NOD juli 2011 1. 2. 3. 4. 5. 6. L4dy (ronde 1), Shawty85 (ronde 1) 7. 8. 9. Kersje (ronde 1) 10. 11. Bjanc (ronde 1) 12. Flien (ronde 1) 13. 14. 15. 16. 17. 18. kirsten1988 1e ronde, 1e kindje Mamavankeano87 1e ronde, 2de kindje 19. 20. 21. 22. 23. Fibi82 1e ronde, 1e kindje. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. LieveL
wij zijn 27 juni gestopt met de pil,om zwanger te raken van ons eerste kindje.. heel spannend allemaal.. hoe kan ik deze berichten opslaan??snap niet zoveel hiervan namelijk!!
NOD juli 2011 1. 2. 3. 4. 5. 6. L4dy (ronde 1), Shawty85 (ronde 1) 7. 8. 9. Kersje (ronde 1) 10. 11. Bjanc (ronde 1) 12. Flien (ronde 1) 13. 14. 15. 16. 17. 18. kirsten1988 1e ronde, 1e kindje Mamavankeano87 1e ronde, 2de kindje 19. 20. 21. 22. 23. Fibi82 1e ronde, 1e kindje. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. LieveL Ongesteld hier! Maar is niet erg, cyclus van 28 dagen, voel me in iedergeval goed bij het idee dat mijn lijf het zelf doet!! Op naar de vcolgende ronde!
Nog geen "gewone" menstruatie na mijn ontrekkingsbloeding gehad, weet ook dat dit dus ook nog wel even kan duren maar toch.
ja precies... succes met wachten! hopelijk is het raak kersje en shawty! Ik hou hier alles gooeed in de gaten!
Hoe bedoel je opslaan? Op je computer? Op het forum kun je je berichten / topics terugvinden in je account.
ikkkkuuhhh heb veel te vroeg getest: mijn nod is de 18 pas...maar: DR IS EEN HEEL LICHT STREEPJE TE ZIEN kan natuurlijk nog mis gaan voor mn nod maarvooralsnog ben ik happy
Wauwwww gefeliciteerdddd!!! Ben zo blij voor je! En dat al zo vroeg voor je NOD! Ga met je meeduimen dat alles goed mag komen voor een mooi lief gezond beepje!
Wow gefeliciteerd!!!! Ga keihard voor je meeduimen echt super!! Ik ga er morgen denk ik ook alvast test tegen aan gooien houd het wachten ook niet meer vol!!
ik ben dit nu al een tijdje aan het meelezen ik ben ook gestopt met de pil in juni eerste ronde 1ste kindje ik loop ook samen met kirsten en mamavankeano proficiat trouwens khoop dat het zo blijftwordt wel eens tijd dat er nog een andere kleur op de lijst bijkomt
Ja wij lopen inderdaad gelijk alleen mijn cyclus is nog niet zeker omdat ik nat net gestopt ben met de pil.. Ga morgen ochtend denk ik een restje wagen haha of Miss zometeen wel hahaha Jij lekker genieten van die roze wolk! Zou wel leuk zijn als ik ook op die wolk mag haha dan blijven we gelijk Lopen! Liefs
ooooooooooooooo @ mamavanKeano87wat GAAAAAAAAAAf!! Over 10 dagen zou ik kunnen testen volgens de banner. Heb het gister tegen mn beste vriendin verteld dat ik ben gestopt. ten minste 1 iemand om mee te giebelen.... pfff lucht wel op Het gekke is, sinds ik gestopt ben met de pil merk ik nog helemaal niks anders dan normaal oke ik had vorige week (in de vruchtbare periode) van woensdag tot aan zateradg (dag vd eisprong) af en toe een steek links of rechts, n beetje een zeurderig gevoel in mn rug. Maar als dat maximaal een uurtje bij elkaar geteld was, dan was het dat ook. En het zou ook nog goed kunnen dat ik die kleine pijntjes nog had van het sporten, ik geef namenlijk ook les en ik had er die week al 7 uur opzitten en zelf behoorlijk speirpijn van mn eigen training. Ik zou ook zo graag mijn lichaam duidelijker voelen. Misschien dat dit nog de invloed van alle jaren pil gebruik is. Nu deze week voelt alles weer normaal... mmmm geen gekke krampen.. nou ja we zien wel.... Ik wil ook testen hihihi dat wordt voor het eerst in mn leventje waaaaa. Nou ladies, ik volg jullie verhalen met spanning .... who's next...
Nee nog geen test gedaan denk morgen ochtend vandaag heeft niet zo veel zin.. Al veel gedronken en al meerdere keren geplast haha maar de kv 2v5 liggen klaar hahaha