lekker he! al dat roze hier!! Nogmaals congratz voor de gene die ik nog niet gefeliciteerd heb!! Ik word er in ieder geval lekker positief van!!
Hoi dames, Hier ook weer een berichtje van mijn kant. Gisteren was NOD dag maar niks doorgebroken.. Vanochtend test gedaan en doe was omo wit... Nu maar afwachten..
Ja daarom daar ben ik ook erg blij om! De eerste 27 dagen nu de 2e 29dagen dus ben gelukkig wel regelmatig! Hoe gaat het met jou?
Het is hier rustig in de vakantieperiode maar aangezien we nog niet allemaal op roze zijn helaas toch maar een lijstje voor september (augustus is natuurlijk nog niet voorbij en hoop daar nog meer roze te zien) NOD september 01. 02. 03. 04. 05. 06. Kersje (3e ronde, 1e kindje) 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. roze = zwanger - rood = ongesteld - blauw = (voorlopige) negatieve test Hebben hier net een last minute geboekt en mijn NOd valt midden in de vakantie (hoe plan je het), hoop natuurlijk dat het raak is en ik kan testen in ...afrika, ook erg praktisch dat de duivels wegblijven.
Hallo allemaal!! Net terug van bijna 3 weekjes vakantie!!! Heerlijk!! Het is id rustig, ik dacht al ik kom niet bijgelezen!! Even helemaal weg van alle stress en verplichtingen Vandaag mn eerste NOD had 2 dagen geleden voor het eerst gestest, er er kwam een half ?? streepje. Zou die tellen. Ik ga maandag weer n nieuwe halen. Aan iedereen waarbij het gelukt is Proficiat!!!
snap echt niets van die banners, ik ga van 1 dag overtijd naar 4 weken zwanger??? ik had tovh echt de corecte data ingevoerd, naja ....
ja het zwanger zijn wordt geteld vanaf de eerste dag van je laatste regels dus als je 1 dag overtijd bent ben je al 4 weken zwanger oftewel een maand dat je niet weet dat je al zwanger bent fijn he
o he tnx!!! die weken tellen dus ook mee.. dat is handig! haha nog maar 8mnd te gaan #netterugvan3,5weekvakantie nu uitrekenenwanneerhetzwangerschapsverlofingaat# haha
hier wat ongi krampjes? zou wel heeel korte cyclus zijn.. banner loopt op 26 dagern.. dus als ik nu ongi zou worden zijn het maar 18 dagen.. Lijkt me sterk... arrg kan niet goed tegen die onzekerheid he! Ik ben normaal iemand die controle wil en de dingen zelf regelt zodat ik weet dat het goed is geregelt.. maar nu... jeetje..
Hej Bjanc, Ik had ook een paar dagen voor mn NOD zo'n kramjes, heel licht. De verschijnselen lijken ook allemaal zoopelkaar he. Heb de krampjes nu nogsteeds.. Even een andere vraag... wat nu? Moet ik de huisarts belen, of daar nog even mee wachten? waaaa helemaal hyper vandaag, 1e werkdag weer, slecht geslapen door het onweer... mmm maar toch energie voor 10
@fibi in de meeste gemeenten hoef je de HA niet te bellen, kun je je gelijk aanmelden bij een vk...afhankelijk van de praktijk bepalen ze wanneer je komen mag... ik heb maandag mn eerste intake gehad en volgende week maandag de echo...ben dan al 10weken... sommige praktijken kun je eerder al terecht sommige later...hun stellen de HA op de hoogte