Lieve allemaal. Zijn er nog meer mensen die in Juni dit jaar de pil laten staan? Zelf stop ik ermee op 29 Juni! Vind het erg spannend. Misschien nog meer die in Juni gestopt zijn of nog gaan stoppen? Groetjes, MissCK
Ik heb vorige week mijn laatste pil ingenomen! Wij gaan voor een tweede kindje....spannend (weer) De eerste keer was het gelijk raak nadat ik de laatste pil had genomen. Ik ga er nu vanuit dat het niet weer zo snel gaat (maar hoop het wel )
hoi! ik heb de 16e me laatste pil genomen! hopelijk lukt het de eerste keer maar als ik zo op de site rondkijk duurt het gemiddeld een half jaar of langer dus ben benieuwd! gr kirsten
Deze maand gestopt met prikpil. En al gelijk een bloeding gehad, na 2,5 jaar geen bloedverlies gehad te hebben.
He Dames, Ik ben ook gestopt met de pil, en heb op 13 juli mijn NOD dag. Wel weer spannend, de vorige keer was ik meteen de eerste keer zwanger!! Mijn zoontje is net deze maand 2 geworden Ik ga daar nu niet vanuit, maar zou wel fijn zijn natuurlijk. Volgensmij heb ik maandag mijn eisprong gevoeld. Zou mooi zijn natuurlijk.... LIjkt me leuk zo`n forum, is voor mij de eerste keer Lfs
heb vandaag mijn spiraaltje lateb verwijderen! wij gaan voor onze 3de! de eerste 2 keer was ik bijna meteen zwanger!
oke oke geen pil, geen spiraal, geen prikpil...niets van dat alles....alleen al 2,5 jaar regenjasjes maar vanaf vorige week gebruiken we die niet meer!!!! ik ben 2x binnen een maand zwanger geweest dus ben zooooow benieuwd hoe het nu zal gaan.....**dagdroomt al van een dikke buik** ben benieuwd...heb van het weekend denk ik mijn eisprong...alleen zitten we dan 3 weken in de caravan met zoontje lief 2 meter van ons af hahaha maar goed we verzinnen wel wat succes allemaal
Dames! op 13 juni de eerste dag van mijn laatste menstruatie (lees ontrekkingsbloeiding) gehad!! Zou betekenen bij een cyclus van 28 dagen dat ik 11 juli mag testen.. Hou niet van wachten.. en zie overal baby's en alles wat daar bij hoort! Hoop dat we snel een wondertje mogen verwelkomen!! GroetjesBianca
Hoi Meiden, Hier misschien een beetje een apart verhaal. Ben in Januari al gestopt met de pil dit omdat ik veel lichamelijke klachten hiervan had en dit nu wel een keer zat was. Had veel hoofdpijn van de pil. Opzich best een regelmatige cyclus gehad dus een tijdje uitgerekend wanneer ik ongesteld zou gaan worden. Dit zou dus ook eerste weekend van Juli zijn. Precies dan ben ik op een festival in België waar je alleen maar gebruik kunt maken van Dixie's als toilet en dat zag ik dus niet zo zitten. Toch maar besloten om dan maar voor 2 maanden de pil te nemen. Ondertussen wel besloten met man lief om voor een kindje te gaan. Nu heb ik gehoord dat de pil in de eerste maand nog niet veilig is dus gewoon geklusd Als we na aankomend weekend weer thuis zijn gooi ik gelijk de pil weer de deur uit en dan maar afwachten. Zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen! X
Hey, Ik ben in juni ook gestopt met de pil en daarna ongesteld geworden op 8 juni, 18/19 juni een zichtbare 2e streep gehad op me ovulatie test. toen daarna geen streep meer en sinds afgelopen vrijdag al 6 dagen weer 2 strepen op de ovulatie test. Ik mag over 7 daagjes testen erg spannend this namelijk de 1e ronde. En de dagen duren lang haha liefs marjolein
Dat snap ik Marjolein dat de dagen lang duren. Wij zijn al een keer eerder bezig geweest om zwanger proberen te worden. Dit was ongeveer 2 jaar terug en toen duurde het ook telkens zo lang maar elke keer als er weer niks was was ik wel heel erg teleurgesteld.. Hoop voor je op een goede test. Zou leuk zijn gelijk 1e ronde raak
Ja dat snap ik, dat is erg frusterend vooral als het dan niet lukt lijkt mij. Hoelang ben je nu bezig? 1e ronde raak is wel uniek he ook al gebeurd het wel. Mijn moeder was van mij ook in 1 maand zwanger. Maar het is ff afwachten en anders naar ronde 2.
Hoi allemaal, Als het mag sluit ik mij ook bij dit gezelschap aan. We waren al plan snel te gaan beginnen dus had al 'zwanger worden' capsules van de etos gehaald. Op de laatste dag van me ongi vond mijn vriend dat we er nu maar voor moesten gaan. Ik heb op 10 juni de laatste pil ingenomen en heb op 14 juni me ontrekkingsbloeding gehad. Nu is het maar afwachten hoelang me cyclus is. xxx
@ Love87 Tuurlijk mag je je aansluiten! gezelliggg Spannend! ik heb op 8 juni mijn laatste ongesteldheid gehad en 3 juni gestopt met de pil.
Wel leuken gezelig om zo onze ervaringen te delen met elkaar. Wij gaan voor een 1e kindje en jullie? Nog even een andere vraag. Hoe maak je zo een banner? Had er een gemaakt maar weet niet waar ik die code moet plaatsen. xxx