schaam je mamma.. ik moet nog eerst maar eens zwanger worden voor ik uberhaupt mag afvragen wat het is
hahaha erg he!!! ik heb echt 0,0 geduld...daarom teste ik ook zo vroeg tis alleen in mijn hoofd echt al een meisje met naam en gezicht enzo heel erg...want alle twee is natuurlijk welkom maar hoop wel dat ik me gevoel kan omzetten als het een jongen is....
Hahaha, ja denk het wel, zeker als hij (of zij dan) in je armen ligt!! Hier nog steeds geen tekenen van...maar wel negatieve test weer. Toch maar even een paar dagen (proberen) te wachten met testen.
gelukkig weet ik het met 20 weken hahaha dan heb ik er nog ong 20 om er aan te wennen hahaha hoever zit je in je cyclus dan? al overtijd?
het gaat wel lukken edge komt goed en bjanc mss nog iets te vroeg en mvk ik heb da ook da ik het heel graag wil weten nu ik de kleine heb zien rondspartelen ik wil het zo snel mogelijk nog eens zien maar helaas moet ik nog wachten tot 6 december. waar ga ik al da geduld toch vandaan halen
snap het ook wel mamma Was maar een grapje! Ik ben bang da tik ongi word.. ik weet het niet.. We wachten af.. misschien vrijdag een testje......
Had afgelopen maandag ongi moeten worden, gekeken naar de cycli van afgelopen paar maanden (35 dagen). Daarvoor had ik altijd cyclus van 28 dagen, dus ja, ik weet het niet. Ik hoop het gewoon zo, erg he? Haha nog 2 weken mvK
Neeh helemaal niet erg... Ik droom over kinderen.. kan al huilen als ik eraan denk dat ik zwanger zou zijn... haha... Ik ben er zoo verschrikkelijk klaar voor.. Ik heb alles wat mijn hartje begeert, behalve een kindje.. Word der zelf emo van als ik het opschrijf! Ik hoop snel positief te testen... Symptomne? Ja.. minder goed naar de wc gaan.. ongi krampjes, al geruime tijd (paar dagen na mijn ei) pijnlijke tits, rond mijn ei stevigere tits, lage rug klachten.. duidelijkere bloedvaten op (.)(.) en veranderde tepels? maar dat weet beide ik niet zeker.. Ja, en honger.. maja... dat heb ik wel vaker... (ben sowieso tezwaar...)
Ja dat zegt mijn moeder ook. Wel grappig hoe ze dat laatst zei tegen mijn dochtertje; tja, misschien is mamma wel veel te veel bezig met een zusje of broertje voor jou, toen moest ze lachen, wel schattig, alsof ze het echt begreep haha. Ach ja, zo ben ik nu eenmaal, niet alleen met zwanger worden.
Makkelijk zeggen he, je moet er niet te veel mee bezig zijn, doe het maar even. En wanneer ben je er teveel mee bezig, waar ligt de grens, als je de beslissing hebt genomen een kindje te willen ben je er zo ie zo mee bezig. Volgens mij valt het met mij nog wel mee (dat denkt waarschijnlijk iedreen), maar natuurlijk ben ik er wel mee bezig. Heb ook even een vraagje over de ovu testen..... het tweede streepje wordt die langzaam aan steeds donkerder naar mate de dagen vorderen of kan hij ook van heel licht ineens de volgende dag donker zijn?? Had gister een heel licht streepje, vandaar.
je hebt gelijk kersje dat je nie direkt de grens kunt leggen ma dat is met bijna alles je moet het een beetje zen beloop laten gaan van ovu testen weet ik niets sorry nooit gedaan dan zal het voor de volgende ronde zijn he bjanc 7 is voor vele een geluksgetal he
6de ronde nu.. tenminste.. als ongi doorzet... Nu net niets met afvegen.. op tampon zat wel wat rood/donkerrood slijm.. nu maandverband.. nog niks... Fingers cross... MAar ik ga er niet vanuit.. als er vannacht en vanavond niet mee rkomt, test ik morgen...
misschien wel innesteling ik had het echt neit getrokken als ik zolang moest wachten..ben daar het persoon niet naar...maar toch hoor je vaak als mensen et van zich af zetten ze inneens zwanger zijn... ik hoop het voor jullie allemaal...gek he ben over 2 weken op de helft