Bij mij zeggen de pendels augustus een jongentje en september een meisje.. wacht de andere aanvragen nog even af.. ben benieuwd..! Vandaag ook minder last van mn tepels, maar verder nog wel steeds dezelfde klachten.. om gek van te worden die onzekerheid!!! Maar we blijven gwn vrolijk doorklussen tot het een x raak is!
Ons vrouwlijk lichaam kan ons behoorlijk voor de gek houden idd!:x Word er idd ook al aardig gek van al die vragenn is et nou onpillen, moet ik ongi worden, of misschien tog raak.....?? We kunnen niets anders doen dan wachten.. en wachten.. en wachten... kan me voorstellen dat het vervelend is als je nu ineens geen last meer van je borsten hebt, want dat zijn tog ook meestal wel een van de eerste tekens van het zwanger zijn...? Balen orr! Duim met je mee!
moet je nagaan dat sommige mensen al jaaaaaaaaaren bezig zijn ik heb vanaallerlei klachtjes die ook wat anders betekenen kunnen: misselijk me vlagen, bloedneus, heeel kort lontje (das de vreemdste...heb normaal engelen-geduld) "beurse" (.)(.), gevoelige onderbuik, steken onderin mn buik, en een dik gevoel....zou wel raar zijn dat het dan zoooo snel na mn eissproong al last heb
nu lukt het wel, Blond! Hoi allemaal, Ben ook weer even aanwezig druk druk druk.... Heb net gevraagt of iemand voor me wil pendelen, ben benieuwd. Heb wel het gevoel dat ik eerdaags ongesteld moet worden, opgezette buik en vollere borsten, het voordeel van de pil was natuurlijk dat je precies wist wanneer het moest gebeuren, maar dit is nu voor een heel goed doel al zeg ik het zelf maakt me alleen ook wel wat onzeker.
Ja zou toch wat zijn he?! Ga je voor een tweede krijg je er ineens ook nog een derde bij! Zou toch wel heel erg moeten wennen aan dat idee hoor. Financieel ook een stuk lastiger......
Haai ladies! Pff net te horen gekregen dat ik blaasontsteking heb.. Weet dus niet of de klachten straks van de innesteling zijn of van me blaas.. Maar ja we blijven gewoon braaf wachten haha Hoe is het met jullie? Zijn er al opnieuw testen uitgevoerd? Gr. Kirsten
Dat kan ook wel een aantal klachten verklaren.. Heb er zelf ook erg lang last van gehad en van nierbekkenontsteking. Het bleef maar aanhouden en ben toen opgenomen in het ziekenhuis en daar kwam uit(na onderzoeken en een kijkoperatie) dat ik chronische ontsteking heb. Heb dus erg veel last in mn buik en met snel moeten plassen, maa vooral veel pijn in mn nieren.. Dus weet hoe vervelend het kan zijn.. hoop dat jij er met een antibiotica kuurtje weer bovenop bent! Tot nu toe hier nog steeds geen rode zee.. Wel veel klachten pfff word er ni goed van.. Maar helaas nog geen posi test.. We blijven klussen.. Nog meer mensen die hebben getest of het gevoel hebben dat ze misschien wel zw kunnen zijn....?
ik heb dat gehad bij mijn 2de! ik wist zeker dat ik zwanger was, maar de testen waren allemaal negatief! en toen ben ik bij de huisarts geweest en die test was duidelijk positief!
Hoi, Ik ben vanmiddag teruggebeld door de dokter omdat ik had aangegeven bezig te zijn met zwanger worden. De normale antibiotica mag dan wel ligt er alleen aan hoever je in je cyclus zit. Aangezien mijn ei geweest is en de innesteling morgen zou zijn mag het niet. Wel had ze 1 andere antibiotica die wel Mocht alleen die heeft dan vervelende bijwerkingen, misselijkheid en diarree. Aangezien ik niet zo veel last meer heb besloten om t weekend af te wachten en mocht t maandag nog zo zijn dan wel beginnen.. Het is dus wel belangrijk dat je aangeeft dat je een kinderwens hebt!
precies! Goed dat je nog even gecheckt hebt!! Succes ermee! Hopelijk worden de klachten minder!! Kus bianca
Ik kan helaas op rood! gisterav ongesteld geworden. De symptonen die ik had waren dus echt van het ontpillen. Op naar ronde 2!! Voor de mensen die nog moeten testen heel veel succes en hopelijk nog wat rose in de lijst!!
NOD juli 2011 1. 2. 3. 4. 5. 6. L4dy (ronde 1) Shawty85 (ronde 1) 7. 8. 9. Kersje (ronde 1) 10. 11. Bjanc (ronde 1) 12. Flien (ronde 1) 13. 14. 15. 16. 17. 18. kirsten1988 1e ronde, 1e kindje Mamavankeano87 1e ronde, 2de kindje 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. LieveL
Balen man! Maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Heel veel succes in ronde 2! Hopelijk idd wat roze ja, moet nog 4 dagen wachten....pff
Hoihoi dames, Ook wij hebben besloten voor onze eerste te gaan! Ik ben 7 juni gestopt met de pil.. Had nu een cyclus van 23 dagen..geen idee of ik vroeger een regelmatige cyclus had. Ik merkte wel aan mijn lichaam dat ik echt aan het ontpillen was,pijn in onderbuik,moe,gevoelige borsten en tepels..ik dacht nee het kan toch niet gelijk raak zijn?! Mijn gevoel klopte,dus wij gaan weer verder klussen.. Hoe gaat het met jullie? Nog testen gedaan? Groetjes Sandra.
@l@dy Balen zeg!! Volgende maand hopelijk beter!! Hier weer een vraag van mijn kant: Heb sinds een dag of 4 pijnlijke tepels.. Nu heeft iedereen dat alleen zijn me tepels nu ook wit.. Althans de tepelknop zelf.. Hebben jullie dit ook of wat zou het kunnen zijn? Gr. Kirsten
Heb vandaag mijn NOD (als mijn cyclus idd 28dgn is) vanmorgen toch een testje gedaan, die was negatief en eigenlijk had ik dat ook verwacht, heb allerlei kleine kwaaltjes die duideln op ongesteld worden. Nu maar zien wanneer het komt en krijg ik wat inzicht in mijn cyclus.
kirsten, ik had dat ook wel eens ooit voordat ik gestopt was met de pil, maar dan waren mijn tepels wel erg stijf. kersje, het kan nog he, wacht nog maar eventjes af!