Mijn mannetje leeft ook wel mee en is super enthousiast! Van klachten heb ik eigenlijk geen last, weet niet of dit een goed of een slecht teken is.. haha Vandaag gaan we lekker met een groep vrienden een lang weekend naar Rock Werchter, festival in Belgiƫ.. Lekker even chillen. Ben er dinsdag weer! Fijn weekend allemaal alvast! X
Hoi allemaal Bedankt voorde reacties! Mijn vriend is ook enthousiast maar wel minder dat ik ben. We hebben ook afgesproken dat we de eerste maand sowieso niet gaan prijsschieten maar klussen wanneer we dat ook echt willen. Nu merk ik wel dat ik er meer bezig mee ben dan hem. Dit weekend is mijn eisprong en we zijn lekker een weekend met ze 2e weg dus gaat goed komen haha merk wel nu we de knoop hebben doorgehakt ik het liefst over 2 weken zwanger ben maar die kan is natuurlijk erg klein. Gr. Kirsten
Ik heb hetzelfde. Op het moment dat je echt stopt met de pil en je besluit eraan te gaan werken ga je HEEL snel van "ach we zien wel wanneer het prijs is" naar "IK KAN NIET WACHTEN!!!!"
ahahaha herkenbaar liever gisteren dan vandaag.... ben nu al heel de dag aan het spugen dus iedereen in mn omgeving: ben je zwanger? nee mensen daarvoor moet je wel eerst wat doen
@mamavankeano hoe komt het dat je zo moet spugen? Ik had afgelopen nacht heel erg last van misselijkheid dat ik het idee had elk moment te moeten spugen. Uiteindelijk rustig in slaap gevallen maar mijn buik is nu nog erg van slag merk ik.. Wordt met vlagen nog steeds misselijk.. Weet alleen nu niet of het van het ontpillen komt of door het feit dat me eisprong eraan zit te komen Gr
Hallo allemaal, mijn partner begon er zelf over of ik niet wilde stoppen met de pil.. Tuurlijk wilde ik dat, zelf dacht ik dat hij ong nog een jaartje zou willen wachten.. Nu erg moe, misselijk en last van me borsten... Ontpillen of niet? Weet niet zo goed wat er allemaal bij hoort..
ja, gelukkig begint bij mij ook alles wat rustiger te worden.. ben niet meer zooo 24/7 bezig met babys enz.. nog steeds wel vaak met mijn gedachte daar, maar minder als in de eerste 2 weken.. over een week mag ik testen.. Heel spannend natuurlijk. Vriendlief zegt ook enthousiast te zijn.. maar het pas echt echt te vinden als het "raak"is.. tja.. kan wel zo zijn, maar voor mij is dit al heeeel spannend..
Haha okƩ dacht misschien door het ontpillen zag dat we allebei over 3 dagen eisprong hadden en ik voel me vadaag ook misselijk vandaar haha
Hier ff weer een berichtje van mij, heb alles in tussen weer bijgelezen. Heb nu 3 week vakantie dus even dagjes weg geweest om toch ff me gedachtes ergens anders te hebben dan het testen (gaat de tijd ook wat sneller) Vanmorgen al de 8e ovulatie test positief, erg spannend. Heb vandaag al weer een voorraadje zw. testen besteld dus kan er weer tegen aan Heb ook dagelijks last van mijn onderbuik (laag) een trekkerig gevoel gepaad met steken, eergister nacht/begin van de ochtend ook heel misselijk geweest.
mijn vriend kwam ook met het idee om voor een derde te gaan! dus hij wil ook nogal graag dat het snel raak is! zelf kan ik ook niet wachten, maar denk dat we dat allemaal wel hebben!
Ik heb eigenlijk afgelopen dagen alleen mee gelezen, maar vind het nu ook wel leuk om eens wat te plaatsen! Grappig om al die verhalen te lezen, en te merken dat we allemaal overeenkomsten hebben. Deze maand is voor ons ook de eerste poging voor een tweede kindje, bij de vorige was ik in 1 maand zwanger! Echt super snel en niet verwacht natuurlijk, werk dat ik nu dat ik daar ook weer op hoop maar dat zal wel heeeeeeel erg geluk zijn! Afgelopen maandag mijn eisprong gevoeld denk ik, en sinds gisteren ineens beetje ongi-krampen enzo...maar moet pas 13 juni weer ongesteld worden...... Wat denken jullie dat dat kan zijn??? de innesteling? Ik heb bij mijn zoontje een KS gehad, en lees hier net dat je dan wat meer last kan hebben van je eisprong enzo? Oja, en mijn man kwam ineens met de mededling dat ik in de eerste week van onze vakantie weer een eisprong zou moeten hebben!! PARDON??? is dat zo! hahaha en ondertussen niks zeggen en doen alsof hij er niet mee bezig is herkenbaar?
hey Flien, Hoop ook voor je dat het nu ook in 1x raak is! De eisprong zelf heb ik niet gevoeld, het menstruatie gevoel wat jij omschrijft herken ik wel maar ik heb meer een trekkerig gevoel/zwaar gevoel in de onderbuik (laag) gepaard met steken af en toe en lage rugpijn/rare smaak in me mond. Heb nu sinds 1.5 week al deze symptonen en al 8 positieve ovulatie testen achter elkaar gehad (ook erg vreemd). Mijn symptonen begonnen 2.5 week na mijn laatste ongesteldheid.
Nou fijn toch zo'n oplettende man mijn vriend is in de afwachtende houding, maar begint ook steeds meer interesse te tonen hoe de testen precies werken etc. We gaan voor onze 1e dus erg spannend en je weet niet echt wat je kan verwachten
Hoi L4dy, 2,5 na je laatste ongesteldheid, dat nou kunnen zij vanf het moment dat je je eisprong hebt gehad..... En ja dat trekkerige gevoel herken ik ook wel en die lage rugpijn....voelt een beetje als een voorwee! hihi
Het begon met een eenmalige afscheiding wat rose/bruinig gekleurd 1 malig (zou de innesteling kunnen zijn?) het lastigste is dat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong heeft plaats gevonden omdat dit mijn 1e ronde is na het stoppen met de pil. Het scheelt dat ik vroeg ben begonnen met de ovulatie testen en had op 19 juni een zichtbare 2e streep, deze verdween vervolgens weer, die woensdag 22 juni die 1mlige rose/bruinige afscheiding gehad en vanaf de 23e de symptonen en vanaf 24 juni tot aan vandaag heb ik steeds positieve ovulatie testen. De zw.test is tot nu toe nog negatief, maar het is ook nog wel vroeg om te testen. Kan best zijn dat de 22e de afscheiding heb gehad door de eisprong en dat het vrijdag de 24ste is gaan nestelen en tot heden positief blijft en dan zou ik over 7 dagen pas mogen testen dus ff afwachten....
Bij mij is het ook de eerste ronde na het stoppen van de pil, maar dan kun je toch zo uitrekenen (als je uit gaat van een cyclus van 28 dagen dan) wanneer je eisprong is?! Die eenmalige afscheidingachtig iets kan idd je innesteling zijn, dat heb ik wel eens ergens gelezen maar nog nooit zelf ervaren. En die ovulatietesten ken ik eigenlijk niet! nog nooit gedaan. Maar idd wachten, wachten en nog eens wachten! PFFFFFF je gaat dan juist nu extra op je lichaam letten! Misschien wel iets te! succes