En ook duidelijk 2 streepje weer, die van mij was omo wit vanmorgen.. Nu wel voor 2e dag ongi gevoel en steekjes in buik dus Miss latere innesteling.. Blijven wachten morgen maar weer opnieuw haha
En ook duidelijk 2 streepje weer, die van mij was omo wit vanmorgen.. Nu wel voor 2e dag ongi gevoel en steekjes in buik dus Miss latere innesteling.. Blijven wachten morgen maar weer opnieuw haha
Dag dames, Vanmorgen getest en hardstikke negatief! Geen lijntje te bekennen Maar ook nog steeds niet ongesteld..........tis nog niet verkeken.
hoi! ik ben al lang gestopt met de pil, maar we waren nog niet "begonnen".. we hebben in juni de eerste poging gewaagd dus nu is het even spannend.. telt dat ook mee??? moet die weekend ongesteld worden, maar hoop het natuurlijk niet! al heb ik al wel wat tekenen.. even afwachten dus..
@edge: laten we het hopen, dit weekeind nog maar eens testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben geworden. (duimen duimen en nog eens duimen) hihi
Vanochtend testje gedaan was negatief dus wachten nog maar even af. Ook heb ik heel veel last van obstipatie terwijl ik normaal het tegen overgestemde heb. Zondag maar weer opnieuw testen... Blijven wachten...
@Kirsten88 Ik ga ook zondag opnieuw testen, als er dan nog niks is. Mijn lichaam doet wel raar....zwangerschapsverschijnselen in overvloed dus ben een beetje in de war.... heb jij dat ook>
zojuist nog een keer getest maar dan met gewone urine ipv ochtendurine...en yes yes hij is weer een beetje donkerder heb nu migraine en diarree en dat heb ik normaal als aankondiging van mn ongi, dus hoop zoooo dat het goed bijft gaan....pffff wanneer doen ze bij jullie eerste echo? hier pas bij 9 weken :S
Ik dacht het ook dat ik last had van zwangerschapsverschijnselen maar heb een dikke blaasontsteking, en obstipatie waardoor me buik opgezet is. Nu aan de antibiotica ( wel degene die je mag als je zwanger bent) en aan een laxeermiddel dus ja weet nu niet welke klachten waarbij horen...
Oooo jonges wat ben ik blij dat het weekend is!!! Ik kom terug op het feit dat ik zei dat ik helemaal niks voelde... pffff Ik ben zooo moe sinds gister!! En misselijk en ik heb een zeurderige pijn in mn rug en onder in mn buik en ik heb het idee dat mn hoofd ontplofd! nog een week voor mijn NOD??? Ik moest woesdag zumba les geven nou ik dacht dat ik mn eirstokken voelde oprekken ipv mn spieren, dus ik heb het op een rustiger tempo gedaan... (niemand die het zag hahaha) Donderdag zou de innesteldag zijn volgens de calculator. Vandaag had ik toen ik naar t toilet ging rozige prop afscheiding? Was maar 1 malig, het volgede toiletbezoek was er niks. Zou het dan toch????..... Maar ble ik wil naar bed..... maar zometeen gaan we met een paar koppeltjes naar een vakantiehuisje, hopelijk wel tijd genoeg om te rusten....
ik hoop het echt voor je mamavankeano natuurlijk ben ik voor iedereen hier aan het duimen dat het snel zover is
pfff ben alweer ziek normaal nooit en nu 2x in een maand haha maar vooralsnog geen ongi te bekennen maar dat kan morgen ook nog
@mamavankeano mmm minder dat je zo ziek bent! Hopelijk knap je snel weer op! Ik had nu net met opstaan opeens felle korte steekjes in me lies duurde minuutje en zakte weer.. Geen idee wat dat betekend haha