niet logisch namelijk. maargoed, nog niet ongesteld morgen misschien? iig duurt deze cyclus al 3 dagen langer dan de vorige..:x ik ga mijn bedje maar in.. spannend tara! verder alles goed dames? sorry heb geen tijd om overal op te reageren..
Tara.... ik ga niets vertellen hoor ik HEB niets te vertellen haha! Enne..; ik duim voor je ! Eels, spannend je echo! Voor jou ga ik ook duimen dat alles in orde is! Vriendlief en ik zijn al lekker aan het kroelen op de bank Duimen jullie ook een beetje voor ons dat het deze maand gaat lukken? We zitten nu al in ronde 3... hoop het zo!!!
@Debby Ik duim voor je hoor dat het deze maand raak is. Enne... Veel plezier nog vanavond @Tara Spannend!!! Ik zal aan je denken. Hopelijk morgen de tijd om even te spieken hier of er al nieuws van je is. Veel plezier morgen, geniet er van! @Isa Ik dacht eerst juist altijd dat je 's ochtends moest testen, totdat ik dus laatst weer ging testen en las dat het heel de dag kon. Daar stond ik weer van te kijken. Wel balen dat je EN een negatieve test hebt EN nog steeds niet ongesteld bent geworden. Weet je ook niet waar je aan toe bent. @Eels Fijn dat je een beetje een ritme hebt met je zoontje. Hopelijk blijft dat ook zo, zou wel prettig zijn tegen de tijd dat de tweede geboren wordt. Voor jou ook nog maar een paar daagjes tot de echo, spannend! Hier is de ongi sinds zaterdagavond echt helemaal weg dus wij kunnen tenminste ook weer lekker seksen Niet dat het echt veel zin heeft al want als ik zo m'n banner zie dan duurt het nog bijna 3 weken tot m'n ei Maar goed, oefenen is ook wel leuk Zo m'n bedje maar weer in. Vanmorgen was de kleine weer vroeg wakker en morgen moet ik werken dus dan moet ik er zelf weer op tijd uit. Gelukkig hoef ik hem niet naar de crèche te brengen, kan ik de wekker om 06.00 zetten.
Debby: Oooh sorry sorryy sorryy!!!!!!! Dat was niet mijn bedoeling. Ik gooi het maar op de hormonen, haal namen door elkaar. T spijt me! Eels: Spannend voor jullie dus deze week! Isa: Smorgens is je urine geconsentreerder doordat je niet hebt gedronken en je blaas vol is. Dus je hcg is niet perse hoger, maar wel geconcentreerder in je urine.
Debby: ik heb eergisteren, dus afelopen zaterdag, nog getest. Ik ga nu gewoon die menstruatie afwachten. Weet nu eigenlijk wel zeker dat er geen eisprong is geweest. Is zowiezo een mogelijkheid in de eerste maanden na het stoppen met de pil. Maar wel jammer voor mij. Zo lijkt het eigenlijk alsof ik mijn kans gewoon helemaal mis deze maand. Hoop welmdat mijn lichaam het volgende maand beter oppikt.
@Tara succes zo meteen! Ik denk aan je!!! @Poemi, gewoon lekker seksen als je zin hebt!!! Hier is het (net als bij de vorige zwangerschap) niet veel. We hadden ons verheugd op de 'probeer sessies' maar (gelukkig!!) waren die sessie beide keren zeer kort. Voordat we voor de 1e gingen was er net een hele hectische periode afgesloten en als je eenmaal een ukje rond hebt kruipen...dan is het ooit gewoon te druk, en zeker met het afgelopen roerige jaar. Dus de boost die ons seksleven kreeg was kort maar krachtig, nu hebben we beiden niet extreem veel zin. Ik ben vaak te moe en manlief vind het ook soms gewoon teveel, dus in die zin komt het van beide kanten maar ja. Het is niet dat we minder om elkaar geven, dat is voor beiden wel duidelijk! Wat ik wil zeggen, het loopt soms anders dan je denkt/hoopt/verwacht maar zolang je jezelf er goed bij voelt is het prima toch, alles op z'n tijd (ons seksleven komt echt wel weer, het is nu gewoon niet het belangrijkste onderdeel in het leven). En je kunt je ei helaas niet naar voren kijken, haha
hier heeft ons seks leven ook lange tijd op zijn kont gelegen, man we mochten blij zijn als we 1 x per maand haalden, maar sinds onze vakantie is die terug hoor alleen rond de operatie niet . gisteren bij de osteopaat geweest en deze was zeer tevreden moet maandag weer terug hij is nu klaar met mijn hoofd en gaat dan nog even naar mijn organen kijken en dat betekend dat ik over 2-3 weken eindelijke het sporten mag uitbouwen hehe eindelijk
Goedemorgen.. @ Debby Zal voor je duimen dat t raak is deze maand. Wij beginnen volgende maand echt, want dan is ook ong mijn eisprong. Nu knuffelen wij alleen in het weekend. Heb wel meer zin dan tijdens de pil, maar ben doordeweeks vaak te moe. @ Isa Balen dat de test weer negatief is, maar miss heb je deze x wel een langere cyclus. Vorige was best kort toch? @ Steeph Balen zeg dat je nog steeds zit te wachten op je menstruatie en natuurlijk dat de test weer negatief was. @ Tara Spannend!! @ Eels Voor jou komt het dus ook steeds dichterbij... Vast al aan het aftellen? @ Marilouise Jij bent wel een fanatieke sporter? Dan is het wel fijn he dat je weer wat meer mag doen. Gelukkig maar dat alles goed is. Hoe is het met de enkel van je man? @ Femmy Aah bijna vakantie.. Lekker zeg. Ik moet nog 2 weken werken, maar heb morgen een dagje vrij genomen Wij hebben gisteren ook heerlijk Bones zitten kijken. Maar konden merken dat het afgelopen weekend iets te laat geworden was voor ons. Sliepen weer als een blok
brondy: vorige keer was hij idd met 23 dagen. ik heb geloof ik mijn banner aangepast, vandaag nog steeds niet ongesteld.. dus of overtijd of gewoon een langere cyclus. Bones is idd ook wel leuk! mijn man houdt daar dan weer niet van. Onze smaken qua films verschillen zo! hhihi! Kon je wel je bed uit komen? marilouise: zou fijn zijn als je weer mag sporten, wat doe je voor sport? Of heb je dat al eens gezegd? steeph: wat vervelend hopelijk zet het toch gauw door en kun je vol goede moed je nieuwe ronde in. Dit is ook niks! tara: gauw vertellen hoe het was he!? poemi: nou ja maf he? volgens mij is 's ochtends testen ouderwets. Maar ja goed, hier in de praktijk blijken de ouderwetse dingen vaak heel goed te werken! Debby: nog even en wij hebben ook zoveel te vertellen eels: dat sexleven van jullie: zo herkenbaar! 1 x in de maand was wel heel erg soepel! Nu we voor de 2e gaan is het feest. Al moet ik wennen aan die activiteit in bed. Wij kunnen zo braaf boekje lezen naast elkaar haha! Mammadoe: hoe ist het nu? vast even schrikken! Ben je wel eens vaker flauw gevallen voor dat je zwanger was? Lekker een goeie curry met zout eten! Geniet ervan! lwal: ben zo benieuwd naar je keuken, plaatje wat er op lijkt of een foto?
ik doe nu gewoon fitness, heb altijd waterpolo gedaan, maar ging door het overlijden van mijn vader niet meer hij was mijn trainer coach vandaar. stiekem begint het waterpolo weer te kriebelen heb al bij een vereniging hier in de buurt gekeken en misschien dat ik dat straks wel weer ga doen gewoon 1 x per week trainen zeker met het oog op een zwangerschap. Mijn man zijn enkel gaat nog niet super erg gevoelig wordt wel minder zegt hij dus waarschijnlijk toch puur een ontsteking / kneuzing in het bot. hij wilde het nog een week aankijken voor hij naar het ziekenhuis gaat.
femmy: wat relaxed he dat aftellen! heerlijk, ik ook nu nog 1 1/2 dag en dan lekker vakantie!! faylin: typisch dat bruine bloed nu nog! linnie en jessie: en hoe ist met jou? heb ik iedereen gehad? eels wat kost die echo bij dat prive vrouwtje dan?
ik kan me voorstellen dat je er toen mee gestopt bent. deed je dat serieus / proffesioneel? zwangerzijn en waterpolo lijkt mij niet zo'n goeie combi al die bitches in het water hihi! fitness, heb ik nooit echt gedaan. wel eens op zo'n loopband hardgelopen maar vind ik eigenlijk zonde van mijn geld. De drempel wordt dan te hoog voor mij squashen doe ik wel braaf. hihi.
hallo iedereen, Ik ben op 13 juni gestopt met de pil, gelijk 15 juni bloeding gehad. Op 14 juli ongesteld geworden. Ik slik vanaf halverwege juni foliumzuur van de DA. Via de ovulatieberekeningstool op deze site zou ik rond de 30ste mijn eisprong krijgen. Nu lees ik hier vaak dat andere dit voelen. Ik heb dat nog nooit gevoeld. Wat voel je dan precies? Liefs koe