met pendelen geen ervaring... bij mij weet mn schoonzussie en mn 2 nichtjes het... en ja mn moeder...is een verhaal apart... tis een schat hoor....maar door de mindere periode tussen mij en mn man is ze helemaal anti momenteel....heel frusti....ze grijpt alle kansen aan o te zeggen: ow gelukkig je bent neit zwanger....(mis die hyves-smiletjes waarbij je iemand weg-zapt ) en in plaats dat ze nu gewoon vraagt wat onze plannen zijn...die denkt serieus dat ze op deze manieer mij tegenhouden kan....dat vind ik wel heeel jammer want wt als het moment daar is dan wil ik het heppie de peppie vertellen en ben ik helemaal zenuwachtig wat zij gaat zeggen....maar laat mn moment er niet door verknallen...een jaar geleden nog wel maar ben harder geworden pffff ik heb vandaag ook weer heel de dag ongi-pijn en dik/gevoelig gevoel..... nouja we shall see!!!!!!
Zo, ik ben er ook weer hoor . Was even het topic kwijt, heb gelijk ook maar even alles gelezen wat ik gemist heb. Nou we gaan vanaf het weekend zo'n beetje aan de slag, ben nu ongi, geweldig zoals altijd. Zit veels te veel te snoepen enzo . Een aantal mensen weet dat ik gestopt ben met de pil, maar mijn moeder weet het nog niet, die laat ik het wel weten als het raak is hehe. Misschien wel op haar verjaardag, die is op 8 augustus, zou eigenlijk wel grappig zijn bedenk ik me nu . Oh ja, voor het complete plaatje; ik ben 26 en mijn man is 28, we zijn net getrouwd . We hebben al een dochtertje, Zoë, ze is geboren op 14 februari 2010. Vonden het nu wel tijd om voor een broertje of zusje te gaan .
Moet je even helemaal onderin het forum kijken, staat een kopje met pendelen en dan moet je even in een topic kijken van iemand die pendelt.
Joehoe! gevonden! Ik dacht al huh waar issie gebleven! hihi Bij ons weet niemand dat we bezig zijn voor een tweede, al hoewel wel iedereen er op zit te wachten. Mijn zoontje is net 2 geworden en dan vinden ze het toch wel een beetje normaal om dan weer zwanger te worden. Ik ontken alles als mensen er naar vragen! We hebben net ons huis helemaal vebouwd en dan zeg ik maar dat we nu nog ff rust willen en we over een half jaar wel verder kijken ! Lijkt me wel erg lastig als je niet veel steun krijgt van je naasten.
had het een paginatje geleden ook al vermeld dames Maar ok, leuke is dat de pendelaars zelf ook hun eigen statustieken bij houden. hoe veel ze er goed hadden en hoeveel niet... Erg leuk! Tis natuurlijk niet altijd zo, maar geeft wel goede moed
Ohw !! haha vast over heen gelezen sorry! Idd leuk, ga morgen ook ff pendelen, zo lekker slapen! Trusten alvast dames en tot morgen
Ik heb me van de week ook 3x laten pendelen 1x juli 1x augustus 1x januari Ze gaven wel allemaal aan dat het een jongen wordt... Wachten nu maar rustig af.. Vanavond nog ovu test gedaan doe was negatief.. We hebben ons best gedaan nu maar wachten.... En wachten... En wachten... Jippie! Hahaha
even een vraagje hier! ik heb mijn spiraalyje 1,5 week geleden laten verwijderen, en nu sinds een paar dagen ben ik echt heel emotioneel! heeft iemand hier ervaring mee?
Dit is de laatste NOD lijst die ik kon vinden op pagina 10, is deze nog up to date?? anders moeten we hem ff aanpassen NOD juli 2011 1. 2. 3. 4. 5. 6. L4dy (ronde 1) 7. 8. 9. Kersje (ronde 1) 10. 11. Bjanc (ronde 1) 12. Flien (ronde 1) 13. 14. 15. 16. 17. 18. kirsten1988 1e ronde, 1e kindje Mamavankeano87 1e ronde, 2de kindje 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. LieveL Roze is zwanger... Rood is menstruatie...
L4dy, hoe staat het met testen....? 2 dagen over tijd zie ik? Komop dames lijst mag roze worden hoor!
De test was gister negatief, officieel 1 dag overtijd maar de banner geeft 2 dagen aan, kan zijn dat mijn eisprong dus wel later is geweest omdat ik meerdere malen positief heb getest, dus dan zou ik morgen ongesteld moeten worden.maar vaak wordt ik de woensdag (gister dus) dus nog ff afwachten. Nog geen rode zee in ieder geval
Hey hey... Ik ben trouwens 29 mijn vriend 28. Was vanmorgen even bij de huisarts omdat er aan mijn vaders' kant familie openruggetje / schedeltje en miskramen zijn geweest. Mijn moeder had echter 3 vlekkeloze zwangerschappen. Dus de HA heeft me gerust gesteld. Hij heeft me wat extra foliumzuur en veel plezier voorgeschreven haha :-D Welke vitamintjes nemen jullie extra? Ik lees vanalles over omega 3, visolie en theunisbloemolie....
Zo, ik kreeg net een paar keiharde steken helemaal onderin mijn buik. Gister positieve ovulatietest, dus ik vermoed eisprong...maar dat wil ik nog niet, want ik wilde nog een dagje extra klussen!
ik wacht totdat ik ongi wordt deze week en zo niet dan test ik begin volgende week met clear blue!! @Shawty wat is jou cyclus gemiddeld? dan zet ik je op de lijst