Ja ik weet het maar kan niet wachten haha test wel met de instelling dat ie negatief zal zijn tot nu toe heeft het me humeur nog niet verandert gelukkig
nog getest kirsten? pff hier gata het ff waardeloos heb niet eens tijd om te testen...gisteren heel de middag bij een huisartsenpost gezeten met keano...zakte steeds door zn benen heen en kroop alleen maar (2,5jaar) nu heeftie een verkouden heup :S!! heb het wel aan mn schoonzusverteld...we zijn heel veel bij hun en nu ook tegelijk op de camping enzo dus ja moest wel
Oej dat is minder... Gaat het wel al iets beter? Ja als je veel op elkaars lip zit dan is t bijna niet voor je te houden... Test was vanochtend nogsteeds negatief dus denk dat ik gewoon na ronde 2 ga... Maar eerst ongesteld worden hahaha
Ook ik voel me vandaag niet super... Heb 4 juli na een cyclus van 23 dgn mijn laatste "echte" menstruatie gehad, heb deze week 4 dgn bloedverlies gehad,maar geen helderrood. Sinds vandaag flink misselijk,en steekjes onder in mijn buik. Hebben hier nog meer meiden getest inmiddels? Groetjes
Ik heb vanmiddag wat roze afscheiding gehad dus ben bang dat me ongesteldheid er aan zit te komen... Enige positieve is dat ik dan een keurige cyclus van 28 dagen heb haha maar Miss is het de verlate innesteling.. Wacht het nog maar even af...
ik heb getest vandaag het was helaas negatief ach ja op naar de volgende maand dan maar nu maar hopen da men regels snel komen
Ik ben toch ongi geworden.. Op naar 2e ronde.. Me cyclus is wel netjes 28 dagen succes allemaal weer!
Dank je, jij ook veel klusplezier hè! Gelukkig hebben we deze maand rond vruchtbaarste periode op vakantie dus hebben alle tijd haha
kirsten! ik was al kei blij dat ik een nette cyclus heb van 28 dagen! als je in de eerste ronde raak schiet is het wel heeeel veel geluk hebben!
succes aankomde maand iedereen ik heb eind van de middag een digitale test gedaan en die was wederom positief...de kruidvat 2v5 waren uitverkocht
Hoi dames, Wij hadden/hebben een zelfde topic (gestart door Calimer), maar er zijn er maar 3 over...: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/278913-stoppen-de-pil-juni-2011-a-18.html Hebben jullie er bezwaar tegen als we hier mee komen kletsen?? Ik zelf ben ondertussen al zwanger (1e ronde 2e ukje), 10 maart uitgerekend. @mamavankeano gefeliciteerd!!! Groetjes Eels
Ik ben ook keurig op dag 28 ongesteld geworden hoor en niet zo'n klein beetje ook haha ben wel blij dat het netjes 28 dagen is.. Nu weer klussen...
De kruidvat 2v5 liggen bij zwangerschapstesten... Is een wit doosje.. Mij viel het eerst ook niet op.. Anders gewoon even vragen.. Het nadeel van deze testen vind ik persoonlijk dat je je urine moet opvangen en er niet gewoon overheen mag plassen haha