Bekijk bijlage 246246 ♥ NOD ♥ - Jackystory (23 jaar) NOD: 20 mei, 7e ronde, 1e kindje - Isabel Olivia (22 jaar) NOD: 21 mei, 2e ronde, 1e kindje - blueberry (? jaar) NOD: 25 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Zasnoes (21 jaar) NOD: 18 juni, 3e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Cheetara: 18 mei - 20 weken echo - Samantha98: 21 mei - 2e echo - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) - Maxellera (20 jaar)
Ja Maxerella stelde het voor, kan helaas niet meer quoten dus moet even zo: Maxellera Junior Member Geregistreerd: 14 mei 2012 Woonplaats: Regio Venlo Berichten: 22 Re: Meiden begin 20 die zwanger willen worden.. Isabel, misschien een idee dat we binnenkort een 'Meiden begin 20 die zwanger willen worden deel 2' maken? En ik dacht, als jij die dan maakt kun je mooi de lijst in de openings post zetten , dan hoeven we niet steeds pagina's doorbladeren om hem te vinden. En dan zit er niet nog bijna 300 pagina's geschiedenis aan vast met mensen die hier misschien niet meer posten . Ideetje?
Hey meiden, Dunchan, sorry meis heb net gereageert op je pb, maar had nog niet gelezen waar jullie achter zijn gekomen. Dat is gewoon zwaar klote! (sorry valt gewoon niet anders te brengen, en dit is zelfs nog heel zacht gezegt) Begrijp het als je er even helemaal doorheen zit. Veel sterkte de komende tijd. *dikke knuf* Aan de nieuwe meiden welkom, (als ik dat nogsteeds kan zeggen, want ik zit de laatste tijd zo weinig achter de pc) Heb het zo druk met dingen en we proberen wat meer tijd voor elkaar te maken (gisteren naar sealife geweest en strand, was trouwens niks aan sealife, ik raad aan als je denkt leuk, niet doen zeker zeker zeker niet leuk, wil je gewoon geld verspillen moet je daarnaartoe gaan, paar zielige diertjes in te kleine aquariums en het was zo over en dan ben je erdoor) Voor de meiden die ondertussen een positest hebben gehad, GEFELICITEERT!! (ik heb de gesprekken een beetje doorgekeken en wat dingen geprobeert te onthouden, lukt niet echt geweldig maar daarom doe ik het een beetje algemeen) Bops, heel erg rot van het huisie, mannen zien dat toch een beetje anders, en als je laat blijken hoe verdrietig het je eigenlijk maakt snappen ze het vaak toch wel wat beter. Ik zag ook iets staan over ontmaagding door eerste vriendje, bij mij ook geweest heb het er alleen niet al te graag over omdat het zich allemaal afspeelde in een niet al te beste tijd in m'n leven, en hij daar dus zeker bij hoorde. (slechte gozer) Dan nu naar vandaag in het ziekenhuis, zoals jullie waarschijnlijk wel zullen weten hadden we de 20 weken echo en geslachtsbepaling. Nou, met gepaste trots kunnen wij mededelen dat..... De kleine net zo koppig is als de ouders en het wou nog niet laten weten wat het nou is. Dus maandag misschien als die er dan goed voor ligt. De vk heeft echt haar best gedaan maar het lukte niet, de kleine wilde de beentjes niet openen, zelfs toen het tegen de echoscopie ding aan begon te trappen werd dat gedaan met beide beentjes tegelijk en bij elkaar.... Maar voor de rest was alles helemaal goed. Morgen de bruiloft van m'n nicht dus is weer een drukke dag. En ik voel me de laatste week al niet zo geweldig, had van het weekend kramp maar ben dingen gaan eten die dat tegen moeten gaan (meer aardappelen en vlees) en dat is ook beter, maar heb erg last van me lichaam en denk dat ik misschien de afgelopen 2 weken al iets onder de leden heb, wat ik loop de hele tijd een beetje te kwakkelen met verkoudheid en griep. En dan slaap ik nog eens heel erg slecht, dus ik probeer zo veel mogelijk lekker op de bank te liggen en te rusten als dat gaat. Nou ik hoop dat jullie weer een beetje op de hoogte zijn. Groetjes en knuffies cheetara
Ah, de kleine houdt het wel spannend dus Hihi! Maandag is het ook al super snel, dus hopelijk dan meer geluk. En je mag hem of haar wel nog een keertje bewonderen. Dat is dan wel weer voordelig natuurlijk! Heb je een voorgevoel? Heel veel beterschap, hopelijk voel je je snel weer wat meer fit! En heel veel plezier morgen
Bekijk bijlage 246264 ♥ NOD ♥ - Jackystory (23 jaar) NOD: 20 mei, 7e ronde, 1e kindje - blueberry (23 jaar) NOD: 25 mei, 2e ronde, 1e kindje - Daantje3 (23 jaar) NOD: 31 mei, 7e ronde, 1e kindje - flavour2 (24 jaar) NOD: 3 juni, 3e ronde, 1e kindje - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje - Bops (24 jaar) NOD: 7 juni, 2e ronde, 1e kindje - Zasnoes (21 jaar) NOD: 18 juni, 3e ronde, 1e kindje - GwoonAn (22 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje - Wonderwensje (21 jaar) NOD: Onbekend na stoppen pil, 1e ronde, 1e kindje ♥ Zwanger ♥ - Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 26 november 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - CVG (21 jaar) Uitgerekende datum: 28 december 2012, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Dreaminggirl (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing - Isabel Olivia (22 jaar) Uitgerekende datum: 28 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing ♥ Afspraken - Controle & Echo ♥ - Cheetara: 21 mei - Geslachtsbepaling - Samantha98: 21 mei - 2e echo - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige ♥ Bevallen ♥ - - - ♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥ - Dunchan (23 jaar) - Maxellera (20 jaar) ------------------------------------------------------------------ Cheetara, jouw afspraak maandag heb ik erop gezet Blueberry, ik heb je leeftijd even toegevoegd. En mezelf verplaatst naar zwanger!
Lief! Dankjewel Ja, haha klopt.. hopelijk snel alle meiden die aan het proberen zijn ook zwanger. Hoe is het met jou?
Oooow my god!!!!!, isabel wat geweldig!! Gefeliciteerd ik ben zo blij voor je joepieee... Heb je eenfoto???????
Whahhh idd haha ben zo blij voor je.. Bekijk bijlage 246267 Gefeliciteerd!!! @hier net heerlijk op de bank geslapen en duik nu me bed in, wat ben ik moe en voel me beroerd bleeh.. weltrusten en tot morgen!
DANKJEWELLL Ik ook voor jou!! Zijn we samen zwanger hihi Ik heb nog geen foto maar zal als ik weer thuis ben een nieuwe foto maken en plaatsen Hopelijk met een donkerder streepje! Streepje was wel duidelijk maar nog licht. Zit ook pas op 10 dpo.. en testte bij mijn vorige zwangerschap met 12 dpo nog negatief dus ben heel erg benieuwd of en wanneer ik een knaltest heb!
CafeMom - Moms Connecting About Pregnancy, Babies, Home, Health, and More hier Lilypie - Pregnancy, baby and parenting tickers. hier heb je ook schattige!
Suuuuper lief An Dankjewel! Ik hoop dat je mij heel erg snel mag volgen! Ga maar lekker slapen meis, goed uitrusten en morgen (als het kan) lekker uitslapen xx