dat is hier ook het probleem we hebben wel een jongensnaam eindelijk gevonden maar er zijn zo weinig leuke jongensnamen en zo veel leuke meisjesnamen ja het is zeker spannend ik blijf altijd maar denken o aub laat da hartje nog kloppen of zo bijna het gevoel is da het nie echt is da ik het allemaal maar gedroomd heb en dan pak ik de pretecho erbij en dan is het van nee toch nie helemaal hihi. beetje stom maar ik ben zoiezo al iemand die zich te veel zorgen maakt en da is nu alleen maar verdubbeld. nu nog 5 dagen voor ik naar de gen. ga en ik het kindje weer kan zien en hopelijk horen en dan zit ik op zo'n 1/3 hihi hoop dat de weken daarna wat sneller gaan pff en kersje al stiekem getest? je hoeft nog maar 1 dagje te wachten ma ja ik heb mij ook nie kunnen inhouden hihi en bjanc jij mag er over 5 dagen weer flink tegenaangaan zie ik hihi
Leuke foto mamavankeano. Leuk om bezig te zijn met namen maar ook moeilijk, wij hebben stiekum al jaren een meisjesnaam die we erg mooi vinden en idd ook geen jongensnaam maar ja eerst maar eens zwanger worden he. Vanmorgen stiekum een test gedaan en die was negatief, heb ook verder nergens last van. ga er dus gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden.
Wij weten ook al heel wat namen, jongens naam vind ik zelf het lastigste... maar hebben wel t een en ander bedacht.. maja moet maar eens eerst in verwachting raken.. Ik ben begonnen met ovu testen.. afgelopen zondag.. tot nu toe geen ei gespot.. zou idd haast hier moeten zijn als ik uit ga van 25 dagen, zijn het er 28 dan is het over 4/ 5 dagen!
oh kersje het kan mss nog ma als het nie is 1 piepklein beetje geluk heb je en da is da je er volgende maand weer helemaal voor kunt gaan ik ben er zeker van dat het jullie beiden binnenkort ook met een dikke buik zitten en nee niet van het snoepen
Ik hoop het ook naomi. Vanmorgen ongesteld geworden zoals ik verwachtte, op naar de volgende ronde dan maar.
haha bjanc, veel plezier. Mag ik vragen welke ovu testen jij gebruik? denk erover om ze deze ronde ook eens te gebruiken....
Zo, he he, ben er ook weer even. Was het onderwerp even helemaal kwijt, maar nu weer gevonden gelukkig. Hebben ook een paar drukke weken gehad, dus even wat minder vaak op het forum geweest. Hier nog geen positieve test te bekennen helaas....Ik ben daar wel een klein beetje nerveus over, maar we zijn natuurlijk ook nog maar net bezig. Maar 29 juni klinkt alweer zoooo ver weg. Oh ja, aanstaande maandag "moet" ik ongesteld worden, maar zal wel weer op mijn verjaardag zijn (lees; maandag over een week), word daar ook zo zenuwachtig van. Opeens is mijn cyclus een week langer. Ik ken dit allemaal niet. Soms vind ik dat best wel moeilijk. Is dat gek? Jeetje kirsten, wat goed dat je vriend zelf voorstelde om naar de dokter te gaan, lijkt me best wel een behoorlijke stap hoor. Zie mijn man het niet zo snel doen in ieder geval. Hoe is het met de andere meiden? Hier gaat het sowieso wel goed hoor, druk ook met Zoë, werken, huishouden....poeh, soms wordt het me wel een beetje teveel. Vooral het huishouden, jak haha. Ach ja, het ziet er hier nu weer netjes uit gelukkig.
ah edge is er ook nog se. ik had in juli op mijn verjaardag ook mijn regels en de maand erop was ik zwanger dus mss heb jij dat geluk ook. hier nog heel erg moe veel maar morgen ga ik voor het eerst naar de gen. voor de 12 weken echo joepie dacht dat het nooit zover zou komen hopelijk is alles in orde en klopt het hartje enz. duim voor me
ik heb ze hier vandaag gehaald, heeft echter wel een week geduurd voor ik ze in huis had... 16 ovulatietesten (stick) Ovu test is nog steeds licht.. vnanavond opnieuw testen.. in iedergeval vanavond een avond voor ons 2
Hey bjanc, die lijken precies op mijn zwangerschapstesten, dat is grappig. Ik heb ook van die sticks. Hopelijk is het voor jou ook snel raak, veel plezier dan vanavond haha. Met een kleine erbij vind ik het toch wel een soort van planning hoor, ze moet ook lekker slapen want als ik maar iets van haar hoor ben ik niet meer ontspannen haha. Spannend he naomi! Veel plezier morgen! Hoop toch wel een beetje dat ik voor het eind van het jaar zwanger ben. Maar ja, heb ook een pendel antwoord ontvangen dat ik in februari zwanger zou zijn....pfff
Heb net toch maar ovu testen besteld, ben eigenlijk wel benieuwd wanneer m'n ei zich laat "zien". Heb zelf ook wat laten pendelen, zat een hoop verschil in varieerd van sept '11 tot tweede kwartaal '12. pin me er niet op vast maar is toch wel grappig.
zit bij mij der eentje bij van november...had gisteren een ovu test.. maar was niet donkerder dan de test streep.. die van nu ligt nog te "drogen"... wachten.. wachten wachten
Hey bjanc, het is nu toch ongeveer wel tijd voor je ei (klinkt wel heel stom zo). zal wel klussen worden.....