Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@isa
    ik deed het niet professioneel maar we speelden op een leuk niveau, trainde toen dertijd minimaal 3 keer per week plus nog 1 keer per week spelen was een leuke tijd, maar twijfel heel erg en ik merk nu dat ik het mis. ik wil zowiezo niet terug naar de oude vereniging te veel herinneringen

dus twijfel heel erg zeker nu ik gisteren heb gehoord dat ik het sporten in de sportschool mag gaan opbouwen dat betekend ook dat ik eventueel een groepsles mag en kan gaan doen wat kan ik het beste doen dan iemand een idee?
    nu doe ik alleen fietsen (als ik niet op de fiets ga ) crosstrainer en roeien en verder wat losse oefeningen op revalidatie niveau

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    Kan me voorstellen dat je niet terug wilt naar de oude vereniging. Heb geen idee wat je dan het beste kunt doen. Ik deed eerder aan Bodypump en bodycombat. Geen idee of ze dat nog steeds doen.
    Binnenkort maar weer eens beginnen met hardlopen, doe nu te weinig aan sport aangezien wij een zomerstop hebben.

@ Isa
    Als je cyclus nu toch langer is, kan het natuurlijk zijn dat je miss nog te vroeg getest hebt ;) afwachten nu dus voor je.
    Gelukkig hebben mijn man en ik redelijk dezelfde smaak. Al kijkt hij ook graag naar Top Gear en Formule 1. Meestal doe ik dan wat anders ;)
    Kon vanmorgen slecht uit bed komen, wekker was al 3x af gegaan ofzo, haha.

@ Tara
    Hoe was het??

3. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1943 Tara86, 26 jul 2011
    Laatst bewerkt: 26 jul 2011
    Hii! :D

GOed nieuws hier! We hebben een hele mooie echo gehad! En het hartje klopte zichtbaar! Was echt geweldig om te zien.
    Het was nog wel inie minie, en heeel anders dan de eerste echo die we met 10 weken hadden van ons dochtertje( moet je nagaan hoeveel 2 weken dan al verschilt! ).
    Je zag wel duidelijk het hoofdje en het lichaampje, de armpjes/beentjes waren vaagjes, maar het was ook een 'normale' echo, dus geen inwendige.
    Super gaaf weer om te zien!
    Ze zei uiteraard wel dat het geen garantie is dat het niet mis zal gaan, maar dat weten we. Ze zei wel dat het er gewoon goed uitzag. Het hartje klopte goed, het kindje groeide goed, vruchtwater/baarmoeder etc!
    Helemaal gelukkig!
    En nou 4 weken wachten tot de volgende echo, zucht.... hahah! ;)
    Ze kwam trouwens wel uit op 7 weken en 5 dagen, maar ze wou het termijn niet aanpassen. Ze zegt dit termijn is nog niet om te kijken hoever je bent. Dat is nu ook nog niet zo simpel te doen. Dus ik sta nog steeds op 8 weken en 2 dagen.

!Bedankt dat jullie allemaal aan me hebben gedacht :) Lief!

4. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Tara: klinkt echt als een geweldige ervaring. Ik moet nog 2 1/2 week wachten tot ik mag...:(

@Isa: Met mij gaat het vandaag iets beter. Minder misselijke dan gisteren, maar nog steeds erg moe.

Verder heb ik vandaag toch maar even de vk gebeld over die afscheidng. Had het gisteren weer. Kon niet echt veel kwaad. Zolang het maar niet erger werd of helder rood was. Als er verandering in zou komen mocht ik altijd bellen.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Tara, wat leuk je eerste echo! Ik ben jaloers!!
    Van mijn stokje gaan is wel de eerste keer sinds ik zwanger ben. Vroeger in mjn tienerjaren wel vaker last van gehad.

Groetjes!

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tara Wat fijn dat alles er goed uitzag! Over 4 weekjes kun je dus weer lekker gluren naar de beeb. Bij ons doen ze alleen een termijnecho en een 20-weken echo, meer krijgen we hier niet :(

@Jessie Vervelend dat je nog steeds af en toe van die afscheiding hebt. Hopelijk heeft de vk je wel een beetje gerust kunnen stellen.

@Marilouise Ik heb aan bodypump, spinning en bodystep gedaan. Bodypump vond ik wel het leukste, maar spinning is ook wel lekker zo af en toe. Wel allemaal heel iets anders dan waterpolo natuurlijk!

Zo te lezen gelukkig niet de enige die een nogal belabberd sexleven heeft gehad. Tijdens de zwangerschap is het echt dramatisch geweest (max. 1x per week) en het eerste jaar van de kleine ook niet veel (1 à 2 x per week). De laatste paar maanden gaat het gelukkig echt wel weer goed maar daar komt dan vast wel weer een einde aan als ik zwanger word voor een lange tijd dus we moeten er nu maar van genieten :D.

Van het weekend heb ik trouwens m'n knie een beetje overstrekt ofzo en sinds gisteren echt last van m'n knie. Er zit weer wat vocht in en is warm en stijf. Rot knieën ook :x Wel toevallig, net besloten om de 4-daagse te gaan lopen en m'n knie protesteert bij voorbaat al!

7. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoohoow Tara dat klinkt als een supermooie ervaring. Idd inwendig geeft wel altijd een 'strakker' beeld maar ach, een mooi kloppend hartje doet 't m toch wel he :)

Hier idd aan het aftellen tot vrijdag!!

@marilouise, sorry kon het even niet helpen maar ik moest echt even heel hard lachen om je omschrijving dat jullie seksleven ook ff op zijn kont lag :)

@isa, ja idd boekje lezen, tv kijken, social media, hele discussies en werkinzichten passeren de revue hier, maar seksen?? Haha, komt wel weer, daar maak ik me niet druk om!

@isa die kost 20,- das niet veel vond ik (bij andere bureau's kostte het min. 50,-).

@Mamadoe, geen gewoonte van maken he...lijkt me best eng om van je stokje te gaan. Veel drinken en op tijd eten lijkt me een goede tip, dat je bloedsuikers ook op orde blijven, die hebben het toch al moeilijk als je zwanger bent nl...(ik spreek uit ervaring).

@vakantie. Pfff daar ben ik aan toe!! Maar goed weer vind ik ook prima hoor!!! Gisteren was best ok, maar nu weer dikke sjit.

8. marilouise

super een goede echo nu nog veel meer natuurlijk!!!

ik dacht ook lange tijd dat we de enigen waren waar ons seks leven zo niets was maar hoorde al van twee vriendinnen daar ook dus was wel een geruststelling,

ik heb vroeger wel eens aerobics en zo gedaan was best grappig is nog niet zo mijn ding maar ik ben iemand van uitersten of ik sport niet of ik wil alles en dan doe ik ook echt veel te veel om zo snel mogelijk iets te bereiken dat is ook niet goed, is wel grappig mijn man is ondanks dat we heel verschillend zijn net zo.

ik ben vroeger nogal eens echt spugend uit het water gekomen sterker heb een hele periode gehad dat mijn suiker enorm zakte ik vroeg zoveel van mezelf, mijn man na zijn trainingen hij is keeper bij het voetballen dan stond die ook spugend langs de lijn.

ik probeer het nu wat meer te doseren

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Tara
    Mooi dat de echo goed was! :)
    Nu nog weer 4 weken wachten, tis voorbij voordat je er erg in hebt.

@ Jessie
    Gelukkig maar. Nu ben je in ieder geval echt gerust gesteld.

@ poemi
    Balen van je knie zeg. Haha ja ze hebben het door dat je de 4daagse wil gaan lopen ;)

@ Marilouise
    Hopelijk is de enkel van je man gauw weer genezen.
    Ben jij er zo 1? Dat wordt alleen wel lastig zo gauw je weer zwanger bent ;) Ik train nu 2x in de week 3 uurtjes, maar dat zal wel terug moeten naar 1x per week 1 uurtje. Denk niet dat mijn sport erg bevordelijk is voor een zwangerschap :(

10. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Brondy: mijn man en ik hebben ook eentotaal verschillende smaak intv kijken. Echt een ramp om films of zo te kiezen wat we samen kijken. Vaak dus ook apart kijken hier.

Marylouise: spugend uit het water komen is idd wat veel van het goede. En ik doe met mijn luie kony helemaal nix naast een uurtje wandelen per dag met de hond...

Tara: wat fijn dat de echo goed was. Echt een geruststelling! En natuurlijk superspeciaal het hartje te horen. Nog 4 weekjes voor de volgende.

Poemi: met een dramatisch sexleven van maximaal 1 keer per week vind ik dat jullie het nog goed doen! Bij ons kunnen er wel 2 of 3 weken tussen zitten soms. Gelukkig is dat heel zeldzaam.
    Je knie moet misschien nog wennen aan het idee. Hij went er wel aan, haha.

Eels: ja, hier zijn we ook aan vakantie toe, nog even volhouden!

Jessie: kan me goed voorstellen dat je toch ff gecheckt hebt bij de verloskundige. Gelukkig is er idd niets aan de hand.

11. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Zo er zit weer een werkdag op!!!
    vandaag wel optijd thuis, maar ik had geen zin en fut om te gaan sporten, dus vandaag maar een keertje overgeslagen, morgen ga ik extra paardrijden, dus dat combineerd wel weer.

@ Tara: fijn dat de echo goed was, het lijkt mij zo mooi om het te zien

@ Eels: ook bijna vakantie? Ik vind altijd de laatste week zo zwaar en lang.

Vandaag wel een leuke dag gehad, we waren op het werk allemaal een beetje melig. Op een gegegeven moment zijn we maar met spuiten met water gaan spuiten, (toen de patienten allemaal weg waren hoor) zelf de artsen deden mee.

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Hoi dames,

Nou ze vinden het echt helemaal geweldig! Ik zei dat we geweldige foto's hadden dan ze alle 2 tergelijk moesten kijken anders was het effect weg hahahah. moet ik erna zelf huilen. ik kan wel om alles janken haahahah. Maar was echt super. We wouden het eigenlijk anders zeggen maar dat werd nu beperkt door de vakantie.
    Nu volgende week maar eens bellen naar de verloskundige hoe of wat. misselijkheid is wat minder maar wel buikpijn. en steken.... hebben er meerdere dat?
    Ga morgen eens rustig alles bij lezen.
    @Tara wat geweldig dat de echo goed was! geniet ervan.
    @Jessie: Fijn dat je gerust gesteld ben!
    Heeft iemand al een buikje? een strakke broek ga ik ieder geval niet meer aan doen hihihih

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Femmy Dus het was een natte boel geworden op je werk? Zou misschien lekkerder zijn geweest als het buiten 30 graden was ofzo, had je gelijk verkoeling :)

@Brondy Aan wat voor sport doe jij dan? 3 uur achter elkaar sporten vind ik best veel dus ben wel nieuwsgierig wat voor sport het is.

@Marilouise Zover gaan met sport lijkt me idd niet echt gezond bij een eventuele zwangerschap.

@Eels Dat is idd niet veel voor een echo, € 20,-. Dan zou ik het ook wel willen doen. Tegen die tijd dat ik ook zover ben moet ik hier maar eens goed gaan zoeken of ik ook zoiets kan vinden.

Net japanse teriyaki (geen idee of het zo goed staat) gegeten. Was al weer een tijd geleden dus was wel weer lekker. Kleine man houd alleen niet zo van rijst dus er zijn misschien 10 rijstekorrels ingegaan en de rest lag verspreid door het huis ;)

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @claudia Leuk dat ze zo reageerden. En dat huilen is wel normaal hoor, dat zijn de hormonen ;) Gelukkig ben je niet meer zo misselijk!

15. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Claudia: leuk dat je ze zo reageerde!!! Gelukkig dat je niet zo misselijk meer ben.

Kreeg vandaag de foto's van de echo van mijn zus (ze is bijna 20 wkn zwanger) werd gelijk verliefd!

16. marilouise

@brondy wat doe jij voor sport dan

hier de kleine man op bed en man is op de mountainbike op pad, dus even lekker met een kop thee op de bank.

morgen ga ik niet sporten maar een donderdag weer lekker op de fiets erheen, morgen komen mijn opa en oma eten ga weer lekker pilav maken hmmm. vrijdag komt mijn moeder eten het is wel de week van de eters wel leuk hoor ik vindt koken leuk. vrijdag maak ik hachee trouwens kan makkelijk met dit weer.

17. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    claudia wat gaaf ze zo leuk reageerden! En wacht maar, dit zal niet de laatste keer zijn dat huilt tijdens de zwangerschap :D

femmy: leuk hoor die 20 weken echo, dan is het echt al een baby!

poemi: fijn zo ventje, hihi. isa eet juist wel rijst en toen ze kleiner was het liefst 1 voor 1, goed voor de motoriek ;)
    croissantje op de bank heeft ook leuke effecten wat dat betreft!

eels: dat valt me reuze mee inderdaad! ik zou meer vragen als ik die echoscopiste was;)

poemi: wat balen van je knie! maar je gaat toch niet volgend jaar lopen? met dikke buik of net bevallen?

ik had trouwens met zo'n calculator berekend dat ik om mijn eigen verjaardag uitgerekend zou zijn geweest als het deze maand raak was, zou ook toevallig zijn... maar we gaan voor een maandje later!
    ik ben vanmiddag ongesteld geworden :( op naar de volgende ronde. Als die ongesteldheid weer is begonnen dan voelt het minder erg, maar dat wachten, mijn hemel, echt niet voor mij weggelegd.
    Ronde 3 dus maar in! en nu spullen pakken voor vakantie!!

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Isa Balen dat je ongesteld bent geworden! 28 dagen is wel netjes. Op vakantie kan je wel lekker even je gedachten verzetten. Hopelijk even niet bezig zijn met zwanger worden. Extra balen trouwens dat je ongesteld bent geworden, ook nog eens tijdens je vakantie!

En nee, we zijn van plan de 4-daagse in 2013 te lopen. M'n zus en schoonzusje weten al dat we voor een tweede bezig zijn dus die begrepen dat ook wel. Ik zou nog niet eens mogen van m'n man als ik net bevallen zou zijn!

Veel plezier trouwens nog! Jullie gingen morgen weg toch?

@Marilouise Gezellig dat je opa en oma morgen komen eten. Je hebt het idd wel druk met eters deze week! Wel gezellig toch? Wij hebben trouwens ook pas hachee gegeten, echt lekker.

@Femmy Leuk die foto's van je zus.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik doe aan Taekwondo (vechtsport), op woensdag 1 uurtje en op zaterdag 2 uurtjes en heel soms 3. Maar dat zal dan niet meer gaan. Je moet klappen opvangen tijdens de meeste uren. Op zaterdag is er 1 uur gericht op techniek, dus dan krijg je geen klappen :)

Hopelijk gaan onze toekomstige kinderen wel rijst lusten :( wordt bij ons veel gegeten.

@ Isa
    Balen van je ongi, maar met volle moed de volgende ronde in. En op je eigen verjaardag bevallen lijkt me ook niet wat ;)
    Alvast een fijne vakantie...

Ben er ook wel aan toe, pfffff
    Ga nu ff kijken in hoeverre wij de camping spullen compleet hebben

20. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ isa: balen dat je ongesteld bent geworden. Geniet lekker van de vakantie!!

Deel Deze Pagina