mijn broertje is op mijn moeders verjaardag geboren. mijn tante vrouw van de broer van mijn vader is die dag ook jarig en mijn schoonmoeder ook is altijd een leuke dag hoor maar ik zou blijven zitten als het mij zou overkomen !
jaja, ik leef ook nog Beetje druk gehad maar morgen lekker dagje vrij dus dan kan ik gezellig mee kletsen. Weet niet meer heel goed wat er geschreven is, dus sorry als ik niet reageer. @isa: balen dat je ongesteld bent geworden. maar idd dat wachten is heel irritant, nu kan je op naar de volgende ronde. @claudia: huilen? hahha, ik ken. Had ik ook in het begin toen ik het ging vertellen. hahah. Nu heb ik het nog steeds zomaar uit het niets hoor. @tara: oooh wat goed dat je echo helemaal goed was. NU echt lekker gaan genieten toch. en je gaat het natuurljik vertellen. Spannend. Verder alles goed met iedereen? Hier gaat het wel. Zit niet zo lekker in mijn vel ofzo, maar ben ook best heel moe sinds vorige week en heel erg futloos, eigenlijk is alles te veel. en voel me niet top. Ben niet de hele dag kotsmisselijk maar wel een weeig gevoel de hele dag met af en toe pieken van misselijkheid. En kan ineens heeel snel boos worden, maar dan echt heeel boos:x. Beetje opvliegerig op het moment. Zal wel bij de kwaaltjes horen. Maar ben gewoon spuug chagerijnig door het weer. Word er GEK van. Niet normaal toch dit. Denk dat ik me al stukken beter voel als de zon weer is gaat schijnen.
Isa: succes in de nieuwe ronde! Vakantie is de perfecte manier om flink aan de weg te timmeren en te ontspannen en te genieten. Veel plezier!
goedemorgen, op deze mooie dag (hoop ik ) hier komt een heel licht zonnetje te voorschijn, heb heerlijk geslapen en ga straks de ideale huisvrouw uithangen, dus dan moet het toch een mooie dag worden ! fijne dag allemaal
Hoera! Ik heb twee druppels bloed ontdekt vanochtend. Weet zeker dat mijn menstruatie vandaag gaat doorzetten. Verklaart waarschijnlijk ook waarom ik de afgelopen 4 dagen zo sjagerijnig was... Sorry voor mijn ego bericht...
Jeeeeh steeph: eindelijk ga je ongesteld worden. Kan je eindelijk met een nieuwe ronde beginnen. En hopen dat het dan raak is zodat je niet weer een keer zoo lang moet wachten
@Steeph Eindelijk! Werd ook echt wel eens tijd. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! @Marilouise Ik probeer ook regelmatig de ideale huisvrouw uit te hangen, maar lukt me niet vaak Succes ermee! @Linnie Zo te lezen nogal last van de hormonen? Ik leek wel 9 maanden ongesteld, zo erg had ik er last van Niet zo leuk voor manlief, maar het hoort erbij. Wat bij mij wel hielp qua weeig gevoel was heel regelmatig wat eten, echt om de 1,5 uur ofzo. Al was het maar een stukje komkommer. Als ik te lang niet at werd ik gelijk kotsmisselijk. Misschien kan het bij jou ook wat helpen? @Brondy Taekwondo is idd niet zo'n goede sport als je zwanger bent. Fijn dat je wel alleen de technieken kunt doen, kan je er nog wel mee bezig zijn tijdens je zwangerschap. Pfff... Vanmorgen was het weer vroeg, wekker om 05.20 uur... En het was echt nog bijna donker, zo niet leuk! Gelukkig ziet het weer er al wel wat beter uit dan gisteren. Hopelijk morgen ook goed, dan heb ik weer m'n vrije dag.
Goeie morgen dames, @Linnie: Ik ken dat weeige gevoel. Heb ik ook last van. S'morgens erg misselijk en de rest van de dag ook met vlagen. Steeds een hongerig gevoel. En ook erg moe. @Steeph: zou mooi zijn als je ongesteldheid doorzet, kun je op naar een nieuwe ronde en dan hopen dat het snel raak is, zodat je niet meer zolang hoeft te wachten. Fijne dag iedereen!
goedemorgen dames! jes, heerlijk verslapen vanochtend en dan toch op tijd komen, dat is toch zo goed begin van de dag hihi! ik ga het weer wat positiever in zien allemaal haha (zie bovenstaande regel!) linnie: laat je er lekker in mee slepen en geef het nog een extra zetje. Gedraag je nog vervelender en chaggerijniger dan is het sneller over! hihi! echt waar, achteraf is dat ook wel eens lekker. Nu je zwanger bent mag je ook een beetje anders doen toch want je bent anders! (oh wat zullen mannen mij boos aan kijken als ze dit lezen hihi)! brondy: nee is niet leuk voor het kindje, ik vond het wel toevallig. Maar dan nog als het volgende maand raak is dan kan het alsnog, als het kindje zich vroeg aankondigt. Beter eventjes ertussen. Isa is 9 december geboren, ook niet echt leuk eigenlijk net na haar verjaardag. Dan is voorlopig voor ons ook kiezen wanneer ze wat krijgt etc, terwijl ze anders gewoon nog meer verwend zou worden denk ik. Nu denk je gauw, ze heeft al wel genoeg gekregen. Hoe zit dat met jullie kids? marilouise: geniet van je ideale-huisvrouw-dagje! Steeph: JEEEEEEEEEEEEEEEEJ! ben blij voor je, nou kunnen we er weer lekker tegenaan. Het oefenen is toch ook leuk zei een patient tegen mij hier. Die dacht dat ik zwanger was, had ze met de huisarts over mij gehad! haha, leuk contact met die patient, die had gewoon gedacht, misselijk naar huis, kind van 2.5 jaar, dat moet haast wel kan het hebben van ze, alleen jammer dat het nog niet zo is nog ff werken, misschien heb ik straks tijd om op de rest te reageren. bedankt allemaal voor die moedinsprekende teksten, ik ga lekker genieten van mijn gezinnetje op vakantie en we zien wel weer als ik terug ben!
Jessie: Die 2,5 week zijn vast zo voorbij! Ik vond het super snel gaan. Mammadoe: Eng hoor! Pas goed op jezelf en have fun nog ff daar! Poemie: Bij mijn eerste was dat ook zo hoor! De eerste echo met 12 weken, en de 20 weken echo. Dit is sinds kort.. Wel heb ik bij de eerste de echo met 10 weken gehad, omdat ik niet langer wou/kon wachten.. Je wilt toch weten of alles wel goed zit. Balen van je knie. Gaat het vandaag al wat beter? Eels: Spannend! Vrijdag ben jij aan de beurt! Kunnen ze bij dat echo bureau ook inwendige echo's maken? Brondy: Dat denk ik ook wel! Na deze week nog maar 5 daagjes werken, dan een weekje Frankrijk en als we terug komen hebben we de echo alweer! Steeph: Hartje hebben we niet gehoord, alleen gezien! Femmy: Hahah leuk als zoiets kan! Wat gaaf van je zus! Als jij ook zwanger raakt, zit je mooi dicht op elkaar, leuk! Claudia: Gaaf he een leuke reactie!!! En het janken herken ik hoor. Haha! Ik heb mijn zwangerschapsbroek alweer aan! Isa: Balen! Maar idd, beter ongesteld, dan dat dat ook uitblijft en je maar moet wachten. Duimen voor een 3 keer scheepsrecht kindje! Wanneer ga je op vakantie? Linnie: Ik herken het helemaal. Ik voel me de hele dag net zoals jij. En idd het weer werkt absoluut niet mee. Normaal vind ik dit gezellig, maar als je zelf al zo moe voelt en futloos, dan is dit 3 keer niks. Dikke knuffel. Vorige zwangrschap stopte dit gevoel pas bij 18 weken! Hopelijk dit keer wat sneller. Steeph: Jeeeej eindelijk duidelijkheid. pff dat heeft lang geduurd!
Wij hebben het gisteren aan mijn ouders 'verteld', mv het shirtje natuurlijk! Was wel grappig, Tara zat bij mijn moeder op schoot en ineens leest mijn moeder hardop de tekst: Want ik krijg er............... HUH? Echt waar???? Nee? Echt waar? ( daar kwamen bij mij de tranen ) En mijn vader had niks door, die vroeg aan mijn vriend hoe het bij de makelaar was geweest.. Hahah. Toen zei mn vader: Wat is er toch aan de hand? Nou zegt mn moeder, lees Tara's shirtje eens! Hij kreeg er blosjes van! Hartstikke leuk dus! Ik zit alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg te twijfelen of we het al wel op mijn werk moeten zeggen... Ik heb mijn nieuwe contract nog niet binnen en nu ineens slaat de twijfel toe: wat als ze me ontslaan omdat ik zwanger ben? Etc.... Moeilijk moeilijk.. Eerst maar eens de rest van de familie's en goede vrienden inlichten! Ik ben nu nog lekker vrij. Straks werken van 12 tot 18.. Blehhhh. Ik begin liever vroeg, maargoed. Fijne dag iedereen en werkze!
Goedemorgen! Wat een heerlijke dag, nu al. Ik voel me gelijk een stuk vrolijker met dit zonnetje. @Tara: super dat je echo goed was! Nu weer opnieuw wachten tot de volgende. Wel een leuke reactie van je ouders. Dat shirtje is wel echt een super idee. Ik ga het onthouden als ik ooit een tweede krijg. Ik snap dat je twijfelt over het wel of niet vertellen op je werk. Dat lijkt me een lastige situatie. Hmmm.... ik zou denk ik nog even wachten. @Isa: jammer dat je ongesteld bent geworden! Helemaal zo voor je vakantie. Toch heel veel plezier gewenst voor je vakantie! @Steeph: Heerlijk dat je nu weet waar je aan toe bent. Op naar een volgende positieve ronde! Morgenochtend vertrek ik naar Canada. Dus bij deze wil ik even voor 3 weken afscheid van jullie nemen. Ik hoop af en toe internetpunten tegen te komen, zodat ik jullie verhalen toch nog bij kan houden. Ik wens iedereen die ook op vakantie gaat of lekker vrij is een super lekker weertje toe. En rust lekker uit!
faylin goede reis en ene fijne vakantie geniet ervan, @isa ik heb een mannetje die 9 januari jarig is dus is ook leuk met de feestdagen, eerst sinterklaas dan kerst we hebben wel gezegd we doen er per familie maar 1 vieren , bij mijn schoonouders zijn nog 4 kleinkinderen dus daar de sint en doen we gelijk onze eigen cadeaus bij, met de kerst krijgt die bij mijn familie waar die het enige kleinkind is zo vreselijk veel we hadden gezegd afgelopenjaar we doen niets hoor hij heeft het toch niet door man niet normaal wat die allemaal kreeg, en toen zijn verjaardag ik kon een speelgoedwinkel beginnen zeg. om over de kleding maar niet te spreken.
@Faylin: Een hele fijne vakantie toegewenst. Veel plezier en tot over 3 weken!!! @Tara: leuk zo'n reactie van je ouders. Ik krijg pas in april een nieuw contract dus ik moet het dan al verteld hebben haha... Ik denk dat ik echt tot de 12 weken wacht. Maar lijkt me idd erg lastig als je nog geen nieuw contract hebt gekregen. Maar volgens mij mogen ze je daarop niet onslaan.... Hier een rustige dag. Kan echt merken dat het vakantie is. Maakt dat de dag langer duurt en dat terwijl ik al zo moe ben..
zo het huis is helemaal schoon helemaal super weer de de dekens van de hond zitten in de wasmachine dus ook zij heeft straks weer een heerlijk schoon bedje ! had de was buiten hangen bijna droog begint het te regenen, bah, nu maar even in huis overal uitgehangen even snel en maar even de kachel aan zodat het snel het laatste beetje droogt,
Hey, Ik ben ook in juni gestopt met de pil en heb inmiddels mijn 'natuurlijke' ongesteldheid gehad..wel 1 dag telaat maar dat mag de pret niet drukken! Aangeradan wordt om 1 maand voordat je met de pil stopt, te beginnen met het slikken van foliumzuur. Dan zit er tegen die tijd dat je zwanger wordt genoeg foliumzuur in je lichaam, daarna kun je er 2 maanden mee doorgaan tijdens je zwangerschap. Op dit moment slik ik VSM Puur MAMA multivitaminen + foliumzuur, dus ik slik alles eigenlijk wat belangrijk is. Er zitten er 60 in een potje dus ik kan nog even voorruit.
Hoi meiden! Hier lekker aan het genieten van een vrije dag! Vanmorgen ff naar de Intratuin geweest en vet goedkoop een bistro setje gekocht. Er was uitverkoop 60% dus voor 35 euro hebben we er nu 1 in ons bezit helemaal blij met zo'n mooie aankoop haha! Verder beetje aanrommelen in huis enzo... Hoest verder met jullie allemaal? Heb geen tijd/puf om alles te onthouden maar een paar dingetjes... Leuke reacties van je ouders Tara! Isa & Faylin, fijne vakantie GENIET ervan!! Hier hebben we de afgelopen 2,5 dag goed geklust incl vanmorgen hihi Dus hopen op een positief bericht over 2 wkn! Ik ga weer ff verder & straks Titanic kijken.. vanaf hier haak ik weer aan! Toedels xxx
Faylin en Isa: hele fijne vakantie. Hoop dat jullie beter weer hebben. Debby: jij klinkt supervrolijk! Hoop dat al het geknuffel doel heeft getroffen. Tara: leuke reactie van je ouders!
@Debby 35,- voor een bistrosetje is niet veel, goed gedaan! @Marilouise Balen dat het net nog even is gaan regenen toen je was buiten hing. @Faylin Hele fijne vakantie toegewenst! Hopelijk kunnen jullie toch nog ergens een plekje voor jezelf vinden af en toe zodat je deze ronde niet onbenut hoeft te laten! @Tara Leuk zeg, hoe je ouders reageerden! Kan me voorstellen dat je vader dat niet zo snel door had, die letten niet zo op kleding Wel lastig van je werk. Ze mogen je dan wel niet ontslaan omdat je zwanger bent, maar ze mogen er wel voor kiezen om je contract niet te verlengen. Wanneer verwacht je je contract te krijgen dan, op korte termijn? Dan zou ik er voor kiezen om het nog even voor je te houden, onder het mom van dat je het niet te vroeg aan iedereen wilt vertellen, 12 weken afwachten enzo. @Isa Goed dat je zo positief bent nu! Grappig trouwens dat een patient gelijk zulke conclusies trekt, wel heel toevallig nu jullie er ook echt mee bezig zijn! @Mibo Welkom. Gaan jullie voor een eerste kindje of heb je al een kindje? Hier gaat het gelukkig met de knie alweer wat beter. Het is niet meer zo erg als gisteren. Vandaag op het werk hebben ze heel de boel verbouwd, bijna alle bureau's/kasten enz.. moesten anders komen te staan We zitten met 9 mensen in één ruimte en ze hebben het nu allemaal wat praktischer neergezet, dat de juiste mensen bij elkaar zitten. Mijn bureau hoefde gelukkig maar 2 meter op te schuiven dus dat viel wel mee.