buikgriep is idd balen!! Hebben hier goed geklust, hoop dat het genoeg is! Hoe lang na je ei word je ongeveer ongi? Had op dag 14 mijn ei..
He bah, dat is niet fijn!! Gaat het al wat beter nu Naomi? Hier gaat het klussen wel goed haha, wil bijna nog vaker dan mijn man, dat is weleens anders geweest (wil nooooooit meer aan de pil )
stoppen met de pil werk idd libido verhogend! Die conclusie trokken wij ook al... Allerlei vage klachten hier.. Al vanaf eisprong grotere tits..(.)(.) Sinds een paar dagen ook wat pijnlijk. Steken en ongi krampen sinds eisprong..
Ben bloednerveus. Nog geen ongi klachten gehad (zou het morgen "moeten" worden), cyclus nu steeds gehad van 35 dagen, ga daar nu ook maar vanuit voor het gemak. Maar heb geen last van ongi klachten, terwijl ik dat keren ervoor wel had. Pfff, weet het even niet.
kan ook pas je eerste normale cyclus zijn na het stoppen met de pil! Ik hoop natuurlijk wat anders!! Ik hoop een positieve test voor je!! Succes! Test je morgen?!
al vanaf eisprong buikkrampjes (ongi gevoel) en pijnlijke/ gevoelige (.)(.) Had gisteren getest natuurlijk veel te vroeg...
ben ff niet on-line geweest, wat een spanning hier........ Laten we hopen dat we deze ronde allemaal roze zien!!!!! Veel geduld voor de wachtende onder ons.......
Aaaah nog steeds niet ongesteld. Word helemaal gek!!!!! Vind het zo onwijs spannend, hoop zo dat het raak is hahaha. Vanochtend inderdaad getest, helaas nog negatief... Hoe is het met jou Bjanc? Naomi? Kersje? MamavanKeano?
wat jammer edge mss nog iets te vroeg en jij bjanc ook al stiekem getest of niet? kersje jij kunt er binnenkort tegenaan gaan zie ik hihi en mvk weet je ondertussen al wat het is of nog niet?