Ik ben afgelopen maand ook begonnen met zwanger worden pillen van de etos begonnen nadat de vitaal zwanger pillen van de kruitvat op waren. Mijn cyclus was wel ineens 3 dagen korter, maar kan ook nog zijn door hij zijn juiste ritme moet vinden na de pil, hoe dan ook dat vind ik niet zo erg. succes allemaal en op naar roze.
oh, oh, ik heb toch geen rode trend gezet he?! Jammer!!! Wij slaan hier een maandje over. Volgende maand Disney en wil me nu even ergens anders op richten. Gek eigenlijk nu ik het zo typ, maar is misschien toch beter voor mijn gemoedsrust.
Veel te veel rood dames! Er MOETEN toch een paar roze bij komen deze maand. Ik ga maandag in ieder geval testen, hopelijk kan ik dan verandering in de zaak brengen En anders gaan we fijn door naar de volgende maand.
iedereen weet dat ik geen engelen geduld heb en ik had echt het gevoel door alle klachten die ik had da het echt gelukt zou zijn dus heb ik een week te vroeg getest en wa denken jullie een licht streepje te zien en dat zonder ochtendurine nu heb ik deze morgen weer getest en het streepje is ietsje donkerder dus ik kan heeeeel voorzichtig zeggen volgens mij is het raak
Hi dames, Uurtje geleden een test gedaan met kv2v5, 3 dagen voor NOD. Op de test zie je het echt bijna niet, maar op de foto zie ik toch een beetje een 2e lijn, niet? ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Morgen weer testen, maar dan met ochtendurine. Ik hoop het zooooooooooooo!!!!
Naomi! Gefeliciteerd alvast voorzichtig!! Satire... waarom wacht je niet tot je NOD... Voorkom je teleurstellingen mee.. succes met testen!! Ik hoop dat het raak is en blijft, maar ik zie geen streepje...
Bekijk bijlage 174214 zoals er al staat de bovenste is van gister en de onderste van deze morgen met ochtendurine
Jaaaaa hij wordt duidelijker! De foto van de kruidvat test is echt een tuurfoto, maar op de test zelf is het kruisje beter te zien. De sensitest toont echt een duidelijke streep, vind ik Licht, maar hij is er wel! Nog 2 dagen tot NOD. De kv2v5 hadden ze niet meer bij kruidvat (net nu je ze het hardst nodig hebt...) ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting @naomi: Lijkt me duidelijk! Gefeliciteerd!!!!
pfff met de medicatie is het te doen...voor de rest ben ik een wrak..... valt me zo tegen...bij keano floot ik er veel makkelijker doorheen...ja misselijk amar niet spugen en nu kan niet zeggen ik heb die en die kwaaltjes maar mn hele welbevinden is gewoon zwaar knudde!!!!
merci trouwens iedereen nog was gister en eergister nog helemaal van slag ik had echt gedacht da het maanden en maanden ging duren, maar ben echt heel blij nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan. met die klachten allemaal kan ik echt helemaal inkomen ik voel me nu al een week misselijk en mijn bors... doen echt pijn nie te doen ma ja het is voor een goed doel