Gestopt met de pil in JUNI 2011!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissCK, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net als mij dus zag ik in je banner :)
    Staan we gezellig samen op 6 juli haha en we gaan voor de rose kleur he! :p

NOD juli 2011
    1.

2.

3.

4.

5.

6.
    L4dy (ronde 1)
    Shawty85 (ronde 1)

7.

8.

9.
    Kersje (ronde 1)

10.

11.
    Bjanc (ronde 1)

12. Flien (ronde 1)

13.

14.

15.

16.

17.

18. kirsten1988 1e ronde, 1e kindje
    Mamavankeano87 1e ronde, 2de kindje

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31. LieveL

2. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    @l4dy haha idd precies dezelfde dagen..En allebei nog geen rode zee.. Zou tog leuk zijn als we ook allebei tegelijk roze kleuren op de lijst!!:D Daar gaan we voor! haha

3. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik help het jullie hopen dames!

4. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    yessss !!! zou leuk zijn :)
    Heb nog niet echt gevoel dat ik ongi moet worden jij?
    Gister en eergisterav wel last gehad van lage buikpijn (trekkerig gevoel)

5. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    `

Nee nu ook geen gevoel van ongi worden.. wel al een weekje pijnlijke tepels, veel plassen (mrja heb problemen met mn blaas, dus lastig te zeggen) snel misselijk (ook dat ik al redelijk vaak, dus ook lastig) hoofdpijn (normaal migraine, maar dat valt nu mee) en idd ook soms pijn in mn buik, en een soortdrukgevoel (kan niet zo goed uitleggen) en steekjes.. Heb wel een aantal x dat ik dacht; volgens mij komt het eraan..maar niet dus en heb dat nu ook niet egt meer..

1 groot raadsel dusss:(:( om gek van te worden mrgoed... afwachten.. meer dan dat kunnen we helaas niet doen..:(

Hoe doe jij het met klussen en ovtesten eigenlijk...? Want dat is ook een groot raadsel op dit moment natuurlijk..

6. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat druk gevoel herken ik wel, en een trekkerig gevoel.
    Ik heb voornamelijk last van me rug, borsten geen last van, rare smaak in me mond, vaak ontstoken tandvlees de laatste weken, en dan het trekkerige gevoel in de onderbuik (laag).
    Ik ben dus net als jou 3 juni gestopt met de pil en 8 juni ongesteld geworden tot 13 juni, ik ben al vroeg begonnen met de ovutesten (normaaal gesproken 2 week na je ongi maar ik ben op 16 juni begonnen met testen,had op 18 en 19 juni een zichtbare 2e streep,die daarna weer verdween, 22 juni 1malig rose/bruinige afscheiding en vanaf 23/24 juni begonnen de symptonen en vanaf 24 juni had ik opeens weer een positieve ovulatie test die minstens 8 dagen lang knal positief was, Test streep net zo donker als de controle streep.. k had eerst het vermoeden dat ik 22 juni een innesteling zou kunnen hebben gehad en hierdoor die afscheiding kreeg of toen is me eisprong geweest dat ik te laat was met testen die dag. Off de eisprong is 24 juni geweest maar dan vind ik het wel weer vreemd dat de test 8 dagen lang positief bleef.
    Het is echt afwachten..

7. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klussen om de dag in de vruchtbare periode en als de ovu test dan positief is dan natuurlijk extra ;)

8. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hou voor me zelf wel alles bij, uitslag van testen, nod etc.
    Slik je ook al foliumzuur? ik nu sinds 3 week

9. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    Maar neem aan dat je ook nog niet weet wanneer je vruchtbare dagen precies zijn..? Ik hou niet alles precies bij van de testen, maar weet wel dat ik afgelopen zaterdag ineens weer een positieve ovtest had..:( Heb toen wel geklust savonds.. de volgende dag was de test weer negatief..
    Vind jou klachten tog wel erg dichtbij een zw komen hoor...;) Blijf voor je duimen..!

Ik ben ook net begonnen met foliumzuur slikken..;)

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    slik al een aantal maanden foliumzuur!!

11. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    Hmm en toen waren er weer krampjes in mn buik.. zou et dan tog nog doorkomen...? ;) Aan de ene kant beter van wel omdat ik dan mn eerste cyclus weet na het stoppen van de pil en kan gaan bijhouden en klussen.. aan de andere kant hoop ik het niet, want dan zou er heeeel misschien tog nog een kansje bestaan dat het wel raak is......:)

12. flien

flien Lid

28 dec 2010
    44
    0
    0
    Jeetje mina wat spannend zeg! Pfffff Je voelt nu zeker van alles?! Wel of niet, wel of niet laat het maar snel duidelijk zijn! Die onzekerheid is ook niks....of wel dan.
    Ik snap ff ook niks meer van mijn lichaam, gisterenavond ineens behoorlijk last van mijn borsten, en ze voelen ook voller (door manlief bevestigd ;) ) en vandaag voel ik bijna NIKS meer! Grrrrrr
    ikke niet snap hoor.....

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    flien! same thing over here!!

Alleen moe vandaag, verder helemaal niks.. geen pijnlijke borsten enz.. ook vrien dlief zei dat ze steviger waren, gister en eergistern.. ook niet ongi nu.. nog een paar dagen...
    Toch raaar!!
    Ook veel minder, zelfs bijna geen, honger vandaag. Eet omdat ik moet eten... terwijl ik gister haar rammelde van de honger... snap jij het nog....? zucht!!
    We wachten!!

14. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè ladies!
    Wat spannend voor jullie! Hopelijk blijft doe ongi weg en komt de roze wolk!!!
    Een vraagje ik heb nu sinds 2 dagen bij het opstaan van de bank of bij t uitrekken steekjes in me liezen herkennen jullie dit? Ook ben ik even duizelig als ik op sta..

Gr. Kirsten

15. flien

flien Lid

28 dec 2010
    44
    0
    0
    @Bjanc,
    Ja ik heb hetzelfde, vanaaf ineens weer erg gevoelige tepel! En nu ik terug denk vandaag alleen steken met uitrekken of gapen! en duizeligheid heb ik afgelopen dagen ook gehad, vandaag minder.
    Heb vanmiddag uit mijn werk 2 testen gekocht van de kruitvat. 2 voor 5 euro. lees hier dat ze goed waren?!
    Kan ze op mijn werk voor inkoopsprijs mee nemen (apotheek) maar dan weten mijn collega`s het natuurlijk hihi!
    Ik moet mezelf echt in bedwang houden om dit weekeind niet te testen! hahaha eigenlijk wil ik pas volgend weekeind testen, dan zou ik 4 dagen overtijd zijn. Eind van de week moet ik toch werken de hele dag, dan gaat de tijd toch sneller voorbij dan wanneer ik thuis ben....
    *zucht*

@Kirsten, misschien kan dit komen door je innesteling???!

16. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @flien
    Oh dat zou kunnen zaterdag is innestelingdag dus hopen dat t goed komt dan.. En ach die pijntjes heb ik er allemaal voor over hahaha

17. flien

flien Lid

28 dec 2010
    44
    0
    0
    Heb me net laten pendelen en erg verassend wat er uit kwam.
    namelijke dat ik in oktober 2011 positief zal testen en zwanger zal zuhbvan een jongetje.
    Laat dat nou precies de maand zijn dat ik bij mijn vorige zwangerschap (3 jaar geleden) positief teste en zwanger was van een jongetje! hahaha

@Kirsten ik zal voor je duimen dat je ei zich goed innesteld!
    enja pijntjes; bij mijn vorige zwangerschap had ik bekkeninstabiliteit liep op krukken dus pijntjes hem ik er idd wel voor over! :)
    Iemand nog meer ervaring hiermee?

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    PEndels zeggen bij mij augustus en november.. aug. jonges, en nov meisje...
    Ik test ook pas volgende week zondag mocht de ongi wegblijvn..
    Nu weer wat krampjes. maar erg licht.. We zullen zien..
    Tepels minder gevoelig dan gisteren...

19. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Pendel zegt bij mij juli van een meisje, maar een collega heeft ook voor mij gependeld en die zegt een jongetje, tweelingen zitten in de familie, oh god :p.

20. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Pendels zeggen bij mij juli augustus en januari maar wel allemaal een jongen... Wachten gewoon af!!

Deel Deze Pagina